helemaal mee eens het is een schattig kind en daarom lijkt het nog wat maar eigenlijk is de foto verkniptquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
alleen...ik vind hem net iets te crap gecropt...
Heeft het wel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
ok heeft misschien niet zoveel met portret meer te maken...
Leuk gedaan, alleen is naar mijn mening de achtergrond wat te storend/veel aanwezig, waardoor je blik niet goed naar de gezichten wordt getrokken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:48 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
nog maar eentje
[afbeelding]
Mee eens is...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind hem tofMooi scherp oog en de contrasten zijn ook fijn. Ik vind die schaduw wel een beetje bij de foto passen eigenlijk
Veel contrastquote:Op maandag 19 februari 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is...![]()
Kan al duidelijk een stijl zien die An er op na houdt.![]()
Vielen dankquote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef pinquit het volgende:
wow flawless! mooie foto's en dan bedoel ik niet alleen technisch
Thanksquote:Op maandag 19 februari 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is...![]()
Kan al duidelijk een stijl zien die An er op na houdt.![]()
Haha klopt, reflectiescherm is inmiddels besteldquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DinoPK het volgende:
Schaduwen zijn er uit te krijgen met reflectiemateriaal, maar dat hoef ik denk ik niet te melden
Aardige foto, leuk verdeeld zwart vlak, oog springt er goed uit zo. Alleen wel jammer van de mond, en de schaduw daaronder. Net alsof de mond heel geforceerd dichtgehouden wordt?
Ik snap je punt. Softbox was het probleem niet, die heb ik namelijk...Kwestie van oefenen het licht goed te gebruiken!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:07 schreef Re het volgende:
Ik vind het geen flaterende foto An24, zijn kin ziet er zo niet uit, pokdalig etc., ook wat uitgebeten op de wang. Een mooie softbox aanschaffen dus
omgquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
Portretjes... heb er nog altijd niet echt ervaring mee, maar probeer t wel
hebben jullie tips bij deze?
[afbeelding]
genomen tijdens de levende kersstal 2006
precies de kleur van Jezusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]![]()
en Joods.
En ze dronk chocomel uit plastic bekertjes
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
precies de kleur van Jezuschocokleurtje
maar goed. toch dus beter af kunnen snijden boven het bekertje proef ik hieruit
op deze manier?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |