quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef jeroen_771 het volgende:Queen_Bee,
ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
Ik ben nog steeds niet echt een believer in glaasje draaien. Wel frappant dat jij telkens dezelfde naam doorkreeg. Logisch dat je dan ook twijfels gaat krijgen. Maar goed, het kan nog steeds iets anders zijn
Ja, wees blij dat je dit niet hebt. Ik houd van slapen en het liefst 's nachts.
Overigens, ik zat even te denken..
Ze zeggen dat wanneer je ervoor open staat, dat je dan wel wat "door kunt krijgen".
Kan het niet zijn dat ik ten tijde van het glaasje draaien ervoor open stond, en het zo kwam? En dat het dus niet echt door het draaien komt, maar dat dat alleen gebruikt is om me ervoor open te stellen?
Dat als een optie dus hè, niet dat dat het is.
Daar zou ik eerder naar neigen dan dat het door glaasje draaien komt.