quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar hebben we nu een nieuw werkwoord voor: verbraaajen
je hebt erg veel gemist hoor vandaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Goedenavond allen, wat een ellende voor die kok om te proberen Snollie wat bij te brengen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar hebben we nu een nieuw werkwoord voor: verbraaajen
Lie dat je met me meeleeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
je hebt erg veel gemist hoor vandaag![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian probeert zich uit alle macht te herrinneren wat zijn personal coach hem allemaal ook alweer had ingefluisterd achter.
Yep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart wordt lekker getest de laatste dagen..... Hij wordt waarschijnlijk teruggepakt op zijn negatieve houding.
"De bok" laat even zien wie de baas is.....![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Leuk die kookcursus, maarre ik wil dat ze er achter komen dat Brainles met die brief is bezig geweest. En verdient hij trouwens geen rode kaart daarvoor ???????
Ja dan wil hij haar fucken in haar michelin sterretje tot ze aan de kook is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Geef dat meisje nou niet teveel hoop.. Brian kennende praat ie haar zo een michelin ster en een eigen kookprogramma aan!
Nou, dat valt een beetje tegen hoor. Het lijkt meer op in stukken scheuren .....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
amanda fileert beter dan Huub
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd zag.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda's mes snijd aan twee kanten! Zag je dat,...ze sneed achteruit.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Geef dat meisje nou niet teveel hoop.. Brian kennende praat ie haar zo een michelin ster en een eigen kookprogramma aan!
Amanda is oerdom.. maar verder vind ik het geen slecht type.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda probeert het in ieder geval, de meeste snolletjes zouden zo'n vis niet eens vasthouden
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En dan noemen we het 'Koken met Amanda', dushi!"
"Oh ja, leuk. Jij hebt allemaal van die goeie ideeën, zeg!"
"Neuken?"
"Ja!"
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En dan noemen we het 'Koken met Amanda', dushi!"
"Oh ja, leuk. Jij hebt allemaal van die goeie ideeën, zeg!"
"Neuken?"
"Ja!"
Wat mij betreft verdiendt Brian de rode kaart (als de regels zo zijn dat ze geen nieuwssite mogen bezoeken op internet)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Leuk die kookcursus, maarre ik wil dat ze er achter komen dat Brainles met die brief is bezig geweest. En verdient hij trouwens geen rode kaart daarvoor ???????
Het mooiste is gewoon als eric die brief leest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat mij betreft verdiendt Brian de rode kaart (als de regels zo zijn dat ze geen nieuwssite mogen bezoeken op internet)
Zijn snode masterplan is vanmiddag al gedwarsboomd door Huub, die aan Eric vertelde dat hij geen dingen moest laten slingeren. Eric begreep er natuurlijk niets van, maar Huub zei dat hij Eric er NIET uit zou stemmen.
(volgens mij heeft Huub er geen problemen mee als Bart vertrekt)
Ik vind Amanda wel iets hebben, net zoals mijn dochter toen ze een jaar of 8 was, totaal onbevangen en vrij van enige vorm van kennis!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda is oerdom.. maar verder vind ik het geen slecht type.
HHOE DAN???quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Amanda wel iets hebben, net zoals mijn dochter toen ze een jaar of 8 was, totaal onbevangen en vrij van enige vorm van kennis!![]()
Heeft zijn nieuwe brief zeker klaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef Black_king het volgende:
Brian kijkt even veelbetekenend naar het tafereel in de keuken....
Ze mogen vrij surfen, maar alle DGK gerelateerde artikelen moeten ze zelf wegklikken... Als ze het toevallig tegenkomen j... Maar Brian heeft er doelbewust naar gezocht En dus ook nog eens gelezen. ( Al klinkt het wel iets te intelligent voor Brian, dus dat het aangereikt is door achter zou ook nog kunnen )quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
HHOE DAN???![]()
Ze mogen toch de nieuwssites lezen? Alleen de dag dat Eric zou komen was heel internet verboden. On the other hand: de 'rechtszaak' van Huub hadden ze dus ook kunnen weten. Snap er niets meer van.
Helder, thanks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze mogen vrij surfen, maar alle DGK gerelateerde artikelen moeten ze zelf wegklikken... Als ze het toevallig tegenkomen j... Maar Brian heeft er doelbewust naar gezocht En dus ook nog eens gelezen. ( Al klinkt het wel iets te intelligent voor Brian, dus dat het aangereikt is door achter zou ook nog kunnen )
Syl weet dat Huub het al aan Eric heeft verteld... Dus ik snap niet dat Syl neit even Eric met het verhaal confronteerd... Nu neigt ze er naar om hem ermee te confronteren tijdens de stemming... dat kan weleens te laat zijn)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het mooiste is gewoon als eric die brief leest.
Maar ik ben bang van niet.
Zou het wel dom vinden van Huub en Syl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |