Je leeft je leventje dus zonder dat er iets aan de hand is en dan komt iemand je vertellen dat je onderdrukt wordt. Nee, dat is nuttig.quote:
Zou Spartacus ook zo begonnen zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
Je leeft je leventje dus zonder dat er iets aan de hand is en dan komt iemand je vertellen dat je onderdrukt wordt. Nee, dat is nuttig.
My point exactly.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Ik ben zo blij met mijn Nobelprijs voor de literatuur. En dan te bedenken dat het allemaal met een boekenbon begon!"
Ga je gang. Dan sluit ik me daar wel een beetje bij aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik bij deze even melden dat dit een vreselijke kutdag is?
Zou die gelukkig zijn geweest met zijn leven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou Spartacus ook zo begonnen zijn?
(Nee, niet de homo-gids...)
Nee, want dat bewijst mijn punt juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
En als we nou nee zeggen, ga je dan je post editen?
Standaardprocedure, toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
mijn reactie was niet op jouw post, maar die van SAJ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want dat bewijst mijn punt juist
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
mijn reactie was niet op jouw post, maar die van SAJ....
Ja, maar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.
Vrouwen...
Tsk, een èchte vrouw was voor zichzelf opgekomen.quote:
Nee toch!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je die natuurlijk even quoten, he. Da's goed voor het overzicht.
Vrouwen...
Alleen als je het lief vraagt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
En DAAR was ik dus mee bezig. Als jij dan intussen je grote mond eens dicht hield...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tsk, een èchte vrouw was voor zichzelf opgekomen.
Nee hoor, ik ga nu heel lief aan je vragen wat er aan de hand is vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als je het lief vraagt.
't Is etenstijd merk ik. Happerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
En DAAR was ik dus mee bezig. Als jij dan intussen je grote mond eens dicht hield...
![]()
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nu heel lief aan je vragen wat er aan de hand is vandaag?
tsssk, allemaal luxe problemen (behalve die verkoudheid) dus geen meelij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.
En dat is voldoende om jouw dag in een kutdag om te toveren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, ben vanmorgen natgeregend, m'n weekendplanning is naar de maan, ik heb nog geen nieuws van mijn nieuwe baan en de levertijd van m'n nieuwe bed is weer een maand verlengd.
Nee hoor, ik ben gewoon heel goed in het spelletje meespelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is etenstijd merk ik. Happerd.
Ooow, dus dan kan ik gerust zeggen dat je in je vorige post nogal ongesteld overkwam?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon heel goed in het spelletje meespelen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooow, dus dan kan ik gerust zeggen dat je in je vorige post nogal ongesteld overkwam?
't Lijkt House welquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef NathaN het volgende:
Over vooroordeelbevestigende vrouwen gesproken: Britney is alweer gevlucht uit rehab. Zo blijf je de indruk wekken dat vrouwen geen beslissingen kunnen nemen.
Ik ga straks mijn manke loopje oefenen. De ongeschoren kin heb ik al.quote:
Opzij haalt de anti-feminist in me naar boven.quote:
En de vlijmscherpe arrogante klootzakkerige opmerkingen ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn manke loopje oefenen. De ongeschoren kin heb ik al.
Method acting.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
En de vlijmscherpe arrogante klootzakkerige opmerkingen ook
Is het dan nog wel acting?quote:
Als ik ze niet meen wel. De vraag is dan ook: hoe goed kan ik acteren dat ik het niet meen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
Is het dan nog wel acting?
Beantwoord die vraag dan eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als ik ze niet meen wel. De vraag is dan ook: hoe goed kan ik acteren dat ik het niet meen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
goed idee ja.. big tastyen maar 961 kalorieen
Vraag een acteur nooit hoe goed hij zichzelf vindt. Dat is gevaarlijk...quote:
Voor je het weet krijg je nog vreemdere columns in "De Pers"quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vraag een acteur nooit hoe goed hij zichzelf vindt. Dat is gevaarlijk...
Ik schrijf niet voor boekenbonnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Voor je het weet krijg je nog vreemdere columns in "De Pers"
In dit geval zou het dan ook om een filmbon gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik schrijf niet voor boekenbonnen.
Dat allitereert niet met action.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
buliiiiiiimiiaaaa
Owja, ik moet vaker naar de bios.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
In dit geval zou het dan ook om een filmbon gaan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
action jackson?
Nou en daar ging mijn eten weer. Je wordt bedankt.quote:
huppelt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS huppelt nog steeds trouwens.
En met die van TRS hield je het wel binnen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nou en daar ging mijn eten weer. Je wordt bedankt.
![]()
Ja. En dit keer was ik niet diegene die het zei.quote:
WIE ZEI HET DAN!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. En dit keer was ik niet diegene die het zei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |