Eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Helemaal met jullie eens, maar ik vind wel dat je geen eisen mag stellen aan je partner als je zelf ook wel wat kilootjes kwijt mag. Het komt van beide kanten: zij moeite doen om slank te blijven? Dan jij ook.
behalve wanneer partner geilt op slank en jij op vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:29 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
EensHet zou zwaar onredelijk en een beetje hypocriet zijn om zelf een pens van hier tot aan Tokio-Centrum te hebben en van je partner te eisen dat ze maatje 34 houdt/ heeft
Daarbij is het trouwens maar goed dat smaken verschillen, de een houdt van smal, de ander van mollig, en een derde van dik, gelukkig is er voor iedereen wel wat wils
true.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
behalve wanneer partner geilt op slank en jij op vet![]()
anders lees je de OP ffquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Does size matter?
Ik vind van wel.
Je kunt nog zo hard roepen "het maakt niet uit hoe lang die van hem is, maar wat ie ermee doet", dat is gewoon niet waar. Een man kan nog zo leuk zijn, als hij een te kleine heeft, dan heeft hij gewoon een te kleine en dus niet geschikt voor de seks. En wat doe jij nou als zij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij een pik heeft van 5 cm maar die wel moddervet is?
Sorry, kon het niet laten..
En toen las ik dit:..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:29 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
EensHet zou zwaar onredelijk en een beetje hypocriet zijn om zelf een pens van hier tot aan Tokio-Centrum te hebben en van je partner te eisen dat ze maatje 34 houdt/ heeft
Dit Dus,..quote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef dvunz het volgende:
neukteugels is geoorloofd maar geen plooien of ribben tellen
damnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:39 schreef Concordsky het volgende:
Een beetje mollig kan wel maar als je een bierkrat op dr reet kan zetten gaat de lol voor mij er al snel vanaf.
meer het gedeelte dat in dat geval de lol er vanaf islul niet meer naar genoegen wil functionerenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
jij hebt in je tijd menig bierkratje mogen bergen uit de reetplooien van je neukzeugjes?
Het onderwerp leent zich er dan ook voorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
meer het gedeelte dat in dat geval de lol er vanaf islul niet meer naar genoegen wil functioneren
gelukkig kan ik het aardig inschatten, nog voordat ik het vrouwmensch mee naar huis heb genomen...
edit:
je beschrijvingswijze is wel bewonderingswaardig![]()
En dat van een vrouwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja maar als een vrouw ZO dik is kun je 'm natuurlijk gewoon op iedere gewenste plek steken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:32 schreef soylent het volgende:
Mijn huidige vriendin is slank (55kg of zo), dat heeft mijn voorkeur, zeker in lange relaties (de meesten krijgen er toch een paar kilo per jaar bij).
dan kan jij m vast wel x-tra hard aandrukken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef Jodocus1 het volgende:
Als je de persoon leuk genoeg vind, dan is er geen beperking denk ik.
Mijn meissie is slank en ik ben 120 kilo, lengte 1.90.
Voor zover ik weet is er geen standje dat niet wil lukken.
Ik kan je niet helemaal volgen hoor!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dan kan jij m vast wel x-tra hard aandrukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |