persoonlijk kan ik een doorbrekende glimlach ook niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit is pure humor.
Wat had jij voor topictitel bedacht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar even kijken hoeveel posts nog voor het topic vol is
wat je nu dan alweer net te laat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar even kijken hoeveel posts nog voor het topic vol is
Ik vind er geen klap aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit is pure humor.
Klinkt als Anker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef Adelante het volgende:
waar staat de K voor? mag ik een Klinker kopen?
en niet roken en niet in de zon komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik dacht dat je gewoon gezond moest eten, en goeie genen moest hebben, tegen K.
"Mannen met baarden"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat had jij voor topictitel bedacht?
Als je in de zon komt, ga je vanzelf roken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Adelante het volgende:
en niet roken en niet in de zon komen
You know me too well.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen humor.
Als je binnen blijft, straal je anders ook flink tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je in de zon komt, ga je vanzelf roken.
Ja nu is het wel weer welletjes hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef Sunjammer het volgende:
Oh well.
Je houdt je anders nogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
I'm well-o-phobic, so I'm not feeling too well.
Mwah... met die dingen ga je al gauw nat he.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt je anders nog [afbeelding]ig!
Ik ben kritisch.. maar ik ook bega wel eens een fout door niet de hond te roepenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
oke, de well-grap is wel gemaakt
"Daar schop ik mijn hond nog vanaf."
zijn homo's kritischer what betreft de looks voor ze hun hond roepen om de klus te klaren? of misschien juist makkelijker en stappen ze zonder vooroordelen over die kleinigheden heen?
WTF is daar dan te doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
heerrrlijk morgen uitslapen, ik hou d'r van!
vrijdag amsterdam, wie is dr nogmeer
uhmm? niks bijzonders hoor, tenminste niet zo tiefusdruk dan en zaterdag moet ik uit eten met mn ouders in zo'n kutrestaurant met 300 gangen waar je uren moet wachten op je eten maar wel ranzig duur isquote:
Klinkt als er voor en er na naar de Mac..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
uhmm? niks bijzonders hoor, tenminste niet zo tiefusdruk dan en zaterdag moet ik uit eten met mn ouders in zo'n kutrestaurant met 300 gangen waar je uren moet wachten op je eten maar wel ranzig duur is![]()
Ik, maar daar is niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
heerrrlijk morgen uitslapen, ik hou d'r van!
vrijdag amsterdam, wie is dr nogmeer
Dame?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit een D.?
2500 cal per dag, dus dat kan zatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
goed idee ja.. big tastyen maar 961 kalorieen
Pfff... dat schiet ook niet op!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
Geen idee, niet bij mij bekendquote:
Oh.. maar 2 uur fietsen en het is weg..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |