gemaal is ook een gebouw dat water verpompt. kan best dodelijk zijn als je daar in de buurt gaat zwemmen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef GizartFRL het volgende:
Gemaal is toch een oud woord voor man ( als in trouwen zijnde).
zie mijn plaatje hierbovenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gemaal is ook een gebouw dat water verpompt. kan best dodelijk zijn als je daar in de buurt gaat zwemmen.![]()
hoezo nou weer levensgevaarlijk, en waarom nou weer geestelijke problemen. Misschien sterft ie wel echt op die dag, maar kan ie juist door deze wetenschap zijn leven voluit leven, alles doen wat ie wilde doen en als een tevreden mens sterven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef huupia het volgende:
lekker snugger om te vragen wanneer f doodgaat.
die gozer kan wel eens geestelijke problemen krijgen .
geesten oproepen is levensgevaarlijk en daar moet je verre van blijven
Oh, hij trekt er niet veel aan hoor. Hij leeft gewoon normaal doorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoezo nou weer levensgevaarlijk, en waarom nou weer geestelijke problemen. Misschien sterft ie wel echt op die dag, maar kan ie juist door deze wetenschap zijn leven voluit leven, alles doen wat ie wilde doen en als een tevreden mens sterven.
je klinkt echt als zo'n het-glas-is-half-leef-figuur
het glas moet toch helemaal leeg zijn tijdens het glaasje draaien?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoezo nou weer levensgevaarlijk, en waarom nou weer geestelijke problemen. Misschien sterft ie wel echt op die dag, maar kan ie juist door deze wetenschap zijn leven voluit leven, alles doen wat ie wilde doen en als een tevreden mens sterven.
je klinkt echt als zo'n het-glas-is-half-leef-figuur
neehee, iedereen moet er een keer in blazen, dus het zit vol ademquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
het glas moet toch helemaal leeg zijn tijdens het glaasje draaien?
Duh, kom uit Fryslân!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gemaal is ook een gebouw dat water verpompt. kan best dodelijk zijn als je daar in de buurt gaat zwemmen.![]()
het is beidequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
een gemaal is echtgenoot
Ik denk dat ts genoeg waarschuwingen via internet heeft gelezen
dus nu is het op de blaren zitten
have fun!![]()
lijkt me logisch dat er op de dag dat F. sterft iets met dat rooster aan de hand is he. anders zou het helemaal niet kunnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Duh, kom uit Fryslân!
Woudagemaal is best wel bekend enzo.
Maar zoals je weet hebben gemalen ook een rooster zodat er geen boomstammen het gemaal kunnen beschadigen.
Zoek maar eens in je buurt
Ondertussen ook nog salie branden of is dat dan niet meer nodig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dont play with matches if your afraid to get burned.
maar ik denk als ik je tegen je konijnenhok aan neuk het over zal gaan.
Een neef van een nicht van een vriend van een kennis van me kent iemand die een zus heeft en die zus heeft glaasje gedraait en een dag later ging ze dood! Serieus het is echt waar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Bastian het volgende:
mafkezen... Nog geluk dat er geen ergere dingen gebeurt zijn.
ik zou het maar niet meer doen.
Ken een meisje die is nu geestelijk gehandicapt nadat ze met vrienden aan glaasje draaien gedaan hebben.
Ja en nog meer van die geintjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je wordt geteisterd door een spook omdat je m uitschold voor homo?
hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb wel rare dingen meegemaakt met glaasjedraaien...
maarja ik ben ook raar dus dat is niet zo raar... of toch wel maar omdat ik raar ben lijkt het voor mij niet zo raar.... maargoed altijd oppassen met die shit
ligt eraan slik je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ondertussen ook nog salie branden of is dat dan niet meer nodig?
nee ze bijt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |