quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar wat wantrouwender zijn!
Is toch niet te geloven dit, als ze dit vreten.![]()
Het zal je maar gebeuren, dat Brian je te slim af is. Wat een vernedering.![]()
Kheb al wat gevondenquote:
Dat en hijs echt een mafkeesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vremoed dat hij het plezier tussen Huub en Amanda niet kan verkroppen.... Kan nog weleens leuke tv worden vanavond.... eerst maar eens wat wijntjes in Brian kiepen!
Er is geen "misschien", de echte Sylvia zou Eric daar zeker over confronteren, vooral omdat ze toch elke dag met Eric praat. Als ze om een of andere reden gaat wachten tot de stemming van donderdag dan is dat meteen weer een teken dat dit alles gescript is om de stemming van donderdag wat spannender te maken. Want laten we eerlijk zijn...er staat niets op het spel donderdag, wat een saaie stemming gaat opleveren...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Misschien dat Sylvia nadat de kok Mark vertrokken is nog wel over de brief gaat beginnen. Er is afgesproken dat ze zich allemaal zullen gedragen zolang hij er is. (omdat hij toen zo boos was over het wijn gooien tijdens het eten)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De redactie bedenkt nu koortsachtig hoe ze die brief weer onder het tapijt kunnen krijgen.... Ze waren zelf even vergeten dat Brian die info helemaal niet mag of kan hebben!
Dàt of even onder de regisseurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De stagaire was even naar de wc toen hij de site opende.....
Dat Brian "loco" is dat is geen geheim meer, maar ik denk wel dat die "medicijnen" (het zijn eigenlijk drugs) toch wel een grote invloed hebben, kijk maar eens naar alle bijeffecten die dat spul opleverd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef Black_king het volgende:
Eng dit. Brian is loosing it.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Brian over topkoks: drs kok noemt hij dat
en Brian is Drs. Cock
Papiamentoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Black_king het volgende:
Is er dan niemand die dit verstaat?
Het lijkt op spaans.....
Hij heeft zelf gezegt dat hij het ging opzoeken, hoe wou je dat onder het tapijt gaan stoppen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De stagaire was even naar de wc toen hij de site opende.....
Die nu een f*cking probleem heeft....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dàt of even onder de regisseur![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegt dat hij het ging opzoeken, hoe wou je dat onder het tapijt gaan stoppen?
Ah, maar dat moet iemand hier toch ook wel spreken ?quote:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef n1ek het volgende:
19:31 - Ondefinieerbaar gebrabbel
Is Brian zijn verstand aan het verliezen? In de tuin produceert de Antilliaan vreemde geluiden en mompelt in een ondefinieerbare taal. Moeten we de mannen met witte jassen alvast waarschuwen?
tien.tv
Ja graag dat hadden ze weken geleden al moeten doen, die vent is echt zwaar gestoord. Ik zou hem niet op straat willen tegenkomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef n1ek het volgende:
19:31 - Ondefinieerbaar gebrabbel
Is Brian zijn verstand aan het verliezen? In de tuin produceert de Antilliaan vreemde geluiden en mompelt in een ondefinieerbare taal. Moeten we de mannen met witte jassen alvast waarschuwen?
tien.tv
Wie weet waar die ons voor willen besparenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, maar dat moet iemand hier toch ook wel spreken ?
Ik vind valsheid in geschrifte ook niet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En dat mag ook niet
en het lezen al helemaal niet .. Dus...
Brian !
En daarmee graaft hij zijn eigen graf, overmoedigheid is a bitch.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef kallie1 het volgende:
Brian heeft een paar minuten geleden in de private room een tijdschrift van een brief op het bureau gehaald. Dat tijdschrift heeft hij er voor het sporten zelf opgelegd. Waarschijnlijk de tweede brief met onwaarheden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie weet waar die ons voor willen besparen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Brici het volgende:
nog ff een vraagje over die brief.
heeft erik die al gelezen en als die dat heeft wat zei hij?
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En daarmee graaft hij zijn eigen graf, overmoedigheid is a bitch.
No way dat ze het nu nog gaan geloven.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....
Een pyromaan die bij de brand gaat staan kijken....![]()
Met zijn medicijnen mag hij nog niet achter de grasmaaier... dus afgelast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het met de vlieglessen van Brainles ????? Totaal OT maar ik was ff nieuwsgierig
Nee want anders zou het 'probleem" al uit de wereld zijn dan had hij toch gezien dat er iets veranderd wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Brici het volgende:
nog ff een vraagje over die brief.
heeft erik die al gelezen en als die dat heeft wat zei hij?
Nieuwe stemming dusssssss toch ?????????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Met zijn medicijnen mag hij nog niet achter de grasmaaier... dus afgelast.
Google op gouden kooi,trefwoord Eric,derde in lijst,voila.......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ik heb me gek gegoogled op De Gouden Kooi, interview, Eric en kan niets vinden en al helemaal niet wat in de Telegraaf heeft gestaan behalve dat ene stukje dan over "er is maar een diva". Wel kan ik in cache bekijken wat en hoe. Ik vraag me af als men daar googled, ook al zijn de sites afgeschermd, ze ook gewoon de cache kunnen bekijken.
Goed punt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ik heb me gek gegoogled op De Gouden Kooi, interview, Eric en kan niets vinden en al helemaal niet wat in de Telegraaf heeft gestaan behalve dat ene stukje dan over "er is maar een diva". Wel kan ik in cache bekijken wat en hoe. Ik vraag me af als men daar googled, ook al zijn de sites afgeschermd, ze ook gewoon de cache kunnen bekijken.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Brian is het type misdadiger dat ontmaskerd wíl worden....
Een pyromaan die bij de brand gaat staan kijken....![]()
Laten ze een zachte dood sterven, ik verbaas me erover dat de bewoners zelf niet met het idee komen om er opnieuw over te stemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het met de vlieglessen van Brainles ????? Totaal OT maar ik was ff nieuwsgierig
Nee tegen een salamanderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
Mompelde Brain nou net : "Kom maar bij pappa" tegen een vogel ?
Tegen Natasia heeft die ook een keer gezegd : kom maar met papa meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
Mompelde Brain nou net : "Kom maar bij pappa" tegen een vogel ?
( Terwijl hij de minderjarige dochter des huizes al N**kend uit het pand haalde )quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me!
En vervolgens in de rechtszaal trots verkondigen dat het pand vast failliet zou gaan en hij dus een goede daad heeft verricht.![]()
Yep, alleen ligt er alweer een tweede te wachten en dat is wél gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 vraag over DE brief................ Als ik het goed begrijp hebben WIJ de info alleen via Talpa en niet via de streams ??? Klopt dat ?
Hij is al tijden aan het droog oefenen en hij is al higher geweest dan ie ooit met een vliegtuig zal komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Wreedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Terwijl hij de minderjarige dochter des huizes al N**kend uit het pand haalde )![]()
thx. Waar is toch onze aller HiDiHo als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, alleen ligt er alweer een tweede te wachten en dat is wél gezien.
Sil en Natas hebben het regelmatig over iets wat gevonden is op bed. Of dat DE brief is geen idee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 vraag over DE brief................ Als ik het goed begrijp hebben WIJ de info alleen via Talpa en niet via de streams ??? Klopt dat ?
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
eitje, volgens mij had hij dit gisteravond ook openquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef tukkera het volgende:
[..]
Google op gouden kooi,trefwoord Eric,derde in lijst,voila.......
En Amanda die hem weer adorerend in de armen vliegt....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me!
En vervolgens in de rechtszaal trots verkondigen dat het pand vast failliet zou gaan en hij dus een goede daad heeft verricht.![]()
Heeft Brian het niet gewoon gevonden via Gay.nl ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik heb het effe getest, en inderdaad. Zelfs als je *.fok.nl blokkeerd kan je via google's cache alles lezen omdat google.nl (http://66.102.9.104/*) niet geblokkeerd staat. Dus ze kunnen gewoon het fok forum lezen (hoewel dat vrij omslachtig is om te doen, maar met wat creativiteit is dat voor een IT-er vrij makkelijk).
Wil je die leuke Catweazle niet zo ernstig beledigenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Charmian het volgende:
Brainless met z'n salamander (vrij vertaalt)
[afbeelding]
Hou nou op met mequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
En Amanda die hem weer adorerend in de armen vliegt....![]()
Hij heeft al vaker aangegeven dat ie achteraf op de computer kijkt waar anderen zijn geweest en wat ze gedaan hebben. Dus ja dat kan ie en ja dat doet ie. Waarom denk je dat ie al die tijd achter de computer zit.... gedichten maken....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik heb het effe getest, en inderdaad. Zelfs als je *.fok.nl blokkeerd kan je via google's cache alles lezen omdat google.nl (http://66.102.9.104/*) niet geblokkeerd staat. Dus ze kunnen gewoon het fok forum lezen (hoewel dat vrij omslachtig is om te doen, maar met wat creativiteit is dat voor een IT-er vrij makkelijk).
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian het niet gewoon gevonden via Gay.nl ?
"Kom bij pappa" Tegen een salemander ( Brian spelling)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Lady-night het volgende:
bron; tien
Volgens mij heb ik wat gemist ... Is er nog een brief ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mika25 het volgende:
Nog een valse brief? Gaat wel een beetje opvallen. Daar waar er nu bij Sylvia enige twijfel is zal ze echt niet geloven dat Eric zo dom is om 2 brieven te laten slingeren...
*** Droom Scenario ***
De redaktie wilt Brian het huis uit, het liefst zo snel mogelijk. Ze laten hem dus brieven vervalsen en als men erachter komt zal iedereeen hem er unaniem uitstemmen! Super scenario...als het waar zou zijn
MOgen ze niet zoeken? Gisteravond zei hij toen hij een waarschuwing kreeg: ik ben alleen aan het zoekn....???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...Brian.
En Braindead vertelde zelf tegen Natasja dat ze ook niet op de nieuwssite, zoals bijv Telegraaf en NU.nl mochten, ik weet alleen niet of dat voor één dag was of voor altijd. Maar dat zou HiDiHo zo na kunnen gaan want die neemt toch alles op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jongens.. het maakt geen fuck uit waar hij het gevonden heeft, op internet hebben ze een DGK verbod.. geen actief zoekbeleid, en wat je tegenkomt moet je weg klikken. Nog meer vragen? Nee, dus...Brian.
Tja.. dat waren de regels.. of ze voor Brian anders gelden.. dat zal nog moeten blijken...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
MOgen ze niet zoeken? Gisteravond zei hij toen hij een waarschuwing kreeg: ik ben alleen aan het zoekn....???
ja zo eenvoudig is hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl... kuttekopje.. duw Eric die brief even in zijn handen en vraag om uitleg!!
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mika25 het volgende:
Nog een valse brief? Gaat wel een beetje opvallen. Daar waar er nu bij Sylvia enige twijfel is zal ze echt niet geloven dat Eric zo dom is om 2 brieven te laten slingeren...
*** Droom Scenario ***
De redaktie wilt Brian het huis uit, het liefst zo snel mogelijk. Ze laten hem dus brieven vervalsen en als men erachter komt zal iedereeen hem er unaniem uitstemmen! Super scenario...als het waar zou zijn
Verbaasd me helemaal niets, hij houdt ook van serpentenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Kom bij pappa" Tegen een salemander
Alleen op de dag dat Huub en Eric binnenkwamen mochten ze volgens mij niet op de nieuwssites. Op de overige dagen wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Braindead vertelde zelf tegen Natasja dat ze ook niet op de nieuwssite, zoals bijv Telegraaf en NU.nl mochten, ik weet alleen niet of dat voor één dag was of voor altijd. Maar dat zou HiDiHo zo na kunnen gaan want die neemt toch alles op.
En Brian heeft de laatste 4 dagen bijna continue overdag achter internet gezeten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Mika25 het volgende:
Leuk truukje...Als iemand een topic start met "Brian Kubats is een ...." en brian doet de volgende dag (nadat google is geupdate) een search op google met "gouden kooi brian" dan zal ie dat topic zien omdat fok een vrij hoge notering heeft op google.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Alleen op de dag dat Huub en Eric binnenkwamen mochten ze volgens mij niet op de nieuwssites. Op de overige dagen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |