Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoog
Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leidenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spoken
Misschien moet ik mn spookjes pyjama eens weggooien![]()
ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi,
“Hoe ga ik dood?”
Het glas ging naar de G, E, M, A stopte toen even en toen nog een A en een L.
Niemand van ons had ooit een gemaal in het echt gezien, maar afijn, als de geest het zegt.
Lees het topic anders door.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)
1 [form.] man, echtgenoot
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leidenDat je juist op het goede moment spoken hebt opgeroepen zodat je begeleiders gaat krijgen voor na de dood in 2012
Krijg jij de beste plek
![]()
Spookjes-pyjama kan ook goed zijn om de spoken weg je jagenOf juist de goede spoken aan te trekken
Waarom geen gesprekken voeren met al je bezoekers?
Geef je ze whisky en bier
Bang voor de geluiden niet. Bang voor wat het veroorzaakt misschien. Of dat nou spoken zijn of dat ik gek wordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Gewas het volgende:
spannend.... heb net alles gelezen.... maar ben je nu niet bang voor die geluiden 's nachts?
Tweede compliment over m'n schrijvenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef seeya_40 het volgende:
TVP. Sorry Q_B maar je schrijft echt te leuk om dit verder te moeten missen. Of het nou echt is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |