Zat ik ook al te denken, en daar maken ze nog leuke tv mee ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.![]()
Ik had al vermoedens dat NL ook dingen gedaan heeft op internet. Voor een IT (ICT)-er is het vrij makkelijk om berichten door te geven naar vrienden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En Brian heeft de laatste 4 dagen bijna continue overdag achter internet gezeten...
Febo gaat ver voor kids hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
Is ze weer vergeten voor te lezen ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl is trouwens nog niet helemaal afgeschreven.. Net zei ze tegen Bart dat ze het wel verdacht vond dat juist Natasia met die brief aan kwam zetten.
Mika klaagt over de slechte muzikale smaak van Brianquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Black_king het volgende:
Marc klaagt over de harde muziek van Brian...
Lieverd ze kijken mee op het scherm. VNC-achtige programma's. Dus dat zouden ze direct zien. Het is dus niet zo dat er een proxy-blokkering is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik had al vermoedens dat NL ook dingen gedaan heeft op internet. Voor een IT (ICT)-er is het vrij makkelijk om berichten door te geven naar vrienden.
Zo kan je via google (zonder de cache te gebruiken) de eerst 100 letters van een topic lezen.
Ze had ook een brief kunnen voorlezen die er vandaag gevonden isquote:
Denk trouwens dat het nog veel leuker is als ze Brian en Natasia zich gedurende een half uur euforisch laten voelen...en dan de bekende brief...die dan voorgelezen moet worden door....Brian zelf of door Hupert waarin staat dat deze stemmingsronde niet volgens de regels wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook leuk: Eric wordt weggestemd... maar de redactie verklaart de stemming onrechtmatig wegens wanpraktijken. En dan geen uitleg geven.![]()
Dat was ondertussen toch wel duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Black_king het volgende:
Brian denkt dat Bart eruit gestemd wil worden.
ja dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
Is ze weer vergeten voor te lezen ?
Even vergeten, maar verders is ze een goede moeder hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Natasja is dus weer vergeten dat ze moest voorlezen.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Druk met wat? Zat ze weer op de asbak van Eric?
Niet bij de redactie. Die gaf vanmiddag aan dat iedereen eruit gestemd kan worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat was ondertussen toch wel duidelijk geworden.
Ik denk alleen niet dat dat zo wordt goedgekeurd, want het lag er wel heel dik bovenop.
De redaktie is 's nachts vrij "traag", je hebt maar een paar seconden nodig om de eerste 100 letters van een topic in google te lezen, want je clickt niet op de link zelf, maar je ziet alleen de "preview" van de google-search (die dus 100 karakters is)...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Lieverd ze kijken mee op het scherm. VNC-achtige programma's. Dus dat zouden ze direct zien. Het is dus niet zo dat er een proxy-blokkering is.![]()
Belde Bart daarvoor of heeft Brainless gebeld ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Niet bij de redactie. Die gaf vanmiddag aan dat iedereen eruit gestemd kan worden....![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Praat Brian nu tegen het fontein putje ?
En ik vergeten te luisteren. Ik dcaht om 18.30 nog zo toen ik de was aan het opvouwen was dat ik wel om 19 klaar moest zitten om te luisteren naar een verhaal over meester Maxquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Oh Kut ik zit al 5 maanden in de gouden kooi en ik heb gewoon fucking 2 kinderen fucking thuis zitten!~WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij tegen alles en iedereen zolang het maar niet tegenspreektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ja en wast zijn handen in onschuld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Rustig schatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh Kut ik zit al 5 maanden in de gouden kooi en ik heb gewoon fucking 2 kinderen fucking thuis zitten!~WHAT THE FUCK
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is sinds vanmorgen zijn grootste vriend geworden.
Hij noemt het gat liefkozend "Amma"
En de kriebelbeestjes.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik vergeten te luisteren. Ik dcaht om 18.30 nog zo toen ik de was aan het opvouwen was dat ik wel om 19 klaar moest zitten om te luisteren naar een verhaal over meester Max![]()
Zekersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij geeft die Briaaaaaaaaajen gewoon aanwijzingen in papiemento door via streams aan zijn familie. Moeten de redaktie toch ook verbieden
Yo mamie me cry. Me fokkie Amoebo bigga tittaas, gooedo ideo? Oof me fokko piesnicht Erichiquita?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij geeft die Briaaaaaaaaajen gewoon aanwijzingen in papiemento door via streams aan zijn familie. Moeten de redaktie toch ook verbieden
En via de Salamander en het fontein putje krijgt hij weer informatie terugquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Daarom praat die ook in de wastafel hij weet dat aan het eind van de afvoer zijn moeder zit te luisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
Hij lijkt trouwens ook dat Braaajen met de dag slechter Nederlands gaat spreken
Zie je ik wist het !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Forme het volgende:
[..]
En via de Salamander en het fontein putje krijgt hij weer informatie terug![]()
wie heeft het opgeslagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef lady1 het volgende:
ja wie heeft het dan laat ik door een vriendin van me straks vertalen die spreekt papiementos en zelfs zij haat die goser
Wrs HiDiHo maar die is er nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |