Hoi,
Gisteravond laat hebben we het advies van iemand hier opgevolgd en zijn we gaan glaasje draaien. De meeste van ons denken dat er heel misschien wel meer is, maar denken niet dat dit door glaasje draaien zichzelf bekend maakt.
In ieder geval;
Tegen een uur of 12 was iedereen hier, met mij erbij 6 mensen. Eerst was er nog geen sprake van, tot ik nog even zat te Fokken en langs TRU kwam. Hey, idee :’)
We hadden geen echt ouija bord, maar een zelfgemaakte van karton :’) Een echt glas hadden we wel!
Nou, iedereen had z’n vinger erop en we kwamen erachter dat we misschien een groter glas hadden moeten gebruiken, maar dat lieten we de pret niet drukken.
We begonnen met z’n allen tegelijk te vragen of er iemand was “Is hier een geest aanwezig, laat je horen” Dat hebben we 6 keer geroepen en toen hoorden we een paar keer geklop. Wij gingen er dus maar even vanuit dat dat “onze geest” was en stelden een volgende vraag:
“Hoe lang bent u al dood?
Niks.
“Hoe lang bent u al dood?”
Niks.
“Hee, hoe lang bent u al dood??”
En warempel, het glas verschoof. ‘Onze geest” wees de getallen 3, 6 en daarna 9 aan.
Toen zaten we wat te grappen daarover en een paar loze vragen daarover te stellen maar de geest gaf geen gehoor op onze grappen.
Afijn, maar weer serieus verder dan.
“Hoe bent u dood gegaan?”
En toen verschoof het glas met een kracht naar de andere kant van de tafel. Hij balanceerde op het randje van de tafel maar bleef staan.
Iedereen zat dus te lachen “Ik schrok me dood, wie was de grapjas, jezus” maar tot nu toe heeft nog niemand het toegegeven.
Toen dachten we nog dat het gewoon één van ons geweest was, en stelde de vraag nog een paar keer.
“Hoe bent u dood gegaan”
Na een paar keer bewoog het glas;
1, 2, P, J, I, N
Wij zaten allemaal
![]()
Wtf :’) 12 pjin, pijn? 12?
‘Kunt u dat nog eens herhalen?”
Maar het mocht niet baten.
Volgende vraag maar.
Over deze hadden we goed nagedacht, want overal krijg je te horen dat je deze vraag absoluut niet mocht stellen. En ja, wij stelden dus uiteraard deze vraag. Nou ja, F. stelde deze vraag.
“Hoe ga ik dood?”
Het glas ging naar de G, E, M, A stopte toen even en toen nog een A en een L.
Niemand van ons had ooit een gemaal in het echt gezien, maar afijn, als de geest het zegt.
“Wanneer gebeurt dat dan?”
Wederom, niets.
Weer een paar keer herhalen, maar dan met z’n allen en toen bewoog het glas weer nadat de hond begon te piepen.
5, 8, 2, 0, 1, 3
Hierna hebben we nog wat vragen gesteld maar antwoord kregen we niet meer. We hebben dus maar wat gedronken en toen ging iedereen op huis aan en ik ging naar bed nadat ik F. alvast gecondoleerd had met zichzelf.
Maar nu komt het, toen ik in bed lag hoorde ik geklop. Ik dacht eerst “He gross, hoor ik nu m’n ouders seksen?
Even later ging ik naar het toilet en toen hoorde ik het dat het uit de kamer kwam waar mijn konijn woont. Geklop op die deur. De kamer recht tegen over de badkamer. Held die ik ben, rende ik hard mn kamer weer in en sloeg de deur dicht. Ben in bed gaan liggen en het geklop hield aan. Eerst was het klop..klop..klop..klop voor een tijdje, daarna ging het ongelijk. Na een uur begon mijn PC ook nog geluiden te maken. Mijn PC stond uit en heeft nog nooit eerder geluiden gemaakt als hij helemaal uitstaat, gek hè. Al met al heeft het zo’n twee uur geduurd eer ik eindelijk in slaap viel, en tot die tijd ging het ook door.
De volgende dag ben ik naar die kamer gegaan, kijken of mijn konijn nog leefde :’) Konijn was nog springlevend, leek ook niet bezeten oid. Dus dat was mooi.
Toen heb ik de deur wat heen en weer gegooid, want misschien had de deur wel open gestaan en sloeg het door de wind ergens tegen aan. Maar de geluiden die hier uit voort kwamen leken in de verste verte niet op wat ik hoorde.
Ik geloof nog steeds niet dat er daadwerkelijk een of andere evil spirit op ons ouijabord afkwam, en dat hij/zij er voor probeert te zorgen dat ik lelijke wallen krijg.
Suggesties?