abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:20:09 #171
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46979089
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat ik er geen grip op heb, geen controle over heb, dát is eng.
ik zou bijna roepen "told you so, told you so " ( oeps , doe ik het toch )
pi_46981258
Queen_Bee,

ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
I'm gonna need a little more than myself this time
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:15:40 #173
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46981263
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef erodome het volgende:
Ok, kan het niet zijn dat het konijn het op zijn heupen had en rond liep te stampen?
Die kunnen aardige herrie maken, ik hoor hier beneden binnen soms het konijn buiten stampen.

2 uur is lang, maar toch, zou een verklaring kunnen zijn...
Nee, konijn heeft nergens last van. Die heeft nog nooit zitten stampen eigenlijk, enige lawaai daarvan is wanneer die drinkt

En dat er dus meer dingen zijn dan alleen dat geklop, wat echt op de deur was.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:23:29 #174
150152 Queen_Bee
pi_46981595
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef jeroen_771 het volgende:
Queen_Bee,

ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
Ik ben nog steeds niet echt een believer in glaasje draaien. Wel frappant dat jij telkens dezelfde naam doorkreeg. Logisch dat je dan ook twijfels gaat krijgen. Maar goed, het kan nog steeds iets anders zijn
Ja, wees blij dat je dit niet hebt. Ik houd van slapen en het liefst 's nachts.

Overigens, ik zat even te denken..
Ze zeggen dat wanneer je ervoor open staat, dat je dan wel wat "door kunt krijgen".
Kan het niet zijn dat ik ten tijde van het glaasje draaien ervoor open stond, en het zo kwam? En dat het dus niet echt door het draaien komt, maar dat dat alleen gebruikt is om me ervoor open te stellen?
Dat als een optie dus hè, niet dat dat het is.
Daar zou ik eerder naar neigen dan dat het door glaasje draaien komt.
I'm super sonic man
pi_46981652
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Nogmaals dit is een HOAX.
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust

nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
Dat er nog geen duidelijke wetenschappelijke verklaring voor dit fenomeen is wil nog niet zeggen dat het niet bestaat, waar haal jij die arrogantie vandaag?
pi_46981960
Queen, ik zou t echt niet weten, of je er daadwerkelijk voor kunt openstaan. ik ben naar anderen toe er altijd heel nuschter en sceptisch in.
maar ja die naam blijft me tot op vandaag bezighouden is toch raar iedere keer? en de laatste keer deed ik niet eens mee, maar ja.
trouwens als de autbiografie af is zou ik erg nieuwsgierig zijn om m te lezen lol
maar serieus of iemand t gelooft of niet, maakt niet uit, alleen als iemand de ervaring ervan openhartig verteld heb ik een beetje moeite met sommige bijdehante replies die meer getuigen van een beperkte hersencapaciteit
wens je voor vannacht in iedere geval een prettige nachtrust toe!
I'm gonna need a little more than myself this time
pi_46982205
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
“Wanneer gebeurt dat dan?”
.
5, 8, 2, 0, 1, 3
Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:44:30 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46982525
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!
Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al dood
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:45:47 #179
150152 Queen_Bee
pi_46982581
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al dood
Ik wilde net zeggen ;P
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:49:57 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46982763
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen ;P
Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoog
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')