En het domste vrouwtje ben jij, want jij loopt hier te roepen emancipatie sus emancipatie zo, maar je probeert hier wel lekker aandacht te trekken met je avatar. Dus volgens mij heb jij helemaal niets van de emancipatie begrepen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de mannetjes zo dom zijn om de wijfjes verkeerde emancipatie aan te leren, dan zijn blijkbaar de wijfjes minstens zo dom, en bovendien kunnen ze er blijkbaar niks aan doen, want ze hebben gewoon braaf gedaan wat die domme mannetjes ze zeiden.
*Leest ondertitel... zei je iets over aandacht trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En het domste vrouwtje ben jij, want jij loopt hier te roepen emancipatie sus emancipatie zo, maar je probeert hier wel lekker aandacht te trekken met je avatar. Dus volgens mij heb jij helemaal niets van de emancipatie begrepen.
God wat ben jij domquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En het domste vrouwtje ben jij, want jij loopt hier te roepen emancipatie sus emancipatie zo, maar je probeert hier wel lekker aandacht te trekken met je avatar. Dus volgens mij heb jij helemaal niets van de emancipatie begrepen.
Kweenie ik had niet de indruk dat sigme dom is eerlijk gezegd, ze vindt zichzelf misschien iets slimmer dan ze werkelijk is, maar dom zou ik haar zeker niet noemen. Verder heeft aandacht trekken niks met emancipatie te maken, heb jij ook een stupide avatar, en een ondertitel die puur op provovcatie gericht is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Moet ze ook d'r benen wijd doen wanneer jij dat wil?quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kom nou Aaah, ik ben geen barbaar. Ze mag alles, zolang het maar binnenshuis is. En af en toe naar buiten om de kinderen naar school te brengen, boodschappen te doen en als ze wil mag ze ook even naar een vriendin voor een kop thee. Het aanrecht hoeft pas als ik bijna thuis ben en ze nog eten moet klaarmaken.
Wat heeft Sigme's lekkere kont met de mate waarin ze geemancipeerd is te maken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Wegens succes geprolongeert......Met dank aan die user die het topic weer nieuw leven had ingeblazen...
Vervolg van Vrouw weer terug achter het aanrecht!
Veel beter: terug naar het kostwinnersmodel van vroegah.
De volgende problemen worden dan opgelost:
-Werkeloosheid opgelost. Er is dan sprake van een volledige werkgelegenheid.
Onzin. Minder mensen aan het werk, minder geld te besteden, minder consumptie, minder werk.
-Meer arbeidsongeschikten aan het werk. Door een gezondere balans op de arbeidsmarkt krijgen ex-WAO-er meer kansen om aan de slag te komen…
Arbeidsongeschikten aan de arbeid. Mooi concept.
-Fileprobleem opgelost
Onzin. Of wou je de niet werkende opsluiten in hun huis?
-Geen problemen meer met de kinderopvang: scheelt handenvol geld.
Arbeidspotentieel uitsluiten kost een boel geld.
-Minder criminaliteit. Mama thuis de krijgt de kans om kindjes op te voeden. Minder maatschappelijke schade dus.
Tuurlijk, tweeverdieners kunnen geen kinderen opvoeden.
-Dalende huizenprijzen waardoor de HRA kan worden afgeschaft
Onzin. Inkomsten dalen navenant.
-Minder ziekteverzuim. Kost minder dus. De kostwinner hoeft het huishouden niet meer te doen en kan ’s-avonds lekker uitrusten….
Onzin. Ziekteverzuim heeft veelal andere redenen dan de mate waarin je thuis op je reet kan zitten in ade avonduren.
-Veel minder echtscheidingen. Veel duidelijke rollen in het gezin. Huishouden is een dagtaak. En nu moet het erbij worden gedaan, met alle spanningen van dien…:
Onzin. Je zou zelfs kunnen stellen dat het aantal echtscheidingen explosief gaan stijgen omdat mevrouw niet meer aan d'r trekken komt nu ze aan het aanrecht geketend is met alle frustraties van dien.
-Minder scheidingen leidt weer tot minder ontsporingen bij jeugdigen…
Zie vorig punt.
Was nog niet zo gek…vroegah…..toch!?!?
Je argumentatie is anders behoorlijk gestoord.
) gebruiken, Sickie, dit komt wat rommelig en onduidelijk over
Ja maar...... ik ben rommelig en ook onduidelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:58 schreef Reya het volgende:
Je kunt wrs beter even de split-quote functie ([afbeelding]) gebruiken, Sickie, dit komt wat rommelig en onduidelijk over
Ja, het is bijzonder moeilijk om op die ene knop te drukken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:58 schreef Reya het volgende:
Je kunt wrs beter even de split-quote functie ([afbeelding]) gebruiken, Sickie, dit komt wat rommelig en onduidelijk over
Laat Kirmi lekker in zijn waan dat die de ideale vrouw heeft. Zijn vrouw likt binnenkort de thee-vriendin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef Sickie het volgende:
[..]
Moet ze ook d'r benen wijd doen wanneer jij dat wil?
Femke Halsemaquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Musketeer het volgende:
GroenLinks: Weinig emancipatie in regeerakkoord
hier is overigens precies te vinden wat ik vind dat er mis is met de emancipatie, Femke neemt de hoeveelheid vrouwen die voltijd werken als meetlat en concludeert vervolgens dat omdat er in NL minder vrouwen voltijd werken dan in de ons omringende landen, dat wij niet geemancipeerd zijn.
Met andere woorden: Als vrouwen niet voltijd werken zijn ze niet geemancipeerd. Fuck keuzevrijheid, werken met zn allen! anders lopen we achter!
Ik ben het van harte met je eens. Een vrouw in het gezin is warmte.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas op bed brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.
Als er iemand niet meer kan als achter het aanrecht staan ben jij het wel, je hebt immers geen enkel weerwoordquote:Op zondag 22 juli 2007 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het van harte met je eens. Een vrouw in het gezin is warmte.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
1) Het is geen oplossing van de Werkeloosheid, het is verstopte werkeloosheid.
2) Het brengt arbeidsongeschikten niet aan het werk, die zijn immers arbeidsONGESCHIKT
3) Het zorgt voor een enorm oplopend financieringstekort, immers het aantal werknemers wat loonbelasting betaald loopt enorm terug.
4) Idem ontstaan enorme tekorten in het opbrengen van de sociale premies, pensioenen, ziektenkostenverzekeringen.
5) De Arbeidsparticipatie loopt enorm terug
6) De welvaart zal een enorme klap krijgen, het besteedbaar inkomen van gezinnen zal enorm terug lopen en daarmee de bestedingen, Nederland zal economisch flink krimpen.
7) Arbeid zal schaars worden en daarmee de prijs stijgen, bedrijven zullen zich verplaatsen naar het buitenland, en daarmee zal de economie verder in het slop geraken.
Kortom, als je Nederland om zeep wilt helpen moet je dit plan uitvoeren.
Daarbij komt nog dat er enorme tekorten aan arbeidskrachten zal ontstaan in sectoren als de zorg en het onderwijs, met de gevolgen van dien.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er iemand niet meer kan als achter het aanrecht staan ben jij het wel, je hebt immers geen enkel weerwoord
[..]
Idd, ben benieuwd hoe men deze kwalijke punten op wil lossen? Willen ze nog meer Polen en Gastarbeiders naar Nederland halen om enkele van deze negatieve gevolgen te compenseren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
1) Het is geen oplossing van de Werkeloosheid, het is verstopte werkeloosheid.
2) Het brengt arbeidsongeschikten niet aan het werk, die zijn immers arbeidsONGESCHIKT
3) Het zorgt voor een enorm oplopend financieringstekort, immers het aantal werknemers wat loonbelasting betaald loopt enorm terug.
4) Idem ontstaan enorme tekorten in het opbrengen van de sociale premies, pensioenen, ziektenkostenverzekeringen.
5) De Arbeidsparticipatie loopt enorm terug
6) De welvaart zal een enorme klap krijgen, het besteedbaar inkomen van gezinnen zal enorm terug lopen en daarmee de bestedingen, Nederland zal economisch flink krimpen.
7) Arbeid zal schaars worden en daarmee de prijs stijgen, bedrijven zullen zich verplaatsen naar het buitenland, en daarmee zal de economie verder in het slop geraken.
Kortom, als je Nederland om zeep wilt helpen moet je dit plan uitvoeren.
Ik betwijfel dat EchtGaaf met een inhoudelijk antwoord komt, hij blijft een domme trol.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd hoe men deze kwalijke punten op wil lossen? Willen ze nog meer Polen en Gastarbeiders naar Nederland halen om enkele van deze negatieve gevolgen te compenseren?
Maar al met al vind vind ik het gewoon een slecht idee.
Ach, PietVerdriet weer op zijn best en altijd weer zwaar op de man spelen ipv op de bal. Jij dacht zo dat ik je zo ga belonen met ene inhoudelijk antwoord?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat EchtGaaf met een inhoudelijk antwoord komt, hij blijft een domme trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |