Het moet bij iemands bouw passen. Mijn vriend is kort en wat smalletjes, het zou geen gezicht zijn als hij 80 kilo woog. Hiervoor vond ik iemand leuk die best breed was, grof gebouwd en die ook over het geheel wel dikkig was. Ik vond het bij hem helemaal niet onaantrekkelijk, integendeel. Het moet gewoon in verhouding zijn. Ik heb nooit seks met 'm gehad maar ik denk niet dat het me in de weg zou hebben gezeten
Mijn vriend zou liever hebben dat ik een paar kilo af zou vallen; voor m'n gezondheid en ook omdat ik het zelf wil, maar hij heeft ook wel toegegeven dat ie het mooier zou vinden toen ik er heel erg over bleef zeuren.
Met iedereen is wel iets mis, dat hoort erbij. Je moet iemand als geheel leuk kunnen vinden. Omvang speelt dus wel een rol en net als alle andere uiterlijke punten zal het gewoon niet TE veel af moeten wijken van wat je aantrekkelijk vindt. Met dat verschil natuurlijk dat omvang gewoon makkelijker verandert. Ik kan wel aankomen of afvallen maar m'n haarkleur, huidskleur, kleur ogen, cupmaat, etc. zal wat minder snel veranderen. Als je houdt van negerinnen met grote borsten is de kans dat ze na tien jaar of een zwangerschap blank, blond en plat is een stuk kleiner dan dat ze tien kilo aangekomen is. Wat dat betreft is het dan toch wel anders, omdat als zoiets verandert na een lange relatie er wat meer speelt dan in het begin. Als je niet op dikke vrouwen valt kun je wel een relatie beginnen met een slanke vrouw, maar er is geen garantie dat ze nooit dik wordt, en een relatie daar voor opgeven is wel weer wat anders.
Agz TS het ook heeft over een vrouw die 'leuk, lief en geweldig' is zal het niet puur en alleen om de technische mogelijkheden van seks gaan dus ik heb het wat ruimer genomen.