Vitaminepillen zijn slechts een aanvulling op de dagelijkse voeding, en met roken beginnen is helemaal.... stui-tend! Ik ben nu met de tigste poging bezig en het lukt nu eindelijk, maar dat ik ooit begonnen ben beschouw ik serieus als de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Dus laat die sigaretten maar lekker op zijn en morgen koop je verse appeltjes en peertjes in het supermarktje (geeeeennnn Hero Fruit Today, trap daar assssjeblieft niet in) en die eet je dan en als je bang bent voor de bestrijdingsmiddelen dan schil je die gewoon, maar nogmaals: een bord melk en graan is hartstikke lekker, maar is echt niet bedoeld als warme maaltijd hoor! Straks loop je rond met diepe oogkassen en kun je met twee stokjes muziek spelen op je ribben!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik eet vitaminepillen.. en mn sigaretten zijn op
*noteer*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind cd 1 vele malen lekkerder dan cd 2
bij wijze van dan?quote:
ik eet al een week geen avondeten meer.. lukt niet met die onhandige tijden.. komende 2 weken ook niet ben ik bangquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vitaminepillen zijn slechts een aanvulling op de dagelijkse voeding, en met roken beginnen is helemaal.... stui-tend! Ik ben nu met de tigste poging bezig en het lukt nu eindelijk, maar dat ik ooit begonnen ben beschouw ik serieus als de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Dus laat die sigaretten maar lekker op zijn en morgen koop je verse appeltjes en peertjes in het supermarktje (geeeeennnn Hero Fruit Today, trap daar assssjeblieft niet in) en die eet je dan en als je bang bent voor de bestrijdingsmiddelen dan schil je die gewoon, maar nogmaals: een bord melk en graan is hartstikke lekker, maar is echt niet bedoeld als warme maaltijd hoor! Straks loop je rond met diepe oogkassen en kun je met twee stokjes muziek spelen op je ribben!
Menu voor jou voor morgen: lekkere spercieboontjes (vers en zelf gepunt), gekookte aardappelen en een stukje kipfilet, en dan doe je niet meer zo gek maar dan gebruik je daar gewoon weer mon chou bij, dat vond je vroeger ook altijd zo lekker!
CD 1 is iets duisterder, richting elektro. Iets steviger ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*noteer*
Heb ze nog niet geluisterd..
Oh, okay. 'k Heb net ca 9 GB aan Hed Kandi gedownload, dus moet nog effe kijken welke cd's het fijnst zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
CD 1 is iets duisterder, richting elektro. Iets steviger ook.
CD 2 is meer club. Ook leuk, maar ik vind cd 1 toch lekkerder.
O ik had het mis. Cd 2 van Twisted Disco is ook elektro. Welke cd 2 ha dik dan gister? O vast van die andere Hed Kandi reeksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Heb net ca 9 GB aan Hed Kandi gedownload, dus moet nog effe kijken welke cd's het fijnst zijn..
hmmmm....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik eet al een week geen avondeten meer.. lukt niet met die onhandige tijden.. komende 2 weken ook niet ben ik bang
*hamer pak*quote:
ik heb zon 45 uur achter de bar gestaan in 4 avonden, veel bezopen maar ook gezellige mensen gezien, als man in de D-light ("no cock on bar") achter de bar gestaan omdat de bedrijfsleidster ziek was, mensen die hun shirt opeens in de fik zagen staan etc etcquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:11 schreef wonderer het volgende:
Vertel!
Hey poeppiequote:Op woensdag 21 februari 2007 03:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zon 45 uur achter de bar gestaan in 4 avonden, veel bezopen maar ook gezellige mensen gezien, als man in de D-light ("no cock on bar") achter de bar gestaan omdat de bedrijfsleidster ziek was, mensen die hun shirt opeens in de fik zagen staan etc etc!
tot aan de pasen geen eieren meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ook gaan vasten hé stelletje [censuur]
quote:Nederlandse mannen bij slankste in Europa
Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2007 @ 20:21
Nederlandse mannen horen bij de slankste in Europa. Het aantal zwaarlijvigen (body mass index boven 30) bedraagt in Nederland 7,9 procent. Alleen de Roemenen hebben er minder. Dat blijkt uit cijfers van Eurostat, het statistisch bureau van de Europese Unie.
De slankste vrouwen komen uit Oostenrijk, Frankrijk en Slowakije. Duitse vrouwen hebben het meeste last van overgewicht (BMI tussen 25 en 30). Dat laatste geldt ook bij de Duitse mannen. Tweederde van hen is te dik. De echt zwaarlijvige mannen zijn het meest te vinden in Malta, Engeland en Hongarije.
De body mass index (BMI) wordt berekend door het gewicht te delen door het kwadraat van de lengte. Onder 20 is te mager, tussen 20 en 25 is goed, tussen 25 en 30 is overgewicht en boven de 30 is zwaarlijvig of vetzuchtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |