abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46549759
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb gisteren in de Metro een artikel gelezen over het 'ROM apparaat', waar ook hier ergens een topic op Fok! over staat. Met dat ding zou je ongeveer 1500 calorieen moeten verbranden in 8 minuten tijd.
Dat zet je wel aan het denken als ik bij mezelf zie dat ik 'maar' ongeveer 450 calorieen verbrand als ik mezelf 30 minuten lang op de crosstrainer kapot aan het zweten ben.
Daarna keek ik naar de prijs en een abonnement op de sportschool waar ze die dingen hebben staan kost boven de 60 euro per maand. Dan blijf ik toch liever op mijn eigen sportschool, is een heel stuk goedkoper.
Mijn sportschool heeft de ROM staan. Ik ben op dit apparaat begonnen (omdat ik te schijterig was een les te volgen). Het is zwaar. Heel erg zwaar. 2x 4 minuten lijkt niets, maar daarna was ik toch echt helemaal gebroken. Maar, in de tijd dat ik de ROM machine heb gebruikt, heb ik, behalve een toename in conditie (maar dat is niet zo vreemd voor iemand met 0,0 conditie), niet bijzonder veel gemerkt op het gebied van gewichtsverlies / afname omvang. Die paar RPM/Biking lessen die ik tot nu toe heb gedaan hebben meer resultaat opgeleverd dan die weken ROM... Ik zeg niet dat het een slecht apparaat is, maar mijn voorkeur gaat nu toch echt uit naar gewoon een uur lang keihard zweten in plaats van proberen in 8 minuten af te vallen.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_46549977
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring met de sportschool was ook dat ik er gewoon héél erg veel tijd aan kwijt was. In die tijd kan ik ook wandelen of hardlopen èn thuis oefeningen doen zoals buikspieroefeningen.
Mijn ervaring met de sportschool is dat het een maand of twee goed gaat. Maar dat als ik ook maar één of twee keer achter elkaar verhinderd ben, dat ik het opgeef en gewoon niet meer ga.

Het beste is volgens mij om thuis een hometrainer ofzo te hebben staan. Daar kruip je veel sneller op, 's morgens voor je naar je werk gaat. Vlak voor het slapen of in de weekenden als je eens een vrij uurtje hebt...
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:52:47 #103
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_46549994
Mijn sportschool is nog geen 10 minuten fietsen en daar ben ik erg blij mee. Als het veel verder zou zijn, zou ik veel minder vaak gaan denk ik.
pi_46550016
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:50 schreef Fargo het volgende:
Mijn ervaring met de sportschool is dat het een maand of twee goed gaat. Maar dat als ik ook maar één of twee keer achter elkaar verhinderd ben, dat ik het opgeef en gewoon niet meer ga.
Ja, dat ook. Wat voor mij ook belangrijk was was dat ik er met een vriendin naar toe kon gaan. Toen zij geblesseerd raakte daalde mijn sportschoolambities tot het vriespunt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46550335
grumbel, weer aangekomen, ik had het wel verwacht, maar toch baal ik ervan.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46551111
Vijf jaar al Isa, dat is al lang. Jammer dat ie nu juist weg is. Gaan jullie het nog wel een andere keer vieren?
Ik ben juist gaan hardlopen om niet naar de sportschool te hoeven. En de stepper thuis, dat is ook erg handig.

Dat is jammer g-b, maar je weet het nu, dus je kunt voorkomen dat je meer aankomt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46551208
We gaan squashrackets kopen als cadeautje aan elkaar
En we gaan ergens eind volgende maand Japans eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46551246
Wat leuk. Samen sporten is goed.

In Thailand weet ik nog een leuke Japanner, adres hebben?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:20:31 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_46551409
Ik zou om 10:00 een sollicitant krijgen en nog steeds niks.
Beetje matig hoor.
disclaimer
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:21:08 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_46551418
Die hoeft niet meer te komen dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:23:28 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_46551471
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:21 schreef Troel het volgende:
Die hoeft niet meer te komen dus
Nee, wat mij betreft is dat op voorhand exit
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 februari 2007 @ 10:24:11 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46551485
Raar hoor, als er iets gebeurt of zo bel je toch af? Tenzij je onder de tram ligt of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46551515
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:12 schreef YPPY het volgende:
In Thailand weet ik nog een leuke Japanner, adres hebben?
Misschien een andere keer
pi_46551579
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, wat mij betreft is dat op voorhand exit
Om wat voor baan gaat het? Als ik zo vrij mag zijn...
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:32:40 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_46551684
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Om wat voor baan gaat het? Als ik zo vrij mag zijn...
Financiele administratie
disclaimer
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:35:04 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_46551741
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Raar hoor, als er iets gebeurt of zo bel je toch af? Tenzij je onder de tram ligt of zo
Ze komt vanuit Belgie, ik heb net even gecheckt en er staan geen files op de route.
Ze kan natuurlijk verdwaald zijn, maar zoiets hoor je in te calculeren en dus ruim op tijd te vertrekken.
Maar misschien is ze inderdaad wel tegen een boom gereden, ik houd mijn oordeel nog even voor me
disclaimer
pi_46551819
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Financiele administratie
Niks voor mij
pi_46553030
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze komt vanuit Belgie, ik heb net even gecheckt en er staan geen files op de route.
Ze kan natuurlijk verdwaald zijn, maar zoiets hoor je in te calculeren en dus ruim op tijd te vertrekken.
Maar misschien is ze inderdaad wel tegen een boom gereden, ik houd mijn oordeel nog even voor me
of ze heeft zich vergist in de datum ofzo
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:22:11 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_46553097
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

of ze heeft zich vergist in de datum ofzo
Nou, in haar bevestigingsmail had ze wel gezegd dat ze donderdag 21 februari zou komen.
Dus 't kan nog wel een jaartje duren
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 februari 2007 @ 11:30:53 #120
13151 crew  Rewimo
pi_46553366
En ze stond niet toevallig gisteren voor niks voor je deur?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:32:31 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_46553417
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
En ze stond niet toevallig gisteren voor niks voor je deur?
Ik neem aan dat de receptie dat wel aan mij gemeld zou hebben als er iemand voor me was gekomen
die datumfout had ze overigens zelf gemaakt, ik heb duidelijk donderdag aangegeven.
Ik lig er verder ook niet wakker van, maar vind het wel jammer, ze was m'n eerste sollicitant namelijk
disclaimer
pi_46555019
Zo , ik heb net ipv het huishouden lekker 2 uur gewandeld met Dopje. het is heerlijk weer
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_46555918
Ik kom me ook melden (ik heb een account aangemaakt op dieetweb). Ik doe aan Flylady en m'n huis en de rest van m'n leven begint zodanig op orde te komen dat ik denk dat ik ook iets aan m'n gewicht kan doen. Dat heeft nu nog maar 4 dagen geduurd maar ik hoop het op te nemen in mijn routines.

Ik ben begonnen met op te schrijven wat ik eet en daarvan de calorieen te tellen (kost me 's avonds maximaal 15 minuutjes) , me iedere ochtend te wegen en die twee gegevens aan elkaar te linken. Binnenkort ga ik dan 10% minderen qua calorieen. Ik heb de laatste dagen ook iedere dag bewogen. Ik heb al tijden een abonnement op de sportschool maar ga niet, dat wil ik ook weer gaan doen.

Ik heb het boek "Body Clutter" van Flylady & Leanne besteld en daar lees ik iedere dag een hoofdstukje uit. Wanneer ik het uit heb begin ik opnieuw en doe/maak ik ook de oefeningen die na ieder hoofdstuk komen waarmee je kleine veranderingen in je levensstijl gaat aanbrengen. Het helpt me tot nu toe wel om positief te blijven en als ik eens de fout in ga met eten ofzo kan ik de volgende dag de draad weer oppakken (ipv het hele "dieet" als mislukkijng te beschouwen) zo heb ik inmiddels geleerd. Ik geloof ook niet echt in lijnen (ik weet van mezelf dat ik dat gewoon niet volhoudt) maar nu ik het kan zien als een serie gewoontes die ik ga opnemen in mijn dagelijkse routines zie ik het veel meer zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 februari 2007 @ 13:03:11 #124
13151 crew  Rewimo
pi_46555944
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:27 schreef Ymke het volgende:
Zo , ik heb net ipv het huishouden lekker 2 uur gewandeld met Dopje. het is heerlijk weer
Ben je gisteren nou nog op pad geweest?
pi_46556034
quote:
Welkom

@Rewimo , gister niet.. het heeft de hele middag geregend, en nu ga ik rennen want ik heb late dienst

Adios
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_46556246
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Welkom
Bedankt en werk ze. Laat ik ook maar vanachter de PC gaan, ik ga naar de markt fruit en nootjes kopen (voor m'n dieet uhm.. nieuwe leefgewoonten)
pi_46556683
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik heb het boek "Body Clutter" van Flylady & Leanne besteld en daar lees ik iedere dag een hoofdstukje uit. Wanneer ik het uit heb begin ik opnieuw en doe/maak ik ook de oefeningen die na ieder hoofdstuk komen waarmee je kleine veranderingen in je levensstijl gaat aanbrengen. Het helpt me tot nu toe wel om positief te blijven en als ik eens de fout in ga met eten ofzo kan ik de volgende dag de draad weer oppakken (ipv het hele "dieet" als mislukkijng te beschouwen) zo heb ik inmiddels geleerd. Ik geloof ook niet echt in lijnen (ik weet van mezelf dat ik dat gewoon niet volhoudt) maar nu ik het kan zien als een serie gewoontes die ik ga opnemen in mijn dagelijkse routines zie ik het veel meer zitten.
Kan je af en toe eens op Fok schrijven wat er in het boek voor nuttige tips staan?>
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:34:08 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_46556847
Cho-co-la-de
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46557045
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Cho-co-la-de
Lekker
pi_46557144
Alsjeblieft, een cote dor puur graag.

Welkom LLL. Ben benieuwd wat er in dat boek staat.
*OUD heilige*
pi_46557252
Goed.
Okay.
*diepe zucht*

Ik heb een beetje maagpijn, ik moet namelijk om 14:00 bij de tandarts zijn
En hij gaat een oude vulling (van toen ik 14 was of zo ) verwijderen en er een nieuwe inzetten

Ik heb zelfs al 2 paracetamols geslikt
pi_46557269
Oh ja, tandarts is 1 minuut fietsen, dus daarom ben ik nog thuis
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:50:18 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_46557313
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Goed.
Okay.
*diepe zucht*

Ik heb een beetje maagpijn, ik moet namelijk om 14:00 bij de tandarts zijn
En hij gaat een oude vulling (van toen ik 14 was of zo ) verwijderen en er een nieuwe inzetten

Ik heb zelfs al 2 paracetamols geslikt
Nais, dat had ik laatst ook
disclaimer
pi_46557385
Nou dan ga ik maar

Tot later.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:53:11 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_46557400
Succes Isabeau!

En bedenk, met paracetamol werkt de tramadol beter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46557683
Twee weken terug heeft mijn tandarts geboord en dat viel ontzettend mee. Maar daar heb je niks aan. Hopelijk was het minder erg dan je verwachtte.
*OUD heilige*
pi_46558888
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:53 schreef Troel het volgende:
Succes Isabeau!

En bedenk, met paracetamol werkt de tramadol beter
Maar dat heb ik weer niet in huis

Heel dapper zei ik nee tegen de enge verdovingsspuit om de volgende minuten daar alweer spijt van te hebben. Brrr, wat is dat toch een naar gevoel zo'n tandartsboor en vooral als het dan lijkt alsof de boor een zenuw raakt. Enfin, om een kort verhaal nog korter te maken: het viel me reuze mee en ik ben inmiddels héél erg blij dat ik hier niet nog steeds zit met een dikke wang en dikke lippen (oh, en de assistente heeft mijn tanden allemaal nog mooi gepolijst oid en nu zijn ze weer een stuk witter )

Stukken minder eng dan ik verwachtte dus, Yppy (maar dan heb ik in het verleden wel heel erg nare ervaringen gehad bij de tandarts, dus mijn angst is niet geheel ongegrond)
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:13:37 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_46568185
Ow, die verdovingsspuiten zijn toch niet zo eng?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46568779
Mijn laatste verdoving viel heel erg mee. 'Vroeger' waren ze veel pijnlijker. Fijn dat het zo meeviel!
*OUD heilige*
pi_46568952
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zeg, kun je niet beter een sportschool dichter bij huis zoeken in plaats van eentje waar je een uur (!) voor moet reizen? Volgens mij hou je dit schema ongeveer 3 weken vol en dan heb je geen zin meer omdat je gewoon op de bank wil zitten en rustig wilt eten!
Ik hou van reizen en de sportschool heeft een speciaal studententarief. Ik heb een abbonement voor 7 maanden en dat was rond de 150 euro. Daarvoor kan ik doordeweeks onebeperkt fitnessen tot 23.30.
Overigens heb ik soms inderdaad geen zin, maar ik dwing mezelf gewoon om daar heen te gaan. Dat hou ik nu toch al 4 maanden vol.
Tok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 februari 2007 @ 07:00:04 #141
13151 crew  Rewimo
pi_46584687
Ik ga eens kijken wat een week skiën voor effect heeft Heerlijk, een week niet koken
pi_46584962
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ik hou van reizen en de sportschool heeft een speciaal studententarief. Ik heb een abbonement voor 7 maanden en dat was rond de 150 euro. Daarvoor kan ik doordeweeks onebeperkt fitnessen tot 23.30.
Overigens heb ik soms inderdaad geen zin, maar ik dwing mezelf gewoon om daar heen te gaan. Dat hou ik nu toch al 4 maanden vol.
Ik hou ook heel erg van reizen, maar om nu een uur te gaan reizen voor de sportschool vind ik weer een beetje overdreven. Nouja, misschien is mijn tijd wat schaarser en hecht ik wat meer aan af en toe niets doen.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 07:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga eens kijken wat een week skiën voor effect heeft Heerlijk, een week niet koken
Heel veel plezier Rewimo!
pi_46585022
Veel plezier Rewimo!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:26:03 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_46585041
Have fun!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 februari 2007 @ 08:37:44 #145
13151 crew  Rewimo
pi_46585142
Nu nog sneeuw
pi_46585480
Veel plezier op vakantie Rewimo!
pi_46586733
ik ben ook weer terug van vakantie
maandag maar weer beginnen met sporten en opletten met wat ik eet
pi_46587723
Veel plezier Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 februari 2007 @ 10:59:06 #149
13151 crew  Rewimo
pi_46587782
Tnx meiden Jammer dat ik niet kan internetten in de bus Dan maar slapen Ik wilde alleen dat ik wist waar ik mijn bril heb gelaten...
pi_46588482
Kleine update: Nog altijd fanatiek aan de shakes en drink veel meer water dan ik ooit gedaan heb, maar heb deze week al wel wat gezondigd. Zoals een bord (kippen)soep en twee glazen fris. Maar goed, waar hebben we het over... Normaal dronk ik hele flessen leeg op een avond, dus voor mijn gevoel ben ik nog altijd op de goede weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')