Deze post neem ik meequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wat heb je gebruikt om 'm te belichten?
ow enneh.... Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt watquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
zelfportretje
[afbeelding]
en
nog eentje van Rianne....
[afbeelding]
Maar maar ik heb al gezegd wat ik er van vond op msnquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt wat![]()
Ik vind die tweede tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
eigen post quoten is lullig...i know...maar niemand zegt wat![]()
ik bedoel toch hier!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar ik heb al gezegd wat ik er van vond op msn![]()
Dat zei ik toch al...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ik bedoel toch hier!
en P...
[afbeelding]
meer van maar maar weer TE ver van voren...spuugkapje
Ja niet lachen, maar gewoon in een relatief donkere ruimte een gedempte spot van een kant aangezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wat heb je gebruikt om 'm te belichten?
ow enneh.... Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
Zoiets, maar dan recht van voren en met een lekker klein dofjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ik bedoel toch hier!
en P...
[afbeelding]
meer van maar maar weer TE ver van voren...spuugkapje
Ik dacht het al toen ik de foto maakte dus ik was eerderquote:
Ik vond de tweede foto erg mooiquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik de foto maakte dus ik was eerder
nog meer commentaar Hamster?![]()
ja idd erg moeilijk...helemaal als je geen geld hebt voor een externe flitser en dus direct moet flitsen met je ingebouwde flitsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vond de tweede foto erg mooiDe achtergrond doet het daar ook goed.
Let wel op dat je niet te fel gaat belichten (met flits?) bij de laatste foto vind ik de belichting een beetje "hard" (ik weet dat de belichting erg moeilijk is).
Een beetje afhankelijk van de camera en je eigen kennis kun je ook een oude flitser op je camera zetten. Ik kocht 2 goede oude flitsers voor 5 en voor 10 Euro op de bekende beurzen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:29 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ja idd erg moeilijk...helemaal als je geen geld hebt voor een externe flitser en dus direct moet flitsen met je ingebouwde flits
there you goquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de camera en je eigen kennis kun je ook een oude flitser op je camera zetten. Ik kocht 2 goede oude flitsers voor 5 en voor 10 Euro op de bekende beurzen.
wat een popje...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef PiperMaru het volgende:
Portretje van mijn nichtje
[afbeelding]
Ik hou zelf wel van krappe uitsnedes (maar da's een kwestie van smaak). Wat ik zelf wel jammer vind is dat de elastiekjes cq. staartjes er net niet helemaal op staan. Foto is zo gemaakt dus kan er helaas niks meer aan plakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
alleen...ik vind hem net iets te crap gecropt...
die fout maak ik ook regelmatig bijnaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
wat een popje...
alleen...ik vind hem net iets te crap gecropt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |