Deze post neem ik meequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wat heb je gebruikt om 'm te belichten?
ow enneh.... Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt watquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
zelfportretje
[afbeelding]
en
nog eentje van Rianne....
[afbeelding]
Maar maar ik heb al gezegd wat ik er van vond op msnquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt wat![]()
Ik vind die tweede tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt wat![]()
ik bedoel toch hier!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar ik heb al gezegd wat ik er van vond op msn![]()
Dat zei ik toch al...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ik bedoel toch hier!
en P...
[afbeelding]
meer van maar maar weer TE ver van voren...spuugkapje
Ja niet lachen, maar gewoon in een relatief donkere ruimte een gedempte spot van een kant aangezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wat heb je gebruikt om 'm te belichten?
ow enneh.... Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
Zoiets, maar dan recht van voren en met een lekker klein dofjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ik bedoel toch hier!
en P...
[afbeelding]
meer van maar maar weer TE ver van voren...spuugkapje
Ik dacht het al toen ik de foto maakte dus ik was eerderquote:
Ik vond de tweede foto erg mooiquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik de foto maakte dus ik was eerder
nog meer commentaar Hamster?![]()
ja idd erg moeilijk...helemaal als je geen geld hebt voor een externe flitser en dus direct moet flitsen met je ingebouwde flitsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vond de tweede foto erg mooiDe achtergrond doet het daar ook goed.
Let wel op dat je niet te fel gaat belichten (met flits?) bij de laatste foto vind ik de belichting een beetje "hard" (ik weet dat de belichting erg moeilijk is).
Een beetje afhankelijk van de camera en je eigen kennis kun je ook een oude flitser op je camera zetten. Ik kocht 2 goede oude flitsers voor 5 en voor 10 Euro op de bekende beurzen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:29 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ja idd erg moeilijk...helemaal als je geen geld hebt voor een externe flitser en dus direct moet flitsen met je ingebouwde flits
there you goquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de camera en je eigen kennis kun je ook een oude flitser op je camera zetten. Ik kocht 2 goede oude flitsers voor 5 en voor 10 Euro op de bekende beurzen.
wat een popje...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef PiperMaru het volgende:
Portretje van mijn nichtje
[afbeelding]
Ik hou zelf wel van krappe uitsnedes (maar da's een kwestie van smaak). Wat ik zelf wel jammer vind is dat de elastiekjes cq. staartjes er net niet helemaal op staan. Foto is zo gemaakt dus kan er helaas niks meer aan plakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
alleen...ik vind hem net iets te crap gecropt...
die fout maak ik ook regelmatig bijnaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
helemaal mee eens het is een schattig kind en daarom lijkt het nog wat maar eigenlijk is de foto verkniptquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
Heeft het wel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
ok heeft misschien niet zoveel met portret meer te maken...
Leuk gedaan, alleen is naar mijn mening de achtergrond wat te storend/veel aanwezig, waardoor je blik niet goed naar de gezichten wordt getrokken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:48 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
nog maar eentje
[afbeelding]
Mee eens is...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind hem tofMooi scherp oog en de contrasten zijn ook fijn. Ik vind die schaduw wel een beetje bij de foto passen eigenlijk
Veel contrastquote:Op maandag 19 februari 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is...![]()
Kan al duidelijk een stijl zien die An er op na houdt.![]()
Vielen dankquote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef pinquit het volgende:
wow flawless! mooie foto's en dan bedoel ik niet alleen technisch
Thanksquote:Op maandag 19 februari 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is...![]()
Kan al duidelijk een stijl zien die An er op na houdt.![]()
Haha klopt, reflectiescherm is inmiddels besteldquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DinoPK het volgende:
Schaduwen zijn er uit te krijgen met reflectiemateriaal, maar dat hoef ik denk ik niet te melden
Aardige foto, leuk verdeeld zwart vlak, oog springt er goed uit zo. Alleen wel jammer van de mond, en de schaduw daaronder. Net alsof de mond heel geforceerd dichtgehouden wordt?
Ik snap je punt. Softbox was het probleem niet, die heb ik namelijk...Kwestie van oefenen het licht goed te gebruiken!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:07 schreef Re het volgende:
Ik vind het geen flaterende foto An24, zijn kin ziet er zo niet uit, pokdalig etc., ook wat uitgebeten op de wang. Een mooie softbox aanschaffen dus
omgquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
Portretjes... heb er nog altijd niet echt ervaring mee, maar probeer t wel
hebben jullie tips bij deze?
[afbeelding]
genomen tijdens de levende kersstal 2006
precies de kleur van Jezusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]![]()
en Joods.
En ze dronk chocomel uit plastic bekertjes
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
precies de kleur van Jezuschocokleurtje
maar goed. toch dus beter af kunnen snijden boven het bekertje proef ik hieruit
op deze manier?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik de foto iets naar beneden scroll, dan is jouw idee wel te doen en volgens mij wordt de foto ook sterker op een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |