Mijn sportschool heeft de ROM staan. Ik ben op dit apparaat begonnen (omdat ik te schijterig was een les te volgen). Het is zwaar. Heel erg zwaar. 2x 4 minuten lijkt niets, maar daarna was ik toch echt helemaal gebroken. Maar, in de tijd dat ik de ROM machine heb gebruikt, heb ik, behalve een toename in conditie (maar dat is niet zo vreemd voor iemand met 0,0 conditie), niet bijzonder veel gemerkt op het gebied van gewichtsverlies / afname omvang. Die paar RPM/Biking lessen die ik tot nu toe heb gedaan hebben meer resultaat opgeleverd dan die weken ROM... Ik zeg niet dat het een slecht apparaat is, maar mijn voorkeur gaat nu toch echt uit naar gewoon een uur lang keihard zweten in plaats van proberen in 8 minuten af te vallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb gisteren in de Metro een artikel gelezen over het 'ROM apparaat', waar ook hier ergens een topic op Fok! over staat. Met dat ding zou je ongeveer 1500 calorieen moeten verbranden in 8 minuten tijd.
Dat zet je wel aan het denken als ik bij mezelf zie dat ik 'maar' ongeveer 450 calorieen verbrand als ik mezelf 30 minuten lang op de crosstrainer kapot aan het zweten ben.
Daarna keek ik naar de prijs en een abonnement op de sportschool waar ze die dingen hebben staan kost boven de 60 euro per maand. Dan blijf ik toch liever op mijn eigen sportschool, is een heel stuk goedkoper.
Mijn ervaring met de sportschool is dat het een maand of twee goed gaat. Maar dat als ik ook maar één of twee keer achter elkaar verhinderd ben, dat ik het opgeef en gewoon niet meer ga.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de sportschool was ook dat ik er gewoon héél erg veel tijd aan kwijt was. In die tijd kan ik ook wandelen of hardlopen èn thuis oefeningen doen zoals buikspieroefeningen.
Ja, dat ook. Wat voor mij ook belangrijk was was dat ik er met een vriendin naar toe kon gaan. Toen zij geblesseerd raakte daalde mijn sportschoolambities tot het vriespunt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:50 schreef Fargo het volgende:
Mijn ervaring met de sportschool is dat het een maand of twee goed gaat. Maar dat als ik ook maar één of twee keer achter elkaar verhinderd ben, dat ik het opgeef en gewoon niet meer ga.
Misschien een andere keerquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:12 schreef YPPY het volgende:
In Thailand weet ik nog een leuke Japanner, adres hebben?
Om wat voor baan gaat het? Als ik zo vrij mag zijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft is dat op voorhand exit![]()
Financiele administratiequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Om wat voor baan gaat het? Als ik zo vrij mag zijn...
Ze komt vanuit Belgie, ik heb net even gecheckt en er staan geen files op de route.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Raar hoor, als er iets gebeurt of zo bel je toch af? Tenzij je onder de tram ligt of zo
of ze heeft zich vergist in de datum ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze komt vanuit Belgie, ik heb net even gecheckt en er staan geen files op de route.
Ze kan natuurlijk verdwaald zijn, maar zoiets hoor je in te calculeren en dus ruim op tijd te vertrekken.
Maar misschien is ze inderdaad wel tegen een boom gereden, ik houd mijn oordeel nog even voor me
Nou, in haar bevestigingsmail had ze wel gezegd dat ze donderdag 21 februari zou komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
of ze heeft zich vergist in de datum ofzo![]()
Ik neem aan dat de receptie dat wel aan mij gemeld zou hebben als er iemand voor me was gekomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
En ze stond niet toevallig gisteren voor niks voor je deur?
Ben je gisteren nou nog op pad geweest?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:27 schreef Ymke het volgende:
Zo , ik heb net ipv het huishouden lekker 2 uur gewandeld met Dopje. het is heerlijk weer
Welkomquote:[b]Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef weet
Bedankt en werk ze. Laat ik ook maar vanachter de PC gaan, ik ga naar de markt fruit en nootjes kopen (voor m'n dieet uhm.. nieuwe leefgewoonten)quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik heb het boek "Body Clutter" van Flylady & Leanne besteld en daar lees ik iedere dag een hoofdstukje uit. Wanneer ik het uit heb begin ik opnieuw en doe/maak ik ook de oefeningen die na ieder hoofdstuk komen waarmee je kleine veranderingen in je levensstijl gaat aanbrengen. Het helpt me tot nu toe wel om positief te blijven en als ik eens de fout in ga met eten ofzo kan ik de volgende dag de draad weer oppakken (ipv het hele "dieet" als mislukkijng te beschouwen) zo heb ik inmiddels geleerd. Ik geloof ook niet echt in lijnen (ik weet van mezelf dat ik dat gewoon niet volhoudt) maar nu ik het kan zien als een serie gewoontes die ik ga opnemen in mijn dagelijkse routines zie ik het veel meer zitten.
Lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Cho-co-la-de
Nais, dat had ik laatst ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Goed.
Okay.
*diepe zucht*
Ik heb een beetje maagpijn, ik moet namelijk om 14:00 bij de tandarts zijn
En hij gaat een oude vulling (van toen ik 14 was of zo) verwijderen en er een nieuwe inzetten
![]()
Ik heb zelfs al 2 paracetamols geslikt
Maar dat heb ik weer niet in huisquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:53 schreef Troel het volgende:
Succes Isabeau!
En bedenk, met paracetamol werkt de tramadol beter
Ik hou van reizen en de sportschool heeft een speciaal studententarief. Ik heb een abbonement voor 7 maanden en dat was rond de 150 euro. Daarvoor kan ik doordeweeks onebeperkt fitnessen tot 23.30.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, kun je niet beter een sportschool dichter bij huis zoeken in plaats van eentje waar je een uur (!) voor moet reizen? Volgens mij hou je dit schema ongeveer 3 weken vol en dan heb je geen zin meer omdat je gewoon op de bank wil zitten en rustig wilt eten!
Ik hou ook heel erg van reizen, maar om nu een uur te gaan reizen voor de sportschool vind ik weer een beetje overdreven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik hou van reizen en de sportschool heeft een speciaal studententarief. Ik heb een abbonement voor 7 maanden en dat was rond de 150 euro. Daarvoor kan ik doordeweeks onebeperkt fitnessen tot 23.30.
Overigens heb ik soms inderdaad geen zin, maar ik dwing mezelf gewoon om daar heen te gaan. Dat hou ik nu toch al 4 maanden vol.![]()
Heel veel plezier Rewimo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga eens kijken wat een week skiën voor effect heeftHeerlijk, een week niet koken
dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
Al was het dan nog dat de maten kunnen verschillen per merk, dan is er nog mee te leven. Ik heb broeken van hetzelfde merk, waarbij de 44 ruim zit en de 46 krap zit!![]()
Ik heb de titel zien staan,m aar dacht dat het over een bepaald lichaamsdeel ging joh...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Och, zo'n topic hadden we nog nooit eerder gezien: Does Size Matter
* Isabeau rolt met ogen
Zou dat iets met het subforum te maken hebben?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:12 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb de titel zien staan,m aar dacht dat het over een bepaald lichaamsdeel ging joh...![]()
Ja, dat was gaaf, maar ergens ook wel raar, ik wist neit dat dat zo snle kon.. Maarja, dat zal wel door de verschillende maten komen... Ik heb hem niet meegenomen, het rokje was zo lang dat het ruim over mijn knieen kwam, en dan lijkt het gelijk niet meer..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zou dat iets met het subforum te maken hebben?
Lekker trouwens dat je in een maat 42 rokje pas Teigan!
Haha, ik heb al heel veel chocola gegeten in mijn leven en kan me niet meer de laatste keer herinneren dat ik ooit misselijk was. Maargoed, wat niet is kan nog komen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij gaat echt zo misselijk worden, kip... succes!
Mafquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef teigan het volgende:
Om nog even op het matenverhaal terug te komen.. Ik had vanmiddag in een winkel twee precies dezelfde rokjes aan, waarbij de grotere maat zeker een maat kleiner was dan de kleinere maat... Die hebben we toch maar even aan de verkoopster gegeven.
Wat een geweldige tekst zet je hier neer zeg. Dat is het waard om ingelijst te worden en op moelijkequote:Op zondag 25 februari 2007 10:55 schreef p-etr-a het volgende:
Want afvallen is leuk! Als je de weegschaal langzaam terug ziet lopen, dat is zo geweldig. En als je reacties uit je omgeving krijgt, je fitter voelt, zonder gêne iets lekkers kunt eten in de stad... Daar doe je het voor.
Voorzover ik heb begrepen geldt dat voor in welk topic je begint, nu je hier bent begonnen mag je ook blijvenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, ik keek net even in het lijstje in de openingspost en ik schrok wel een beetje. Ik zie dat ik nu een BMI van 24,7 heb, betekent dat ik dan verplicht ben om naar het zustertopic te verhuizen?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, ik keek net even in het lijstje in de openingspost en ik schrok wel een beetje. Ik zie dat ik nu een BMI van 24,7 heb, betekent dat ik dan verplicht ben om naar het zustertopic te verhuizen?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:54 schreef Faat het volgende:
Wat een geweldige tekst zet je hier neer zeg. Dat is het waard om ingelijst te worden en op moelijke
momenten als oppeppertje te gebruiken![]()
[afbeelding]
Hey mensjes, ik krijg ineens een spontane creatieve zondagbui. Iedereen heeft vast wel eens van die
tekstjes gezien, gelezen, gehoord of zelf verzonnen waar je wat aan hebt om jezelf zeg maar weer
even van de lekkere trek af te helpen. Of om net die doorslag te geven om niet te kiezen voor iets "fouts"
Laten we die tekstjes verzamelen hier, maak ik er een lijstje om zoals hierboven en hebben we straks
een leuke stapel lijstjes om op de koelkast te hangen. Ik wil nog weleens "vergeten" dat ik aan het lijnen
ben of waarom ik aan het lijnen ben. Misschien jullie ook wel? Brandt maar los met de sterke teksten dan![]()
Een gegrilde kippenpoot is juist prima, omdat je geen extra vetten gebruikt en het overtollige vet bij wijze van spreken uit de poot "zweet". Als je dan ook nog het velletje niet opeet ben je helemaal goed bezigquote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, je bent niet de enige..
Bij mij lijkt het wel, dat als de weegdag dichterbij komt, ik nog even een soort van eindsprint maak, zodat ik niet teveel afgevallen ben..
Vrijdag spareribs, gisteren shoarma met patat, en vanavond maar weer even gezonder doen, bloemkool met aardappels,en een gegrilde kippepoot(al zal die laatste ook wel niet echt gezond zijn..)
Maat 46 is een kutmaat, te groot voor normale winkels en te klein voor grote maten winkelsquote:Op zondag 25 februari 2007 17:45 schreef teigan het volgende:
Nou, het stomme is dat ik met mijn maat 46 de Ulla Popken binnenliep, en te horen kreeg dat ik nog te slank was om kleding bij hun te vinden...
Doe gewoon een trui erover, dan kun je hem in de winter als rok dragen en in de zomer als jurkquote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef teigan het volgende:
Ik heb gisteren bij de didi ook truitjes gekregen voor onder een jurkje, en die truitjes zaten ook niet..
Het jurkje toch maar wel meegenomen, alleen nu twijfel ik, want met een truitje eronder vind ik het al snel zo tuttig lijken.. zonder iets eronder is hij ideaal voor van de zomer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |