abonnement Unibet Coolblue
pi_46503753
Aan de ene kant heb ik dat gevoel ook wel een beetje, maar alles op 1 hoop is ook niet bij te houden. En op het hele forum is alles toch onderverdeeld.
Neem lifestyle. Ben je tot die kilo's post je in het dieettopic, ben je wat meer afgevallen post je in slank de zomer door.
En zo heb je in elk forum wel iets.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 21:00:37 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46503807
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nu draai je oorzaak en gevolg om. Er wordt in OUD gewoon teveel oogluikend toegestaan wat eigenlijk in andere subfora hoort. Normaal gesproken wordt dat gewoon over de schutting geschopt maar ik zie in oud nog eens computertopics ontstaan omdat het bv toch anders is als het over kinderspelletjes gaat, want daar hebben die puisterige nerds in DIG of GAM toch geen verstand van.

Het is ook gewoon onwil van de OUD users om in de daarvoor bestemde subfora te posten met *springt paniekerig in het rond* niet ouders *zwaait angstig met armen*.

En daardoor zijn er allerlei kromme contstructies bedacht om toch maar vooral met een uiterst bekend groepje niet verder dan je eigen achtertuin te hoeven kijken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:03:53 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46503960
*Vastplakt*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:04:02 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46503966
Ik begrijp Tinkepinks bezwaar ook wel, al is het idd niet te voorkomen, denk ik.

Maar als we kijken naar het depressie-topic: bij mij is niet bewezen dat het door hormonen komt. Noch bij Yppy. Dat valt ook niet te bewijzen volgens mij. Dus daar een harde lijn trekken is best vreemd, denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:04:34 #5
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46503995
Nou ik ben juist blij, dat OUD er is in het FOK! forum.
De andere subfora zijn ook groot en soms zijn de reacties, niet zo leuk. Bij OUD vind ik een plekje waar ik ook mijn verhaal kan doen, en daar ben ik erg content mee.
Hoewel mijn posts misschien toch in een ander sub-forum thuishoren...
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:05:35 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46504042
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef dutchie het volgende:
Tinkepink even for the record; het moederstopic is meer dan alleen maar depri-mama's hoor.
Weet ik. Het was eigenlijk ook alleen maar als voorbeeld bedoeld.
quote:
En hoe had je het anders willen zien? 1 groot topic? Naar mijn idee is dit gewoon de enige juiste constructie, anders wordt het echt super onoverzichtelijk. Dat kan met een klein forum wel, maar niet hier.
Nee, 1 groot topic is het ook niet. Maar wat minder rigide zou wat mij betreft beter zijn.

Op de één of andere manier blijf ik een raar gevoel bij OUD houden. Er hangt een vreselijk ons-kent-ons-sfeertje en dan niet op een gezellige en open manier. Er is geen forum op Fok! waar ik meer op mijn woordkeuze pas dan in OUD. Op elke slak wordt zout gelegd, overal wordt over gezeurd. Men is hier niet opbouwend en open naar elkaar, maar aanvallend, kattig en arrogant. Al die supermoeders en would-be-supermoeders die het zelf op de enige juiste manier doen. Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.

Oke, ik overdrijf ontzettend, maar kan het even niet op een andere manier beschrijven. Ik denk echt dat de enige manier om dit forum en de topics te redden is door het op laten gaan in de andere fora. Zo krijg je "vers bloed" in de topics en verdwijnen de grootste zuigers misschien naar andere subfora. Wie weet worden de topics dan wel weer zoals ze bedoeld zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 21:11:13 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46504278
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Tinkepink het volgende:

Op de één of andere manier blijf ik een raar gevoel bij OUD houden. Er hangt een vreselijk ons-kent-ons-sfeertje en dan niet op een gezellige en open manier. Er is geen forum op Fok! waar ik meer op mijn woordkeuze pas dan in OUD. Op elke slak wordt zout gelegd, overal wordt over gezeurd. Men is hier niet opbouwend en open naar elkaar, maar aanvallend, kattig en arrogant. Al die supermoeders en would-be-supermoeders die het zelf op de enige juiste manier doen. Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:14:54 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46504464
Helemaal met Tink eens.
Dat ons-kent-ons sfeertje wordt overigens wel deels veroorzaakt doordat de meeste OUD FOK!kers ook werkelijk alleen binnen OUD blijven, en dan werk je dat in de hand. Van de huidige regelmatige OUD-groep vind ik zeker 60% bekrompen, betuttelend en kortzichtig.
Het zou echt aan te bevelen zijn als men zich toch eens wat meer buiten OUD! ging begeven. Op die manier krijg je ook het "vers bloed" idee. Verruiming van de horizon!
... ♥ ik mis je ♥
pi_46504763
Het is ook eng als andere Fokkers dan de kliekjes ineens gaan meeposten of *ril* ineens zwanger worden zonder in de streepjes-topics te hebben gepost *ril*. Overigens is dat ook iets wat in andere subfora speelt, maar dat terzijde, al is dat in [OUD] echt uitvergroot.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:25:19 #10
103793 kozakken
Living the life
pi_46504925
Fluf, als ik daaronder val vind ik dat jammer. Ik weet niet of ik mezelf kan benoemen als bekrompen, betuttlend en kortzichtig. Zoveel inzicht heb ik niet
Wel kort-tijdig en kort-onderwerpig.
Ik heb best een brede interesse, maar die ligt voor een deel niet bij fok! (Maar wel weer bij OUD)

Het grappige is trouwens dat ik juist het gevoel heb in al die ondewerpen te verzuipen op de rest van 't forum. Mss dus ook gewoon een kwestie van beginnen met lezen en dan gaan bijhouden. Maar daar ontbreekt hier -echt- de tijd voor.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:29:24 #11
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46505174
Tja Kozakken, ik kan natuurlijk geen namen gaan noemen hé?

En die andere sub-fora, je hoeft ze ook niet allemaal te lezen en kennen natuurlijk. Maar er is zoveel leuks, altijd wel iets dat aansluit bij je interesses. Reizen, koken, sporten, tv programma's, films, games, computers, fotografie, flora en fauna, je kan het zo gek niet bedenken. En dat inlezen is echt niet altijd nodig, het is geen nieuwe job of zo.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46505321
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef phluphy het volgende:


En die andere sub-fora, je hoeft ze ook niet allemaal te lezen en kennen natuurlijk. Maar er is zoveel leuks, altijd wel iets dat aansluit bij je interesses. Reizen, koken, sporten, tv programma's, films, games, computers, fotografie, flora en fauna, je kan het zo gek niet bedenken. En dat inlezen is echt niet altijd nodig, het is geen nieuwe job of zo.
*insert* reclamemuziekje
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:32:44 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46505346
Begin anders eens in SHO ofzo. Lekker klein en overzichtelijk. Of FB. Is ook altijd gezellig en heeft veel overeenkomsten met OUD
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:34:17 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_46505419
Namen is een lastig onderwerp fluf

Ik lees regelmatig mee, maar heb vaak zo weinig extra te melden. Of het gaat bv. over langlopende onderwerpen. Soms gooi ik mezelf in de strijd, maar niet echt veel zoals ook mijn historie wel laat zien.
pi_46505420
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef phluphy het volgende:
Tja Kozakken, ik kan natuurlijk geen namen gaan noemen hé?
niet?
quote:
En die andere sub-fora, je hoeft ze ook niet allemaal te lezen en kennen natuurlijk. Maar er is zoveel leuks, altijd wel iets dat aansluit bij je interesses. Reizen, koken, sporten, tv programma's, films, games, computers, fotografie, flora en fauna, je kan het zo gek niet bedenken. En dat inlezen is echt niet altijd nodig, het is geen nieuwe job of zo.
Ik betrap me erop dat ik me meestal bij 1 subfora hou (en dat is niet eens altijd Oud), weet je wat een tijd dat vreet als je overal lurkt

ik zit nu in mijn DGK fase
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46505522
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet ik. Het was eigenlijk ook alleen maar als voorbeeld bedoeld.
[..]

Nee, 1 groot topic is het ook niet. Maar wat minder rigide zou wat mij betreft beter zijn.

Op de één of andere manier blijf ik een raar gevoel bij OUD houden. Er hangt een vreselijk ons-kent-ons-sfeertje en dan niet op een gezellige en open manier. Er is geen forum op Fok! waar ik meer op mijn woordkeuze pas dan in OUD. Op elke slak wordt zout gelegd, overal wordt over gezeurd. Men is hier niet opbouwend en open naar elkaar, maar aanvallend, kattig en arrogant. Al die supermoeders en would-be-supermoeders die het zelf op de enige juiste manier doen. Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.

Oke, ik overdrijf ontzettend, maar kan het even niet op een andere manier beschrijven. Ik denk echt dat de enige manier om dit forum en de topics te redden is door het op laten gaan in de andere fora. Zo krijg je "vers bloed" in de topics en verdwijnen de grootste zuigers misschien naar andere subfora. Wie weet worden de topics dan wel weer zoals ze bedoeld zijn.
Vers bloed? Als er nu vers bloed ineens 'zomaar' (hoe durven ze! .) mee komt posten, worden ze gewoon genegeerd, heur. Negen van de tien keer ben je gewoon gezellig onzichtbaar. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:38:29 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46505628
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vers bloed? Als er nu vers bloed ineens 'zomaar' (hoe durven ze! .) mee komt posten, worden ze gewoon genegeerd, heur. Negen van de tien keer ben je gewoon gezellig onzichtbaar. .
Je hebt gelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46505632
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vers bloed? Als er nu vers bloed ineens 'zomaar' (hoe durven ze! .) mee komt posten, worden ze gewoon genegeerd, heur. Negen van de tien keer ben je gewoon gezellig onzichtbaar. .
En U bent?


Maar is dat niet in ieder subforum zo?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46505645
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vers bloed? Als er nu vers bloed ineens 'zomaar' (hoe durven ze! .) mee komt posten, worden ze gewoon genegeerd, heur. Negen van de tien keer ben je gewoon gezellig onzichtbaar. .
Nee joh....dat doen ze nooooit....
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:38:58 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46505652
nieuw mod topic, oud onderwerp.
Ach, laat mij dan maar lekker bekrompen zjn, ik heb geen zin om me op andere forumonderdelen te begeven. Ik ken die namen allemaal niet en heb ook niet veel zin en geen tijd die te leren kennen. Ik voel me wel veilig hier in OUD, vind het wel overzichtelijk en als ik vind dat er teveel gekust en gekroeld wordt probeer ik me weer wat terug te trekken.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:39:42 #21
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46505691
Ach jeetje, vers bloed negeren, Fok is groter dan OUD, kliekjesmentaliteit en kus-kroel-knuf.
Waar blijven de volgende termen: 'meten met twee maten', 'de boel laten uitfikken' en wanneer starten we met de 'ik moet wel weer mijn plekje veroveren-humor der popcorn en cola'-fase?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:40:03 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46505709
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef easy-going het volgende:

[..]

En U bent?


Maar is dat niet in ieder subforum zo?
Nou,.... hier is het wel extreem hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:40:16 #23
103793 kozakken
Living the life
pi_46505718
-zullen we anders gewoon de discussie van een maand of drie/vier terug maar weer eens quoten?-
pi_46505721
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef easy-going het volgende:

[..]

En U bent?


Maar is dat niet in ieder subforum zo?
Dat rare wijf van om de hoek. .

Neuh, helemaal niet. SEX, LIF, R&P, je kan bij elk gesprek en elke discussie aansluiten. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 21:40:25 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46505727
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef easy-going het volgende:

[..]

En U bent?


Maar is dat niet in ieder subforum zo?
Nou om voor mezelf te spreken. Ik KEN maar een handje vol mensen. Pas als ze ik erg veel in aanraking kom met iemand 'herken' ik ze. Dus of er in 1 van mijn 'stamtopics' nieuw bloed bij komt valt me niet eens op.
pi_46505747
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef easy-going het volgende:


Maar is dat niet in ieder subforum zo?
Nou, in [WGR] in elk geval niet. We hebben voldoende meubels, maar negeren of afkatten ("je piept voor met bevallen, joh!") niet.
Er zijn wel meer kliekerige subfora, maar (al moet ik zeggen dat ik [OUD] meer dan bovengemiddeld volg) in [OUD] is het wel heel erg.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:41:02 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46505757
Maarre, wat vinden jullie eigenlijk van mijn idee om OUD weer op te splitsen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 21:41:58 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46505800
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Maarre, wat vinden jullie eigenlijk van mijn idee om OUD weer op te splitsen?
OUD heeft wel bestaans recht Maar misschien zou er eens strenger verwezen moeten worden naar de andere subfora.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:42:23 #29
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46505817
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

maar negeren of afkatten ("je piept voor met bevallen, joh!")
Meen je dit echt, noem je dat echt afkatten? Ik val nu van mijn stoel, terwijl ik vanmiddag nog gezegd heb dat ik niet snel verbaasd ben.
Lekker douchen!
pi_46505886
Ik vind dat nou ook geen afkatten hoor. Dat is meer als grapje bedoeld..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46505923
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef sjak het volgende:

[..]

Meen je dit echt, noem je dat echt afkatten? Ik val nu van mijn stoel, terwijl ik vanmiddag nog gezegd heb dat ik niet snel verbaasd ben.
De gemiddelde intentie van een dergelijke opmerking is normaal gesproken helemaal niet afkatterig, maar in [OUD] is het een beetje met een vervelende ondertoon.

[disclaimer] Ja, ik ben bevooroordeeld, omdat ik [OUD] een stuk langer ken, maar de steken onder water komen dan ook zo vreselijk vaak voor [/disclaimer]
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:46:14 #32
103793 kozakken
Living the life
pi_46505980
-Ik wilde toch echt op mijn handen blijven zitten-
Heeft een subforum geen bestaansrecht omdat er niet gepost wordt of wordt er niet gepost zoals de lezer het leuk vindt of het hem/haar aanstaat?

En op welke wijze en met welke achtergrond lees je opmerkingen? Hoe gekleurd is dus je 'leesbril': positief of negatief getint.

Mijn afsluiter van vanavond dan maar.
en nu echt op haar handen gaat zitten
pi_46506054
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kozakken het volgende:
-Ik wilde toch echt op mijn handen blijven zitten-
Heeft een subforum geen bestaansrecht omdat er niet gepost wordt of wordt er niet gepost zoals de lezer het leuk vindt of het hem/haar aanstaat?

Mijn afsluiter van vanavond dan maar.
en nu echt op haar handen gaat zitten
Beide zijn niet correct. Een kliekje geeft een forum nog geen bestaansrecht.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_46506081
De eerste stapjes buiten het OUD-forum.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:48:56 #35
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46506103
Ja maar Five, ik ken OUD toch ook al wat langer en kan het ook als grapje zien. Ik vind het zelf echt reuze meevallen met de steken onder water en ja, ik heb hier ook mijn plekje moeten veroveren. Het is normaal dat je op iemand die je beter kent sneller reageert. Maar die moeite moet je RL toch ook doen als je ergens nieuw in een groep komt.
Lekker douchen!
pi_46506183
Ligt er wel aan hoe het groepje zich opstelt tegenover de "newbie"..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:51:33 #37
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46506227
Heel Fok bestaat uit kliekjes. In elk forum kun je binnen een dag de kliekjes ontdekken. En dat is al vanaf het begin zo, je had het onzin kliekje, het VOO kliekje, het avondkliekje, het dagploegje. Het kliekje dat mee had gedaan aan OMA en dat bij WAZ was.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:51:38 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46506232
Ik ervaar wel een wij-gevoel hier, maar niet als vervelend. Maarja, misschien hoor ik inmiddels ook een beetje bij het ons-kent-ons clubje (voor mijn idee dan wel bij de nieuwe lichting ervan!)
Wat maakt het uit? Het is toch zo als het is? Je voelt je thuis op een forum of niet, zo simpel is het toch! Ik voel me ok bij het lezen en schrijven van dingen in OUD, een ander niet. Nou, so be it.

He, maar ik weet bijvoorbeeld wel over wie het gaat als Maikuuul genoemd wordt! (of werd tegenwoordig?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46506279
Maar is dat negeren hier echt zo erg dan?
Er zijn hier een hoop topics met een specifieke doelgroep misschien (waardoor je automatisch groepjes hebt die met elkaar kli(e)kken), maar ik dacht dat het negeren wel mee viel eigenlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:53:07 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46506312
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef easy-going het volgende:
Maar is dat negeren hier echt zo erg dan?
Ja
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:54:06 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46506363
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef PM-girl het volgende:

He, maar ik weet bijvoorbeeld wel over wie het gaat als Maikuuul genoemd wordt! (of werd tegenwoordig?)
Volgens mij is de Maikuuulrage wel een beetje voorbij
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:54:13 #42
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46506372
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Tally het volgende:
Ligt er wel aan hoe het groepje zich opstelt tegenover de "newbie"..
Lees maar eens in het "stel jezelf voor in OUD' daar wordt iedereen hartelijk welkom geheten, er wordt gejuichd voor elke nieuwe zwangere enz. Dan is het aan de newbie om even wat moeite te doen.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:54:32 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46506400
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef easy-going het volgende:
Maar is dat negeren hier echt zo erg dan?
Er zijn hier een hoop topics met een specifieke doelgroep misschien (waardoor je automatisch groepjes hebt die met elkaar kli(e)kken), maar ik dacht dat het negeren wel mee viel eigenlijk.
ALS ik al eens elders post, ervaar ik het negeren net zo goed wel eens.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46506426
Kliekjes okee, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je hier je vragen gaat stellen over een niet OUD-onderwerp omdat je het 'eng vindt om in een ander subforum te posten'.
OUD gaat over ouders en kinderen, dat is redelijk breed, maar blijkbaar te breed gegroeid.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:55:07 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46506434
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is de Maikuuulrage wel een beetje voorbij
Vandaar mijn tussen de haakjes werd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46506436
Als je er tussen past valt het je ook niet op easy

En je ervaart het wij-gevoel ook niet als vervelend als je er tussenpast
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46506437
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja
Wil je erover praten?


Of zullen we dat in R&P doen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 21:55:25 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46506451
Tja ik word niet makkelijk genegeerd, plus dat je als man hier sowieso afwijkt
pi_46506492
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Sugar het volgende:
Dat is ook helemaal niet zo, Funnie.
Ingrid werd er bijvoorbeeld verzocht niet meer te posten, omdat haar depressie niks met hormonen te maken leek te hebben. Laatst bleek dat het misschien toch wel een hormonending was en schreef Ingrid ook weer wat vaker wel daar.
Dit had ik dan gemist, ik lees er zo af en toe en kreeg de indruk dat het om meer dan alleen hormonen ging. Sorry voor het misverstand
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:57:10 #50
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46506531
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Kliekjes okee, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je hier je vragen gaat stellen over een niet OUD-onderwerp omdat je het 'eng vindt om in een ander subforum te posten'.
OUD gaat over ouders en kinderen, dat is redelijk breed, maar blijkbaar te breed gegroeid.
Mee eens.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:58:55 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46506627
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja
Niet erger dan in andere subfora zoals LIF, R&P en SEX
Lekker douchen!
pi_46506650
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef shmoopy het volgende:
De eerste stapjes buiten het OUD-forum.
Wil jij mijn hand vasthouden?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 22:00:12 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46506684
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef sjak het volgende:

[..]

Niet erger dan in andere subfora zoals LIF, R&P en SEX
Wel erger dan in DIg, GAM en FOT
pi_46506759
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef sjak het volgende:

[..]

Lees maar eens in het "stel jezelf voor in OUD' daar wordt iedereen hartelijk welkom geheten, er wordt gejuichd voor elke nieuwe zwangere enz. Dan is het aan de newbie om even wat moeite te doen.
Als newbie moet je overal op het forum je "plekje" wel veroveren..
Ik heb toch wel wat posts gedaan in dit forum.. en kreeg dat wij gevoel niet..
Meer het ik gevoel.. Ben daarom ook maar gestopt met posten..
Lees nog geregeld mee en daar blijft het dan ook maar bij..

En idd in stel jezelf voor word iedereen met open armen ontvangen.. Maar er zijn meer topics..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46506820
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef easy-going het volgende:

[..]

Wil jij mijn hand vasthouden?
Tuuk, en het is echt niet zo eng als het lijkt.
Je hebt daar ook hele lieve babysitters die stoute kindertjes wegjagen als ze je Duplo afpakken, en anders zet je het gewoon op een brullen (lees: pm je ze of zeg je het in hun fb-topic), dan komen ze meteen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:03:39 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46506885
Al stel je je zelf niet voor, dan word je nog met open armen ontvangen door veel users, zoals het tweede streepjestopic (bijvoorbeeld door Githa, om maar wel eens een naam te noemen!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:04:39 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46506943
Ah, we zijn weer bij de kliekjes . Ik heb dat dus echt helemaal niet, ik reageer zomaar eens wat, en krijg soms reactie, soms niet.
Klaar. Kan er niet mee zitten. En ik denk dat dat echt op alle fora, of ze nou FOK, Viva, of Babybrabbel heten, het hetzelfde is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:06:22 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507035
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef Leah het volgende:
Ah, we zijn weer bij de kliekjes . Ik heb dat dus echt helemaal niet, ik reageer zomaar eens wat, en krijg soms reactie, soms niet.
Klaar. Kan er niet mee zitten. En ik denk dat dat echt op alle fora, of ze nou FOK, Viva, of Babybrabbel heten, het hetzelfde is.
Je moet eens proberen iets te vragen op zo'n computer-forum(GoT ofzo?), word je meteen bekogeld met harde schijven!
Wat ik al zei, je voelt je thuis of niet, simpel. Ik ga toch ook niet in een kroeg blijven komen als het er niet gezellig is? Niks moet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:07:31 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46507088
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef shmoopy het volgende:
De eerste stapjes buiten het OUD-forum.
WGR is heus een heel interessant subforum Kom eens kijken, wij zijn er voor al uw vragen op arbeidstechnisch, financieel en legaal gebied
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46507112
Het ging in principe ook niet echt over kliekjes.
Eigenlijk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:08:53 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46507157
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef shmoopy het volgende:
Het ging in principe ook niet echt over kliekjes.
Eigenlijk.
Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:09:15 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507179
Ja, precies. En het blijft voor mij ook "maar" internet hoor . Natuurlijk heb ik een aantal hele leuke contacten opgedaan, maar die spelen zich dan voornamelijk buiten FOK af (MSN/ IRL/mail).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:09:18 #63
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46507180
Ach, het maakt ook niet uit. Deze discussie heb ik al vaak proberen te voeren hier. Ik vind het vervelend dat telkens weer heel OUD als 1 wordt aangesproken. WIJ zouden niet sociaal zijn, WIJ zouden newbies wegzieken, WIJ zouden negeren. Ik heb het dee dat meer dan 50% van de OUD users dat niet doet. Ik blijf het gewoon jammer vinden dat OUD zo'n imago heeft en wat ik nog vervelender vind is dat de mensen die nu zo hard roepen dat er genegeerd wordt dat niet doen op het moment dat het gebeurt of dat ze het zo ervaren. Dan kun je het namelijk veranderen.
Zo en nu ga ik jullie niet negeren maar ik duik mijn bed in want om 5.30 gaat mijn wekker.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:09:29 #64
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46507187
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.
Over Troel, toch?
... ♥ ik mis je ♥
pi_46507191
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef shmoopy het volgende:
Het ging in principe ook niet echt over kliekjes.
Eigenlijk.
Kijk, en dat is nu een zekerheidje hier he ....

het maakt niet uit hoe het begint ............. het eindigt altijd weer met kliekjes

Heerlijk, die vastigheid
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46507194
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Je moet eens proberen iets te vragen op zo'n computer-forum(GoT ofzo?), word je meteen bekogeld met harde schijven!
Wat ik al zei, je voelt je thuis of niet, simpel. Ik ga toch ook niet in een kroeg blijven komen als het er niet gezellig is? Niks moet.
Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:09:52 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46507204
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef phluphy het volgende:
Over Troel, toch?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:10:35 #68
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507260
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef phluphy het volgende:

[..]

Over Troel, toch?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46507312
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Yup, er zijn hier ook subfora waar ik me niet thuisvoel, en dus niet kom

edit: thuisvoelen is een groot woord, maar ik heb nou niet de behoefte in PUB/UVT/F&F te komen bijvoorbeeld.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:12:33 #70
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507361
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Nou ja, ik kom ergens voor mijn plezier, als ik het niet leuk vind, kom ik er niet .
Maar ik kan me nog herinneren dat we nav de laatste kliekjesdiscussie toen een aantal users heel nadrukkelijk gevraagd hebben op het speeltuinbankje.

Ze kwamen niet .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46507373
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Yup, er zijn hier ook subfora waar ik me niet thuisvoel, en dus niet kom
Owh oke..
Slaat echt helemaal nergens op maar oke..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46507387
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.
Volgens mij over dat je met 'gewone' depressie-klachten danwel zelfmoordpogingen niet veel te zoeken hebt in OUD.
Tenzij door hormonen, dan mag het weer wel.
Anders schoppen we je naar R&P.
Maar R&P is eng en vol met krassende pubers zonder kinderen.
Dus dan maar in OUD.
Want daar is het veilig.
Want elders zijn er kliekjes en daar durf je dan niet te posten.
Hier in OUd zijn geen kliekjes en wordt iedereen met open armen ontvangen.

Klopt het zo ongeveer?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:13:51 #73
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507446
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Inderdaad!
Fok is voor de lol, hobby (en je kunt er iets opsteken)!
Net zoals dat een kroeg voor de hobby is.

Is iets niet leuk, is het niet je hobby.
Gaat het er intolerant aan toe op je werk, school of andere plekken waar je heen 'moet', dan moet er wel iets gebeuren imo. Maar zo zie ik Fok niet.

Zeg nou zelf, ga jij elke week op de koffie bij een buurvrouw die je niet leuk vindt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:14:23 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46507468
ik was slapen
Lekker douchen!
pi_46507491
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef phluphy het volgende:

[..]

Over Troel, toch?
En dan zeggen ze dat ze niet vals zijn...
*miauw*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:15:18 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46507511
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Volgens mij over dat je met 'gewone' depressie-klachten danwel zelfmoordpogingen niet veel te zoeken hebt in OUD.
Tenzij door hormonen, dan mag het weer wel.
Anders schoppen we je naar R&P.
Maar R&P is eng en vol met krassende pubers zonder kinderen.
Dus dan maar in OUD.
Want daar is het veilig.
Want elders zijn er kliekjes en daar durf je dan niet te posten.
Hier in OUd zijn geen kliekjes en wordt iedereen met open armen ontvangen.

Klopt het zo ongeveer?
Bijna.

Je vergeet: Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:15:26 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507521
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Owh oke..
Slaat echt helemaal nergens op maar oke..
Zie mijn post hierboven
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:15:41 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46507533
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Inderdaad!
Fok is voor de lol, hobby (en je kunt er iets opsteken)!
Net zoals dat een kroeg voor de hobby is.

Is iets niet leuk, is het niet je hobby.
Gaat het er intolerant aan toe op je werk, school of andere plekken waar je heen 'moet', dan moet er wel iets gebeuren imo. Maar zo zie ik Fok niet.

Zeg nou zelf, ga jij elke week op de koffie bij een buurvrouw die je niet leuk vindt?
Dus als je op Fok rondloopt, zwanger wordt en denkt... Hee, er is ook OUD, maar je voelt je er op de een of andere manier niet helemaal prettig vanwege de sfeer, dan moet je dus maar wegblijven?

Mja...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46507545
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef sjak het volgende:
ik was slapen
Pas maar op anders ga ik je negeren.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:40 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507590
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus als je op Fok rondloopt, zwanger wordt en denkt... Hee, er is ook OUD, maar je voelt je er op de een of andere manier niet helemaal prettig vanwege de sfeer, dan moet je dus maar wegblijven?

Mja...
Ja, vind ik wel. Kijk, als je gebasht wordt of wat dan ook, is het wat anders.
Maar als de sfeer je niet aanstaat, kan dat toch? Je moet toch niet naar oud dan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:48 #81
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46507600
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bijna.

Je vergeet: Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.
Precies en nog: je moet hier iedereen over een kam scheren.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:49 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46507601
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef sjak het volgende:
ik was slapen
WAS !
Goedemorgen dus!
... ♥ ik mis je ♥
pi_46507621
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Inderdaad!
Fok is voor de lol, hobby (en je kunt er iets opsteken)!
Net zoals dat een kroeg voor de hobby is.

Is iets niet leuk, is het niet je hobby.
Gaat het er intolerant aan toe op je werk, school of andere plekken waar je heen 'moet', dan moet er wel iets gebeuren imo. Maar zo zie ik Fok niet.

Zeg nou zelf, ga jij elke week op de koffie bij een buurvrouw die je niet leuk vindt?
Misschien gaan jouw kinderen wel met haar kinderen om..
En dan moet er ook wel iets gebeuren.. Maar goed..
Het zal wel..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:18:14 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507693
Je mag en kan er natuurlijk altijd iets van zeggen, dat wel.
Maar nogmaals, als ik met een vriendin goed contact heb en zij heeft een andere vriendin met dezelfde interesses als ik, ben ik toch niet verplicht met die ander om te gaan, als ik haar verder niet zo lig?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 22:18:23 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46507695
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Yup, er zijn hier ook subfora waar ik me niet thuisvoel, en dus niet kom

edit: thuisvoelen is een groot woord, maar ik heb nou niet de behoefte in PUB/UVT/F&F te komen bijvoorbeeld.
Je niet thuis voelen omdat het onderwerp je niet aanspreekt is wel wat anders dan je niet thuis voelen omdat (een deel van) de vaste schare users daar je onheus bejegend
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:18:58 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507726
Ja maar Tally, dat speelt zich dan toch IRL af? Dan kun je daar soms niet onderuit, maar dit is toch gewoon hobby?
Laat ik het zo zeggen, je gaat toch ook geen sprei haken als je de pest aan haken hebt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:19:29 #87
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507745
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Misschien gaan jouw kinderen wel met haar kinderen om..
En dan moet er ook wel iets gebeuren.. Maar goed..
Het zal wel..
Dan zal ik niet op de koffie gaan, maar korter contact hebben. Maar dan hebben we het alweer over mijn kind en niet over mijn eigen interesse of gevoel. Ik zit hier immers voor mijzelf niet voor mijn kind.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:19:55 #88
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507758
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Leah het volgende:
Ja maar Tally, dat speelt zich dan toch IRL af? Dan kun je daar soms niet onderuit, maar dit is toch gewoon hobby?
Laat ik het zo zeggen, je gaat toch ook geen sprei haken als je de pest aan haken hebt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:20:19 #89
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_46507775
Ik snap dat eigenlijk niet zo dat het in OUD veilig is, ik ervaar dat helemaal niet zo maar goed ik ben OUD een beetje eng gaan vinden, iig niet de moeite meer waard om mijn nek voor uit te steken om een paar mooie discussies aan te zwengelen. Ik heb het gevoel dat het meer gewaardeerd wordt als je elkaar naar de mond praat....ik ben daar niet zo goed in en ben van mening dat je daar geen fuck aan hebt behalve dan dat het goed is voor het feel good gebeuren.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_46507848
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Leah het volgende:
Ja maar Tally, dat speelt zich dan toch IRL af? Dan kun je daar soms niet onderuit, maar dit is toch gewoon hobby?
Laat ik het zo zeggen, je gaat toch ook geen sprei haken als je de pest aan haken hebt?
Ik begon niet over iets IRL hoor
Ik wilde alleen zeggen dat wanneer je ook wat moeite doet om te tussen te "passen" het je niet altijd lukt..
En dus niet het wij-gevoel krijgt maar een ik-gevoel..
Soms ben je op zoek naar info of wil je gewoon een vraag stellen..
En tja blijkbaar als je je niet thuis voelt in dit gedeelte van het forum moet je dat maar ergens anders doen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:22:00 #91
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507851
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik snap dat eigenlijk niet zo dat het in OUD veilig is, ik ervaar dat helemaal niet zo maar goed ik ben OUD een beetje eng gaan vinden, iig niet de moeite meer waard om mijn nek voor uit te steken om een paar mooie discussies aan te zwengelen. Ik heb het gevoel dat het meer gewaardeerd wordt als je elkaar naar de mond praat....ik ben daar niet zo goed in en ben van mening dat je daar geen fuck aan hebt behalve dan dat het goed is voor het feel good gebeuren.
Jammer dat je het zo ervaart, maar dat kan.
Je hebt de keus gemaakt er niet meer actief te komen, wat imo een goede keus is dan, je moet er niks.
Toch?

Dit voorbeeld ter illustratie!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:22:16 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507869
Toch heb ik dat gevoel niet. Ik praat niemand naar de mond, en heb heus een eigen mening .
Alleen kies ik er vaak voor om die niet te geven, en lekker een beetje op het late night bankje te hangen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:22:32 #93
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46507888
Jammer hoor dat je het zo ervaart, Loena. Ik mis je inbreng hier wel!!
Lekker douchen!
pi_46507941
Je moet niks nee, maar wil wel en doet niks omdat er een kutsfeer hangt, is niet echt een manier van gezellig forummen of wel?
Whatever I want.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:23:51 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46507962
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ervaart, maar dat kan.
Je hebt de keus gemaakt er niet meer actief te komen, wat imo een goede keus is dan, je moet er niks.
Toch?

Dit voorbeeld ter illustratie!
Ik denk dus dat er ondertussen aan OUD een mooi subforum verloren aan het raken is... En dat vind ik jammer. Ik vind het ook een beetje eng ondertussen... en hee, ik pas er niet tussen naar mijn gevoel. Dus dan maar actief wegblijven?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:23:51 #96
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46507963
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik begon niet over iets IRL hoor
Ik wilde alleen zeggen dat wanneer je ook wat moeite doet om te tussen te "passen" het je niet altijd lukt..
En dus niet het wij-gevoel krijgt maar een ik-gevoel..
Soms ben je op zoek naar info of wil je gewoon een vraag stellen..
En tja blijkbaar als je je niet thuis voelt in dit gedeelte van het forum moet je dat maar ergens anders doen..
Voor een groot deel wel.
Als ik iets wil weten over..... noem iets geks, hengelsport. Dan ga ik op internet of bibliotheek op zoek. Vind ik een site of boek wat te moeilijk is, zoek ik naar een andere site of boek, tot ik wel vind wat ik zoek.
Users zitten hier niet als consultant.
Waarmee ik nog niet zeg dat er geen fatsoenlijke omgangsvormen moeten zijn.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:24:19 #97
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_46507991
Ja maar als je nou iets zou kunnen doen aan de sfeer? Wie weet zijn er wel veel meer van die fantastische users als ik die op deze manier wegblijven? Daar moet je toch niet aan denken
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 22:25:04 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46508034
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ervaart, maar dat kan.
Je hebt de keus gemaakt er niet meer actief te komen, wat imo een goede keus is dan, je moet er niks.
Toch?

Dit voorbeeld ter illustratie!
Je kan je ook afvragen waarom mensen die eerst actief waren plotseling niet meer willen komen.
Dat in combinatie met de kritiek van mensen die hier regelmatig om de hoek kijken maar niet willen posten EN de mensen die altijd hier posten en niet ergens anders willen posten, maar het liefst een klein beschermd fok binnen fok willen creeeren vind ik inderdaad illustratief ja.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:25:05 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46508035
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dus dat er ondertussen aan OUD een mooi subforum verloren aan het raken is... En dat vind ik jammer. Ik vind het ook een beetje eng ondertussen... en hee, ik pas er niet tussen naar mijn gevoel. Dus dan maar actief wegblijven?
Als je je er niet lekker voelt, zou ik ervoor kiezen om weg te blijven ja.
Wil je wel blijven en stoor je je aan de sfeer, dan is het goed aan te kaarten! Wellicht is er iets te veranderen, maar jij en ik weten dat dat lastig is en blijft, net zoals in irl.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:25:05 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46508036
PeRi, goedenavond!

Tally, hoi!!!!!!!

Tinkepink, leuk dat je je weer vaker laat zien hier!!!!

En van vorige keer: Leonieke, haaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46508049
Maar nu even serieus, hé?
Ik heb bijv nu een knotsende koppijn, dan ga ik natuurlijk niet een topic openen: Ouders met migraine.
Dan doe ik dat bijv in LIF, want daar hoort koppijn.

En dat ik kinderen heb, da's jammer op zo'n moment, maar een lastige bijkomstigheid.
Ik krijg dan het idee dat zo'n kind de kapstok is waar alles aan opgehangen wordt, dat je alleen nog maar moeder bent en alles alleen in dat perspectief kunt zien.
En dan kan ik me voorstellen dat het hier in OUD blijft qua onderwerp, maar zonde is het wel, toch?
Je gaat toch op een feestje ook niet de hele avond over je kind zitten ouwehoeren, vette kans dat je voorlopig niet meer uitgenodigd wordt.

Er is meer dan alleen de kinderen dames, hup, op de barricades en doorzoek FOK!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:25:36 #102
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46508065
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dus dat er ondertussen aan OUD een mooi subforum verloren aan het raken is... En dat vind ik jammer. Ik vind het ook een beetje eng ondertussen... en hee, ik pas er niet tussen naar mijn gevoel. Dus dan maar actief wegblijven?
Ja maar dat gevoel heb ik ook wel Sjeen. Niet voor niets post ik steeds oppervlakkiger. Maar ik zie niet zo goed in hoe dat anders zou kunnen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:26:01 #103
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_46508088
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Sugar het volgende:
PeRi, goedenavond!

Tally, hoi!!!!!!!

Tinkepink, leuk dat je je weer vaker laat zien hier!!!!

En van vorige keer: Leonieke, haaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Je gaat hier echt gruwelijk offtopic hoor Sugar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_46508123
Dat zijn van die antwoorden als: Bevalt het je niet rot je toch lekker op.. Maar dan "vriendelijker"..

Of antwoorden als.. Ja als het je net bevalt lees je het toch lekker niet.. Waarom lees je het
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:26:32 #105
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46508124
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Als je je er niet lekker voelt, zou ik ervoor kiezen om weg te blijven ja.
Wil je wel blijven en stoor je je aan de sfeer, dan is het goed aan te kaarten! Wellicht is er iets te veranderen, maar jij en ik weten dat dat lastig is en blijft, net zoals in irl.
Toevoeging:

het is voor mij jammer als ik me ergens op internet me niet meer thuisvoel, maar ik vind dan internet niet belangrijk genoeg om me er druk om te maken. Jammer dan, denk ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46508129
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Sugar het volgende:
PeRi, goedenavond!

Tally, hoi!!!!!!!

Tinkepink, leuk dat je je weer vaker laat zien hier!!!!

En van vorige keer: Leonieke, haaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Negeer je mij?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:26:52 #107
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46508147
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef PeRi het volgende:
Je moet niks nee, maar wil wel en doet niks omdat er een kutsfeer hangt, is niet echt een manier van gezellig forummen of wel?
Maar waarom hangt hier nou zo'n kutsfeer. Ben ik zo dom ofzo? Ik zie dat gewoon echt niet.
Lekker douchen!
pi_46508194
Het gaat er niet om dat iemand anders zich er druk om zou maken..
Het gaat er meer om dat een forum voor iedereen (dus ook die buitenstaanders) toegankelijk moet zijn en dat op dit moment gewoon niet is..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:27:54 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46508205
Loenatik, hoe gaat het nu met je?

En shmoopy, hier heb je mijn zakdoek.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:28:00 #110
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46508213
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

maar ik vind dan internet niet belangrijk genoeg om me er druk om te maken.
Zo heb ik dat dus ook.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:28:03 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46508214
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef Tally het volgende:
Dat zijn van die antwoorden als: Bevalt het je niet rot je toch lekker op.. Maar dan "vriendelijker"..

Of antwoorden als.. Ja als het je net bevalt lees je het toch lekker niet.. Waarom lees je het
Nee zo bedoel ik het niet.
Ik zeg alleen dat IK niet in een forum/kroeg (want ergens vind ik dat te vergelijken) ga zitten waar de sfeer me niet aanstaat. Maar natuurlijk mag je er iets van zeggen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46508231
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Negeer je mij?


En Sugar.. Hoi!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:28:45 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46508248
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef sjak het volgende:

[..]

Maar waarom hangt hier nou zo'n kutsfeer. Ben ik zo dom ofzo? Ik zie dat gewoon echt niet.
Nee je bent niet dom. Of ik ben het ook.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:29:54 #114
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_46508323
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Sugar het volgende:
Loenatik, hoe gaat het nu met je?

En shmoopy, hier heb je mijn zakdoek.
Fantaaaaaaastisch, nu ik een beetje aandacht van jou krijg

* Loena-tik- nu weer normaal doen gaat
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:35:25 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46508685
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef sjak het volgende:

[..]

Maar waarom hangt hier nou zo'n kutsfeer. Ben ik zo dom ofzo? Ik zie dat gewoon echt niet.
Het is niet zo zeer een kutsfeer, maar meer een insiderssfeertje... Ik hang niet de hele dag alleen in OUD, ik heb een subforum te modden waar best energie in gaat zitten, ik wandel regelmatig over Fok! en ik kom af en toe in OUD. Als je niet dagelijks en veel aanwezig bent in OUD, dan ben je blijkbaar niet interessant... Er wordt nauwelijks op je gereageerd, ook niet als je specifiek iemand quote. En dat maakt het geheel nou niet echt uitnodigend voor fokkers die niet 'wonen' in OUD...

Zo ongeveer ervaar ik het in elk geval.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46508942
Jullie lezen toch ook wel eens een boek (dat niet over opvoeding gaat), jullie komen toch ook wel eens in een museum, hebben pc-problemen, willen wel eens een lekker recept uitproberen, gaan toch (hopelijk) ook nog wel eens naar de kroeg of een concert, kopen cd's, rijden auto, hebben seks (hence the kids), kijken tv of een DVD'tje, klussen, fotograferen, enz?

Nou dan!
Overal is een forum voor, en iedereen is daar een keer voor het eerst binnengestapt.
En ze leven nog.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:40:23 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46508979
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef Tally het volgende:
Dat zijn van die antwoorden als: Bevalt het je niet rot je toch lekker op.. Maar dan "vriendelijker"..

Of antwoorden als.. Ja als het je net bevalt lees je het toch lekker niet.. Waarom lees je het
Die laatste vind ik een treffend voorbeeld. Brrrrr.

Enneh, misschien zeg ik nu iets heel arrogants, maar is het soms niet ook een beetje het niveau? Qua intelligentie bedoel ik? Damn ik mag geen namen noemen, anders had ik een goed voorbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door phluphy op 20-02-2007 22:45:43 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_46509038
Er staat een link naar dit topic in FC hè? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46509109
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef MUUS het volgende:
Er staat een link naar dit topic in FC hè? .
Jij weet hoe het werkt, hé?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_46509123
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef phluphy het volgende:

[..]

Die laatste vind ik een treffend voorbeeld. Brrrrr.

Enneh, misschien zeg ik nu iets heel arrogants, maar is het soms niet ook een beetje het niveau? Qua intelligentie bedoel ik? Damn ik mag geen namen noemen anders zou ik een goed voorbeeld hebben.
En waar komt dat nou weer vandaan, dat je geen namen mag noemen???

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46509130
Wat een eng kliekje vrouwen ineens hier, zeg...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_46509174
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef phluphy het volgende:

[..]

Die laatste vind ik een treffend voorbeeld. Brrrrr.

Enneh, misschien zeg ik nu iets heel arrogants, maar is het soms niet ook een beetje het niveau? Qua intelligentie bedoel ik? Damn ik mag geen namen noemen anders zou ik een goed voorbeeld hebben.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:44:52 #123
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46509239
Tja Easy, goeie vraag. Maar iets weerhoudt me ervan om iemand dom te noemen. Dat vind ik gewoon not done...
Beetje slap he.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46509266
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef phluphy het volgende:

Enneh, misschien zeg ik nu iets heel arrogants, maar is het soms niet ook een beetje het niveau? Qua intelligentie bedoel ik? Damn ik mag geen namen noemen, anders had ik een goed voorbeeld.
Ik bne beniuewd!
Eeuwig vijfentwintig
pi_46509313
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat een eng kliekje vrouwen ineens hier, zeg...
Ja, waar is Swets als je 'm nodig hebt?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_46509330
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Reese het volgende:

[..]

Ik bne beniuewd!
Ik mis kikkerlikker zo. . Misschien *kuch* hint *kuch* komt hij ooit nog terug.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 februari 2007 @ 22:47:04 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46509348
PM/Mail/MSN/postduif
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46509364
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef phluphy het volgende:
Tja Easy, goeie vraag. Maar iets weerhoudt me ervan om iemand dom te noemen. Dat vind ik gewoon not done...
Beetje slap he.
Nou ja, op zich denk ik dat dat nog niet eens zo erg is. Dat zie je op heel Fok! Alleen de platen voor hoofden, die mogen weleens af.....
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 22:47:23 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46509371
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, waar is Swets als je 'm nodig hebt?
Sorry ik moet ff dubbeldrank afbranden. Het slechtste crewlid in eeuwen.
pi_46509417
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, waar is Swets als je 'm nodig hebt?
Ja, ik zat gewoon even voetbal te kijken. Ik denk, het suddert wel even door en ik val er wel weer in. Zijn we ineens twee pagina's verder...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_46509517
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, ik zat gewoon even voetbal te kijken. Ik denk, het suddert wel even door en ik val er wel weer in. Zijn we ineens twee pagina's verder...
Ja het was geen Feyenoord hoor
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46509592
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sorry ik moet ff dubbeldrank afbranden. Het slechtste crewlid in eeuwen.
Ik doe effe 1 rel tegelijk, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_46509641
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik doe effe 1 rel tegelijk, hoor.
Vrouwen zijn multitasking Shmoopy
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:57:00 #134
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_46509846
Zijn jullie nou aan het slowchatten hier?
Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:57:49 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46509893
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef sjak het volgende:

[..]

Maar waarom hangt hier nou zo'n kutsfeer. Ben ik zo dom ofzo? Ik zie dat gewoon echt niet.
Ik zie dat ook niet.
Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik heb hier mijn favoriete groepje users (die merendeels in dezelfde 'fase van het moederschap' als ik zitten). Logisch toch, dat je dan naar elkaar toetrekt?
En verder boeit de rest van Fok! mij momenteel geen ene reet!
Ik wil het over Thies hebben en over mijn gevoelens omtrent het ouderschap. En ik vind het erg prettig dat ik dat hier met een aantal erg leuke dames kan doen. Bovendien is er ook nog een aantal andere leuke dames die ons beginnertjes regelmatig van advies komen dienen (ik noem geen namen hoor...! ).

En ja, er wordt wel eens gebitched. So what?!
En zgn nieuwkomers worden heus niet systematisch en al helemaal niet opzettelijk genegeerd.
Wat een gelul toch weer.
OUD wordt neergezet als een hysterische hormonenclub net zoals R&P wordt gezien als depressieve krassers.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46509895
Dat is OUD. Zo eindigen rellen en modtopics vrijwel altijd.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:57:57 #137
103793 kozakken
Living the life
pi_46509907
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Sjeen het volgende:
PM/Mail/MSN/postduif
Jaaaa er daar ging nou een vorige rel over
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:59:03 #138
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46509952
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef No Nick het volgende:
Zijn jullie nou aan het slowchatten hier?
Ja ! Het staat toch niet (meer) in de TT dat het niet mag?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:00:25 #139
103793 kozakken
Living the life
pi_46510008
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef Moonah het volgende:

[..]
Ik zie dat ook niet.
Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik heb hier mijn favoriete groepje users (die merendeel in dezelfde 'fase van het moederschap' als ik zitten. Logisch toch, dat je dan naar elkaar toetrekt?
mij aansluit

Potverdikkie (we zitten in OUD toch? )! ik zat op m'n handen
pi_46510073
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef No Nick het volgende:
Zijn jullie nou aan het slowchatten hier?
Hoi

Ons modje is trouwens jarig vandaag, leuk feesttopic hebben we ervan gemaakt he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:02:10 #141
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_46510096
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ja ! Het staat toch niet (meer) in de TT dat het niet mag?
Ok, dan voel ik me vast wel op mijn gemakje hier

Fluf! Gezellig hier
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hoi
Easy!
quote:
Ons modje is trouwens jarig vandaag, leuk feesttopic hebben we ervan gemaakt he.
Lang zal modje leven, lang zal modje leeeeeeeeeven in de gloooriaaaaaaaaaaa! HIEPERDEPIEP!!
Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:03:43 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_46510165
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef MUUS het volgende:
Er staat een link naar dit topic in FC hè? .
Niet alleen in FC.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46510276
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:03 schreef Pinball het volgende:

[..]

Niet alleen in FC.
Ah, ook al in OO dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:12:40 #144
242 Pinball
Electric Monk
pi_46510531
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef easy-going het volgende:

Ah, ook al in OO dus
Nou ja! Net alsof ik nooit ergens anders kom.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:32:55 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46511261
Ik sluit me bij moonah/PM/kozakken en allen die er net zo over denken aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:56:38 #146
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_46512074
* Ireth komt even topic binnenrennen!

Zijn we hier gewoon bijna anderhalf topic aan het rellen over hoe OUD ervaren wordt zonder dat ik het in de gaten heb!

Maar dan wil ik er uiteraaaaaard ook nog wel ff wat over zeggen!

I FOK!
I OUD!
I rellen


Dat gevoel van "kliekjes" en "er niet bij horen" is iets wat ik totaal niet herken, en nou ben ik dacht ik toch niet zo'n kleefposter die hier dagelijks haar portie input neerdump? Bankjes zit ik zelden, tempo ligt me te hoog, en heb het gevoel op de hoogte te willen zijn voor ik daar mee kan doen. Heb vaak geen flauw idee waar het over gaat omdat ik de tijd niet vind om er mee te lezen. Dus zit ik er niet. Niet omdat ik het gevoel heb er niet bij te horen, maar omdat ik niet het gevoel heb er bij te moeten horen. Wat dat 'erbij' dan ook mag zijn. Zelfde eigenlijk met de zwanger/baby/peuter/kleuter topics. Soms lees ik een pagina half mee, dump een felicitatie her of der neer, laat een kattebelletje achter, maar ik voel me dus meer die vage kennis die af en toe hallo komt zeggen dan die buurvrouw die er graag bij wilt horen maar er niet tussen kan komen.

Het gevoel van genegeerd worden of er buiten te blijven staan tegen mijn zin in ken ik dus niet, simpel weg omdat ik er niet specifiek in wil staan. Leuk om mee te lezen op zijn tijd, maar het is geen moeten.

Najaa, geen idee wat ik eigenlijk wou zeggen en dus al helemaal niet of het is overgekomen.. maarre..

I FOK!
I OUD!
I rellen
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_46512918
Het begint met een hand pillen en het eindigt met kliekjes. Godallejezus
Saartje
pi_46514411
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ireth het volgende:

.... ik voel me dus meer die vage kennis die af en toe hallo komt zeggen dan die buurvrouw die er graag bij wilt horen maar er niet tussen kan komen.

Het gevoel van genegeerd worden of er buiten te blijven staan tegen mijn zin in ken ik dus niet, simpel weg omdat ik er niet specifiek in wil staan. Leuk om mee te lezen op zijn tijd, maar het is geen moeten.
Dat is OUD ook voor mij
Geen enkele behoefte om op iedereen, zoals dat wel eens hier de gang van zaken is, te reageren.
Ik vind dat erg vermoeiend en ik begin er dan ook niet aan.
Je ziet het ook elders ontstaan trouwens.

Het delen van zaken die je bezig houden, het binnenhalen en geven van tips, de visie van anderen op jouw situatie.
Dát is prettig hier in OUD.

Waar ik van schrok, en niet voor herhaling vatbaar is, is de bemoeizucht die over Ingrid en Djeez neergedaald is
  woensdag 21 februari 2007 @ 06:36:03 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_46516505
ik sluit me bij moonah aan Ik kom op Fok! in OUD omdat ik hier alleen ben gekomen om eerst te praten over mijn zwangerschap en later over baby, peuter, toen weer zwangerschap etc. Dat vind ik leuk. ontomoetingsplek met anderen met jonge kinderen. In mijn omgeving heb ik die niet namelijk.
Ik word er wel eens moe van dat OUD uitgemaakt voor voor weet ik wat allemaal. (maar dat zullen "wij hormoonballen" wel weer zelf gedaan hebben )
wel vind ik dat er dingen gescheiden moeten blijven, uiteraard. Fok! is groot en als je het over andere zaken wilt hebben kun je elders terecht. (zelfs ik maak soms een uitstapje, heel soms hoor)
Je kunt niet een forum binnen een forum gaan maken, dat kan gewoon niet.
stormy waters...
sailin'
pi_46516606
Ik vond juist dat ik leuk verwelkomd werd toen ik hier als kloon mee kwam posten.

Tuurlijk zijn er hier kliekjes, maar dat heb je in zo'n beetje elk forum in de verschillende topics. Je zag in bijv. travel ook een verdeling naar interesse en een paar users die overal kwamen. Als ik er zin in heb, kom ik op veel plekken op fok!, maar nu ontbreekt me de tijd en dat wordt het gewoon minder. Je hebt gewoon mensen waar je praktisch gezien al meer contact mee hebt, omdat die in dezelfde fase zitten. Daardoor deel je al iets belangrijk. Een ander kan net zo goed mee gaan posten, maar het is vaak gewoon makkelijker reageren als je wat meer van iemand gelezen hebt.

Tallybeeb! Waar post je dan? Ik zie je nooit, kijk ik zo scheef of kom je in topics waar ik niet lees?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:16:08 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46516870
Inderdaad Moonah, het is (voor mij althans) prettig hier dingen te delen met mensen die hetzelfde meemaken. Daarom is het clubje juist ook zo leuk, de meesten herkennen precies wat je meemaakt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46517779
Misschien een beetje out of the blue, maar bovenstaande discussie gaf het laatste zetje

Oh mensen, ik heb steeds meer het gevoel: 'wat dóe ik hier?'. Waarom zit ik mijn tijd te verdoen met steeds weer meelezen met de zoveelste rel, en de tigste discussie over kliekjes/Djeezen/opvoedmethodes/welles-nietes...

Ik vind OUD fijn voor de steun en herkenning en tips. Ik leef echt mee met een veel moeders, en extra met een paar die in dezelfde fase als ik zitten. Maar als ik een prioriteitenlijstje zou maken, dan staat Fok! niet in de toptien. Weet niet eens waar wel. Onlangs hadden A. en ik dezelfde discussie over TV, en die hebben we rigoureus de kamer uitgegooid, wegens 'geen prioriteit'. En ik denk dat ik consequent moet/wil zijn, en hetzelfde ga doen voor Fok!. Ik vond het fijn, zal het best missen, maar ik heb een écht kindje en een échte geliefde thuis zitten, en die verdienen meer mijn tijd dan Fok!
Ik weet niet of ik helemaal wegblijf, maar voorlopig: ff niet.
Eva
pi_46517926
Wat is FC? Wat is OO? boehoehoeeeee, ik ben hier veel te ouuuud voor!
pi_46518513
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:36 schreef anneja het volgende:
Wat is FC? Wat is OO? boehoehoeeeee, ik ben hier veel te ouuuud voor!
FC weet ik niet, maar OO is Oldbies Only
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:06:42 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46518559
Ik weet het wel en ik mis het. Vooral op dit soort momenten.
BE, waar ben je?
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 10:13:07 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46518679
die zit toch in het buitenland? doebai ofzoiets? 37 graden, met airco
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:15:30 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46518736
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik snap dat eigenlijk niet zo dat het in OUD veilig is, ik ervaar dat helemaal niet zo maar goed ik ben OUD een beetje eng gaan vinden, iig niet de moeite meer waard om mijn nek voor uit te steken om een paar mooie discussies aan te zwengelen. Ik heb het gevoel dat het meer gewaardeerd wordt als je elkaar naar de mond praat....ik ben daar niet zo goed in en ben van mening dat je daar geen fuck aan hebt behalve dan dat het goed is voor het feel good gebeuren.
Ja nou en dat vind ik zo jammer hè. Ik was het niet altijd met je eens, maar ik vond juist jouw mening er wel toe doen. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat ik meerdere meningen hoor/zie. Ik wil helemaal niet in een forum zitten waar iedereen hetzelfde denkt. Dat komt hier idd wel eens voor en dan voel je je soms echt een roepende in de woestijn. Als mensen als jij daarom dan ook nog wegblijven, dan wordt het ineens wel heel erg eenzaam.
Oké, er zijn hier kliekjes. (joh echt? waarom heeft niemand me dat eerder verteld? ) Maar ik zie hier ook mensen als een Belana, Lois, E.T., Bixister, Phileine en B.E. (bijv. dan, voordat ik weer mensen voor het hoofd stoot) die recht door zee zijn en eerlijk, zonder het op de man vrouw te spelen.
Dat vind ik fijn, dat vind ik verhelderend, daarom ben ik hier nog. Zij zetten je wel aan het denken.

Linda (die met die heel veel nummers ), ook jij hebt gelijk. Soms wordt Fok/OUD te overdreven. Het is geen prioriteit, je leven hangt er niet vanaf. Maar toch wil ik ook jou niet missen hier.

Ik zou bijna willen zeggen als die-hard fokker: Mensen hou vol, ook dit waait weer over.
Maar echt, ik heb al veel meegemaakt op Fok!, veel rellen gezien en ook weer zien smeulen. Het is allemaal zo betrekkelijk joh. Kom hier voor je plezier en als Fok! niet meer leuk is dan moeten we toch echt eens in de spiegel kijken.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46518832
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:15 schreef dutchie het volgende:
Linda (die met die heel veel nummers ), ook jij hebt gelijk. Soms wordt Fok/OUD te overdreven. Het is geen prioriteit, je leven hangt er niet vanaf. Maar toch wil ik ook jou niet missen hier.
Eigenlijk heeft het weinig met de discussie te maken hoor, en ik voel me ook niet weggejaagd of wat ook. Het is niet de 'fout' van OUD, maar gewoon te weinig uren in een dag, en teveel andere dingen, die toch echt belangrijker voor me zijn. Ik kan dingen slecht 'half' doen, dus dan maar liever even helemaal niet.
Ik vind het ook niet leuk om jullie te moeten missen. maar toch, het is niet het 'echte leven'. En dat heeft wél prioriteit voor mij....
Eva
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:21:05 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46518867
In dat geval, geniet dan maar gewoon van je echte leven.
(o god, ik deed mag dat nog wel?)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46519314
Kusjekroel
Eva
pi_46521249
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ireth het volgende:


Dat gevoel van "kliekjes" en "er niet bij horen" is iets wat ik totaal niet herken, en nou ben ik dacht ik toch niet zo'n kleefposter die hier dagelijks haar portie input neerdump? Bankjes zit ik zelden, tempo ligt me te hoog, en heb het gevoel op de hoogte te willen zijn voor ik daar mee kan doen. Heb vaak geen flauw idee waar het over gaat omdat ik de tijd niet vind om er mee te lezen. Dus zit ik er niet. Niet omdat ik het gevoel heb er niet bij te horen, maar omdat ik niet het gevoel heb er bij te moeten horen. Wat dat 'erbij' dan ook mag zijn. Zelfde eigenlijk met de zwanger/baby/peuter/kleuter topics. Soms lees ik een pagina half mee, dump een felicitatie her of der neer, laat een kattebelletje achter, maar ik voel me dus meer die vage kennis die af en toe hallo komt zeggen dan die buurvrouw die er graag bij wilt horen maar er niet tussen kan komen.

Het gevoel van genegeerd worden of er buiten te blijven staan tegen mijn zin in ken ik dus niet, simpel weg omdat ik er niet specifiek in wil staan. Leuk om mee te lezen op zijn tijd, maar het is geen moeten.
Hier kan ik me perfect in vinden, je loopt dan misschien wel het risico dat men vindt dat je te weinig reageert op iedereen en zelf maar wat post. Maar dat verplicht reageren om erbij te horen vind ik zo belachelijk. Dan maar geen kliekje...
pi_46521574
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier kan ik me perfect in vinden, je loopt dan misschien wel het risico dat men vindt dat je te weinig reageert op iedereen en zelf maar wat post. Maar dat verplicht reageren om erbij te horen vind ik zo belachelijk. Dan maar geen kliekje...
Ik heb dat ook. De ene dag kan ik meer reageren dan de andere keer. En ik vind het ook helemaal niet erg als er even niet op mij gereageerd wordt Maar ik kan niet hele lijsten afwerken zoals wel eens in het fototopic gebeurt. Ik pik er soms gewoon een paar uit die me opvallen
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:56:27 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46523025
Ik ga toch weer even een andere discussie aanzwengelen, want het ik denk niet dat het hele probleem het al dan niet bestaan van kliekjes is. Mij gaat het meer over hoe er met elkaar wordt omgegaan.

Ik schreef
quote:
Op de één of andere manier blijf ik een raar gevoel bij OUD houden. Er hangt een vreselijk ons-kent-ons-sfeertje en dan niet op een gezellige en open manier. Er is geen forum op Fok! waar ik meer op mijn woordkeuze pas dan in OUD. Op elke slak wordt zout gelegd, overal wordt over gezeurd. Men is hier niet opbouwend en open naar elkaar, maar aanvallend, kattig en arrogant. Al die supermoeders en would-be-supermoeders die het zelf op de enige juiste manier doen. Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies. Wil je dat niet, dan moet er meteen op een ongelooflijk onbeschofte manier gereageerd worden. Zoals ik al zei, voor de nuance lijkt hier geen plaats.
Ik weet het, sterk overdreven. En er wordt zeker niet altijd door iedereen zo gereageerd.
In ander fora heb je ook weleens perioden dat een bepaalde manier van reageren de overhand lijkt te hebben. Meestal waait het wel over. Hier in OUD niet. Sterker nog, ik heb het gevoel dat het alleen nog maar sterker wordt, ondanks dat een paar notoire zuigers tegenwoordig niet meer posten in OUD.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:03:14 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46523258
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Men is hier niet opbouwend en open naar elkaar, maar aanvallend, kattig en arrogant. Al die supermoeders en would-be-supermoeders die het zelf op de enige juiste manier doen. Voor nuance is geen plaats. Kusje-kroel is het devies.
Ik weet niet waar jij post/leest hoor, in OUD blijkbaar, maar wederom, dit herken ik niet.
Ik ervaar juist veel steun, advies, herkenning en vooral ook gezelligheid.
Maar wellicht heb ik een enorme plaat voor mijn kop, zou zo maar kunnen.

Linda!!!!!
Groot gelijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46523407
Het is toch weer aardig om te lezen dat "iedereen" het allemaal prima vindt, terwijl er bij tijd en wijle toch behoorlijk over de zeik wordt gegaan. Echt waar dames, [OUD] heeft niet voor niets de naam.

Niemand ervaart het zo, iedereen vindt het gezellig
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:11:00 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46523529
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:03 schreef Moonah het volgende:
Maar wellicht heb ik een enorme plaat voor mijn kop, zou zo maar kunnen.
Dat dus.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46523660
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat dus.
Ach, ik doelde niet specifiek op jouw stukje, wat dat betreft is het toeval dat mijn post net onder die van jou kwam, maar het is gewoon wel opvallend dat "iedereen" het zo vindt....

Feit blijft wel dat er een hoop mensen zijn met een plaat voor hun hoofd, inderdaad. (misschien dat het helpt om gewoon eens wat voorbeelden erbij te gaan halen, dan ploft het wel, dan ploft het zelfs heel erg, maar dat is misschien ook wel een goed....)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:22:11 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46523900
Ah toe dan Five, durf je het aan? Noem namen toe!
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:26 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46523973
F5t... ik had nog een bommetje, maar ik wacht nog even met gooien
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46524000
wacht, het is nog te vroeg voor popcorn en bovendien weet ik nog steeds niet wat FC is
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:26:38 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46524041

Sjeen, kom met die bom! Toe dan!! Please!!!!
Ik wil mijn knopjes terug.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:26:57 #172
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_46524048
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:25 schreef anneja het volgende:
wacht, het is nog te vroeg voor popcorn en bovendien weet ik nog steeds niet wat FC is
Zet je pm dan ook aan
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 13:28:44 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46524103
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:

Sjeen, kom met die bom! Toe dan!! Please!!!!
Ik wil mijn knopjes terug.
Ik wacht even op de voorbeelden van Five...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:29:48 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46524138
Maar waarom niet meteen voor de draad ermee óf gewoon zwijgen? Er werd gezegd dat het hier niet open is, dat er steken onder water worden gegeven, dat mensen zo bekrompen zijn... Daarvan vind ik suggereren om misschien wel bommetjes te willen gooien juist typische voorbeelden. En ook die opmerkingen over 'geen namen noemen'.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:31:06 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46524182
Ja lekker zeg, die is zeker net weer vertrokken hier na die cliffhanger.
(moest ik niet aan het werk ofzo? was er niet zoiets als een postertje maken? goh... )

Sugar dat ben ik het wel met je eens. Ik heb me gister ook gestoord dat als men toch eens namen kon noemen... Zeg het dan of zeg niks.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 13:37:02 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46524358
Ow, wacht even... ik was helemaal niet van plan om namen te gaan noemen. Ik heb eigenlijk een vraag voor iedereen hier waarvan de AT bijna volledig uit OUD bestaat. En die vraag kan rustig even wachten hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:41:11 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46524473
Het ging ook niet alleen om het schermen met namen, maar wat mij betreft ook om het schermen met bommetjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:41:30 #178
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46524482
Beetje flauw dit
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:44:30 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46524560
Is het dan werkelijk zo ontzettend erg dat je voorkeur naar OUD uitgaat? Ik weet niet hoor.
Ik kom hier echt met plezier en ik lurk vrolijk in FOT en andere fora, wat maakt dat nou uit?
Ik heb alle pagina's gelezen en het lijkt wel alsof je bijna niet spoort als je een OUD-er bent. De dorpsgek van Fok!
Nou, daar herken ik mezelf echt totaal niet in en ik voel me ook echt niet aangesproken als het gaat om kliekjes-gedrag. Ik heb een leven naast Fok! en ik heb dus geen tijd voor alles van Fok! (waarom denk je dat ik mijn blauwe jasje heb uitgedaan?). Ik heb zelfs geen eens tijd om alles van OUD te lezen, dus waai ik een aantal topics gewoon binnen. En wals ms over anderen heen met mijn verhaal. Maar ik snap alle commotie niet zo. Het is toch maar gewoon OUD, een ontmoetingsplek? Het is je leven toch niet? Wat maakt het dan uit?
(en dat is niet alleen aan jou gericht Sjeen, maar je vraag over de AT trickerde het wel)
Als je niet lacht, ben je dood.
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 13:46:49 #180
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46524626
Jemig, wat gaat het snel hier..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_46524627
Ik was blijkbaar naïef

Het was meer een voorbeeld van hoe het zou kunnen gaan. Weet ik veel dat de pop-cornmachines ineens uit de kast worden gehaald (of stonden die er nog) en de F5-knop-leverancies ineens de bestellingen niet meer aankunnen

Maar ik wil best een opsomming geven van voorbeelden die de sfeer tekenen zoals 'ie is. Niet om bommetjes te leggen of om [OUD] de nek om te draaien, maar gewoon om mensen eens wat verder te laten kijken dan de spreekwoordelijke neus lang is.

Alleen: niet nu, want ik ga nu even iets [OUD]'s doen Even zwemmen met onze drie draken... Vanavond wil ik dat best doen, tenzij iemand me voor is natuurlijk
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:52:42 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46524801
Wat mij betreft; gooi de knuppel dan maar in het hoenderhok. Misschien is het er gewoon tijd voor. Even drama, huilen, schreeuwen, maar daarna ruimen we gewoon weer op en gaan we verder. Zo gaat het toch al sinds het begin van Fok?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:54:29 #183
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_46524861
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef dutchie het volgende:
Wat mij betreft; gooi de knuppel dan maar in het hoenderhok. Misschien is het er gewoon tijd voor. Even drama, huilen, schreeuwen, maar daarna ruimen we gewoon weer op en gaan we verder. Zo gaat het toch al sinds het begin van Fok?
Uhuh, maandelijks... net als de PMS
Fok!hokker... en NietKlieker.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 13:56:13 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46524910
Tsja... ik noem het een bommetje omdat de vraag die ik wil stellen zeer waarschijnlijk zo opgevat zal worden. En omdat het niet het enige bommetje is dat hier de afgelopen uren neergelegd is... Alhoewel er over sommige handig heengeluld wordt.

Wat ik me vannacht heb afgevraagd en ik wil even benadrukken dat het gewoon een vraag is, waarvan ik helemaal niet weet of het dus daadwerkelijk zo is. Maar ik krijg dat idee gewoon... Ik moet zeggen dat Dutchie het (gelukkig) al tegenspreekt in haar post hierboven ergens.

Diegene waarvan de AT bijna volledig uit OUD bestaat... Hebben jullie het in jullie dagelijks leven eigenlijk ook nog wel over iets anders? Of hebben jullie het in het dagelijks leven ook alleen maar over kinderen, opvoeden, pijntjes en ongemakken en alles wat gekoppeld is aan zwangerschap, bevalling en ouderschap?
Ik krijg namelijk soms zo'n beeld van mensen die alleen nog maar over hun kinderen kunnen praten en alles wat daarbij hoort. Elk gespreksonderwerp hang weten om te buigen zodat het uiteindelijk toch weer over de kinderen gaat. Alles wat er voor de rest in de wereld (en dus op Fok) gebeurt, is niet interessant meer... Nogmaals, het iets wat ik me vannacht heb liggen afvragen, geen vaststaand feit dus.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:01:22 #185
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_46525081
Mijn AT bestaat niet alleen uit topics in [OUD] al zijn die wel het meest vertegenwoordigd in de actiefste AT. Ze worden het meest omhoog gekickt door het reageren er in en daardoor lijkt het wel voornamelijk uit [OUD] te bestaan. Overigens gebruik ik de AT en de mAT zelden, ik scrol gewoon naar het bewuste subfora waarin ik wil lezen/reageren. De ene keer is dat meer hier lezen dan reageren, de andere keer is dat meer daar lezen dan reageren en soms andersom.

Daarmee geef ik ook wel een beeld op van mijn RL, de ene keer is het kind actueel in mijn beleving, hetzij door mezelf aangehaald, hetzij door anderen, de andere keer weer niet.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:01:43 #186
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46525090
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef dutchie het volgende:
Wat mij betreft; gooi de knuppel dan maar in het hoenderhok. Misschien is het er gewoon tijd voor.
Ik wou net zeggen, hadden we het vorige maand ook al niet uit laten fikken?

Ik geloof dat ik het IRL ook nog over andere dingen kan hebben Sjeen. Alleen, ik merk wel dat ik met vrienden die ook kinderen hebben wel veel over kinderen praat... Maar dat gaat dan over en weer. Het zal ongeveer 50% van het gesprek innemen, schat ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:02:23 #187
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46525109
Ik wist niet dat de rest van de wereld alleen maar uit Fok bestond. Maar goed, het antwoord is nee.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:02:34 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_46525114
Ik lees de afgelopen dagen met interesse mee, maar had nog niet echt de neiging om te reageren. Ik ben wel heel benieuwd naar voorbeelden van het afkatten en de slechte sfeer, aangezien ik dat eigenlijk bijna nooit zie hier. Nou kom ik ook niet in alle topics en misschien heb ik ook een enorme plaat voor mijn kop.

Sjeen, om je vraag te beantwoorden: Ik kom bijna alleen in OUD, aangezien ik het fijn vind om met andere ouders te praten. In mijn dagelijkse leven heb ik het namelijk vrij weinig over kinderen en het ouderschap, aangezien ik in mijn directe omgeving nauwelijks mensen met jonge kinderen heb. De rest van Fok vind ik minder interessant, want tv programma's bespreken, het over actualiteiten hebben, het over mijn werk hebben enz. doe ik al met mensen irl.
pi_46525126
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef Ireth het volgende:
Zet je pm dan ook aan
mijn *wie*? Is het iets PreMenstrueels? een Patat Met? een Piele Muis? een Pruilend Monster?
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:03:38 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46525153
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef m@x het volgende:
Ik wist niet dat de rest van de wereld alleen maar uit Fok bestond. Maar goed, het antwoord is nee.
Leuk dat je mijn post ook in zijn volledigheid neemt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_46525166
Weet je wat het is Sjeen, juist omdat ik een leven heb (ja echt ) is OUD eigenlijk het enige subforum waar ik reageer.
Als ik even computertijd heb, ga ik eerst even in OUD kijken, en reageer dan (of niet) soms heb ik tijd om verder te lurken, veel vaker niet. En dan neem ik vaak niet de moeite om te reageren, want dan moet je dat ook weer bijhouden (heb ik het idee dan he)
Dus vandaar dat mijn AT voornamelijk vol staat met OUD.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:04:36 #192
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_46525191
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef anneja het volgende:

[..]

mijn *wie*? Is het iets PreMenstrueels? een Patat Met? een Piele Muis? een Pruilend Monster?
heeeeeeeeeeeeelemaal bovenaan het forum, het allerhoogste randje met tekst/opties. Staat bijna rechts een envelopje
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_46525239
En internet is groter dan Fok Als ik iets ICTerigs wil weten wijk ik bijv eerder uit naar Tweakers dan naar Fok.
Van Fok vind ik naast OUD eigenlijk alleen WGR echt boeiend, en K&W (al lees ik daar meer mee dan dat ik er reageer, en dan echt niet alle topics).
/edit Oja, afhankelijk van 't nieuws lees ik ook wel eens mee in POL of NWS. Maar dan heb je 't ook wel gehad.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:08:00 #194
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46525306
Hier ook iemand met alleen Oud in haar AT, ik heb gewoon geen tijd voor de rest en daarom verdiep ik mij er eigenlijk ook helemaal niet in gewoon een hele simpele verklaring. Grotendeels van mijn leven op dit moment bestaat gewoon uit mijn kind en ik kom hier voor de adviezen, de tips en gewoon voor de leuk wat is daar dan toch mis mee snap het niet.

En kliekjes wat een bull-shit is dat woord toch eigenlijk, gewoon soms klikt het beter met de 1 dan met de ander that's live and grow up.

Waar me ik het meest aan stoor in Oud is wel dit topic en waarom de ramptoerisme is niet van de lucht en vooral laten we ook nog even gaan stoken vooral het vuur zo hoog mogelijk houden. Laten we vooral het beeld weer eens bevestigen zoals wij Oud graag zouden willen zien.

Zo en dat is mijn mening.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:11:35 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46525426
Wat rot dat zo'n vraagstuk je vannacht bezighield, Sjeen.
Het antwoord is namelijk zo simpel: ik praat in het echt ook over andere dingen dan (mijn) kinderen. Hopelijk lucht het je op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:16:17 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_46525566
-laat ook maar-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:18:34 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46525640
Ach joh, ik voel me gewoon aangevallen, da's toch zo duidelijk als wat? Kijk maar naar míjn AT!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:18:40 #198
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46525647
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Leuk dat je mijn post ook in zijn volledigheid neemt...
Ja jeetje, dit is zo'n beetje een maandelijks terugkerende discussie samen met het hele kliekjesverhaal, etc. Ik vind het een beetje flauw dat er altijd weer mensen zijn (vaak nog dezelfde mensen ook) die zich genoodzaakt voelen om het onderwerp weer eens op de agenda te zetten. Dat semi-lollige gescherm met bommetjes en namen komt me een beetje de strot uit. Hetzelfde geldt voor de ramptoeristen die er boven op duiken als dit topic te vaak in de AT-lijst naar boven komt.

En bij deze wil ik ook nog even zwaaien naar de lurkers van OO
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:18:55 #199
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46525657
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef Sjeen het volgende:
Diegene waarvan de AT bijna volledig uit OUD bestaat... Hebben jullie het in jullie dagelijks leven eigenlijk ook nog wel over iets anders? Of hebben jullie het in het dagelijks leven ook alleen maar over kinderen, opvoeden, pijntjes en ongemakken en alles wat gekoppeld is aan zwangerschap, bevalling en ouderschap?
Ik krijg namelijk soms zo'n beeld van mensen die alleen nog maar over hun kinderen kunnen praten en alles wat daarbij hoort. Elk gespreksonderwerp hang weten om te buigen zodat het uiteindelijk toch weer over de kinderen gaat. Alles wat er voor de rest in de wereld (en dus op Fok) gebeurt, is niet interessant meer... Nogmaals, het iets wat ik me vannacht heb liggen afvragen, geen vaststaand feit dus.
Toch grappig waar je 's nachts over nadenkt.

Maar om een antwoord te geven: Ja, mijn leven staat momenteel volledig in het teken van mijn kind en mijn ouderschap. So what? Mag het? Dank u!
En dat is juist het fijne van hier in OUD, ik kan hier lekker ongegeneerd mutsen en allerlei details bespreken waar mensen IRL ws wel eens een sik van krijgen (en bij wie ik me dan ook inhoud, mn bij de kinderloze vrienden).
De wereld trekt behoorlijk aan mij voorbij and I don't care! Dat komt allemaal wel weer, of niet. En wat dan nog? Aan wie hier zou ik daarover verantwoording moeten afleggen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:19:31 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46525686
Oeps.... als dat sarcastisch bedoeld was, kan ik me idd onder de moeders mèt betonnen plaat voor het hoofd scharen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:20:25 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46525720
Ik denk dat bekrompenheid niet per definitie gerelateerd zou moeten worden aan wat er in je AT staat. Een mogelijk voorbeeld is de situatie die Easy Going schetst.
Mijn eerdere verwijzing naar overige subfora was ook niet om een link te leggen met bekrompenheid, dan wel naar het vermengen met vers bloed, waar Tinkepink naar verwees.

Overigens wil ik best mezelf verantwoorden, toen ik sprak over bekrompenheid en met name kortzichtigheid, doelde ik meer op een aantal post-sters in OUD!, bijna altijd dezelfde, die

  • hele lange tenen hebben
  • altijd gelijk willen hebben
  • liefst het laatste woord hebben

    en die vaak niet verder komen dan:

  • ik respecteer jouw mening dus respecteer ook de mijne, gevolgd door het blijven hameren op de juistheid van hun eigen mening.


    Persoonlijk vind ik dat door dit soort oeverloos gezwam de sfeer inderdaad wel eens verpest wordt. Voor mezelf heb ik dit opgelost door deze mensen structureel te negeren. IRL zou ik ze ook niet in mijn vriendenkring willen.
  • ... ♥ ik mis je ♥
    pi_46525768
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef Sjeen het volgende:

    Wat ik me vannacht heb afgevraagd
    Als ik 's nachts over fora na ging liggen denken, dan zou ik mij toch ergens zorgen gaan maken geloof ik

    en in antwoord op je vraag- in OUD en op OOL is eigenlijk de enige plek waar ik wel eens over mijn kinderen praat. Met mijn RL vrienden en collegae heb ik het eigenlijk nooit echt over ze tenzij men er specifiek naar vraagt.
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:22:15 #203
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_46525783
    Nee, OUD is gewoon een fijne uitlaatklep en da's alles wat het is voor mij. Ik heb dankzij Fok! (dus ja een bredere visie dan OUD) een aantal lieve leuke mensen leren kennen en daar ben ik dankbaar voor. Maar verder dan dat gaat het voor mij niet.
    En ik ben in het echt een stuk interessanter dan hier hoor.
    Als je niet lacht, ben je dood.
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:23:21 #204
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_46525809
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef Sjeen het volgende:
    -laat ook maar-
    Ik bedoelde meer, dat ik blijkbaar ècht naief (of veel te eerlijk, what you see is what you get, hier en IRL) ben.
    * weer onder betonnen plaat kruipt*
    Laat mij ook maar naief zijn eigenlijk
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:26:32 #205
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_46525904
    Weet je wat ik jammer vind? Dat er hier een beeld werd geschetst alsof OUD dat niet overeenkomt bij mijn gevoel voor dit forum. Iedereen wordt over 1 kam geschoren en daarmee sneeuwen heel wat 'gewone' OUD-ers onder. Maar ja, is dat niet net als in het echte leven zo? 1 rotte appel enzo..
    Als je niet lacht, ben je dood.
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:29:28 #206
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46525974
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef anneja het volgende:

    [..]

    Als ik 's nachts over fora na ging liggen denken, dan zou ik mij toch ergens zorgen gaan maken geloof ik

    en in antwoord op je vraag- in OUD en op OOL is eigenlijk de enige plek waar ik wel eens over mijn kinderen praat. Met mijn RL vrienden en collegae heb ik het eigenlijk nooit echt over ze tenzij men er specifiek naar vraagt.
    Ik denk niet zo zeer over fora, maar over mensen Dat is namelijk iets wat mij interesseert, hoe mensen denken en doen... En soms wil ik daar wel eens een vraag over stellen. Maar goed, ik heb het blijkbaar niet goed geformuleerd, want het wordt als aanval gezien. Jammer...

    Wel leuk om te zien dat de meeste antwoorden die komen, wel stroken met het beeld dat ik verwachtte... Internet is inderdaad groter dan Fok! en de wereld bestaat niet uit Fok! alleen (zou je niet zeggen he, dat ik dat weet )
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:31:26 #207
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_46526021
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Sjeen het volgende:

    [..]

    En soms wil ik daar wel eens een vraag over stellen. Maar goed, ik heb het blijkbaar niet goed geformuleerd, want het wordt als aanval gezien. Jammer...
    Ik had gedacht dat je mijn sarcasme nog wel een keer zou herkennen.
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:32:39 #208
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46526046
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:31 schreef Sugar het volgende:

    [..]

    Ik had gedacht dat je mijn sarcasme nog wel een keer zou herkennen.
    Je bent helaas niet de enige die zo reageerde...
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:33:49 #209
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_46526081
    Je bedoelt dat je van anderen wél denkt dat ze zich echt aangevallen voelen?
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:37:09 #210
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46526182
    Nou, ik geloof dat m@x vrij serieus was in haar post, of ik moet het sacrasme daar ook niet in herkennen. En Moonah was ook niet echt blij...

    Begrijp me niet verkeerd... Het was echt maar gewoon een vraag. En wat betreft het bommetje gedoe, ik schrijf nog wel eens iets voordat ik denk. Zo ben ik nu eenmaal, ik doe een heleboel dingen zonder na te denken over de eventuele gevolgen... Tsja, misschien niet zo'n sterke eigenschap, maar goed...
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:37:12 #211
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_46526184
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Sugar het volgende:
    Je bedoelt dat je van anderen wél denkt dat ze zich echt aangevallen voelen?
    Vraag je hier nou of de mensen die vandaag specifiek op Sjeen reageerden zich aangevallen voelden?
    Zo ja, ja, zo las ik het ook.
    Had ik het mis? Want ik verbaasde me me er al zo over.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_46526271
    en ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen die hier het verwijt maken dat users niet verder komen dan OUD, zelf kennelijk niet verder komen dan Fok
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:40:31 #213
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_46526287
    Ja, fluf, dat vroeg ik me af, ja. Ik kan me dat niet echt voorstellen, dat mensen zich aangevallen voelen. Wel dat ze het een stomme vraag vinden hoor, maar niet dat ze zich gekwetst of aangevallen voelen.
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:41:22 #214
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46526312
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef poemojn het volgende:
    en ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen die hier het verwijt maken dat users niet verder komen dan OUD, zelf kennelijk niet verder komen dan Fok
    Hoi... bedoellu mij hiermee?
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:44:12 #215
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46526396
    Er moet wel heel wat gebeuren voor ik me door zoiets aangevallen voel. Mijn eerste post was wel degelijk sarcastisch bedoeld. Wat ik in mijn tweede post schreef was wel serieus. Daar irriteer ik me gewoon aan. Iedere maand hetzelfde geneuzel. Je kan er inmiddels bijna de klok op gelijk zetten.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:44:52 #216
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_46526417
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef poemojn het volgende:
    en ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen die hier het verwijt maken dat users niet verder komen dan OUD, zelf kennelijk niet verder komen dan Fok
    Ik vind het nog veel grappiger dat mensen op een internetforum elkaar uberhaupt gaan 'verwijten' waar ze wel en niet kijken op het internet.
    Is dat een statussymbool, veel op het internet kijken en op veel sites komen?

    Oh nee, want tegelijkertijd buitelen we over elkaar heen om te zeggen dat we wel een leven hebben (ja, echt!).
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_46526430
    Bij jou was het toch geen verwijt, Sjeen?

    Sugar, je kunt het nog iets meta-riger maken idd (is daar een normaal woord voor? of mag ik dat niet hier vragen maar moet dat in TTK? )
    Ik denk eigenlijk dat de meesten hier wel eclectisch bezig zijn.. ik ben hier gekomen omdat ik te weinig mensen met kinderen kende en 't leuk vond om dan online wat erover te praten. Maar daardoor voel ik me niet verplicht heel Fok bij te houden.
    Als ik te weinig op anderen reageer of juist te veel, of te wijsneuzerig ben enz enz is dat heel jammer.. maar PM staat aan dus wie wil kan me dan persoonlijk erop aanspreken.
    En alle newbies zijn welkom
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:45:42 #218
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_46526435
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Sugar het volgende:
    Ja, fluf, dat vroeg ik me af, ja. Ik kan me dat niet echt voorstellen, dat mensen zich aangevallen voelen. Wel dat ze het een stomme vraag vinden hoor, maar niet dat ze zich gekwetst of aangevallen voelen.
    Oh, ik denk dat er zat mensen zich echt aangevallen zouden voelen, als ze het gelezen zouden hebben.
    Volgens mij lopen er best wat lange tenen rond hoor, waarbij elke vorm van mogelijke kritiek voldoende reden is om vét in de verdediging te gaan. Maar de dag is nog jong, wellicht komt het nog.
    ... ♥ ik mis je ♥
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 14:49:37 #219
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46526558
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef poemojn het volgende:
    Bij jou was het toch geen verwijt, Sjeen?
    Nee, was het ook niet... was gewoon eigenlijk meer een vraag om een beetje een beeld te krijgen van wat iedereen zo uitvoert on- en offline...

    Mij kan men slechts verwijten teveel op Fok! te hangen
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 16:07:40 #220
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_46528840
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef Sugar het volgende:

    [..]

    Ik vind het nog veel grappiger dat mensen op een internetforum elkaar uberhaupt gaan 'verwijten' waar ze wel en niet kijken op het internet.
    Is dat een statussymbool, veel op het internet kijken en op veel sites komen?

    Oh nee, want tegelijkertijd buitelen we over elkaar heen om te zeggen dat we wel een leven hebben (ja, echt!).
    Het is een status dat de zgn. supermoeders hier én een leven hebben én tegelijk heel internet af zouden kunnen struinen, zónder dat daarbij de kinderen te weinig aandacht zouden krijgen. Multi-taskers enzo...
    wie zijn die supermoeders eigenlijk?
    Als je niet lacht, ben je dood.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 16:22:57 #221
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46529390
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef dutchie het volgende:
    Is het dan werkelijk zo ontzettend erg dat je voorkeur naar OUD uitgaat? Ik weet niet hoor.
    Nee, het wordt wederom verkeerd begrepen. Het zal mij werkelijk aan mijn anus oxideren waar mensen posten.

    wat ik 'eng' vind is wanneer men in oud maar allerlei topics gaat openen die in andere subfora horen (waar op de een of andere manier 'kinderen' aan de haren bijgesleept worden om het bestaansrecht te geven) omdat OUD zo lekker beschermd is.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 16:27:30 #222
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46529574
    Ik lees nu pas de in vitriool gedrenkte reacties op de vraag van Sjeen zeg

    Nee hoor, we zien NOOOOOOOIT kattige reacties.
    pi_46529929
    Als je de crewfora gewend bent, valt alles mee Swets

    Je ziet hier regelmatig steken onder water en 'niet-zo-aardige' reacties. Ik zit niet in alle fora even goed, maar in travel zie je dat ook, net als in lifestyle. Literatuur was in 'mijn tijd' ook regelmatig een creatief rel forum. Maar de ruzies in OUD zijn wel de mooiste om te lezen, dat dan weer wel.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_46530500
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ik lees nu pas de in vitriool gedrenkte reacties op de vraag van Sjeen zeg

    Nee hoor, we zien NOOOOOOOIT kattige reacties.
    Nee, dat was sarcastisch en da's anders.
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_46530768
    Als users die niet vast in OUD posten wél de steken en het negeren zien en en de vaste users zien het niet, wie heeft er dan 'gelijk'?

    Hangjongeren vinden ook altijd dat ze geen herrie maken, maar de buurtbewoners horen het toch.

    Je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar als buitenstaanders het zo ervaren, is het toch echt zo. *zweverig stemmetje opzet*

    Want gevooooooel is waar.
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 februari 2007 @ 17:02:22 #226
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_46530855
    Jeeeej kliekjes

    Mijn internet is groter dan FOK en mijn FOK is groter dan OUD (een leven heb ik dan weer niet ) en weet je, dat kliekjesgezeur heb en hou je OVERAL. Zelfs IRL!

    Ik snap niet zo goed dat mensen een forum zo ontzettend serieus nemen. Als er eens een keer niet iemand op je reageert: so be it! Dan stel je je vraag nog eens of ergens anders of whatever. Er zijn altijd mensen met wie je meer optrekt dan met anderen. Op je werk, op school, binnen je vriendenkring, binnen je familie. Dat is een keuze die je maakt. Bewust of onbewust trek je meer naar bepaalde mensen toe. En dat gebeurt op een forum dus net zo hard en is niet meer dan normaal! Gewoon groepsdynamica.

    Maar nee, op een forum moeten we ineens iedereen als dikke vriendinnen zien, want anders heb je kliekjes. So what! Laat mensen lekker klieken En neem niet alles wat er gebeurt zo ontzettend serieus dus.

    En newbie's die er niet tussen komen? Dat ligt vaak toch ook wel aan de newbie in kwestie vind ik. Op FOT wordt er ook vaak gezeurd dat we een kliekje zijn waar niemand tussen komt. Jammer genoeg ben ik alleen het levende voorbeeld dat je er wel degelijk zó tussen komt. Op 11 juni 2006 wandelde ik met mijn compactcamera een meet binnen. Zes maanden later was ik al lang en breed meubilair op FOT en mod.

    OUD eng? Geen last van. Ik leef mee met de mensen hier. En met de een heel wat meer dan met de ander. Geef ik lekker eerlijk toe En dat er mensen zijn die totaal niet met mij meeleven omdat ik geen kinderen heb en een raar alleenstaand wicht ben wat wil adopteren: dat mag

    En door er op die manier naar te kijken, blijft Fok gewoon leuk.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 17:04:46 #227
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46530926
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef MUUS het volgende:

    [..]

    Nee, dat was sarcastisch en da's anders.
    Nee hoor, die mensen waren écht verbolgen, realiseerde zicht toen dat ze in een post de kritiek van de hele avond bevestigde en noemde het toen 'sarcasme'. Jammer genoeg herkennen de meeste sarcasme nog niet als ze erover struikelen, dus erg geloofwaardig is het niet

    Een tip dus....
    bovenstaande post van MUUS... dát is sarcasme
      woensdag 21 februari 2007 @ 17:07:13 #228
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_46531012
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ireth het volgende:
    Het gevoel van genegeerd worden of er buiten te blijven staan tegen mijn zin in ken ik dus niet, simpel weg omdat ik er niet specifiek in wil staan. Leuk om mee te lezen op zijn tijd, maar het is geen moeten.
    Ik dacht "kom laat ik mezelf weer eens quoten"
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 17:11:50 #229
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46531155
    Maar volgens mij lopen er twee discussie door elkaar.
  • De discussie van Tinkepink die OUD als en gated community ervaart waar je bijna niet binnen komt.
    Zo ervaar ik het niet, maar goed ik zal vast niet bekend staan om mijn fijngevoeligheid
  • De discussie dat OUD 'eng' is (in de zin van een benauwend, tunnelvisie, navelstaren, niet verder kijken dan de neus lang is, bekrompen wellicht) omdat mensen gewoon 'weigeren' topics die hier niet thuis horen daar te plaatsen waar ze wél thuis horen.
  •   woensdag 21 februari 2007 @ 17:52:01 #230
    11682 Moonah
    Jolie femme
    pi_46532310
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef Sjeen het volgende:
    En Moonah was ook niet echt blij...
    Ik voelde me ook een soort van aangevallen.

    Heb vandaag een kutdag dus wellicht daarom een wat felle reactie.
    "Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
      woensdag 21 februari 2007 @ 17:52:39 #231
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_46532329
    He, het is nog niet afgelopen!
    Eigenlijk wil ik niet meer reageren hierop, want zo serieus neem ik het niet, ik vind Fok leuk en met name OUD omdat ik inderdaad dingen wil uitwisselen, want ja, mijn leven bestaat zo kort na mijn bevalling helemaal in het teken van mijn kind, gelukkig wel! Heb helaas vaak genoeg anders gezien en dat is niet altijd goed.

    Ik wil verder even Linda uitzwaaien! Tot ziens!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      woensdag 21 februari 2007 @ 18:02:36 #232
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_46532720
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Nee hoor, die mensen waren écht verbolgen, realiseerde zicht toen dat ze in een post de kritiek van de hele avond bevestigde en noemde het toen 'sarcasme'. Jammer genoeg herkennen de meeste sarcasme nog niet als ze erover struikelen, dus erg geloofwaardig is het niet

    Een tip dus....
    bovenstaande post van MUUS... dát is sarcasme
    Ik ben niet verbolgen over de vraag, hoor, eerlijk waar niet. Ik vind het wel een beetje een stomme vraag, zoals ik later ook zei. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sjeen werkelijk zich afvroeg of users die vooral in OUD posten irl ook alleen kinderen als onderwerp hebben. Zeker na opmerkingen over bommetjes, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het vooral een bommetje was om een beetje te stoken. En dat mág best hoor, waarom niet, maar ik ga er dan wel cynisch op reageren. Niet vanuit verbolgenheid, wel vanuit ongeloof over de serieuze "ik-vraag-me-zomaar-ineens-af-toon". En die toon is misschien wel typisch voor OUD, want onder die onschuldige noemer kan er heel veel gevraagd en gezegd worden dat wel echt vervelend ishopt? (deze vraag is dat niet, vind ik).

    Swetsenegger, dat tweede discussiepunt kun je dan toch gewoon in dergelijke topics aankaarten. Schopje naar R&P, bijvoorbeeld? Of nu hier, een lijstje van de topics die jij ergens anders vindt horen? De moderators zijn de beroerdsten niet en wij users leren ons lesje wellicht ook best snel, als onze topics steeds naar een ander stukje Fok! worden gesc
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      woensdag 21 februari 2007 @ 18:12:19 #233
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_46533065
    hopt.

    (om de laatste zin van Sugar af te maken)
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 18:14:42 #234
    67528 Loena-tik-
    Nachtzustertje
    pi_46533144
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef poemojn het volgende:
    Bij jou was het toch geen verwijt, Sjeen?

    Sugar, je kunt het nog iets meta-riger maken idd (is daar een normaal woord voor? of mag ik dat niet hier vragen maar moet dat in TTK? )
    Ik denk eigenlijk dat de meesten hier wel eclectisch bezig zijn.. ik ben hier gekomen omdat ik te weinig mensen met kinderen kende en 't leuk vond om dan online wat erover te praten. Maar daardoor voel ik me niet verplicht heel Fok bij te houden.
    Als ik te weinig op anderen reageer of juist te veel, of te wijsneuzerig ben enz enz is dat heel jammer.. maar PM staat aan dus wie wil kan me dan persoonlijk erop aanspreken.
    En alle newbies zijn welkom
    Heel eloquent hoor Poemojn nu in het nederlands? Zelfs na mij zeven jaar Vwo snap ik nog geen ruk van wat je schrijften nee ik ben geen fan van Google
    Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
    Hyves!
      woensdag 21 februari 2007 @ 18:46:17 #235
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_46534007
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Sjeen het volgende:
    Maar goed, ik heb het blijkbaar niet goed geformuleerd, want het wordt als aanval gezien. Jammer...
    Ik lees normale reacties van Ireth, Leah, cattie, easy-going, poemojn, rottdog.

    Maar omdat 2 mensen anders reageren vind jij dat het als een aanval wordt gezien?

    Typisch weer een voorbeeld dat alleen de nagtieve posts/users blijven hangen. Terwijl er ook gewoon normaal gereageerd wordt. Niet alleen nu, maar overal in OUD. Er zijn een heleboel normale users die normaal met andere users omgaan en ook met newbie's. Maar omdat er een paar vervelende users zijn, die je altijd overal wel zult hebben, zijn alle OUD users hetzelfde ofzow.
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      woensdag 21 februari 2007 @ 18:48:02 #236
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_46534062
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef MUUS het volgende:
    Als users die niet vast in OUD posten wél de steken en het negeren zien en en de vaste users zien het niet, wie heeft er dan 'gelijk'?
    Is er maar één goed antwoord dan? Er komen hier veel mensen, en iedereen is anders. De één ervaart dit de ander dat. Dat kan toch gewoon? Dat mensen, want dat zijn users tenslotte, verschillend zijn en een andere mening hebben?
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_46534173
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef texelonia het volgende:

    [..]

    Ik lees normale reacties van Ireth, Leah, cattie, easy-going, poemojn, rottdog.

    Maar omdat 2 mensen anders reageren vind jij dat het als een aanval wordt gezien?

    Typisch weer een voorbeeld dat alleen de nagtieve posts/users blijven hangen. Terwijl er ook gewoon normaal gereageerd wordt. Niet alleen nu, maar overal in OUD. Er zijn een heleboel normale users die normaal met andere users omgaan en ook met newbie's. Maar omdat er een paar vervelende users zijn, die je altijd overal wel zult hebben, zijn alle OUD users hetzelfde ofzow.
    Oh, dan zal ik wel hetzelfde hebben bij de reacties van achtereenvolgens Sugar, M@x en Rottdog....
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 19:10:46 #238
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46534730
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef texelonia het volgende:

    [..]

    Ik lees normale reacties van Ireth, Leah, cattie, easy-going, poemojn, rottdog.

    Maar omdat 2 mensen anders reageren vind jij dat het als een aanval wordt gezien?

    Typisch weer een voorbeeld dat alleen de nagtieve posts/users blijven hangen. Terwijl er ook gewoon normaal gereageerd wordt. Niet alleen nu, maar overal in OUD. Er zijn een heleboel normale users die normaal met andere users omgaan en ook met newbie's. Maar omdat er een paar vervelende users zijn, die je altijd overal wel zult hebben, zijn alle OUD users hetzelfde ofzow.
    Grappig dat je niet mijn hele post quote... Daarin stond namelijk ook:
    quote:
    Ik denk niet zo zeer over fora, maar over mensen Dat is namelijk iets wat mij interesseert, hoe mensen denken en doen... En soms wil ik daar wel eens een vraag over stellen. Maar goed, ik heb het blijkbaar niet goed geformuleerd, want het wordt als aanval gezien. Jammer...

    Wel leuk om te zien dat de meeste antwoorden die komen, wel stroken met het beeld dat ik verwachtte... Internet is inderdaad groter dan Fok! en de wereld bestaat niet uit Fok! alleen (zou je niet zeggen he, dat ik dat weet )
    Over selectief lezen gesproken
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      woensdag 21 februari 2007 @ 19:34:41 #239
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46535625
    Ha, ik zag mijn naam voorbij komen. Vervelende user meldt zich

    De laatste post van Sugar had van mijn hand kunnen zijn. De post van Sjeen kwam, na 'gedreig' over bommetjes e.d., op mij ook over als gestook. Goed, dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen, net als dat anderen hier mijn post verkeerd hebben begrepen. Kusje, knuffeltje en kroeltje er over en we zijn weer helemaal terug in de sfeer die zo kenmerkend is voor ons OUD-users. dat laatste is dus sarcastisch bedoeld
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_46535730
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Loena-tik- het volgende:
    Heel eloquent hoor Poemojn nu in het nederlands? Zelfs na mij zeven jaar Vwo snap ik nog geen ruk van wat je schrijften nee ik ben geen fan van Google
    Meta.. als in meta-discussie = discussie over discussie; dus steeds een 'trapje hoger' in de hierarchie (sorry, weet niet hoe ik dat beter uit moet leggen), hier dus fok-OUD > FOK > internetfora in 't algemeen.
    En eclectisch: overal vandaan halen wat je 't leukste vindt. Dus van Fok OUD en WGR, en van andere sites andere onderdelen; ipv alles van Fok halen. Dat vindt een groep mensen hier dus vervelend, dat OUD een community op zich is ipv dat iedereen in gelijke mate bij de FOK-community hoort.
      woensdag 21 februari 2007 @ 19:50:36 #241
    11682 Moonah
    Jolie femme
    pi_46536222
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef m@x het volgende:
    De post van Sjeen kwam, na 'gedreig' over bommetjes e.d., op mij ook over als gestook.
    Op mij ook hoor. Ik vond de vraag niet oprecht overkomen. Plus dat er meerdere mensen suggereren dat er 'wat mis is' met vnl in OUD posten of je leven (tijdelijk) in het teken van ouderschap hebben staan. Daar werd in mijn beleving best denigrerend over gedaan. En dat irriteerde me.
    "Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
    pi_46536794
    Mij ging het niet om Sjeen d'r post, maar om die van mij.

    Als mensen mijn post zien als stoken of als "mensen die eens in de zoveel tijd de ramptoerist komen uithangen" zien, dan zegt dat gewoon een hoop over de users zelf.

    Ja, dan voel ik me aangesproken, omdat ik nu eens niet in het kliekje/vaste users/meubilair thuishoor, maar wel regelmatig lurk en dingen meekrijg doordat een voormalig meubelstuk nu voornamelijk lurkt.

    Mensen pakken er alleen maar stukjes uit en zien alle kritiek alleen maar negatief. (ik geef toe: de posts zijn ook niet opbouwend geschreven, persé, maar dat komt voornamelijk door de verwachte reacties). Niemand haalt de essentie eruit. (dit voornamelijk doordat ik een heel stuk postte over hoe mensen reageren en dan wordt er 1 dingetje uitgetrokken om juist mijn ongelijk aan te tonen, dit geeft op zich wel aan dat de post an sich niet begrepen wordt).
    Ik zit hier echt niet voor mezelf, niet voor Loena, maar omdat ik me erger aan het gedrag hier.(oftewel: een deel van Fok en dat heet toevallig [OUD])

    Kan iemand me uitleggen dat hier vaak de meest opgeklopte rellen zijn (want ze gaan over niets, echt waar.....blinde hormoonwoede/kijvende wijven enz. enz....), maar dat "iedereen" vindt dat het hier gewoon hardstikke gezellig is??? (dit is, en ik meld het maar even, maar een deel van de kritiek, een aantal dingen zijn al door Swets en Tinkepink gemeld, maar overheen gelezen, weet ik het, door een deel)
    Het aardige is dat dingen over het algemeen niet snel vergeten worden. Je zal altijd, direct of een steek onder water (dat komt vaker voor) een keertje terugkrijgen.

    Wat dat betreft is dat misschien een vrouwending; mannen kunnen soms nog weleens elkaar de hersens inslaan en daarna een biertje drinken


    Maar ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien.


    [OUD] kán echt leuk zijn. Er wordt alleen nu een beetje apart tegenaan gekeken omdat het echt een apart stukje forum is.(en och.... op [WGR] wordt soms ook wel neergekeken, omdat het soms te serieus is, maar owee als er iets mis is met een betaling/levering/salaris, dan weten ze het allemaal makkelijk te vinden)
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:22:52 #243
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46537540
    En toch he...?
    Zijn jullie echt een beetje raar.

    Ik lurk enorm veel in OUD. Nu weten sommigen van jullie wellicht wel, dat ik verre van een liefhebber van het voortplantingsfenomeen ben. Waarom dan in godsnaam in OUD lurken (en ik ben niet de enige!)?
    Omdat in dit deel van FOK! gegarandeerd altijd wel wat te lachen valt, als ik me even verveel. Het gekift, de steekjes onder water, de onderlinge strijd. Maar ook compleet mal, doorgeslagen, infantiel getrut!

    Is er bijvoorbeeld een topic met foto's en dan gaan jullie posten alsof je tegen dat kind praat!
    Zie ik posts staan met riedeltjes als:

    "Oh Marietje wat een mooie jurk mocht jij van mama aan! En Pietertje wat een gekke bekkies kan jij al trekken grote vent! Suusje, niet zo mama plagen hoor en lief gaan slapen vanavond! Joppie toch oe gekkerd, wel goed de tepel blijven pakken hoor boefje!"

    Ja en dan zit ik dus echt te schateren om zo veel zotheid Volwassen vrouwen bij elkaar, die doen alsof de kinderen meelezen op FOK! O en dan zijn die kids ook nog gemiddeld min 1 ofzo, dus hoezo zouden ze überhaupt kunnen begrijpen wat een mooie jurk is, laat staan dat ze mama's laptop opstarten om eens even bij te lezen

    Meiden.... Echt.
    Raar.

    Beweren dat OUD niet je leven is, maar wel op kindertoon 'praten' tegen een kind van een virtuele kennis die een foto op een forum plaatst.

    Uitzonderingen daargelaten he, vóór iedereen weer tegen het plafond zit
    O en van mij hoeft het ook niet anders hoor, ik vermaak me wel met jullie. Boefjes!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:24:08 #244
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_46537596
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:26:25 #245
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46537664
    Ik denk dat het inderdaad gewoon een vrouwending is. Zet een stel vrouwen bij elkaar en gegarandeerd dat er haat, nijd en steken onder water voor zullen komen. Daarmee wil ik het overigens niet goedpraten. Ik denk alleen dat je zoiets niet kan voorkomen door het maandelijks weer eens aan te kaarten. Volgens mij was er vorige keer sprake van dat de boel maar eens goed moest uitfikken. Ik zat te wachten, en te wachten, en de discussie bloedde weer eens dood. Wat mij betreft: Speak now or keep silent forever!

    Dude
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:29:54 #246
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46537784
    nou ja zeg, nou valt toch even mijn bek open hoor.
    maar ik snap hem. wij OUD users zijn domme infantiele hormoonmonsters die aan wijvennijd en getrut doen. is goed, is prima. ook zo leuk dat het door al die geweldige uberusers die WEL goed zo goed zijn om op de rest van Fok te komen even lekker denigrerend ingewreven wordt. zelfs door een forum admin. nou, petje af hoor. ge-wel-dig
    pffff.... en dan wordt er van "ons" wat gezegd.
    stormy waters...
    sailin'
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:30:55 #247
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46537811
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Belana het volgende:
    nou ja zeg, nou valt toch even mijn bek open hoor.
    maar ik snap hem. wij OUD users zijn domme infantiele hormoonmonsters die aan wijvennijd en getrut doen. is goed, is prima. ook zo leuk dat het door al die geweldige uberusers die WEL goed zo goed zijn om op de rest van Fok te komen even lekker denigrerend ingewreven wordt. zelfs door een forum admin. nou, petje af hoor. ge-wel-dig
    pffff.... en dan wordt er van "ons" wat gezegd.
    Zelfrelativering, probeer het eens
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_46537857
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Belana het volgende:
    nou ja zeg, nou valt toch even mijn bek open hoor.
    maar ik snap hem. wij OUD users zijn domme infantiele hormoonmonsters die aan wijvennijd en getrut doen. is goed, is prima. ook zo leuk dat het door al die geweldige uberusers die WEL goed zo goed zijn om op de rest van Fok te komen even lekker denigrerend ingewreven wordt. zelfs door een forum admin. nou, petje af hoor. ge-wel-dig
    pffff.... en dan wordt er van "ons" wat gezegd.
    In één "woord": " "
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:34:44 #249
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46537941
    Ik vond de post van Dude wel grappig hoor. Een beetje pisnichtenhumor als het ware. Je moet toch toegeven dat het hier af en toe tuttigheid ten top is. Ik kan me heel goed voorstellen dat de rest van fok zich iedere maand weer suflacht als er hier weer wat aan de hand is. Als je er niet middenin zit is het toch ook hilarisch hoe we elkaar steeds weer in de haren vliegen.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:36:00 #250
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46537995
    ow ja, das nog zoiets, je mag je ook niet aangesproken voelen.
    jezus zeg. het is toch nooit goed. en het zal wel heel grappig bedoeld zijn, maar het schiet mij gewoon in het verkeerde keelgat al dat gezeik over OUD.
    ja, er zal hier altijd wel wat zijn maar niemand kan mij vertellen dat dat elders op Fok niet zo is.
    ik heb zooo ontzettend zat van dat naar beneden gehaal van OUD. er zitten hier plenty mensen die hier gewoon het naar hun zin hebben. iedere keer weer dat zelfde gezeik.
    natuurlijk is het grappig zoals jij het beschrijft dude en geheel gerelativeerd snap ik je ook wel, maar ik heb zo zat hiervan allemaal. mag ik.
    stormy waters...
    sailin'
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:37:19 #251
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538045
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:

    [..]

    In één "woord": " "
    ga nou toch eens heen zeg! nou ben ik zeker weer een hormoonbal?
    gadverdamme
    stormy waters...
    sailin'
    pi_46538079
    Ja, sorry hoor.... het zijn toch echt niet de zuigers van Fok! die de dingen zeggen, hoor.

    Op dit moment zie ik maar drie dingen: welwillende mensen (met uiteindelijk een positieve insteek), platen voor hoofden en nu als klap op de vuurpijl:

    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_46538181
    Ik kom hier ook om de laatste rellen bij te lezen en dat heb ik met geen enkel ander forum op Fok (en ja, ik kom wel overal, is helemaal niet eng)
    Dus nee, Belana, die typische hormonale vrouwennijd vind je op Fok alleen hier in OUD.

    En Dude, geweldig stukje
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_46538187
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Belana het volgende:
    nou ja zeg, nou valt toch even mijn bek open hoor.
    maar ik snap hem. wij OUD users zijn domme infantiele hormoonmonsters die aan wijvennijd en getrut doen. is goed, is prima. ook zo leuk dat het door al die geweldige uberusers die WEL goed zo goed zijn om op de rest van Fok te komen even lekker denigrerend ingewreven wordt. zelfs door een forum admin. nou, petje af hoor. ge-wel-dig
    pffff.... en dan wordt er van "ons" wat gezegd.


    Maar om even Sjeen haar vraag te beantwoorden. Ik heb inderdaad voornamelijk OUD in MyAT staan. Dat heeft meerdere redenen. Ik heb deze account ooit als een OUD-kloon aangemaakt toen ik nog in het wachten op... topic postte. Met mijn andere (oldbie) account postte ik in de de andere fora. Op een gegeven moment ben ik eigenlijk alleen nog maar met deze account blijven posten en idd voornamelijk in OUD. IRL praat ik ook wel over mijn kind, maar weinig. Ik werk, waar ik het er weinig over heb. Ik studeer, waar ik ook bijna nooit over mijn kind praat. Daarnaast heb ik ook meer kinderloze vrienden dan vrienden met kinderen dus gaat het meestal ook over andere dingen. Dus eigenlijk voornamelijk hier en zelfs dat nog met mate. Ik heb te weinig tijd om alles te volgen en post maar af en toe. Ik heb ook niet de behoefte aan meer.

    En mensen die schermen met namen noemen, doe het of maak anders geen loze opmerkingen.
    -If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:43:09 #255
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538271
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef m@x het volgende:
    Ik vond de post van Dude wel grappig hoor. Een beetje pisnichtenhumor als het ware. Je moet toch toegeven dat het hier af en toe tuttigheid ten top is. Ik kan me heel goed voorstellen dat de rest van fok zich iedere maand weer suflacht als er hier weer wat aan de hand is. Als je er niet middenin zit is het toch ook hilarisch hoe we elkaar steeds weer in de haren vliegen.
    ja m@x, natuurlijk is dat zo, maar wat is er mis met die tuttigheid als een heleboel mensen dat gewoon leuk vinden? met dit soort "rellen" komen er gewoon ook vaak weer mensen veretllen hoe vreselijk wij zijn en dat vind ik gewoon niet leuk. en als ik dat dan zeg, dan wordt er meteen weer met emo smileys gegooid.

    ik wilde nog wel ook zeggen dat ik het met swets eens ben over het "eng" , het moet niet zo zijn dat alles hierheen getrokken wordt onder het mom van kinderen e.d. alsof de rest van fok niet bestaat. dat kan natuurlijk niet.

    Isabeau, ik snap dat het vermakelijk is hoor, maar waarom nou weer hormonaal? ik vind dat zo'n zuigterm en zo'n onzin.
    magoe, dit is een gebed zonder eind.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_46538358
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef Belana het volgende:

    [..]

    ja m@x, natuurlijk is dat zo, maar wat is er mis met die tuttigheid als een heleboel mensen dat gewoon leuk vinden? met dit soort "rellen" komen er gewoon ook vaak weer mensen veretllen hoe vreselijk wij zijn en dat vind ik gewoon niet leuk. en als ik dat dan zeg, dan wordt er meteen weer met emo smileys gegooid.
    Als je de essentie van posts niet ziet en als een briesend blind paard (nofi) gaat reageren, dan krijg je van mij de " ", ja....

    Zoals Duderinnetje zei: relativeren.... (is okay!)
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_46538375
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Belana het volgende:
    ow ja, das nog zoiets, je mag je ook niet aangesproken voelen.
    jezus zeg. het is toch nooit goed. en het zal wel heel grappig bedoeld zijn, maar het schiet mij gewoon in het verkeerde keelgat al dat gezeik over OUD.
    ja, er zal hier altijd wel wat zijn maar niemand kan mij vertellen dat dat elders op Fok niet zo is.
    ik heb zooo ontzettend zat van dat naar beneden gehaal van OUD. er zitten hier plenty mensen die hier gewoon het naar hun zin hebben.
    Prima! Daar post je voor op een forum. Om het naar je zin te hebben toch
    Voel je niet aangeproken en ga door met waar je mee bezig was in OUD, het verandert toch niet.

    Ik zou mijn schouders ophalen, en het gewoon lekker naar mijn zin zitten hebben hier in OUD
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:46:52 #258
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46538411
    Daar is ook helemaal niks mis mee. Maar tegelijkertijd kan ik me gewoon heel goed voorstellen dat dat voor een "buitenstaander" grappig of zelfs raar overkomt. Ik irriteer me net als jij ook aan mensen die alleen hun gezicht laten zien als er wat aan de hand is. Misschien dat ze het niet zo bedoelen maar het komt inderdaad ontzettend denigrerend over.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:49:47 #259
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_46538508
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef Bluezz het volgende:

    [..]

    Prima! Daar post je voor op een forum. Om het naar je zin te hebben toch
    Voel je niet aangeproken en ga door met waar je mee bezig was in OUD, het verandert toch niet.

    Ik zou mijn schouders ophalen, en het gewoon lekker naar mijn zin zitten hebben hier in OUD
    Same here!
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:50:30 #260
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46538534
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Belana het volgende:
    ow ja, das nog zoiets, je mag je ook niet aangesproken voelen.
    jezus zeg. het is toch nooit goed. en het zal wel heel grappig bedoeld zijn, maar het schiet mij gewoon in het verkeerde keelgat al dat gezeik over OUD.
    ja, er zal hier altijd wel wat zijn maar niemand kan mij vertellen dat dat elders op Fok niet zo is.
    ik heb zooo ontzettend zat van dat naar beneden gehaal van OUD. er zitten hier plenty mensen die hier gewoon het naar hun zin hebben. iedere keer weer dat zelfde gezeik.
    natuurlijk is het grappig zoals jij het beschrijft dude en geheel gerelativeerd snap ik je ook wel, maar ik heb zo zat hiervan allemaal. mag ik.
    Ik kan dat ook wel begrijpen Belana.
    Maar dit gaat over OUD, niet over jou persoonlijk. De discussie gaat over hoe het forum overkomt op anderen. Daar is toch niks mis mee, om dat eens te horen?
    Lekker aan je laars lappen als jij het hier naar je zin hebt.
    En er valt op elk forum op FOK! wel iets aan te merken hoor, daar heb je hartstikke gelijk in
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:51:13 #261
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538560
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:

    [..]

    Als je de essentie van posts niet ziet en als een briesend blind paard (nofi) gaat reageren, dan krijg je van mij de " ", ja....

    Zoals Duderinnetje zei: relativeren.... (is okay!)
    blijkbaar word de essentie van mijn posts ook niet gezien. ik heb er gewoon even een keer zat van dat "we" hier constant afgeschilderd worden als een stelletje idioten.
    kan je niet begrijpen dat ik me nou eens boos maak?
    man, ik kan prima relativeren en ik zeg al dat ik heus begrijp dat er grappige dingen zijn hier voor anderen. tuurlijk snap ik dat wel. maar kan jij dan ook begrijpen dat het niet leuk is om steeds weer, keer op keer, uitgemaakt te worden voor hormoonbal e.d. ?
    stormy waters...
    sailin'
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:54:55 #262
    67528 Loena-tik-
    Nachtzustertje
    pi_46538670
    Maarre wat ik nou niet helemaal snap....waarom voelen Belana en M@x zich in godesnaam aangesproken?
    Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
    Hyves!
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:55:55 #263
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46538706
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef Belana het volgende:

    [..]

    blijkbaar word de essentie van mijn posts ook niet gezien. ik heb er gewoon even een keer zat van dat "we" hier constant afgeschilderd worden als een stelletje idioten.
    kan je niet begrijpen dat ik me nou eens boos maak?
    man, ik kan prima relativeren en ik zeg al dat ik heus begrijp dat er grappige dingen zijn hier voor anderen. tuurlijk snap ik dat wel. maar kan jij dan ook begrijpen dat het niet leuk is om steeds weer, keer op keer, uitgemaakt te worden voor hormoonbal e.d. ?
    Volgens mij heb jij het zelf de hele tijd over een hormoonbal. Of lees ik nu scheel? (Kan hoor )
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:56:31 #264
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538733
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:

    [..]

    Ik kan dat ook wel begrijpen Belana.
    Maar dit gaat over OUD, niet over jou persoonlijk. De discussie gaat over hoe het forum overkomt op anderen. Daar is toch niks mis mee, om dat eens te horen?
    Lekker aan je laars lappen als jij het hier naar je zin hebt.
    En er valt op elk forum op FOK! wel iets aan te merken hoor, daar heb je hartstikke gelijk in
    dank je.
    overigens neem ik het niet persoonlijk, hoewel dat als je zo boos word als ik net, het wel even zo overkomt natuurlijk. ik post wel door hier hoor

    en nee, het is niet erg om eens iets te horen over OUD, maar het schoot even verkeerd. eigenlijk was jouw post heel grappig, achteraf
    ik moest alleen dus even heel erg kwijt hoe ik er tegenover sta. ik moest even opkomen voor OUD
    stormy waters...
    sailin'
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:57:38 #265
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46538766
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
    Maarre wat ik nou niet helemaal snap....waarom voelen Belana en M@x zich in godesnaam aangesproken?
    Ikke niet hoor, lees maar eens terug. just killing time
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:57:58 #266
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538785
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
    Maarre wat ik nou niet helemaal snap....waarom voelen Belana en M@x zich in godesnaam aangesproken?
    ik voel me niet persoonlijk aangesproken. het is niet altijd zo dat als je op dingen reageert dat je je persoonlijk aangevallen voelt. je kunt als mens ook reageren op het geheel.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_46538798
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:

    Meiden.... Echt.
    Raar.
    En zoist!
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      woensdag 21 februari 2007 @ 20:59:27 #268
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46538842
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef Belana het volgende:

    [..]

    ik voel me niet persoonlijk aangesproken. het is niet altijd zo dat als je op dingen reageert dat je je persoonlijk aangevallen voelt. je kunt als mens ook reageren op het geheel.
    Wow, dat klinkt echt heel erg zen
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_46538887
    Het verbaast mij wel een beetje wat sommige mensen via internet aan intieme details 'delen', zonder dat ze kennelijk door hebben wat een inkijk ze daarmee bieden in hun leven. Bevallingsverhalen (met alle ins&outs erbij) en allerlei andere lichamelijke kwesties (al dan niet in samenhang met zwangerschap en borstvoeding) vallen bij mij ook onder intieme details. Daarom is dit subforum, zeker ook door de foto's die worden geplaatst van dikke buiken en het kroost, een vorm van voyeurisme ten top aan de ene kant en exhibitionisme aan de andere kant. Als er dan ook nog smeuïge relletjes zijn dan is het vrij logisch dat dit forum door veel lurkers dus wordt 'gebruikt' als vorm van amusement.
    Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:00:34 #270
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46538889
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:59 schreef m@x het volgende:

    [..]

    Wow, dat klinkt echt heel erg zen
    ik ben weer relaxed nu
    stormy waters...
    sailin'
    pi_46538967
    het zal wel komen omdat ik ziek ben, maar wat willen jullie nu bereiken met deze discussie?
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:04:53 #272
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46539034
    Goeie vraag Bar!

    (jaja ik lees hier wel mee, maar weet even niet wat ik er tussen moet/zou kunnen gooien, en trouwens ik heb een -ik-ga-niet-slapen-want-ik-wil-niet-meer-groeien-peuter-puber en kom dus weinig aan posten toe)
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:07:24 #273
    67528 Loena-tik-
    Nachtzustertje
    pi_46539132
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef m@x het volgende:

    [..]

    Ikke niet hoor, lees maar eens terug. just killing time
    Heb gelezen, ik doel alleen op het feit dat jullie niet degenen zijn die bekrompen en belerend zijn. De rest vecht je maar uit met mijn "botte lul"
    Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
    Hyves!
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:08:29 #274
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46539170
    Ik wil je botte lul niet. Ik heb een eigen botte lul

    Gaan we nu bier drinken en elkaar op de schouder kloppen?
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:09:54 #275
    67528 Loena-tik-
    Nachtzustertje
    pi_46539219
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef m@x het volgende:
    Ik wil je botte lul niet. Ik heb een eigen botte lul
    Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
    Hyves!
    pi_46539227
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Moonah het volgende:

    [..]

    Toch grappig waar je 's nachts over nadenkt.

    Maar om een antwoord te geven: Ja, mijn leven staat momenteel volledig in het teken van mijn kind en mijn ouderschap. So what? Mag het? Dank u!
    En dat is juist het fijne van hier in OUD, ik kan hier lekker ongegeneerd mutsen en allerlei details bespreken waar mensen IRL ws wel eens een sik van krijgen (en bij wie ik me dan ook inhoud, mn bij de kinderloze vrienden).
    De wereld trekt behoorlijk aan mij voorbij and I don't care! Dat komt allemaal wel weer, of niet. En wat dan nog? Aan wie hier zou ik daarover verantwoording moeten afleggen?
    aan niemand, maar ik vroeg me exact hetzelfde af, ik mis jou gewoon elders op het forum.
    en ergens schrik ik er ook een beetje van, sort of, al ken ik je alleen maar van hier
    zou ik je irl kennen, zou ik als vriendin echt het gevoel hebben je kwijt te zijn, en geen raakvlakken meer te hebben, ondanks dat ik ook moeder ben , al 17 jaar lang.

    dat is gewoon een constatering, hè, en iets wat me wel eens bezig houdt, niet specifiek tav jou, maar in het algemeen, alleen de rest mis ik niet, jou wel
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:10:33 #277
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46539242
    * Belana op schouders gaat slaan en bier overslaat
    stormy waters...
    sailin'
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 21:14:14 #278
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46539374
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef _Bar_ het volgende:
    het zal wel komen omdat ik ziek ben, maar wat willen jullie nu bereiken met deze discussie?
    Goeie vraag (14.gif).
    Wat mij betreft dat OUD geen mini fok binnen fok wordt

    Depressiviteit met kinderen zal best lastig zijn (ja zo zijn we erop gekomen), maar dat is buikgriep of hoofdpijn zoals Shmoops zei bijvoorbeeld ook.

    Dat er een topic is waar gediscussierd wordt over de effecten van depressiviteit van de ouders op de kinderen, prima. Maar daar met een heel groepje moeders navelstaren over je eigen ellende (nee ik bagataliseer niet) vind ik niet passen binnen de subjectieve grenzen van dit forum. Dat hoort in R&P thuis.

    Dat R&P niet uitnodigend is om te posten gelof ik direkt maar vind ik geen argument om het DUS maar in OUD te doen.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:16:02 #279
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_46539451
    Verrek ja, daar ging het eigenlijk over .
    Waar is dat bier?
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
      Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:16:45 #280
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46539486
    Oke dan begrijp ik het ook weer, tnx Swets. Diezelfde conclusie heb ik in het vorige topic ook al getrokken dus ik loop niks achter

    Nee hoor serieus, we kunnen best eens stilstaan bij het feit dat het hier kliekerig overkomt. Zonder meteen met vingers te wijzen kunnen we best eens wat meer aandacht besteden aan nieuwe mensen.
    En voor de nieuwe mensen: we zijn hier niet zo eng als je soms denkt hoor!
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 21:17:47 #281
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46539520
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Leah het volgende:
    Verrek ja, daar ging het eigenlijk over .
    Ja ik heb een behoorlijke helicopterview zoals dat in managertermen genoemd wordt.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:19:49 #282
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_46539602
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Ja ik heb een behoorlijke helicopterview zoals dat in managertermen genoemd wordt.
    Mooi . Bier
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:21:31 #283
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_46539678
    mag ik dan nu weer terug naar praten tegen kinderfoto's?
    stormy waters...
    sailin'
      Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:21:59 #284
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46539701
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef Belana het volgende:
    mag ik dan nu weer terug naar praten tegen kinderfoto's?
    Ja hoor, dan ga ik hier een peuter in bed rammen
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      Licht Ontvlambaar woensdag 21 februari 2007 @ 21:22:26 #285
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46539711
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Goeie vraag (14.gif).
    Wat mij betreft dat OUD geen mini fok binnen fok wordt

    Depressiviteit met kinderen zal best lastig zijn (ja zo zijn we erop gekomen), maar dat is buikgriep of hoofdpijn zoals Shmoops zei bijvoorbeeld ook.

    Dat er een topic is waar gediscussierd wordt over de effecten van depressiviteit van de ouders op de kinderen, prima. Maar daar met een heel groepje moeders navelstaren over je eigen ellende (nee ik bagataliseer niet) vind ik niet passen binnen de subjectieve grenzen van dit forum. Dat hoort in R&P thuis.

    Dat R&P niet uitnodigend is om te posten gelof ik direkt maar vind ik geen argument om het DUS maar in OUD te doen.
    Nou, dit dus inderdaad... Dit is wat ik het enge aan OUD vind. Niet dat er kliekjes zijn, die heb je overal...
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_46539727
    ach, jullie hebben iig bereikt dat ik voor het eerst in ttk heb gepost
    (wel iets over kinderverhaaltjes maar het gaat om het gebaar, toch? )
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:22:59 #287
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46539745
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:19 schreef Leah het volgende:

    [..]

    Mooi . Bier
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:23:19 #288
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_46539758
    Mijn doel was de sfeer hier in OUD een beetje open te breken, een frisse wind door OUD te laten waaien. Al werd dat helaas een beetje verkeerd begrepen en dacht iedereen dat ik het over kliekjes had, wat dus niet zo was.

    Ik zou het zo leuk vinden als OUD een leuk stadparkje werd in plaats van een reservaat voor hormonsters (niet te serieus opvatten aub)

    Enne Moonah, het zal je waarschijnlijk aan je reet roesten wat ik van je vind want wij hebben totaal geen contact met elkaar, maar ook ik heb met verbazing je metamorfose gadegeslagen. Herken je haast niet meer terug en mis je inbreng op de rest van het forum.

    @ Sugar: ik ben hier nog regelmatig te vinden omdat ik nog steeds bijhoud hoe het met mijn "medezwangeren" en hun kindjes gaat én ik oprecht meeleef met jou, Ingrid en LB, al laat ik dat niet vaak blijken.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2007 @ 21:23:20 #289
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46539760
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Lois het volgende:
    Oke dan begrijp ik het ook weer, tnx Swets. Diezelfde conclusie heb ik in het vorige topic ook al getrokken dus ik loop niks achter

    Nee hoor serieus, we kunnen best eens stilstaan bij het feit dat het hier kliekerig overkomt. Zonder meteen met vingers te wijzen kunnen we best eens wat meer aandacht besteden aan nieuwe mensen.
    En voor de nieuwe mensen: we zijn hier niet zo eng als je soms denkt hoor!
    Misschien moet het eens forumbreed getrokken worden. Je bent namelijk redelijk 'kwetsbaar' als ouder.
    Ik ben me er van bewust dat ik me in de regel niet het meest meegaand uitdruk in discussie en ik ben ook niet te beroerd om daarop te incasseren.

    Waar ik echter wel gallisch word is dat er OF direkt gerefereerd wordt aan mijn vaderschap (Als je je kind ook zo opvoed...) OF het denigrerende taalgebruik in andere fora wanneer kinderen uberhaupt ter sprake komen (strontmachines ) Echt, het gemiddelde kind wordt in nog ernstigere termen aangesproken dan een aggresieve criminele Marokaan op de frontpage...

    Dat veel moeders de relatieve veiligheid in OUD prefereren snap ik wel. Het alternatief is tot op heden namelijk op de rest van fok doen alsof je de eeuwige vrijgezel bent

    *denkt* hmz, misschien is dat hormonale gelul en kusje kroel wel onbewust groepsgedrag om de gemiddelde puber murw te lullen voordat ze bij de pikante details komen, waardoor de veiligheid in OUD vergroot...
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:24:51 #290
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_46539813
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef m@x het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Lekker! Alleen wel een beetje raar getapt als ik eerlijk mag zijn
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      Jubileum moderator woensdag 21 februari 2007 @ 21:24:52 #291
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46539815
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:


    *denkt* hmz, misschien is dat hormonale gelul en kusje kroel wel onbewust groepsgedrag om de gemiddelde puber murw te lullen voordat ze bij de pikante details komen, waardoor de veiligheid in OUD vergroot...
    now we're getting somewhere.....

    Serieus: Goed punt Swets!
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_46539818
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef m@x het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Pfff, moet gelijk piesen. Pavlov-effect. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:25:34 #293
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46539846
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef poemojn het volgende:
    ach, jullie hebben iig bereikt dat ik voor het eerst in ttk heb gepost
    (wel iets over kinderverhaaltjes maar het gaat om het gebaar, toch? )
    Zo heb ik ooit wel eens gepost in POL. Het ging welliswaar ook over kinderen maar ik vond het errug dapper van mezelf. Mede door wat Swets hier ook beschrijft. Mensen hebben het niet zo op kinderen, althans het staat heel stoer om een hekel te hebben aan kinderen.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:26:16 #294
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_46539870
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef Tinkepink het volgende:

    [..]

    Lekker! Alleen wel een beetje raar getapt als ik eerlijk mag zijn
    Een gegeven bier moet men niet in de kraag kijken nietwaar ?
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:26:21 #295
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_46539875
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

    (..)

    *denkt* hmz, misschien is dat hormonale gelul en kusje kroel wel onbewust groepsgedrag om de gemiddelde puber murw te lullen voordat ze bij de pikante details komen, waardoor de veiligheid in OUD vergroot...
    Je hebt ons door!
    Welke pikante details? Ik denk dat het meeste voor pubers meer richting horror gaat.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:26:25 #296
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_46539881
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef Tinkepink het volgende:

    [..]

    Lekker! Alleen wel een beetje raar getapt als ik eerlijk mag zijn
    Het lijkt inderdaad een beetje alsof er iemand in dat glas staat te piesen.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:27:35 #297
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_46539930
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef m@x het volgende:

    [..]

    Zo heb ik ooit wel eens gepost in POL. Het ging welliswaar ook over kinderen maar ik vond het errug dapper van mezelf. Mede door wat Swets hier ook beschrijft. Mensen hebben het niet zo op kinderen, althans het staat heel stoer om een hekel te hebben aan kinderen.
    Ach, pubers hebben standaard een hekel aan kinderen. En aangezien de pubers op Fok! harder gillen dan de weldenkende medemens lijkt het net of "heel Fok!" een kinderhater is. Valt best mee volgens mij.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_46539937
    O, ik voel me niet dapper hoor. Ik vind alleen het pubergehalte op Fok erg hoog (ook in de ondw van de subfora) en kom daardoor niet in veel verschillende subfora. Ik kom IRL al genoeg pubers tegen.
    pi_46539960
    Mwoah, ik ben toch ook al een tijdje moeder, maar daar merk ik op de rest van het forum helemaal niets van.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:28:16 #300
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46539961
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef poemojn het volgende:
    ach, jullie hebben iig bereikt dat ik voor het eerst in ttk heb gepost
    (wel iets over kinderverhaaltjes maar het gaat om het gebaar, toch? )
    * Aankondiging van een grapje!!!!!! *

    "Lieve TTK-mensen, poemojn hier met een verhaaltje voor jullie Want poemojntje hoorde dat jullie helemaal niet over sprookjes kletsebessen hier in Theater, Teletubbies & Kindertjes! Jullie kennen toch die kleine Roodkapje wel? Wat zeggen jullie? Nee? Nou kleine rakkertjes toch! Poemojntje schrikt zich een hoedje! Nou kom, dan zal ik dat wel eens even aan jullie vertellen boefjes "

    Zoiets?
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:29:22 #301
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_46540024
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:

    [..]

    *flauw
    Ik vond je vorige grapje leuker.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      woensdag 21 februari 2007 @ 21:40:20 #302
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46540481
    Oh

    * afdruipt *
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')