quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
Portretjes... heb er nog altijd niet echt ervaring mee, maar probeer t wel
hebben jullie tips bij deze?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef Ynske het volgende:
op deze manier?
De bestequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben t met je eens dat t meer met de foto doet
tenminste das mijn gevoel
[afbeelding]
nee mijn sjowkezen vallen altijd tegen. af en toe een of 2 foto's is tof genoegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ziet goed uit. Doe eens een showcase van die band.
jup, ben het eens met ynskequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben t met je eens dat t meer met de foto doet
tenminste das mijn gevoel
[afbeelding]
Hetzelfde overhemd zelfsquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zeg verder niets, maar ik bespeur een patroon
quote:
Vind andere foto's van je mooierquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik zal hier ook eens iets neer zetten..mini voorproefje van m'n 1e eigen showcase
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vind andere foto's van je mooier![]()
ik vind dat juist wel sjiekquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Maar wel mooie foto alleen vind ik de eerste van P de witte randjes bij zn haar van het licht van achter niet zo mooi...lijkt op het eerste oog net of je hem heel beroerd hebt uit geknipt met PS...ik had het zeg maar uitgeknipt kunnen hebben
Als ik hem bij andere af doe vergeet ik hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Waarom heb die knul altijd zn bril op"Nee hoor die heb ik alleen maar buiten op! Binnen heb ik hem altijd af!" y e a h right
Maar wel mooie foto alleen vind ik de eerste van P de witte randjes bij zn haar van het licht van achter niet zo mooi...lijkt op het eerste oog net of je hem heel beroerd hebt uit geknipt met PS...ik had het zeg maar uitgeknipt kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |