Ik weet toch bijna zeker dat de dingen die ik hier benoem eerder nooit gebeurdenquote:Op maandag 5 maart 2007 07:23 schreef Roomsoesje het volgende:
InteressantHet nadeel is natuuwk dat als je op dingen gaat letten de kans groter is dat ze je ook op gaan vallen
Wel gezellig met je nieuwe huisgenotenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
quote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
Zou je denken?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meeting bij jou... ga jij gewoon slapen blijf ik wel op het randje van je bed kijken of er iets engs gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |