Dat kip groente is wist ik al... maar om het nou fruit te gaan noemen vind ik wel weer erg ver gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb ontbeten met brinta en fruit goed he![]()
Wordt je dan niet een enorm papkindje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik eet (drink) het al 20 jaarmaar nu met sojamelk dat is zoveel lekkerder
Goed zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb ontbeten met brinta en fruit goed he![]()
Aldus Sonja Waxxer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Goed zo.. Vanavond weer een maaltijd met vezels en mineralen en alles.
Heeerrrlijk!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat blijft LOLA RENNT toch een fucking goeie film
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog helemaal in een Carnavalsroes.
Ik baal zo dat het voorbij is....it's been so much fun.
En oppassen aan wie je het wachtwoord durft te gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringen![]()
Ik heb al "opslaan als" gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afsluiten, beveiligen met een wachtwoord en opslaan bij je goede herinneringen![]()
Dat mag vandaag toch nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
O, hoi Ang3lDacht dat je al uit eten was?
Dan zijn sommigen onder ons er heel erg aan vandaag dus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat mag vandaag toch niet
het is toch vasten en onthoudingsdag, dan mag je toch geen vleeswaren consumeren![]()
Daarom ben ik heiden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
Dat mag vandaag toch niet
het is toch vasten en onthoudingsdag, dan mag je toch geen vleeswaren consumeren![]()
quote:
Dan krijgen ze afkickverschijnselenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zijn sommigen onder ons er heel erg aan vandaag dus...
![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Als iedereen dat was, was de wereld een heel stuk mooier
Ik ben mooi genoeg hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Dus enkel het vooruitzicht een boekenbon te kunnen winnen raakt de moderne huisvrouw al zo nat van dat ze het een carrière noemt?quote:Nu ik met een verhaal wellicht een boekenbon kan winnen, nemen echtgenoot en kinderen de schrijfcarrière van hun vrouw en moeder ineens heel serieus.
Gelukkig is Brad wat nuchterderquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef NathaN het volgende:
Uit een column van dagblad De Pers (ik wist ook niet dat die bestond):
[..]
Dus enkel het vooruitzicht een boekenbon te kunnen winnen raakt de moderne huisvrouw al zo nat van dat ze het een carrière noemt?
"Schat, ik kan een boekenbon winnen."
"Geweldig, ik zeg meteen mijn baan op en ga voor de kinderen zorgen."
Dat kun je toch gewoon niet zonder ironie je strot uit krijgen?????
Tja, je zult wel moeten he, je hebt niks andersquote:
Ik heb zo'n linkje naar het FoBo waar ik te lui voor ben om op te klikken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
Tja, je zult wel moeten he, je hebt niks anders![]()
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig is Brad wat nuchterder
Maar inderdaad, beetje raar. Ergens begrijp ik de reactie wel, maar het is wel overtrokken.
En jij denkt dat je dan bij foto's van mij uit komt? Naief hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb zo'n linkje naar het FoBo waar ik te lui voor ben om op te klikken.
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.
De rest van die column is overigens net zo dom. Alleen maar geneuzel over hoe gedienstig die familie dan ineens is en dat het dan blijkbaar vervelend is dat ze "nog maar" een halve pagina heeft, terwijl die hele column welbeschouwd nog geen derde van een a4-tje in beslag neemt als je niet in een puntgrotte boven 16 werkt...
Naja, die foto's van Anna Nicole Smith zouden wel tacky zijn, nu, hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
En jij denkt dat je dan bij foto's van mij uit komt? Naief hoor![]()
Nou ja, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook niet voor een boekenbon.
De rest van die column is overigens net zo dom. Alleen maar geneuzel over hoe gedienstig die familie dan ineens is en dat het dan blijkbaar vervelend is dat ze "nog maar" een halve pagina heeft, terwijl die hele column welbeschouwd nog geen derde van een a4-tje in beslag neemt als je niet in een puntgrotte boven 16 werkt...
Dat weet je toch niet van te voren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezen
Één keer knipperen met je ogen en je hebt die column gelezen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Blijkbaar toch interessant genoeg voor jou om te lezen
Om 2 redenen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je moet ergens beginnen
Dan word je vast ook niet blij van de mededeling dat Opzij een prijs voor vrouwen wil maken omdat die niet vaak genoeg winnen bij bestaande prijzen...
Vrouwen
En bovendien, ze zijn niet geldig in de VS.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Boekenbonnen blijven bij mij toch altijd in een la liggen tot ze verlopen zijn. Want die dingen heb je nooit bij je als je onverwachts een leuk boek tegen het lijf loopt, en ze werken niet bij bol.com.
Oh, jawel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te voren?
Als Opzij echt feministisch was, zouden ze niet een blad ( en prijs) speciaal voor vrouwen maken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Om 2 redenen:
1: Ik kan hem niet winnen.
2: Men van Opzij is te feministisch om te denken dat het ook kan zijn omdat vrouwelijk schrijvend Nederland niet goed genoeg is om te winnen.
En inderdaad, je moet ergens beginnen, maar om dan zo optimistisch boekenbonnen als carrière te zien, is wel enorrrrrrm naïef en vooroordeelbevestigend.
Ik stelde in desbetreffende topic al dat er dan ook maar een prijs voor homo's moest komen, omdat die naar verhouding ook niet genoeg winnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Om 2 redenen:
1: Ik kan hem niet winnen.
2: Men van Opzij is te feministisch om te denken dat het ook kan zijn omdat vrouwelijk schrijvend Nederland niet goed genoeg is om te winnen.
En inderdaad, je moet ergens beginnen, maar om dan zo optimistisch boekenbonnen als carrière te zien, is wel enorrrrrrm naïef en vooroordeelbevestigend.
Tegen de tijd dat zoiets tot me doordringt, heb ik het al uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Ik weet meestal al vrij snel of ik iets de moeite waard vind om verder te lezen of niet.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
Als Opzij echt feministisch was, zouden ze niet een blad ( en prijs) speciaal voor vrouwen maken...
Aldus hun eigen website...quote:Over Opzij: dat ervan uitgaat dat vrouwen zijn achtergehouden en achtergebleven en dat zélf nog maar nauwelijks in de gaten hebben...
Met bovenstaande woorden werd in 1972 het toen nog radikaal feministisch blad Opzij - dat haar wortels in de tweede feministische golf heeft - gelanceerd.
"Ik ben zo blij met mijn Nobelprijs voor de literatuur. En dan te bedenken dat het allemaal met een boekenbon begon!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:Ik vind sowieso dat je alleen in retrospect kan zeggen dat iets het begin van je carriere is (geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |