quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar hebben we nu een nieuw werkwoord voor: verbraaajen
je hebt erg veel gemist hoor vandaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Goedenavond allen, wat een ellende voor die kok om te proberen Snollie wat bij te brengen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar hebben we nu een nieuw werkwoord voor: verbraaajen
Lie dat je met me meeleeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
je hebt erg veel gemist hoor vandaag![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian probeert zich uit alle macht te herrinneren wat zijn personal coach hem allemaal ook alweer had ingefluisterd achter.
Yep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart wordt lekker getest de laatste dagen..... Hij wordt waarschijnlijk teruggepakt op zijn negatieve houding.
"De bok" laat even zien wie de baas is.....![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Leuk die kookcursus, maarre ik wil dat ze er achter komen dat Brainles met die brief is bezig geweest. En verdient hij trouwens geen rode kaart daarvoor ???????
Ja dan wil hij haar fucken in haar michelin sterretje tot ze aan de kook is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Geef dat meisje nou niet teveel hoop.. Brian kennende praat ie haar zo een michelin ster en een eigen kookprogramma aan!
Nou, dat valt een beetje tegen hoor. Het lijkt meer op in stukken scheuren .....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
amanda fileert beter dan Huub
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd zag.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda's mes snijd aan twee kanten! Zag je dat,...ze sneed achteruit.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Geef dat meisje nou niet teveel hoop.. Brian kennende praat ie haar zo een michelin ster en een eigen kookprogramma aan!
Amanda is oerdom.. maar verder vind ik het geen slecht type.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda probeert het in ieder geval, de meeste snolletjes zouden zo'n vis niet eens vasthouden
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En dan noemen we het 'Koken met Amanda', dushi!"
"Oh ja, leuk. Jij hebt allemaal van die goeie ideeën, zeg!"
"Neuken?"
"Ja!"
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En dan noemen we het 'Koken met Amanda', dushi!"
"Oh ja, leuk. Jij hebt allemaal van die goeie ideeën, zeg!"
"Neuken?"
"Ja!"
Wat mij betreft verdiendt Brian de rode kaart (als de regels zo zijn dat ze geen nieuwssite mogen bezoeken op internet)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Leuk die kookcursus, maarre ik wil dat ze er achter komen dat Brainles met die brief is bezig geweest. En verdient hij trouwens geen rode kaart daarvoor ???????
Het mooiste is gewoon als eric die brief leest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat mij betreft verdiendt Brian de rode kaart (als de regels zo zijn dat ze geen nieuwssite mogen bezoeken op internet)
Zijn snode masterplan is vanmiddag al gedwarsboomd door Huub, die aan Eric vertelde dat hij geen dingen moest laten slingeren. Eric begreep er natuurlijk niets van, maar Huub zei dat hij Eric er NIET uit zou stemmen.
(volgens mij heeft Huub er geen problemen mee als Bart vertrekt)
Ik vind Amanda wel iets hebben, net zoals mijn dochter toen ze een jaar of 8 was, totaal onbevangen en vrij van enige vorm van kennis!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda is oerdom.. maar verder vind ik het geen slecht type.
HHOE DAN???quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Amanda wel iets hebben, net zoals mijn dochter toen ze een jaar of 8 was, totaal onbevangen en vrij van enige vorm van kennis!![]()
Heeft zijn nieuwe brief zeker klaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef Black_king het volgende:
Brian kijkt even veelbetekenend naar het tafereel in de keuken....
Ze mogen vrij surfen, maar alle DGK gerelateerde artikelen moeten ze zelf wegklikken... Als ze het toevallig tegenkomen j... Maar Brian heeft er doelbewust naar gezocht En dus ook nog eens gelezen. ( Al klinkt het wel iets te intelligent voor Brian, dus dat het aangereikt is door achter zou ook nog kunnen )quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
HHOE DAN???![]()
Ze mogen toch de nieuwssites lezen? Alleen de dag dat Eric zou komen was heel internet verboden. On the other hand: de 'rechtszaak' van Huub hadden ze dus ook kunnen weten. Snap er niets meer van.
Helder, thanks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze mogen vrij surfen, maar alle DGK gerelateerde artikelen moeten ze zelf wegklikken... Als ze het toevallig tegenkomen j... Maar Brian heeft er doelbewust naar gezocht En dus ook nog eens gelezen. ( Al klinkt het wel iets te intelligent voor Brian, dus dat het aangereikt is door achter zou ook nog kunnen )
Syl weet dat Huub het al aan Eric heeft verteld... Dus ik snap niet dat Syl neit even Eric met het verhaal confronteerd... Nu neigt ze er naar om hem ermee te confronteren tijdens de stemming... dat kan weleens te laat zijn)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het mooiste is gewoon als eric die brief leest.
Maar ik ben bang van niet.
Zou het wel dom vinden van Huub en Syl.
Ik denk dat de nieuwssites naderhand wel weer vrijgegeven zijn, en dat Brian het vanmorgen heeft aangepast:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
HHOE DAN???![]()
Ze mogen toch de nieuwssites lezen? Alleen de dag dat Eric zou komen was heel internet verboden. On the other hand: de 'rechtszaak' van Huub hadden ze dus ook kunnen weten. Snap er niets meer van.
Dat mogen ze dus niet....!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwssites naderhand wel weer vrijgegeven zijn, en dat Brian het vanmorgen heeft aangepast:
Wat de dames echter niet weten, is dat Brian degene is geweest die het briefje achter heeft gelaten. De Antilliaan vond het interview met Eric op internet en heeft bepaalde antwoorden zodanig aangepast dat het nu lijkt alsof Eric de boosdoener is.
Als er ook maar iemand een beetje slim is, gaan ze het interview gewoon opzoeken op internet.
Dan zien ze snel genoeg wat er aangepast is. Natasja is te dom voor zoiets, dus blijft onze nep-IT-er over. Brain down the drain, kortom....![]()
Alleen wist jouw dochter toen al dat je niet met vriendelijke meneren mee mocht gaan, omdat die eigenlijk helemaal niet zo vriendelijk zijn. Amanda heeft dat echter nog niet door.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Amanda wel iets hebben, net zoals mijn dochter toen ze een jaar of 8 was, totaal onbevangen en vrij van enige vorm van kennis!![]()
Blijkbaar wel. Brain mocht 't ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat mogen ze dus niet....!!
Jan Klááááááááaááássen!!!! Pas op!!! Achter je!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is zo irritant dat de streamers dingen weten en dat niet even hard door kunnen schreeuwen aan de bewoners. Of te dat ze even door moeten vragen maar dat net niet doen. Tenenkrommend!
of was het Bart!?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwssites naderhand wel weer vrijgegeven zijn, en dat Brian het vanmorgen heeft aangepast:
Wat de dames echter niet weten, is dat Brian degene is geweest die het briefje achter heeft gelaten. De Antilliaan vond het interview met Eric op internet en heeft bepaalde antwoorden zodanig aangepast dat het nu lijkt alsof Eric de boosdoener is.
Als er ook maar iemand een beetje slim is, gaan ze het interview gewoon opzoeken op internet.
Dan zien ze snel genoeg wat er aangepast is. Natasja is te dom voor zoiets, dus blijft onze nep-IT-er over. Brain down the drain, kortom....![]()
Lees je eigen zin nog eens...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Brain mocht 't ook.
Nu weer wél , alléén op de dag van Eric's binnenkomst niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat mogen ze dus niet....!!
typisch weer een gevalletje conflict vermeiden........volgens mij wacht ze op een ander die de confrontatie aangaat, en Marc is er weer dus zal wel tijdens het diner zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Syl weet dat Huub het al aan Eric heeft verteld... Dus ik snap niet dat Syl neit even Eric met het verhaal confronteerd... Nu neigt ze er naar om hem ermee te confronteren tijdens de stemming... dat kan weleens te laat zijn)
lees het hele verhaal op de dgk site daar staat hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef Villalux het volgende:
of.............wie zegt Brain.................misschien wel bart of huub zelf!????
Nope, Natsja heeft aangegeven dat er géén ruzie gemaakt mag worden tijdens het eten, juist omdat Marc er is....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
typisch weer een gevalletje conflict vermeiden........volgens mij wacht ze op een ander die de confrontatie aangaat, en Marc is er weer dus zal wel tijdens het diner zijn![]()
Volgens mij praten we hier nu net zo langs elkaar als in die villa...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nu weer wél , alléén op de dag van Eric's binnenkomst niet, volgens mij.
Ik ben daar niet zo zeker van. De artikelen over DGK in de hardcopy Telegraaf mogen ze ook lezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Volgens mij praten we hier nu net zo langs elkaar als in die villa...
Ik bdoel: Ze moegn wel vrij surfen, maar géén DGK gerelateerde artikelen lezen en of sites bezoeken.
Dus Nieuwsites mag, alleen DGK info daar mogen ze niet lezen en moeten ze weg klikken.
Is al bekend Heeft degene van het interview gisteren al aan Nas verteld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef botox het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze nu eens uitvinden dat Eric een drag queen ís!
Die worden ook gescreend... En nu geef ik het op! We zullen het wel zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo zeker van. De artikelen in de hardcopy Telegraaf mogen ze ook lezen.
Idd,!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wist jouw dochter toen al dat je niet met vriendelijke meneren mee mocht gaan, omdat die eigenlijk helemaal niet zo vriendelijk zijn. Amanda heeft dat echter nog niet door.![]()
Sommigen mogen het niet, anderen wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Volgens mij praten we hier nu net zo langs elkaar als in die villa...
Ik bdoel: Ze moegn wel vrij surfen, maar géén DGK gerelateerde artikelen lezen en of sites bezoeken.
Dus Nieuwsites mag, alleen DGK info daar mogen ze niet lezen en moeten ze weg klikken.
De vraag is alleen of Nas dat ook echt gehoord heeft, ander zou ze het zeker tegen Brian gezegd hebben .Denk dat het niet is doorgedrongen bij haar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Is al bekend Heeft degene van het interview gisteren al aan Nas verteld.
Dat doen we.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die worden ook gescreend... En nu geef ik het op! We zullen het wel zien.
![]()
Ben benieuwd wat de volgende brief is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja, beetje jammer dit van Syl, want dit was juist een mooie voorzet van de redactie (met hulp van Brian) om Eric 'ns even flink aan te tand te voelen. Het zit er inderdaad gewoon niet in.
Syl vertelde vanmiddag aan Natas dat ze dat wilde doen tijdens de stemronde, maar dat ze eerst nog meer informatie wilde... maar dan,.. ja dan! Ging ze hem ff flink de oren wassen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja, beetje jammer dit van Syl, want dit was juist een mooie voorzet van de redactie (met hulp van Brian) om Eric 'ns even flink aan te tand te voelen. Het zit er inderdaad gewoon niet in.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jan Klááááááááaááássen!!!! Pas op!!! Achter je!!!!!![]()
Ja maar ze zei net ook tegen Huub dat ze Eric er niet uit gingen stemmen. Ik denk dat Syl niet vaak de (hele) waarheid vertelt aan Natasia.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Syl vertelde vanmiddag aan Natas dat ze dat wilde doen tijdens de stemronde, maar dat ze eerst nog meer informatie wilde... maar dan,.. ja dan! Ging ze hem ff flink de oren wassen...![]()
ya right duidelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef n1ek het volgende:
[..]
lees het hele verhaal op de dgk site daar staat het
Niet helemaal duidelijk, een zwerver of een junk .....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er staat een zwerver in de hoek van de keuken.....
Sylvai heeft ook Eric nodig als buffer. Eén foute actie van Huub weer en Sylvia is weer Remy. En vrijdag mag de alcohol weer in de man.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar ze zei net ook tegen Huub dat ze Eric er niet uit gingen stemmen. Ik denk dat Syl niet vaak de (hele) waarheid vertelt aan Natasia.
Het is de gepasseerde poolboy.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik krijg weleens een rare blik hoor, als ik "houd je BEK, smerige stinkhoer" naar de TV schreeuw.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Maar geef toe dat je zelf ook wel eens iets zou willen schreeuwen naar iemand
Dank je! Ik zat al te kijken...wie is die gast daarzo in het hoekie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dan moeten ze maar wat wantrouwender zijn!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zal wel weer een watje zijn maar ik vind de actie van Brian helemaal niet okay...ook niet als Hupert hem zou hebben geflikt...
Het staat me tegen dat iemand er door roddel en achterklap uitgestemd kan worden
Ik vind dat mensen er alleen op hun eigen dingen uitgestemd mogen worden...
Zou het erg lullig vinden als Eric eruit ligt en zich van geen kwaad bewust is
Denk dat de bewoners zich dan ook heel lullig zouden voelen![]()
Eensch hoor... onder de gordel praktijken, ook als Huub het gedaan zou hebben. Al ben ik bang dat je Nas en Brian op die manier moet aanpakken... naar normale wooden hebben ze nog nooit geluisterd.. dilemma's .. dilemma'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zal wel weer een watje zijn maar ik vind de actie van Brian helemaal niet okay...ook niet als Hupert hem zou hebben geflikt...
Het staat me tegen dat iemand er door roddel en achterklap uitgestemd kan worden
Ik vind dat mensen er alleen op hun eigen dingen uitgestemd mogen worden...
Zou het erg lullig vinden als Eric eruit ligt en zich van geen kwaad bewust is
Denk dat de bewoners zich dan ook heel lullig zouden voelen![]()
Brief? welke brief ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef Brici het volgende:
weet iemand mischien wat meer over die brief wat natasia had gevonden in de keuken vanmiddag?
potdommequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef Brici het volgende:
weet iemand mischien wat meer over die brief wat natasia had gevonden in de keuken vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |