quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
Portretjes... heb er nog altijd niet echt ervaring mee, maar probeer t wel
hebben jullie tips bij deze?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef Ynske het volgende:
op deze manier?
De bestequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben t met je eens dat t meer met de foto doet
tenminste das mijn gevoel
[afbeelding]
nee mijn sjowkezen vallen altijd tegen. af en toe een of 2 foto's is tof genoegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ziet goed uit. Doe eens een showcase van die band.
jup, ben het eens met ynskequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben t met je eens dat t meer met de foto doet
tenminste das mijn gevoel
[afbeelding]
Hetzelfde overhemd zelfsquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zeg verder niets, maar ik bespeur een patroon
quote:
Vind andere foto's van je mooierquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik zal hier ook eens iets neer zetten..mini voorproefje van m'n 1e eigen showcase
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vind andere foto's van je mooier![]()
ik vind dat juist wel sjiekquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Maar wel mooie foto alleen vind ik de eerste van P de witte randjes bij zn haar van het licht van achter niet zo mooi...lijkt op het eerste oog net of je hem heel beroerd hebt uit geknipt met PS...ik had het zeg maar uitgeknipt kunnen hebben
Als ik hem bij andere af doe vergeet ik hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Waarom heb die knul altijd zn bril op"Nee hoor die heb ik alleen maar buiten op! Binnen heb ik hem altijd af!" y e a h right
Maar wel mooie foto alleen vind ik de eerste van P de witte randjes bij zn haar van het licht van achter niet zo mooi...lijkt op het eerste oog net of je hem heel beroerd hebt uit geknipt met PS...ik had het zeg maar uitgeknipt kunnen hebben
Neuh...ik vind die zwarte achtergronden wel wat hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:29 schreef ..zapper het volgende:
Ik vind nummer 2 wel meteen een stuk mooier, was het dan niet logischer geweest om een witte achtergrond te gebruiken?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef ..zapper het volgende:
Gewoon iemand met blond haar als model nemen.
Het lijkt alsof ie is uitgeknipt in PS en op een zwarte achtergrond geplakt Wat BXS zegt dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond lopen spelen met een enkele Falcon Eyes-studioflitser en een SB800.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef fraubitch het volgende:
Nog maar eentje dan
vanwege de vele entousiaste reacties (!! ) op me vorige foto's
[afbeelding]
Die eerste is niet lekker scherp, marjoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef -Marjo- het volgende:
Twee portretjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
1e beetje eng koppie zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef -Marjo- het volgende:
Twee portretjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon doen! Showcases zijn leukquote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Dank je!
Hmz, ja nu je het zegt, ik moet echt nog leren letten op dat soort dingen.. Misschien over een paar dagen een showcase als ik durf
Dank je!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef pinquit het volgende:
woeiii MB, wat prachtig dat rode haar en de achtergrond wit!!![]()
echt prachtig, maar, wat al gezegd werd, hij had ietsje meer naar beneden gemogen![]()
Erg mooi MissBliss..fijne kleurstelling, en het model er goed opgezet. Wel vind ik de ruimte boven haar wat ruim. Ik had de vlakvulling (zoals P al zegt) wat anders genomen, idd met meer arm eropquote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Eentje van mij van Fem-me
[afbeelding]
(klikbaar)
mooi rood stippel lijntjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
(klikbaar)
Ik wou juist een hele egale zachte belichting, dus dat is in mijn optiek wel gelukt. Ja, dat rozequote:Op maandag 26 februari 2007 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
^^
Ik vind de hand iets te gekunsteld, had het denk ik mooier gevonden zonder. verder hele mooie foto, belichting mag wel een tikje spannender. en als je een witte achtergrond gebruikt zou ik die ook belichten zodat ie ook echt wit is, nu is ietwat roze.
Dank je wel. Ik zie wat je bedoeltquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef ..zapper het volgende:
@MB erg mooie foto. Qua pose heb ik het idee dat ze door het gewicht van haar haar naar achteren wordt getrokken, wellicht is dat de bedoeling, maar ik zou het mooier vinden als ze haar hoofd iets rechter had gehouden.
Mij ook niet hoor. Het viel me pas op toen ik er wat langer naar zat te kijkenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik zie wat je bedoeltStoort mij niet echt.
mooie meid...eeh mooie fotoquote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
(klikbaar)
Jij durftquote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Dank je!
Hmz, ja nu je het zegt, ik moet echt nog leren letten op dat soort dingen.. Misschien over een paar dagen een showcase als ik durf
Nou, ok danquote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Jij durft
Ter aanmoediging een mineur detailpuntje. Door de draaing van haar hoofd onstaat een plooitje in haar nek. Ook een van die dingen waar je na een paar keer steeds beter oog voor krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |