quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar wat wantrouwender zijn!
Is toch niet te geloven dit, als ze dit vreten.![]()
Het zal je maar gebeuren, dat Brian je te slim af is. Wat een vernedering.![]()
Kheb al wat gevondenquote:
Dat en hijs echt een mafkeesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vremoed dat hij het plezier tussen Huub en Amanda niet kan verkroppen.... Kan nog weleens leuke tv worden vanavond.... eerst maar eens wat wijntjes in Brian kiepen!
Er is geen "misschien", de echte Sylvia zou Eric daar zeker over confronteren, vooral omdat ze toch elke dag met Eric praat. Als ze om een of andere reden gaat wachten tot de stemming van donderdag dan is dat meteen weer een teken dat dit alles gescript is om de stemming van donderdag wat spannender te maken. Want laten we eerlijk zijn...er staat niets op het spel donderdag, wat een saaie stemming gaat opleveren...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Misschien dat Sylvia nadat de kok Mark vertrokken is nog wel over de brief gaat beginnen. Er is afgesproken dat ze zich allemaal zullen gedragen zolang hij er is. (omdat hij toen zo boos was over het wijn gooien tijdens het eten)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De redactie bedenkt nu koortsachtig hoe ze die brief weer onder het tapijt kunnen krijgen.... Ze waren zelf even vergeten dat Brian die info helemaal niet mag of kan hebben!
Dàt of even onder de regisseurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De stagaire was even naar de wc toen hij de site opende.....
Dat Brian "loco" is dat is geen geheim meer, maar ik denk wel dat die "medicijnen" (het zijn eigenlijk drugs) toch wel een grote invloed hebben, kijk maar eens naar alle bijeffecten die dat spul opleverd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef Black_king het volgende:
Eng dit. Brian is loosing it.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Brian over topkoks: drs kok noemt hij dat
en Brian is Drs. Cock
Papiamentoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Black_king het volgende:
Is er dan niemand die dit verstaat?
Het lijkt op spaans.....
Hij heeft zelf gezegt dat hij het ging opzoeken, hoe wou je dat onder het tapijt gaan stoppen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De stagaire was even naar de wc toen hij de site opende.....
Die nu een f*cking probleem heeft....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dàt of even onder de regisseur![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegt dat hij het ging opzoeken, hoe wou je dat onder het tapijt gaan stoppen?
Ah, maar dat moet iemand hier toch ook wel spreken ?quote:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef n1ek het volgende:
19:31 - Ondefinieerbaar gebrabbel
Is Brian zijn verstand aan het verliezen? In de tuin produceert de Antilliaan vreemde geluiden en mompelt in een ondefinieerbare taal. Moeten we de mannen met witte jassen alvast waarschuwen?
tien.tv
Ja graag dat hadden ze weken geleden al moeten doen, die vent is echt zwaar gestoord. Ik zou hem niet op straat willen tegenkomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef n1ek het volgende:
19:31 - Ondefinieerbaar gebrabbel
Is Brian zijn verstand aan het verliezen? In de tuin produceert de Antilliaan vreemde geluiden en mompelt in een ondefinieerbare taal. Moeten we de mannen met witte jassen alvast waarschuwen?
tien.tv
Wie weet waar die ons voor willen besparenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, maar dat moet iemand hier toch ook wel spreken ?
Ik vind valsheid in geschrifte ook niet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En dat mag ook niet
en het lezen al helemaal niet .. Dus...
Brian !
En daarmee graaft hij zijn eigen graf, overmoedigheid is a bitch.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef kallie1 het volgende:
Brian heeft een paar minuten geleden in de private room een tijdschrift van een brief op het bureau gehaald. Dat tijdschrift heeft hij er voor het sporten zelf opgelegd. Waarschijnlijk de tweede brief met onwaarheden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie weet waar die ons voor willen besparen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Brici het volgende:
nog ff een vraagje over die brief.
heeft erik die al gelezen en als die dat heeft wat zei hij?
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En daarmee graaft hij zijn eigen graf, overmoedigheid is a bitch.
No way dat ze het nu nog gaan geloven.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....
Een pyromaan die bij de brand gaat staan kijken....![]()
Met zijn medicijnen mag hij nog niet achter de grasmaaier... dus afgelast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het met de vlieglessen van Brainles ????? Totaal OT maar ik was ff nieuwsgierig
Nee want anders zou het 'probleem" al uit de wereld zijn dan had hij toch gezien dat er iets veranderd wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Brici het volgende:
nog ff een vraagje over die brief.
heeft erik die al gelezen en als die dat heeft wat zei hij?
Nieuwe stemming dusssssss toch ?????????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Met zijn medicijnen mag hij nog niet achter de grasmaaier... dus afgelast.
Google op gouden kooi,trefwoord Eric,derde in lijst,voila.......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ik heb me gek gegoogled op De Gouden Kooi, interview, Eric en kan niets vinden en al helemaal niet wat in de Telegraaf heeft gestaan behalve dat ene stukje dan over "er is maar een diva". Wel kan ik in cache bekijken wat en hoe. Ik vraag me af als men daar googled, ook al zijn de sites afgeschermd, ze ook gewoon de cache kunnen bekijken.
Goed punt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ik heb me gek gegoogled op De Gouden Kooi, interview, Eric en kan niets vinden en al helemaal niet wat in de Telegraaf heeft gestaan behalve dat ene stukje dan over "er is maar een diva". Wel kan ik in cache bekijken wat en hoe. Ik vraag me af als men daar googled, ook al zijn de sites afgeschermd, ze ook gewoon de cache kunnen bekijken.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....
Een pyromaan die bij de brand gaat staan kijken....![]()
Laten ze een zachte dood sterven, ik verbaas me erover dat de bewoners zelf niet met het idee komen om er opnieuw over te stemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het met de vlieglessen van Brainles ????? Totaal OT maar ik was ff nieuwsgierig
Nee tegen een salamanderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
Mompelde Brain nou net : "Kom maar bij pappa" tegen een vogel ?
Tegen Natasia heeft die ook een keer gezegd : kom maar met papa meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
Mompelde Brain nou net : "Kom maar bij pappa" tegen een vogel ?
( Terwijl hij de minderjarige dochter des huizes al N**kend uit het pand haalde )quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me!
En vervolgens in de rechtszaal trots verkondigen dat het pand vast failliet zou gaan en hij dus een goede daad heeft verricht.![]()
Yep, alleen ligt er alweer een tweede te wachten en dat is wél gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 vraag over DE brief................ Als ik het goed begrijp hebben WIJ de info alleen via Talpa en niet via de streams ??? Klopt dat ?
Hij is al tijden aan het droog oefenen en hij is al higher geweest dan ie ooit met een vliegtuig zal komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Wreedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Terwijl hij de minderjarige dochter des huizes al N**kend uit het pand haalde )![]()
thx. Waar is toch onze aller HiDiHo als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, alleen ligt er alweer een tweede te wachten en dat is wél gezien.
Sil en Natas hebben het regelmatig over iets wat gevonden is op bed. Of dat DE brief is geen idee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 vraag over DE brief................ Als ik het goed begrijp hebben WIJ de info alleen via Talpa en niet via de streams ??? Klopt dat ?
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
eitje, volgens mij had hij dit gisteravond ook openquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef tukkera het volgende:
[..]
Google op gouden kooi,trefwoord Eric,derde in lijst,voila.......
En Amanda die hem weer adorerend in de armen vliegt....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me!
En vervolgens in de rechtszaal trots verkondigen dat het pand vast failliet zou gaan en hij dus een goede daad heeft verricht.![]()
Heeft Brian het niet gewoon gevonden via Gay.nl ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik heb het effe getest, en inderdaad. Zelfs als je *.fok.nl blokkeerd kan je via google's cache alles lezen omdat google.nl (http://66.102.9.104/*) niet geblokkeerd staat. Dus ze kunnen gewoon het fok forum lezen (hoewel dat vrij omslachtig is om te doen, maar met wat creativiteit is dat voor een IT-er vrij makkelijk).
Wil je die leuke Catweazle niet zo ernstig beledigenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Charmian het volgende:
Brainless met z'n salamander (vrij vertaalt)
[afbeelding]
Hou nou op met mequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
En Amanda die hem weer adorerend in de armen vliegt....![]()
Hij heeft al vaker aangegeven dat ie achteraf op de computer kijkt waar anderen zijn geweest en wat ze gedaan hebben. Dus ja dat kan ie en ja dat doet ie. Waarom denk je dat ie al die tijd achter de computer zit.... gedichten maken....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik heb het effe getest, en inderdaad. Zelfs als je *.fok.nl blokkeerd kan je via google's cache alles lezen omdat google.nl (http://66.102.9.104/*) niet geblokkeerd staat. Dus ze kunnen gewoon het fok forum lezen (hoewel dat vrij omslachtig is om te doen, maar met wat creativiteit is dat voor een IT-er vrij makkelijk).
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian het niet gewoon gevonden via Gay.nl ?
"Kom bij pappa" Tegen een salemander ( Brian spelling)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Lady-night het volgende:
bron; tien
Volgens mij heb ik wat gemist ... Is er nog een brief ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mika25 het volgende:
Nog een valse brief? Gaat wel een beetje opvallen. Daar waar er nu bij Sylvia enige twijfel is zal ze echt niet geloven dat Eric zo dom is om 2 brieven te laten slingeren...
*** Droom Scenario ***
De redaktie wilt Brian het huis uit, het liefst zo snel mogelijk. Ze laten hem dus brieven vervalsen en als men erachter komt zal iedereeen hem er unaniem uitstemmen! Super scenario...als het waar zou zijn
MOgen ze niet zoeken? Gisteravond zei hij toen hij een waarschuwing kreeg: ik ben alleen aan het zoekn....???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...Brian.
En Braindead vertelde zelf tegen Natasja dat ze ook niet op de nieuwssite, zoals bijv Telegraaf en NU.nl mochten, ik weet alleen niet of dat voor één dag was of voor altijd. Maar dat zou HiDiHo zo na kunnen gaan want die neemt toch alles op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...Brian.
Tja.. dat waren de regels.. of ze voor Brian anders gelden.. dat zal nog moeten blijken...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
MOgen ze niet zoeken? Gisteravond zei hij toen hij een waarschuwing kreeg: ik ben alleen aan het zoekn....???
ja zo eenvoudig is hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl... kuttekopje.. duw Eric die brief even in zijn handen en vraag om uitleg!!
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mika25 het volgende:
Nog een valse brief? Gaat wel een beetje opvallen. Daar waar er nu bij Sylvia enige twijfel is zal ze echt niet geloven dat Eric zo dom is om 2 brieven te laten slingeren...
*** Droom Scenario ***
De redaktie wilt Brian het huis uit, het liefst zo snel mogelijk. Ze laten hem dus brieven vervalsen en als men erachter komt zal iedereeen hem er unaniem uitstemmen! Super scenario...als het waar zou zijn
Verbaasd me helemaal niets, hij houdt ook van serpentenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Kom bij pappa" Tegen een salemander
Alleen op de dag dat Huub en Eric binnenkwamen mochten ze volgens mij niet op de nieuwssites. Op de overige dagen wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Braindead vertelde zelf tegen Natasja dat ze ook niet op de nieuwssite, zoals bijv Telegraaf en NU.nl mochten, ik weet alleen niet of dat voor één dag was of voor altijd. Maar dat zou HiDiHo zo na kunnen gaan want die neemt toch alles op.
En Brian heeft de laatste 4 dagen bijna continue overdag achter internet gezeten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Mika25 het volgende:
Leuk truukje...Als iemand een topic start met "Brian Kubats is een ...." en brian doet de volgende dag (nadat google is geupdate) een search op google met "gouden kooi brian" dan zal ie dat topic zien omdat fok een vrij hoge notering heeft op google.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Alleen op de dag dat Huub en Eric binnenkwamen mochten ze volgens mij niet op de nieuwssites. Op de overige dagen wel.
Zat ik ook al te denken, en daar maken ze nog leuke tv mee ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.![]()
Ik had al vermoedens dat NL ook dingen gedaan heeft op internet. Voor een IT (ICT)-er is het vrij makkelijk om berichten door te geven naar vrienden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En Brian heeft de laatste 4 dagen bijna continue overdag achter internet gezeten...
Febo gaat ver voor kids hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
Is ze weer vergeten voor te lezen ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl is trouwens nog niet helemaal afgeschreven.. Net zei ze tegen Bart dat ze het wel verdacht vond dat juist Natasia met die brief aan kwam zetten.
Mika klaagt over de slechte muzikale smaak van Brianquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Black_king het volgende:
Marc klaagt over de harde muziek van Brian...
Lieverd ze kijken mee op het scherm. VNC-achtige programma's. Dus dat zouden ze direct zien. Het is dus niet zo dat er een proxy-blokkering is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik had al vermoedens dat NL ook dingen gedaan heeft op internet. Voor een IT (ICT)-er is het vrij makkelijk om berichten door te geven naar vrienden.
Zo kan je via google (zonder de cache te gebruiken) de eerst 100 letters van een topic lezen.
Ze had ook een brief kunnen voorlezen die er vandaag gevonden isquote:
Denk trouwens dat het nog veel leuker is als ze Brian en Natasia zich gedurende een half uur euforisch laten voelen...en dan de bekende brief...die dan voorgelezen moet worden door....Brian zelf of door Hupert waarin staat dat deze stemmingsronde niet volgens de regels wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.![]()
Dat was ondertussen toch wel duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Black_king het volgende:
Brian denkt dat Bart eruit gestemd wil worden.
ja dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
Is ze weer vergeten voor te lezen ?
Even vergeten, maar verders is ze een goede moeder hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Natasja is dus weer vergeten dat ze moest voorlezen.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Druk met wat? Zat ze weer op de asbak van Eric?
Niet bij de redactie. Die gaf vanmiddag aan dat iedereen eruit gestemd kan worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat was ondertussen toch wel duidelijk geworden.
Ik denk alleen niet dat dat zo wordt goedgekeurd, want het lag er wel heel dik bovenop.
De redaktie is 's nachts vrij "traag", je hebt maar een paar seconden nodig om de eerste 100 letters van een topic in google te lezen, want je clickt niet op de link zelf, maar je ziet alleen de "preview" van de google-search (die dus 100 karakters is)...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Lieverd ze kijken mee op het scherm. VNC-achtige programma's. Dus dat zouden ze direct zien. Het is dus niet zo dat er een proxy-blokkering is.![]()
Belde Bart daarvoor of heeft Brainless gebeld ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Niet bij de redactie. Die gaf vanmiddag aan dat iedereen eruit gestemd kan worden....![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Praat Brian nu tegen het fontein putje ?
En ik vergeten te luisteren. Ik dcaht om 18.30 nog zo toen ik de was aan het opvouwen was dat ik wel om 19 klaar moest zitten om te luisteren naar een verhaal over meester Maxquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Oh Kut ik zit al 5 maanden in de gouden kooi en ik heb gewoon fucking 2 kinderen fucking thuis zitten!~WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij tegen alles en iedereen zolang het maar niet tegenspreektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ja en wast zijn handen in onschuld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Rustig schatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh Kut ik zit al 5 maanden in de gouden kooi en ik heb gewoon fucking 2 kinderen fucking thuis zitten!~WHAT THE FUCK
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is sinds vanmorgen zijn grootste vriend geworden.
Hij noemt het gat liefkozend "Amma"
En de kriebelbeestjes.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik vergeten te luisteren. Ik dcaht om 18.30 nog zo toen ik de was aan het opvouwen was dat ik wel om 19 klaar moest zitten om te luisteren naar een verhaal over meester Max![]()
Zekersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij geeft die Briaaaaaaaaajen gewoon aanwijzingen in papiemento door via streams aan zijn familie. Moeten de redaktie toch ook verbieden
Yo mamie me cry. Me fokkie Amoebo bigga tittaas, gooedo ideo? Oof me fokko piesnicht Erichiquita?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij geeft die Briaaaaaaaaajen gewoon aanwijzingen in papiemento door via streams aan zijn familie. Moeten de redaktie toch ook verbieden
En via de Salamander en het fontein putje krijgt hij weer informatie terugquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Daarom praat die ook in de wastafel hij weet dat aan het eind van de afvoer zijn moeder zit te luisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Hij lijkt trouwens ook dat Braaajen met de dag slechter Nederlands gaat spreken
Zie je ik wist het !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Forme het volgende:
[..]
En via de Salamander en het fontein putje krijgt hij weer informatie terug![]()
wie heeft het opgeslagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef lady1 het volgende:
ja wie heeft het dan laat ik door een vriendin van me straks vertalen die spreekt papiementos en zelfs zij haat die goser
Wrs HiDiHo maar die is er nog niet.quote:
Misschien dat DGK_REDACTIE het online wil zetten op de site?????/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs HiDiHo maar die is er nog niet.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef Sporti het volgende:
Amanda we eten.........en dan leest ze de lijst met boodschappen voor
ik krijg hier al helemaal een beeld bij van een Brian die met zijn broek op zijn enkels op het fontijnputje ligtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is sinds vanmorgen zijn grootste vriend geworden.
Hij noemt het gat liefkozend "Amma"
Getverquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef RSie het volgende:
[..]
ik krijg hier al helemaal een beeld bij van een Brian die met zijn broek op zijn enkels op het fontijnputje ligt![]()
gewoon beetje tegengas geven aan Huub. Kan die wel tegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
En BoerBart doet weer zijn vrolijke duit in het zakje.![]()
Dit is natuurlijk helemaal niet zo'n rare theorie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zekers
Als je ziet hoe vaak hij op de sites zit zou je bijna denken dat er ook aanwijzingen naar binnenkomen op deze manier.
Ik geef ze niet veel credit, maar dit betwijfel ik toch ten zeerste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef RSie het volgende:
en als hij die teksten in papiemento via google leest snapt de redactie er geen bal van en hij kan lezen wat ie wil!!
Kan niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
ppppffffff wat eten die snel
Die Natasja, ongeacht of het nou smaakt of niet, die propt gewoon alles in dr vreetschuurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
ppppffffff wat eten die snel
De sukkel snijdt zichzelf ermee in de vingers want degene die de 1000 punten wint moet ze onderling verdelen dus hij kan beter positief blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef Black_king het volgende:
Brian uit kritiek op het niet doorgekookt zijn van het eten van Amanda. Lief hoor.
"True love is so much fun to see"
Er moet wel iets te leren overblijven zal Brian wel denken, kan die weer uren vullen met geleuter hoe ze het wel had moeten doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef Black_king het volgende:
Brian uit kritiek op het niet doorgekookt zijn van het eten van Amanda. Lief hoor.
"True love is so much fun to see"
dit is pas het voorgerechtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg.
We willen actie.
En zoet, getver.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda neemt alvast de desertwijn! ( Even voor de nietkenners.. die over het algemeen zon 20-23% alcohol )
en mierzoet isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda neemt alvast de desertwijn! ( Even voor de nietkenners.. die over het algemeen zon 20-23% alcohol )
echt zoveel kan dat voor wijn?( Sorry maar ik ben geheelonthoudsterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dessertwijn tijdens het eten...culinair barbaar is hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Er moet wel iets te leren overblijven zal Brian wel denken, kan die weer uren vullen met geleuter hoe ze het wel had moeten doen![]()
Lieve help krijgen we dan weer een saaie avond.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
dit is pas het voorgerecht
Tijd om voetbal te kijken
Eén grote hoop schijt die vrouwquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Forme het volgende:
Zo aan Natasia haar kop te zien heeft Huub laxeermiddel in het eten gedaan, wat een kop heeft dat mens![]()
Niet in de Kooi hoor, wees gerustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieve help krijgen we dan weer een saaie avond.
De laatste avonden zijn erg tam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet in de Kooi hoor, wees gerust![]()
Muscat? Jazeker hoor.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
echt zoveel kan dat voor wijn?( Sorry maar ik ben geheelonthoudster)
Moet hij maar niet dreigen met opstappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch vind ik het sneu voor bart, hij had de kookles aangevraagd.
This is TV....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Huub met hotelschool minder goed heeft gekookt dan Amoebe?
Mee eens, want bart heeft echt geen reet te doen in dat huisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dan schrijft ie Lesley wat vaker een brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Mee eens, want bart heeft echt geen reet te doen in dat huis
Beter niet denk ik, hij gaf aan nooit te koken. Maar alles wat iemand aanvraagt gaat altijd naar diegene toe en nu niet dus dat is vrij genaaid. Zelfde als de motorrijlessen als eerst naar Ilona oid zouden gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart vind waarschijnlijk ook zichzelf en veel betere en dankbaardere kandidaar ipv Huub en Del.. ( Waarschijnlijk nog waar ook)
Wat interesseert het je dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
echt zoveel kan dat voor wijn?( Sorry maar ik ben geheelonthoudster)
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Huub met hotelschool minder goed heeft gekookt dan Amoebe?
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marcquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Mark baalt echt van Huub.
Maar als ie snijtechnieken heeft geleerd heeft ie neem ik aan ook wel gekookt (ok, dat is nogal een aanname maar toch . .), dan is het mij echt een raadsel dat Amoebe béter kookt dan Amoebe. Amoebe for God's sake.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit belooft wat!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron 10
20:03 - Brian wil ontslagronde voor Bart
Brian en Natasia zoeken elkaar op in de beautysalon. De Antilliaan geeft aan twee stemmingsronde’s aan te willen vragen. Eentje voor Eric en eentje voor Bart: “Want als nu al bekend wordt dat Eric er niet uit gaat, heeft Bart aangegeven zelf op te stappen!” Heeft de 25-jarige het beste met Bart voor of speelt hij opnieuw een spelletje?
Wat zei hij tegen Marc?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marc
eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.
Lees ff terug pleasequote:
dat ie echt wilde roken, maar Marc zei nee eerst koken maar Huub zei donder op man, ik wil roken.quote:
Grappig hoor, Huub heeft op 300 meter afstand van waar ik woonde, zijn opleiding gevolgd. Tijdens examentijd kon je daar voor weinig de heerlijkste gerechten krijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.
De spijker op de kop!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.
Met dit soort buien kreeg ie altijd fikse ruzie met Nena................dat belooft nog wat vanaaf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij krijgt brian of geen pillen meer of ze werken niet meer, hij is vandaag erg para
Kan me niet voorstellen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef n1ek het volgende:
constant gebuffer. Wat is dat toch. Eerder nooit last van. Zijn er zoveel meer kijkers?
Volgens mij is die Marc ook zonder Huub strontsjagerijnigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marc
Hij wilde gaan roken terwijl ze aan het koken zijn, en Huub is de kok dan moet je je ook gewoon is in kunnen houdenquote:
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij wilde gaan roken terwijl ze aan het koken zijn, en Huub is de kok dan moet je je ook gewoon is in kunnen houden
Huub zei niet voor niets dat hij altijd ruzie had in de keukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij is die Marc ook zonder Huub strontsjagerijnig![]()
Smaak en verstand gaan niet altijd samen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .
Alles is niet wat het lijkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .
Dan verwacht je toch gewoon dat ie 10 x beter kookt dan Amoebe?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Grappig hoor, Huub heeft op 300 meter afstand van waar ik woonde, zijn opleiding gevolgd. Tijdens examentijd kon je daar voor weinig de heerlijkste gerechten krijgen.
De leerlingen waren altijd doodnerveus als ze kwamen opdienen, want de leraren zagen alles.
Álle leerlingen krijgen daar trouwens de basiscursus koken. Pas later in de studie komt er een differentiatie in de richtingen.
Kijk naar Gordon Ramsey.WTF.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub zei niet voor niets dat hij altijd ruzie had in de keuken
Nee, even serieus.
De meeste koks zijn zeker geen lieverdjes in de keuken .....
Mwa, een heel prettig verschilquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen ging via een stemming. Wel net ff wat anders.
't Is een ander meisje als ze zo lekker aan het studderen is. Net als toen met de appeltaarten. Ze is zeker niet te beroerd om wat te doen. Vind ze leuk! Jammer dat iemand haar daar nooit op gewezen heeft. 't Is ook niet mijn grote vriendin: erger me dood aan haar maar er zit iets liefs/ toegewijds in haar. Alleen weet ze niet dat je dat ook op een andere manier kan benutten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.
ik hoop dat het op tube komt dan laat ik het vertalen door een vriendin van me zij komt van arubaquote:
Zo zie je maar weer dat je voor lekker koken geen verstand nodig hebt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je nooit, maar als je goed hebt gekeken heeft Marc tijdens de voorbereiding ook erg veel tijd doorgebracht met Amoebe. Ook over het voorbereiden van de smaak (zout en peper etc). Maw zij heeft dit niet helemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch gewoon dat ie 10 x beter kookt dan Amoebe?
Met cup DD lukt allesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je voor lekker koken geen verstand nodig hebt!![]()
Tsja,.. dat krijg je als de vis niet vers genoeg is,.. dan gaat de Traan-smaak overheersen!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Huub vind de vis teveel naar vis smaken![]()
geen idee hoe dat zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Is de kookwedstrijd met 1000 punten dan alleen voor Huub en Amanda?
Ook weer waar!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen ging via een stemming. Wel net ff wat anders.
Nee schat af en toe moet ik ook naar mijn eigen keukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet je nooit, maar als je goed hebt gekeken heeft Marc tijdens de voorbereiding ook erg veel tijd doorgebracht met Amoebe. Ook over het voorbereiden van de smaak (zout en peper etc). Maw zij heeft dit niet helemaal zelf gedaan.
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef tipsch het volgende:
dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Is de kookwedstrijd met 1000 punten dan alleen voor Huub en Amanda?
Tijd dat Brain een sanctie krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef arneaux het volgende:
Gebeurt er nou eigenlijk nog wel eens wat? Zijn er al weer hoeren voor Huub geweest?
Ik wilde ook zeker niet zeggen dat je constant de stream moet aanhebben staan hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee schat af en toe moet ik ook naar mijn eigen keuken![]()
Maar het verklaart een hoop.
Misschien mogen ze het naderhand verdelen?quote:
Dus Huub wint!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.
Expert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze komt echt niet verder dan cup C hoor
Is zijn normale look.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef Ecila111 het volgende:
Wat kijkt Eric weer wanhopig. Het is net of ie op huilen staat.
ah, dank je welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
omdat Brian misschien zijn naam googlet....
... is deze topic titel goedgekeurd?
[COS # 498] Brian Kubatz : dom, geschift en crimineel
Ik heb in de tietenbizz gezeten.... 70D schat ik.quote:
Kan huichelaar er nog tussen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
omdat Brian misschien zijn naam googlet....
... is deze topic titel goedgekeurd?
[COS # 498] Brian Kubatz : dom, geschift en crimineel
die van haar zijn zeker wel minimaal Dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
en dat gebeurt vnaaf???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Over 6 weken is de grote finale als ik het goed begrepen heb.quote:
Ne, ze krijgen 6 lessen.quote:
Spuitje en pillen hielp niet meer... hij ligt nu aan het infuus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
Brian eet bij de Febo ?
Neen, de wedstrijd telt 6 keer koken geloof ik.quote:
Volgens mij worden de weer 1 voor 1 naar achter geroepen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
Brian eet bij de Febo ?
Weet iemand waar hij op dit moment is ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Spuitje en pillen hielp niet meer... hij ligt nu aan het infuus.
Ze zei van de week dat haar borsten bleven groeien en ze nu zelfs DD moest bestellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
die van haar zijn zeker wel minimaal D
Wat mij betreft is het hele alfabet goed hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Achter de computer, een interview bewerkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet iemand waar hij op dit moment is ?
Maakt het wél áf, vind ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan huichelaar er nog tussen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter de computer, een interview bewerken![]()
Het is een heel tenger grietje waardoor het wat meer opvalt, ik schat haar op een 70 Cquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
die van haar zijn zeker wel minimaal D
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amandaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Ecila111 het volgende:
Triest hoor, ze kan niet eens met mes en vork snijden. Toch dapper dat ze zich er niet voor schaamt en advies opvolgt.
Schaamt zij zich uberhaupt ergens voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Ecila111 het volgende:
Triest hoor, ze kan niet eens met mes en vork snijden. Toch dapper dat ze zich er niet voor schaamt en advies opvolgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |