persoonlijk kan ik een doorbrekende glimlach ook niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit is pure humor.
Wat had jij voor topictitel bedacht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar even kijken hoeveel posts nog voor het topic vol is
wat je nu dan alweer net te laat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar even kijken hoeveel posts nog voor het topic vol is
Ik vind er geen klap aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit is pure humor.
Klinkt als Anker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef Adelante het volgende:
waar staat de K voor? mag ik een Klinker kopen?
en niet roken en niet in de zon komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik dacht dat je gewoon gezond moest eten, en goeie genen moest hebben, tegen K.
"Mannen met baarden"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat had jij voor topictitel bedacht?
Als je in de zon komt, ga je vanzelf roken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Adelante het volgende:
en niet roken en niet in de zon komen
You know me too well.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen humor.
Als je binnen blijft, straal je anders ook flink tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je in de zon komt, ga je vanzelf roken.
Ja nu is het wel weer welletjes hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef Sunjammer het volgende:
Oh well.
Je houdt je anders nogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
I'm well-o-phobic, so I'm not feeling too well.
Mwah... met die dingen ga je al gauw nat he.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt je anders nog [afbeelding]ig!
Ik ben kritisch.. maar ik ook bega wel eens een fout door niet de hond te roepenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
oke, de well-grap is wel gemaakt
"Daar schop ik mijn hond nog vanaf."
zijn homo's kritischer what betreft de looks voor ze hun hond roepen om de klus te klaren? of misschien juist makkelijker en stappen ze zonder vooroordelen over die kleinigheden heen?
WTF is daar dan te doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
heerrrlijk morgen uitslapen, ik hou d'r van!
vrijdag amsterdam, wie is dr nogmeer
uhmm? niks bijzonders hoor, tenminste niet zo tiefusdruk dan en zaterdag moet ik uit eten met mn ouders in zo'n kutrestaurant met 300 gangen waar je uren moet wachten op je eten maar wel ranzig duur isquote:
Klinkt als er voor en er na naar de Mac..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
uhmm? niks bijzonders hoor, tenminste niet zo tiefusdruk dan en zaterdag moet ik uit eten met mn ouders in zo'n kutrestaurant met 300 gangen waar je uren moet wachten op je eten maar wel ranzig duur is![]()
Ik, maar daar is niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
heerrrlijk morgen uitslapen, ik hou d'r van!
vrijdag amsterdam, wie is dr nogmeer
Dame?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit een D.?
2500 cal per dag, dus dat kan zatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
goed idee ja.. big tastyen maar 961 kalorieen
Pfff... dat schiet ook niet op!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
Geen idee, niet bij mij bekendquote:
Oh.. maar 2 uur fietsen en het is weg..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
And why's that? Je kent hem persoonlijk?quote:
nee, maar de K van Kaandorpquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And why's that? Je kent hem persoonlijk?
is die pizza van papier ofzoquote:
Nee van K. (Karton)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
is die pizza van papier ofzo
*ook*quote:
per 100g zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, lekkerder.
Maar het staat achterop: 243 kcal, 1015 kJ.
per 100 gram ja ;Pquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, lekkerder.
Per honderd gramquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, lekkerder.
geen vier lepels suiker?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb brinta met sojamelk light op ben ik even gezond
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
862 kcal. Valt nog best mee voor een maaltijd.
Dat klinkt echt mega ranzig..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het hebben.quote:
ja maar wel een heel lievequote:
ach, aderen zijn overrated...quote:
Alsof jij ook maar een grammetje aankomt...quote:
Vast wel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Alsof jij ook maar een grammetje aankomt...
Kun je nog steeds dichtslibben van binnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar een grammetje aankomt...
Daarom moet je er voldoende alcohol bij drinken, dat verdunt het bloed en spoelt d'aad'ren weer schoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Kun je nog steeds dichtslibben van binnen
adremquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA, mijnheer, jammer voor jou, maar dit las ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ooo dan ben ik na Carnaval hard-stik-ke gezond weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom moet je er voldoende alcohol bij drinken, dat verdunt het bloed en spoelt d'aad'ren weer schoon.
ik eet vitaminepillen.. en mn sigaretten zijn opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JA, mijnheer, jammer voor jou, maar dit las ik.
Wil jij wel als de sodemieter op je dagelijkse hoeveelheden voedingsstoffen letten? Ik denk aan ijzer en allerlei vitamines en andere bestandsdelen die een bord Brinta niet biedt.
En anderssss..... Ik zal het je vast cryptisch melden: zonde.
Dus cryptisch, en denk er maar eens goed over na: zonde.
hoe kan een badjas nou gezellig zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
Die K/D-en4ce zegt dat ie m'n badjas gezellig vindt.
Mja, da's wel een punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Ang3l het volgende:We all live and die
Hed Kandi, Twisted Disco
Voor hem?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Adelante het volgende:
hoe kan een badjas nou gezellig zijn?
of hij vindt jou gezellig of het feit dat je voor hem een badjas draagt?
Ik vind cd 1 vele malen lekkerder dan cd 2quote:
Vitaminepillen zijn slechts een aanvulling op de dagelijkse voeding, en met roken beginnen is helemaal.... stui-tend! Ik ben nu met de tigste poging bezig en het lukt nu eindelijk, maar dat ik ooit begonnen ben beschouw ik serieus als de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Dus laat die sigaretten maar lekker op zijn en morgen koop je verse appeltjes en peertjes in het supermarktje (geeeeennnn Hero Fruit Today, trap daar assssjeblieft niet in) en die eet je dan en als je bang bent voor de bestrijdingsmiddelen dan schil je die gewoon, maar nogmaals: een bord melk en graan is hartstikke lekker, maar is echt niet bedoeld als warme maaltijd hoor! Straks loop je rond met diepe oogkassen en kun je met twee stokjes muziek spelen op je ribben!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik eet vitaminepillen.. en mn sigaretten zijn op
*noteer*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind cd 1 vele malen lekkerder dan cd 2
bij wijze van dan?quote:
ik eet al een week geen avondeten meer.. lukt niet met die onhandige tijden.. komende 2 weken ook niet ben ik bangquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vitaminepillen zijn slechts een aanvulling op de dagelijkse voeding, en met roken beginnen is helemaal.... stui-tend! Ik ben nu met de tigste poging bezig en het lukt nu eindelijk, maar dat ik ooit begonnen ben beschouw ik serieus als de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Dus laat die sigaretten maar lekker op zijn en morgen koop je verse appeltjes en peertjes in het supermarktje (geeeeennnn Hero Fruit Today, trap daar assssjeblieft niet in) en die eet je dan en als je bang bent voor de bestrijdingsmiddelen dan schil je die gewoon, maar nogmaals: een bord melk en graan is hartstikke lekker, maar is echt niet bedoeld als warme maaltijd hoor! Straks loop je rond met diepe oogkassen en kun je met twee stokjes muziek spelen op je ribben!
Menu voor jou voor morgen: lekkere spercieboontjes (vers en zelf gepunt), gekookte aardappelen en een stukje kipfilet, en dan doe je niet meer zo gek maar dan gebruik je daar gewoon weer mon chou bij, dat vond je vroeger ook altijd zo lekker!
CD 1 is iets duisterder, richting elektro. Iets steviger ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*noteer*
Heb ze nog niet geluisterd..
Oh, okay. 'k Heb net ca 9 GB aan Hed Kandi gedownload, dus moet nog effe kijken welke cd's het fijnst zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
CD 1 is iets duisterder, richting elektro. Iets steviger ook.
CD 2 is meer club. Ook leuk, maar ik vind cd 1 toch lekkerder.
O ik had het mis. Cd 2 van Twisted Disco is ook elektro. Welke cd 2 ha dik dan gister? O vast van die andere Hed Kandi reeksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Heb net ca 9 GB aan Hed Kandi gedownload, dus moet nog effe kijken welke cd's het fijnst zijn..
hmmmm....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik eet al een week geen avondeten meer.. lukt niet met die onhandige tijden.. komende 2 weken ook niet ben ik bang
*hamer pak*quote:
ik heb zon 45 uur achter de bar gestaan in 4 avonden, veel bezopen maar ook gezellige mensen gezien, als man in de D-light ("no cock on bar") achter de bar gestaan omdat de bedrijfsleidster ziek was, mensen die hun shirt opeens in de fik zagen staan etc etcquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:11 schreef wonderer het volgende:
Vertel!
Hey poeppiequote:Op woensdag 21 februari 2007 03:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zon 45 uur achter de bar gestaan in 4 avonden, veel bezopen maar ook gezellige mensen gezien, als man in de D-light ("no cock on bar") achter de bar gestaan omdat de bedrijfsleidster ziek was, mensen die hun shirt opeens in de fik zagen staan etc etc!
tot aan de pasen geen eieren meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ook gaan vasten hé stelletje [censuur]
quote:Nederlandse mannen bij slankste in Europa
Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2007 @ 20:21
Nederlandse mannen horen bij de slankste in Europa. Het aantal zwaarlijvigen (body mass index boven 30) bedraagt in Nederland 7,9 procent. Alleen de Roemenen hebben er minder. Dat blijkt uit cijfers van Eurostat, het statistisch bureau van de Europese Unie.
De slankste vrouwen komen uit Oostenrijk, Frankrijk en Slowakije. Duitse vrouwen hebben het meeste last van overgewicht (BMI tussen 25 en 30). Dat laatste geldt ook bij de Duitse mannen. Tweederde van hen is te dik. De echt zwaarlijvige mannen zijn het meest te vinden in Malta, Engeland en Hongarije.
De body mass index (BMI) wordt berekend door het gewicht te delen door het kwadraat van de lengte. Onder 20 is te mager, tussen 20 en 25 is goed, tussen 25 en 30 is overgewicht en boven de 30 is zwaarlijvig of vetzuchtig.
Met jou?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is gewekt worden door huisgenoten die sex hebben toch een feest
dat vraagt om subtiele wraak ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is gewekt worden door huisgenoten die sex hebben toch een feest
Klinkt pijnlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef Stroekie het volgende:
de anderen zijn zeker allemaal een askruisje halen ?
nee.. pfft de hele tijd dat stomme gegiechel buhhhquote:
Giechelsexquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee.. pfft de hele tijd dat stomme gegiechel buhhh
Wehehe, da's net Prego. M'n ex. Tenminste, op deze foto.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
En wat een schattig Belgje.
Te lui om naar de winkel te gaan dus ik heb geen ontbijtquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef davidov het volgende:
Te lui om te ontbijten....
Prima filmpjequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef Adelante het volgende:
die hard with a vengeance kijken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te lui om naar de winkel te gaan dus ik heb geen ontbijt
Ik heb de pizza in de ovenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens brunchen.... voordat je het weet loopt het over in brunner (breakfast, lunch, dinner)
Dat kip groente is wist ik al... maar om het nou fruit te gaan noemen vind ik wel weer erg ver gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb ontbeten met brinta en fruit goed he![]()
Wordt je dan niet een enorm papkindje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik eet (drink) het al 20 jaarmaar nu met sojamelk dat is zoveel lekkerder
Goed zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb ontbeten met brinta en fruit goed he![]()
Aldus Sonja Waxxer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Goed zo.. Vanavond weer een maaltijd met vezels en mineralen en alles.
Heeerrrlijk!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat blijft LOLA RENNT toch een fucking goeie film
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog helemaal in een Carnavalsroes.
Ik baal zo dat het voorbij is....it's been so much fun.
En oppassen aan wie je het wachtwoord durft te gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringen![]()
Ik heb al "opslaan als" gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringen![]()
Dat mag vandaag toch nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
O, hoi Ang3lDacht dat je al uit eten was?
Dan zijn sommigen onder ons er heel erg aan vandaag dus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat mag vandaag toch niet
het is toch vasten en onthoudingsdag, dan mag je toch geen vleeswaren consumeren![]()
Daarom ben ik heiden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
Dat mag vandaag toch niet
het is toch vasten en onthoudingsdag, dan mag je toch geen vleeswaren consumeren![]()
quote:
Dan krijgen ze afkickverschijnselenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zijn sommigen onder ons er heel erg aan vandaag dus...
![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Als iedereen dat was, was de wereld een heel stuk mooier
Ik ben mooi genoeg hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Dus enkel het vooruitzicht een boekenbon te kunnen winnen raakt de moderne huisvrouw al zo nat van dat ze het een carrière noemt?quote:Nu ik met een verhaal wellicht een boekenbon kan winnen, nemen echtgenoot en kinderen de schrijfcarrière van hun vrouw en moeder ineens heel serieus.
Gelukkig is Brad wat nuchterderquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef NathaN het volgende:
Uit een column van dagblad De Pers (ik wist ook niet dat die bestond):
[..]
Dus enkel het vooruitzicht een boekenbon te kunnen winnen raakt de moderne huisvrouw al zo nat van dat ze het een carrière noemt?
"Schat, ik kan een boekenbon winnen."
"Geweldig, ik zeg meteen mijn baan op en ga voor de kinderen zorgen."
Dat kun je toch gewoon niet zonder ironie je strot uit krijgen?????
Tja, je zult wel moeten he, je hebt niks andersquote:
Ik heb zo'n linkje naar het FoBo waar ik te lui voor ben om op te klikken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
Tja, je zult wel moeten he, je hebt niks anders![]()
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig is Brad wat nuchterder
Maar inderdaad, beetje raar. Ergens begrijp ik de reactie wel, maar het is wel overtrokken.
En jij denkt dat je dan bij foto's van mij uit komt? Naief hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb zo'n linkje naar het FoBo waar ik te lui voor ben om op te klikken.
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.
De rest van die column is overigens net zo dom. Alleen maar geneuzel over hoe gedienstig die familie dan ineens is en dat het dan blijkbaar vervelend is dat ze "nog maar" een halve pagina heeft, terwijl die hele column welbeschouwd nog geen derde van een a4-tje in beslag neemt als je niet in een puntgrotte boven 16 werkt...
Naja, die foto's van Anna Nicole Smith zouden wel tacky zijn, nu, hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
En jij denkt dat je dan bij foto's van mij uit komt? Naief hoor![]()
Nou ja, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.
De rest van die column is overigens net zo dom. Alleen maar geneuzel over hoe gedienstig die familie dan ineens is en dat het dan blijkbaar vervelend is dat ze "nog maar" een halve pagina heeft, terwijl die hele column welbeschouwd nog geen derde van een a4-tje in beslag neemt als je niet in een puntgrotte boven 16 werkt...
Dat weet je toch niet van te voren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezen
Één keer knipperen met je ogen en je hebt die column gelezen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezen
Om 2 redenen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je moet ergens beginnen
Dan word je vast ook niet blij van de mededeling dat Opzij een prijs voor vrouwen wil maken omdat die niet vaak genoeg winnen bij bestaande prijzen...
Vrouwen
En bovendien, ze zijn niet geldig in de VS.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Boekenbonnen blijven bij mij toch altijd in een la liggen tot ze verlopen zijn. Want die dingen heb je nooit bij je als je onverwachts een leuk boek tegen het lijf loopt, en ze werken niet bij bol.com.
Oh, jawel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te voren?
Als Opzij echt feministisch was, zouden ze niet een blad ( en prijs) speciaal voor vrouwen maken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Om 2 redenen:
1: Ik kan hem niet winnen.
2: Men van Opzij is te feministisch om te denken dat het ook kan zijn omdat vrouwelijk schrijvend Nederland niet goed genoeg is om te winnen.
En inderdaad, je moet ergens beginnen, maar om dan zo optimistisch boekenbonnen als carrière te zien, is wel enorrrrrrm naïef en vooroordeelbevestigend.
Ik stelde in desbetreffende topic al dat er dan ook maar een prijs voor homo's moest komen, omdat die naar verhouding ook niet genoeg winnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Om 2 redenen:
1: Ik kan hem niet winnen.
2: Men van Opzij is te feministisch om te denken dat het ook kan zijn omdat vrouwelijk schrijvend Nederland niet goed genoeg is om te winnen.
En inderdaad, je moet ergens beginnen, maar om dan zo optimistisch boekenbonnen als carrière te zien, is wel enorrrrrrm naïef en vooroordeelbevestigend.
Tegen de tijd dat zoiets tot me doordringt, heb ik het al uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Ik weet meestal al vrij snel of ik iets de moeite waard vind om verder te lezen of niet.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
Als Opzij echt feministisch was, zouden ze niet een blad ( en prijs) speciaal voor vrouwen maken...
Aldus hun eigen website...quote:Over Opzij: dat ervan uitgaat dat vrouwen zijn achtergehouden en achtergebleven en dat zélf nog maar nauwelijks in de gaten hebben...
Met bovenstaande woorden werd in 1972 het toen nog radikaal feministisch blad Opzij - dat haar wortels in de tweede feministische golf heeft - gelanceerd.
"Ik ben zo blij met mijn Nobelprijs voor de literatuur. En dan te bedenken dat het allemaal met een boekenbon begon!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:Ik vind sowieso dat je alleen in retrospect kan zeggen dat iets het begin van je carriere is (geweest).
Je leeft je leventje dus zonder dat er iets aan de hand is en dan komt iemand je vertellen dat je onderdrukt wordt. Nee, dat is nuttig.quote:
Zou Spartacus ook zo begonnen zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
Je leeft je leventje dus zonder dat er iets aan de hand is en dan komt iemand je vertellen dat je onderdrukt wordt. Nee, dat is nuttig.
My point exactly.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Ik ben zo blij met mijn Nobelprijs voor de literatuur. En dan te bedenken dat het allemaal met een boekenbon begon!"
Ga je gang. Dan sluit ik me daar wel een beetje bij aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik bij deze even melden dat dit een vreselijke kutdag is?
Zou die gelukkig zijn geweest met zijn leven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou Spartacus ook zo begonnen zijn?
(Nee, niet de homo-gids...)
Nee, want dat bewijst mijn punt juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
En als we nou nee zeggen, ga je dan je post editen?
Standaardprocedure, toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
mijn reactie was niet op jouw post, maar die van SAJ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want dat bewijst mijn punt juist
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
mijn reactie was niet op jouw post, maar die van SAJ....
Ja, maar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.
Vrouwen...
Tsk, een èchte vrouw was voor zichzelf opgekomen.quote:
Nee toch!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.
Vrouwen...
Alleen als je het lief vraagt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
En DAAR was ik dus mee bezig. Als jij dan intussen je grote mond eens dicht hield...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tsk, een èchte vrouw was voor zichzelf opgekomen.
Nee hoor, ik ga nu heel lief aan je vragen wat er aan de hand is vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als je het lief vraagt.
't Is etenstijd merk ik. Happerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
En DAAR was ik dus mee bezig. Als jij dan intussen je grote mond eens dicht hield...
![]()
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nu heel lief aan je vragen wat er aan de hand is vandaag?
tsssk, allemaal luxe problemen (behalve die verkoudheid) dus geen meelij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.
En dat is voldoende om jouw dag in een kutdag om te toveren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.
Nee hoor, ik ben gewoon heel goed in het spelletje meespelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is etenstijd merk ik. Happerd.
Ooow, dus dan kan ik gerust zeggen dat je in je vorige post nogal ongesteld overkwam?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon heel goed in het spelletje meespelen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooow, dus dan kan ik gerust zeggen dat je in je vorige post nogal ongesteld overkwam?
't Lijkt House welquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef NathaN het volgende:
Over vooroordeelbevestigende vrouwen gesproken: Britney is alweer gevlucht uit rehab. Zo blijf je de indruk wekken dat vrouwen geen beslissingen kunnen nemen.
Ik ga straks mijn manke loopje oefenen. De ongeschoren kin heb ik al.quote:
Opzij haalt de anti-feminist in me naar boven.quote:
En de vlijmscherpe arrogante klootzakkerige opmerkingen ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn manke loopje oefenen. De ongeschoren kin heb ik al.
Method acting.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
En de vlijmscherpe arrogante klootzakkerige opmerkingen ook
Is het dan nog wel acting?quote:
Als ik ze niet meen wel. De vraag is dan ook: hoe goed kan ik acteren dat ik het niet meen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
Is het dan nog wel acting?
Beantwoord die vraag dan eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als ik ze niet meen wel. De vraag is dan ook: hoe goed kan ik acteren dat ik het niet meen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
Vraag een acteur nooit hoe goed hij zichzelf vindt. Dat is gevaarlijk...quote:
Voor je het weet krijg je nog vreemdere columns in "De Pers"quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vraag een acteur nooit hoe goed hij zichzelf vindt. Dat is gevaarlijk...
Ik schrijf niet voor boekenbonnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Voor je het weet krijg je nog vreemdere columns in "De Pers"
In dit geval zou het dan ook om een filmbon gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik schrijf niet voor boekenbonnen.
Dat allitereert niet met action.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
buliiiiiiimiiaaaa
Owja, ik moet vaker naar de bios.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
In dit geval zou het dan ook om een filmbon gaan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
action jackson?
Nou en daar ging mijn eten weer. Je wordt bedankt.quote:
huppelt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS huppelt nog steeds trouwens.
En met die van TRS hield je het wel binnen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nou en daar ging mijn eten weer. Je wordt bedankt.
![]()
Ja. En dit keer was ik niet diegene die het zei.quote:
WIE ZEI HET DAN!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. En dit keer was ik niet diegene die het zei.![]()
Iemand met wie ik was gister. Ach, beter op je loopje dan op die afzichtelijke mutsquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
WIE ZEI HET DAN!
ooooh kritiek op mijn elegante loopje.![]()
wat gemeen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand met wie ik was gister. Ach, beter op je loopje dan op die afzichtelijke muts
Gewoon mijn mening over je verschijning. Heb niet met je gepraat maar je bent vast aardig hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat gemeen.vanwaar deze naarheid.
Trek het je niet aan. Zo doen ze tegen iedereen vanavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat gemeen.vanwaar deze naarheid.
Niet zeuren, jij speelt mee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
Trek het je niet aan. Zo doen ze tegen iedereen vanavond
![]()
Ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Zo doen ze tegen iedereen vanavond
![]()
psst jij bent ook lelijk hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon mijn mening over je verschijning. Heb niet met je gepraat maar je bent vast aardig hoor.
I know.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
psst jij bent ook lelijk hoor
Ja. Lekker generaliserenquote:
quote:
Ja. Helaasquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
En hier is de rel dus ook alweer in de kiem gesmoord ?
dat huppeltje en die muts tel ik niet meequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef NathaN het volgende:
Welke rel?
Ik voel me niet aangesproken... Ik voel me niet aangesproken... Ik voel me niet aangesproken....quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat huppeltje en die muts tel ik niet mee![]()
Zo afzichtelijk was je toch niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
Ik voel me niet aangesproken... Ik voel me niet aangesproken... Ik voel me niet aangesproken....
De rest telt ook niet, dat was gespeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef Stroekie het volgende:
dat huppeltje en die muts tel ik niet mee![]()
en heb je daar al iemand voor op het oog ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb zin om iemand verrot te schelden.
Niemand houdt je tegen hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
en dat deed je niet voor een boekenbon of filmbonquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
De rest telt ook niet, dat was gespeeld.
Live of virtueel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Moeten we er nog een live reportage team van de NOS op afsturen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben nog intern aan het overleggen.
Hangt er vanaf wie ik mee mag nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef Stroekie het volgende:
en dat deed je niet voor een boekenbon of filmbon
Wel voor de Hotelbon ?![]()
Och, doen ze normaal ook niet moeilijk over...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, zonde van de zendtijd.
daar zal vast wel wat over terug te vinden zijn in het reglementquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie ik mee mag nemen.
Nee niet opkroppen die emotie, of met yoga in bedwang proberen te houdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Zen-tijd?
Oh...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet opkroppen die emotie, of met yoga in bedwang proberen te houden
gewoon eruit schreeuwen, dat lucht veel beter op![]()
Idd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is voldoende om jouw dag in een kutdag om te toveren?
Pessimist
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
weinig rellen hier de laatste tijd?
ach was sam er nog maarquote:
neequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is ie dood dan?
net alsof jij zo zeker ben in je eigen wereldjequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, dan hadden we elke 2 avonden zijn onzekere gemiep moeten aanhoren
Niet zo logisch doen, daar kan-ie niet tegen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan is ie er toch nog?
ja ja jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zo logisch doen, daar kan-ie niet tegen...
En dat voor 4 plankjes.quote:Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij op dit moment in ons distibutiecentrum onvoldoende voorraadbeschikbaarheid hebben van de door u bestelde artikelen. Helaas zijn we dus niet in staat uw bestelling in de oorspronkelijke leverweek te leveren. De nieuw verwachte leverweek is verschoven naar week 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |