Wil jij mijn hand vasthouden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef shmoopy het volgende:
De eerste stapjes buiten het OUD-forum.![]()
Wel erger dan in DIg, GAM en FOTquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef sjak het volgende:
[..]
Niet erger dan in andere subfora zoals LIF, R&P en SEX
Als newbie moet je overal op het forum je "plekje" wel veroveren..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef sjak het volgende:
[..]
Lees maar eens in het "stel jezelf voor in OUD' daar wordt iedereen hartelijk welkom geheten, er wordt gejuichd voor elke nieuwe zwangere enz. Dan is het aan de newbie om even wat moeite te doen.
Tuuk, en het is echt niet zo eng als het lijkt.quote:
Je moet eens proberen iets te vragen op zo'n computer-forum(GoT ofzo?), word je meteen bekogeld met harde schijven!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef Leah het volgende:
Ah, we zijn weer bij de kliekjes. Ik heb dat dus echt helemaal niet, ik reageer zomaar eens wat, en krijg soms reactie, soms niet.
Klaar. Kan er niet mee zitten. En ik denk dat dat echt op alle fora, of ze nou FOK, Viva, of Babybrabbel heten, het hetzelfde is.
WGR is heus een heel interessant subforumquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef shmoopy het volgende:
De eerste stapjes buiten het OUD-forum.![]()
Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef shmoopy het volgende:
Het ging in principe ook niet echt over kliekjes.
Eigenlijk.
Over Troel, toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.
Kijk, en dat is nu een zekerheidje hier he ....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef shmoopy het volgende:
Het ging in principe ook niet echt over kliekjes.
Eigenlijk.
Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Je moet eens proberen iets te vragen op zo'n computer-forum(GoT ofzo?), word je meteen bekogeld met harde schijven!
Wat ik al zei, je voelt je thuis of niet, simpel. Ik ga toch ook niet in een kroeg blijven komen als het er niet gezellig is? Niks moet.
quote:
Yup, er zijn hier ook subfora waar ik me niet thuisvoel, en dus niet komquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Nou ja, ik kom ergens voor mijn plezier, als ik het niet leuk vind, kom ik er nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus met andere woorden.. Als je je er niet thuis voelt moet je er maar niet meer komen?
Owh oke..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Yup, er zijn hier ook subfora waar ik me niet thuisvoel, en dus niet kom
Volgens mij over dat je met 'gewone' depressie-klachten danwel zelfmoordpogingen niet veel te zoeken hebt in OUD.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Ben de draad even kwijt.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |