abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46614604
Ik wil de discussie, naar aanleiding van een topic ergens hier, maar eens aanslingeren

Does size matter?
Ik vind van wel.
Je kunt nog zo hard roepen "het maakt niet uit hoe slank ze is, maar hoe leuk ze is", dat is gewoon niet waar.
Een vrouw kan nog zo leuk zijn, als ze te dik is is ze gewoon te dik en dus niet geschikt voor de seks.
En wat doe jij nou als zij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar zij een kont heeft waar sir-mix-a-lot geen genoeg van kan krijgen, drie onderkinnen een een enorme buik heeft?

@Tally: geen slotje... dit is een serieus onderwerp. Vooral in deze tijd waarin de bevolking steeds dikker en dikker wordt en vrouwen ons steeds vragen of wij hen dik vinden of niet.

TS begint
Ik vind het niet fijn als een vrouw té dik is. Een beetje mollig kan wel maar als je een bierkrat op dr reet kan zetten gaat de lol voor mij er al snel vanaf. Een vrouw met het formaat walrus die wel een leuk karakter heeft heb ik liever als een gewone vriendin ipv iemand waar ik seks mee wil hebben.
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46614850
"TS begint
Ik vind het niet fijn als een vrouw té dik is. Een beetje mollig kan wel maar als je een bierkrat op dr reet kan zetten gaat de lol voor mij er al snel vanaf. Een vrouw met het formaat walrus die wel een leuk karakter heeft heb ik liever als een gewone vriendin ipv iemand waar ik seks mee wil hebben.'"

voor mij geld dit dus voor mannen..... . dus ja size does matter
  zaterdag 24 februari 2007 @ 02:46:07 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_46615843
Heerlijk als je een beetje houvast hebt in bed
Maar er bestaat ook een té dik. Mijn idee van dik ligt alleen net ietsje verder dan van de meesten heb ik het idee
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:32:21 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46616322
Mijn huidige vriendin is slank (55kg of zo), dat heeft mijn voorkeur, zeker in lange relaties (de meesten krijgen er toch een paar kilo per jaar bij).

Maar wat aan de dikkere kant is ook niet lelijk. Het ligt lekkerder, dat is een groot voordeel, en met veel kleren aan zie je meer vormen wat mooi is. Wel binnen de aangeraden grenzen natuurlijk. Een buikje kan lief zijn, maar een bierbuik zoals ik die zelf heb, dat kan echt niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46616968
Ik voel me persoonlijk absoluut niet aangetrokken tot mollige/ dikke vrouwen.
Ook al kan het qua karakter uitstekend klikken, lichamelijk gezien vind ik het echt een enorme afknapper.

Daarentegen is een gratenhuis ook niet echt mijn ding, een beetje houvast en vrouwelijke vormen is ook een must.

Zeg maar alles tussen maat 36-40
Live it!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 06:39:00 #6
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_46616973
Size does matter, einde discussie

Slotje
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
  zaterdag 24 februari 2007 @ 06:49:49 #7
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_46616984
ik dacht eerder aan enkele
lichaamsdelen enkel voorbehouden aan mannen
dan aan gewicht...

OT: ja, size does matter...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:24:50 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46617401
Helemaal met jullie eens, maar ik vind wel dat je geen eisen mag stellen aan je partner als je zelf ook wel wat kilootjes kwijt mag. Het komt van beide kanten: zij moeite doen om slank te blijven? Dan jij ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_46617434
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Helemaal met jullie eens, maar ik vind wel dat je geen eisen mag stellen aan je partner als je zelf ook wel wat kilootjes kwijt mag. Het komt van beide kanten: zij moeite doen om slank te blijven? Dan jij ook .
Eens Het zou zwaar onredelijk en een beetje hypocriet zijn om zelf een pens van hier tot aan Tokio-Centrum te hebben en van je partner te eisen dat ze maatje 34 houdt/ heeft

Daarbij is het trouwens maar goed dat smaken verschillen, de een houdt van smal, de ander van mollig, en een derde van dik, gelukkig is er voor iedereen wel wat wils
Live it!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:40:58 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_46621960
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:29 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Eens Het zou zwaar onredelijk en een beetje hypocriet zijn om zelf een pens van hier tot aan Tokio-Centrum te hebben en van je partner te eisen dat ze maatje 34 houdt/ heeft

Daarbij is het trouwens maar goed dat smaken verschillen, de een houdt van smal, de ander van mollig, en een derde van dik, gelukkig is er voor iedereen wel wat wils
behalve wanneer partner geilt op slank en jij op vet
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:45:14 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46622089
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

behalve wanneer partner geilt op slank en jij op vet
true.

Maar hier gaan we er even vanuit dat de meeste mensen graag een partner willen hebben die er goed uitziet. Je ziet wel eens van die talkshows (USA dus) waarin mannen met een enorme pens willen dat hun vrouw afvalt, of dat hun vrouw een metamorfose ondergaat om meer op een celebrity te lijken.
Dat vind ik dus hypocriet. Ik wil zelf een partner die er goed uit ziet, dan moet ik zelf ook moeite doen om er enigszins toonbaar uit te zien. Ik hoef écht geen fotomodellentype, gosh no!, maar ik wil wel iemand die er mag zijn, ook al ben ik de enige die daar zo over denkt .

Mensen die zeggen dat echte schoonheid van binnen zit, zijn hoogstwaarschijnlijk mensen die er niet goed uitzien en die ook geen stappen willen ondernemen om daar verandering in te brengen. Die zouden ook het liefst een mooie partner hebben, maar durven dat niet hardop te zeggen, want mooi en lelijk past niet bij elkaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_46625296
Does size matter?
Ik vind van wel.
Je kunt nog zo hard roepen "het maakt niet uit hoe lang die van hem is, maar wat ie ermee doet", dat is gewoon niet waar. Een man kan nog zo leuk zijn, als hij een te kleine heeft, dan heeft hij gewoon een te kleine en dus niet geschikt voor de seks. En wat doe jij nou als zij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij een pik heeft van 5 cm maar die wel moddervet is?

Sorry, kon het niet laten..
pi_46626680
Té is té.

Maar wat té is verschilt per individueel geval. Beetje houvast is niets mis mee.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:35:22 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46626900
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Does size matter?
Ik vind van wel.
Je kunt nog zo hard roepen "het maakt niet uit hoe lang die van hem is, maar wat ie ermee doet", dat is gewoon niet waar. Een man kan nog zo leuk zijn, als hij een te kleine heeft, dan heeft hij gewoon een te kleine en dus niet geschikt voor de seks. En wat doe jij nou als zij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij een pik heeft van 5 cm maar die wel moddervet is?

Sorry, kon het niet laten..
anders lees je de OP ff .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:52:16 #15
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46630884
Gelukkig is de TT niet misleidend.
pi_46630968
Ik heb de titel aangepast..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46634309
Wie zou het hierop nog kunnen doen? Ik wel .
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:36:44 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_46634579
de eerste wel
de tweede niet
pi_46634650
Ja omvang is belangerijk, iemand hoeft niet perfect te zijn, vetrolletje, buikje, allemaal geen probleem mits het mens leuk genoeg is, maar blubber, echt blubber, ik droog er spontaan van op...
Dus echt vet zijn, ik vind het niks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 20:39:48 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_46634699
Natuurlijk does size matter, maar dat is een kwestie van smaak, de een valt nou eenmaal op mollig de ander niet. Een dikke man hoeft van mij niet, maar een sprietje is ook niets, beetje ertussenin. Maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die op wat mollige mannen vallen, waarom ook niet? Alsof alle dikke mannen single zijn! Dat is dus absoluut niet zo (en dat geldt omgekeerd natuurlijk ook).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_46634988
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:29 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

En toen las ik dit:..

Eens Het zou zwaar onredelijk en een beetje hypocriet zijn om zelf een PENIS van hier tot aan Tokio-Centrum te hebben en van je partner te eisen dat ze maatje 34 houdt/ heeft

Sorry
pi_46638090
Size does matter! Maar smaken verschillen. Voor mij is het juist weer zo dat een man juist wel een beetje vet moet hebben. Heb liever dat een man 10 kilo te zwaar is, dan 2 kilo te licht.
pi_46639347
Ik zou absoluut geen seks kunnen hebben met een mollige man..

Een man met een flinke kont vind ik al afgrijselijk lomp/lui uitzien.

Vrouwen met duidelijk vrouwelijke rondingen kan ik dan wel weer extreem mooi vinden
pi_46670532
Het moet bij iemands bouw passen. Mijn vriend is kort en wat smalletjes, het zou geen gezicht zijn als hij 80 kilo woog. Hiervoor vond ik iemand leuk die best breed was, grof gebouwd en die ook over het geheel wel dikkig was. Ik vond het bij hem helemaal niet onaantrekkelijk, integendeel. Het moet gewoon in verhouding zijn. Ik heb nooit seks met 'm gehad maar ik denk niet dat het me in de weg zou hebben gezeten

Mijn vriend zou liever hebben dat ik een paar kilo af zou vallen; voor m'n gezondheid en ook omdat ik het zelf wil, maar hij heeft ook wel toegegeven dat ie het mooier zou vinden toen ik er heel erg over bleef zeuren.

Met iedereen is wel iets mis, dat hoort erbij. Je moet iemand als geheel leuk kunnen vinden. Omvang speelt dus wel een rol en net als alle andere uiterlijke punten zal het gewoon niet TE veel af moeten wijken van wat je aantrekkelijk vindt. Met dat verschil natuurlijk dat omvang gewoon makkelijker verandert. Ik kan wel aankomen of afvallen maar m'n haarkleur, huidskleur, kleur ogen, cupmaat, etc. zal wat minder snel veranderen. Als je houdt van negerinnen met grote borsten is de kans dat ze na tien jaar of een zwangerschap blank, blond en plat is een stuk kleiner dan dat ze tien kilo aangekomen is. Wat dat betreft is het dan toch wel anders, omdat als zoiets verandert na een lange relatie er wat meer speelt dan in het begin. Als je niet op dikke vrouwen valt kun je wel een relatie beginnen met een slanke vrouw, maar er is geen garantie dat ze nooit dik wordt, en een relatie daar voor opgeven is wel weer wat anders.

Agz TS het ook heeft over een vrouw die 'leuk, lief en geweldig' is zal het niet puur en alleen om de technische mogelijkheden van seks gaan dus ik heb het wat ruimer genomen.
Sanity is (not) statistical
pi_46676897
wat een politiekcorrecte antwoorden allemaal Volkskrant volkje
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')