Da's zeker een strikvraag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig weet waarop de melodie van Re:locate - showdown gebaseerd is?
Hier te beluisteren: http://www.trackitdown.net/genre/trance/track/249663.html
Klopt, maar er zit wel een melodie in, helaas kon ik enkel dit fragment vinden waarin je alleen het einde van dat stuk hoort (quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's zeker een strikvraag?
Het is nogal eentonig, da's dus geen melodie
raccoon in de remix?? het heeft er wel iets van weg voor zoon heel kort stukje.. hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig weet waarop de melodie van Re:locate - showdown gebaseerd is?
Hier te beluisteren: http://www.trackitdown.net/genre/trance/track/249663.html
Zou in de OP moeten iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je zoekt iets met:
-Een panfluit: Carlos - The silmarilla
-Tupduduhduhduhduh: The Fratellis - Chelsea Dagger
-Een flu( i )trefreintje: Peter, Bjorn and John - Young folks
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ik zou graag willen weten wie en welk nummer je hoort in de nieuwe KPN reclame..."KPN sluit je aan" met die mensen die allemaal circels trekken rondom hun huis.
Aldus de website van KPN.quote:Welke commercials van KPN zijn er momenteel op de TV?
Commercial: Beeldbellen (jongen blaast via mobiel kaarsjes uit)
Muziek / Titelsong en uitvoerend artiest: Speciaal gecomponeerd muziekstuk voor KPN getiteld So closely.
Commercial: KPN Sluit je aan (het aansluiten van mensen wordt zichtbaar gemaakt door een menselijke ketting).
Muziek / Titelsong en uitvoerend artiest: Muziek gebaseerd op een compositie van de Stereo MC’s getiteld Connected.
Commercial: 'Service' (KPN helpt ondernemers vooruit met persoonlijk advies.)
Muziek/Titelsong en uitvoerend artiest: ‘Clapping song', van Shirley Ellis
Commercial: Hi maakt reclame voor voordelig MMS.
Muziek/Titelsong: Liedje is speciaal voor KPN gecomponeerd door Sander Baas & KnowHow. Tekst: Muller, Van Himbergen en Du Crocq.
Bedankt, dat had ik namelijk ook al gevonden. Maar die nieuwe reclame staat er niet bij. Dat die mensen die circels trekken rondom hun huis Volgens mij is dat ook een KPN sluit je aan reclamequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
Aldus de website van KPN.
Als je ook maar enigszins had gegoogled, had je het nummer zelf best kunnen achterhalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef tonks het volgende:
Help ik zoek een nummer
Komt uit de film Trailer Park Boys: The big dirty kan het nummer nergens vinden hier kan je het liedje horen http://video.tinypic.com/player.php?v=2woenmv
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef tonks het volgende:
Heel erg bedankt
En ik moet google eens goed leren gebruiken. ik had wel echt gezocht.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef heaven7 het volgende:
Vanochtend was er op radio 10gold een frans liedje op, gezongen door een aantal mannen en vrouwen in een beetje middeleeuws achtige stijl.. zovan arm in arm met zn allen deinen op de muziek..
Iemand enig idee?
Is een liedje uit de animatiefilm 'The Snowman' (naar een prentenboek van Rayond Briggs), heet 'Walking in the air' en is gecomponeerd door Howard Blake.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Logician het volgende:
Ik zoek zo''n kerstliedje:@
Je ziet in de clip een jongentje die wakker word en de sneeuwman ziet, is een klassieker, ben alleen de naam kwijt.. (word ook door dat zelfde jochie gezongen).
Joquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie zingt het nummer in de Philips-reclame voor LivingColors en wat is de titel? Doet me denken aan Carla Bruni, maar weet 't niet zeker.
Reclame is hier te zien onder Publicaties en Events: http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
Dat is Regina Spektor - US: http://www.youtube.com/watch?v=9pKujuTgtL0quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ik zou graag willen weten wie en welk nummer je hoort in de nieuwe KPN reclame..."KPN sluit je aan" met die mensen die allemaal circels trekken rondom hun huis.
Inderdaad niet de juiste topic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef Xbox_360 het volgende:
Mischien niet helemaal het juiste topic. Maar weet iemand waarom geen enkele video van www.ster.nl het doet?
Ik wist net zoveel maar vond 'm tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:41 schreef robster16 het volgende:
[..]
thanx, ik heb al van alles geprobeerd, maar ik had geen naam, geen titel, niks. Alleen de beelden in de videoclip als uitgangspunt, dus thanx
ja, bedanktquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:15 schreef Troel het volgende:
Ow gelukkig, dan lopen er in ieder geval meer mensen met dat deuntje in hun hoofd vandaag
Bedoel je She's Madonna?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:04 schreef SuperRogier het volgende:
Hoe heet dat verschrikkelijke nieuwe nummer van Robby Williams?
Nee maar wel 1 van de nieuwere nummers, maargoed dat is hem inderdaad, dankjewelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bedoel je She's Madonna?
Da's niet verschrikkelijk nieuw hoor, je hoort 'm al een tijdje op de radio
1. DJ Micro - Inside of Mequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef xtuned het volgende:
heb 2 filmpjes waar ik het nummer wat daardoor wordt gespeeld zoek.
http://www.youtube.com/watch?v=HmeJbNow3rc
http://www.youtube.com/watch?v=vF-s2sx8G1Q
alvast many thanks.
die zoek ik dus ookquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
is dat niet van Vaya con dios?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek 'n Nederlandstalig nummer maar ken helaas geen fuck van de tekst. Ik hoorde 'm vanmiddag vaag uit een auto pompen, dus vraag me niet naar woorden.
Wel weet ik dat er in 't refrein zit: "Heeeey nana na. Heeeey nana na."
Best 'n vrolijk nummer, lekker voor in de kroeg o.i.d.
Ja! Dank je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
is dat niet van Vaya con dios?
http://www.youtube.com/watch?v=7LUm-E4GPU8
Deze dus
Misschien Jewel - Fade away?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van zo'n 4 a 5 jaar geleden. Het werd eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department. De tekst ik ongeveer kon verstaan was: I'm faling away, just like the sun/stars. Het werd door een vrouw gezongen.
Laat me raden: DJ Maarten - Ik ben een kikkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer.. in de skihut in tilburg was het het meest aangevraagde nummer... het word gezongen door een gast, en is vrij snel en catchy
In het refrein word er ook: Tududu dudududu tududududu gezongen
Het is een nederlands nummer trouwens...
Tis trouwens niet chelsea dagger...
Uit de OP:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Wie heeft er het nummer: Backstage - DJ Isaac voor me.
Of een mix ervan. De zin: "I'll be your bitch" komt er in voor. Als je m hebt, moet je me maar een PM sturen, ik zou hem erg graag willen hebben.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Tim DeLuxe ft. Sam Obernick - It just won't doquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef kaigroef het volgende:
eh ik zoek en nummer naar aanleiding dat ik het deels hoorde op de radio en toen wist ik weer dat in de clip in een arena was met een aantal vrouwen die aan eht volleyballen waren.
het valt in de richting van dance mocht iemadnhet ween graag
klinkt als een remix van 'i'm sailing away'. door diverse uitgevoerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van zo'n 4 a 5 jaar geleden. Het werd eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department. De tekst ik ongeveer kon verstaan was: I'm faling away, just like the sun/stars. Het werd door een vrouw gezongen.
Probeer de site van Q music.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen nog op Q Music hoorde. Het wordt gezongen door een man en heeft een tekst als
Why don't you like me, why don't you like me, why don't you like meee...
(of 'Want you to like me', dat kan ook)
en dat wordt dan in een steeds iets hogere pitch gezongen. Het heeft wat weg van Queen... Google kon me niet helpen (maar misschien zoek ik verkeerd). Wie weet 't?
Die vraag wilde ik net stellen! Please, anyone. Hoe heet deze topper?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen nog op Q Music hoorde. Het wordt gezongen door een man en heeft een tekst als
en dat wordt dan in een steeds iets hogere pitch gezongen. Het heeft wat weg van Queen... Google kon me niet helpen (maar misschien zoek ik verkeerd). Wie weet 't?
Mika - Grace Kellyquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
DAT IS EM!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
Mika - Grace Kelly
http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
Volges mijn iets met "Just Won' t Do" Nederlandse housegast met een italiaanse zangeres.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef kaigroef het volgende:
eh ik zoek en nummer naar aanleiding dat ik het deels hoorde op de radio en toen wist ik weer dat in de clip in een arena was met een aantal vrouwen die aan eht volleyballen waren.
het valt in de richting van dance mocht iemadnhet ween graag
Lifelike & Khris Menace - Discopolisquote:Op donderdag 22 februari 2007 05:07 schreef stroopje het volgende:
Help ik heb een clipje gezien waarin een lekkere meid in een rode stringnet uit de zee komt en daarna onder de douche gaat staan en daarna een duik neemt in een zwembad het is een dance nummer maar het is zeker geen Carlos - Silmarillia
Justice vs. Simian - We Are Your Friendsquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:09 schreef gravis01 het volgende:
[quote]
Hallo!
Ik zoek al een tijdje naar een nr. Het is een vrouwenstem die op een sensuele manier "oh come on" enkele keren na elkaar zingt. Veel meer wordt er in dit nr ook niet gezongen. Het is een melodie die in je hoofd blijft rondhangen. Dit liedje is wel nie zo recent. Is al een tijdje uit dacht ik. Hopelijk kan je me helpen en heb je genoeg informatie!
Mvg,
Gravis01
Don't worry, komt wel in orde.quote:PS: Ik ben nog maar pas lid en heb te laat opgemerkt dat je voor dit soort vragen in een aparte topic moet zetten. Ik heb dit bericht nu in een aparte topic geplaatst.. Kan ik dit ergens verwijderen of wordt dit gebeurd door mod's?
Nieuw inderdaad en het heeft wel iets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Richardfun het volgende:
Is dit een erg nieuw nr? Vind em echt top
Maar is het dance/elektronisch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef gravis01 het volgende:
@Quannum: Dit nr is het niet.. heb dit liedje ook staan, ook heel mooi! Bedankt voor de hulp alleszinds!
schupje!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef bosgorilla het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
[..]
die zoek ik dus ookiemand?
nee dit is hem nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef kaigroef het volgende:
kijk eens bij deze lyrics pagina is het dat nummer ?
http://www.goldlyrics.com(...)u_2000_watt_s_remix/
dnek het wel maar weet niet of het hem is.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tim DeLuxe ft. Sam Obernick - It just won't do
Beetje achterlopend enzo...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Volges mijn iets met "Just Won' t Do" Nederlandse housegast met een italiaanse zangeres.
Edit: Tim Deluxe & ??? =- Just Won't Do.
Kheb hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer.. in de skihut in tilburg was het het meest aangevraagde nummer... het word gezongen door een gast, en is vrij snel en catchy
In het refrein word er ook: Tududu dudududu tududududu gezongen
Het is een nederlands nummer trouwens...
Tis trouwens niet chelsea dagger...
Is het niet:DJ Jerome & DJ Gerrit - Clap and Jump?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kheb hem![]()
Twas Addie - Ik kom terug![]()
Ik zeg toch netquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is het niet:DJ Jerome & DJ Gerrit - Clap and Jump?
Edit: oh laatmaar je hebt hem al
Dan zoe ik wat:
Hoe heet dat nummer van een reclame op net5 van het programma Harsttoch ofzo.
Ja sorry ik zag alleen je laatste postquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch net: tis niet chelsea dagger en iets dat erop lijkt.
Het is dus "ik kom terug" van "addie".
Liz Kay - When Love Becomes A Lie ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben op zoek naar een "Cascada" achtig plaatje met de herhalende vocal: "When love become a lie....."
Iemand enig idee?
Yep, dat is hem!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:44 schreef vinniel83 het volgende:
[..]
Liz Kay - When Love Becomes A Lie ?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=120337800
JAAAA dat nummer zoek ik ook,. Wat is het Wat is het?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Frappelsien het volgende:
Ik hoor nu al een tijdje een super mooi liedje tijdens de reclames.![]()
Het is een nummer dat ze gebruiken in de reclame van KPN, mobielthuis
Iemand?
KPN - MobielThuis / Regina Spektor - Usquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Frappelsien het volgende:
Ik hoor nu al een tijdje een super mooi liedje tijdens de reclames.![]()
Het is een nummer dat ze gebruiken in de reclame van KPN, mobielthuis
Iemand?
Danku!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
KPN - MobielThuis / Regina Spektor - Us
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=730&Itemid=44
google en of playlist van de zender al gecheckt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Als ik zeg: "Colorado" , "Dancehit" , "Q-Radio" en "Recent" , weten jullie dan genoeg? Ik zoek het al een tijdje
Tweet - Boogie 2nitequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef kebabkever het volgende:
[..]
google en of playlist van de zender al gecheckt?![]()
http://imdb.com/title/tt0120611/soundtrackquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Snever het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat tijdens de openings scene wordt gedraaid in de film Blade?
Die discotheek muziek. Tu ta detetetudu Tu ta detetetudu Tu ta detetetudu enz.
Dank
Lyrics for n.Lannon Chemical Friendsquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:35 schreef kebabkever het volgende:
Ik hoop dat iemand dit nummer kent, want ik ben het dringend op zoek. het nummer zit ook in the butterfly effect 2: ik heb een stuk songtekst kunnen opsporen
always searching
looking for the one to wrap your soul around
sing the one name
as you let go the fear of flying
you're one your way endless love...
and you say
you're gonna turn time arround
Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen hiermee. Internet heeft geen antwoorden...
Dankje voor je hulp!! echt tof van je! Maar even , waar vind je dit nummer bijvoorbeeld? Aangezien ik het echt nergens kon vinden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Lyrics for n.Lannon Chemical Friends
2. Turn Time Around
always searching, looking for the one to wrap your soul around
sing the one name as you let go the fear of dying, you're on your way
endless love
Zo, das bizar,quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:36 schreef xtuned het volgende:
Zijn we weer.
een nummer uit de jaren 80 ook ooit gebruikt voor een suikervrij snoepje.
franse zangeres en franse tekst.
Het refrein kwam ineens bij me op vannavond.
Ella, ella ella ellaaa whoepidoe, whoepidoe. je ne sui pas ella.
Kon de lijst niet groterquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://imdb.com/title/tt0120611/soundtrack
Ik hoop dat ik wat kan betekenen
http://www.nlannon.com/quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Dankje voor je hulp!! echt tof van je! Maar even , waar vind je dit nummer bijvoorbeeld? Aangezien ik het echt nergens kon vinden...
Was dat niet Ella elle l'a van France Gall?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:36 schreef xtuned het volgende:
Zijn we weer.
een nummer uit de jaren 80 ook ooit gebruikt voor een suikervrij snoepje.
franse zangeres en franse tekst.
Het refrein kwam ineens bij me op vannavond.
Ella, ella ella ellaaa whoepidoe, whoepidoe. je ne sui pas ella.
Jaaah arigato gozaimasuquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lifelike & Khris Menace - Discopolis
ook een leuk nummer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Zo, das bizar,
Ik stond gisteren ochtend in de douche toen ik aan dit nummer moest denken, na 2 dagen discuseren met mijn collega's zijn we er alleen achter gekomen dat de naam van die snoepjes Sula was...
Ik zoek mee in ieder geval...
http://www.youtube.com/watch?v=SQ5EL4iaDTAquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zoek een nummer van de Arcade fire. De clip gaat over getekende poppetjes die uiteindelijk een groot poppetje (slechterik) kapot maken en het speelt zich deels af op een electriciteitscentrale?
Sanctuary - Origenequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een soort trance nummer, het heeft deze zin in zich: "This is yourrrrrrrrr sanctuarrryyyy,.... sanctuary"
Wordt gezongen door een vrouw..wordt geregeld gedraaid op XFM, alleen staat niet in de playlist.
Bvd
Volgens mij The Prodigy - Voodoo People (Pendulum remix)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Welk nummer hoor je hier op de achtergrond? Het ligt op het puntje van m'n tong.
http://www.youtube.com/watch?v=bZpwvXE3H2A
Idd, had die al gedownload alleen dat is de softe versie... aangezien je link wel de goede is, zal ik ffkes onder de remixes zoeken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sanctuary - Origene
http://www.blastro.com/player/origenesanctuary.html?detect_mediatype=flv&detect_bitrate=_700
Thanks!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij The Prodigy - Voodoo People (Pendulum remix)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik heb een stukje muziek opgenomen van Mohradio.com maar geen idee van welke artiest het is of wat het nummer is. Het fragment van 1 minuut heb ik opgeslagen en is te vinden via http://145.37.208.96/168742/muzieknummer.wav
Kan iemand me vertellen hoe het nummer heet of van wie het is (of beide) alvast bedankt![]()
Blade Soundtrack - Bloodravequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Snever het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat tijdens de openings scene wordt gedraaid in de film Blade?
Die discotheek muziek. Tu ta detetetudu Tu ta detetetudu Tu ta detetetudu enz.
Dank
Mocht het helpen: Ik weet bijna zeker dat hij op "538 Dance Smash Hits 2007 Volume 1" staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Een van deze nummers dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mocht het helpen: Ik weet bijna zeker dat hij op "538 Dance Smash Hits 2007 Volume 1" staat.
quote:01 - eric prydz vs. floyd - proper education
02 - booty luv - boogie 2nite
03 - jekyll & hyde - frozen flame
04 - erick-e - the beat is rockin
05 - camille jones - the creeps (fedde le grand remix)
06 - jaymen - ooh la lishious
07 - sharam - patt (party all the time)
08 - tarting rock feat diva avari - don’t go
09 - dj tilo - mr. perfect
10 - the highstreet allstars - to france
11 - team x - x-vision
12 - carlos - silmarillia 2007
13 - caramel club - mama say mama say
14 - kortezman - my love
15 - chris lake feat laura v - changes
16 - david vendetta - love to love you baby
17 - olav basoski - like dis (fedde le grand remix)
18 - mason vs princess superstar - perfect (exceeder)
19 - ben macklin - feel together
20 - tom share - philosophy
21 - looney tunez vs doop - doop 2007
Klinkt als 'Everybody's fucking but me' van Asylum Street Spankers. Op Amazon is 30 seconden te horen in vreselijk slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Triangeljosti het volgende:
ik zoek een jazz nummer... was gewoon rustige jazz, maar dan met een vette tekst over seks en zo. Iets van "I want to be fucked" of zo.
Ik hoorde het van de week op Kink FM. Schijnt van een artiest te zijn die serieuze jazz maakt maar dan met bijzondere teksten.
Dat weer wel, lekkere hardhousequote:
Idd dat nummer! Artiest die ik hoorde is Durwood Douche. Thanks!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:57 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt als 'Everybody's fucking but me' van Asylum Street Spankers. Op Amazon is 30 seconden te horen in vreselijk slechte kwaliteit.
Het is trouwens niet deze die ik bedoel. Er zijn namelijk twee reclames, eentje voor die maand en eentje voor de avond zelf.quote:Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Kan ik niet luisteren, maar ik zie een plaatje van wat mij een recent nummer lijkt van een neger (no racism intended)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Gitanki het volgende:
Jeden - On Y va?
Yoshimoto - Do what you do? (danwel Du what u du)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Jonez het volgende:
Ik zoek een recent nummer dat gaat van :
shu shu_________ du du________ shu shu![]()
Elktro pop rock nummer.
Ik hoop dat iemand erwat mee kan.
Niemand ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ik zoek een nummer die de game 24 heures du mans ook gebruikt als intro hij is heel bekend volgens mij. Wordt vaak gebruikt bij tv-series.
sorry meer info heb ik niet![]()
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=44quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef PAA-053 het volgende:
Iemand toevallig al iets gevonden over het nummer uit de reclame van Philips: Living Colours?
Lijkt wel een internetspeurtocht, niemand heeft hem nog volgens mij....
Je ben de bestequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yoshimoto - Do what you do? (danwel Du what u du)
Oh wat goed van jou zeg! Miereneukerig Strebertjequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Beetje achterlopend enzo...![]()
![]()
Een cover van Monday Monday van Mama's and the Papa's wellicht?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef fate het volgende:
Ik heb maar weinig informatie maar toch: ik zoek een nummer waarin 'Monday Morning...(iets dat ik niet kan verstaan)' voorkomt en even later komt dan zo een vette beat en zo meerdere keren doorheen het nummer.
Ik weet niet of iemand hier iets mee is.?
Nee, het is een nieuwer nummer en er komt een stevige beat in voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een cover van Monday Monday van Mama's and the Papa's wellicht?
Komt volgens het Mooi weer de leeuw topic Mooi! Weer de Leeuw #15: Tussen Hemel en Aarde uit de film Dreamgirls. Een rondje google kom ik op http://www.weddingvendors(...)ng-you-im-not-going/quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef DaFan het volgende:
Ik zoek ook een keer een liedje!
Net bij Laat de Leeuw ging Adje een nummer zingen met een grote pruik op en een jurk. Lijkt me dus dat het van een zwarte vrouw is en was een beetje a la The Supremes enzo. Hij herhaalde vaak You gonna love me
Ik heb gegoogled en daar kwam The Supremes uit maar dat is hem dus niet. Ik vond ook nog Monifah maar ik weet t niet zeker.
Iemand een idee van wie dit nummer is, en of ie uberhaupt You gonna love me heet?
Bedankt! Kan de versie van Holliday niet vinden maar met de OST van Dreamgirls kom ik een heel eind (versie van Jennifer Hudson).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt volgens het Mooi weer de leeuw topic Mooi! Weer de Leeuw #15: Tussen Hemel en Aarde uit de film Dreamgirls. Een rondje google kom ik op http://www.weddingvendors(...)ng-you-im-not-going/
Lama!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:56 schreef Ballistic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=m0HSpMMPRGQ ?
Misschien helpt Lil' Kim [Wiki] je verderquote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek een (nieuw?) liedje van Lil' Kim.
Je ziet haar dan zingen, samen met iemand in de sterren, dan zie je zo'n gezicht gevormd in de sterren en dan kijkt Lil' Kim telkens naar boven terwijl ze met hem zingt.
Rustig nummer.
Weet niet of het een nieuwe is.
Kan ook zijn dat het ft. Lil Kim is
Thnx
Kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=44
LivingColors - artiest onbekend, geschreven door Josh Field
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Parvus het volgende:
Eerst nummer wat je hoort op deze (rare) site.
Kelis ft. Cee-Lo - Lil' starquote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek een (nieuw?) liedje van Lil' Kim.
Je ziet haar dan zingen, samen met iemand in de sterren, dan zie je zo'n gezicht gevormd in de sterren en dan kijkt Lil' Kim telkens naar boven terwijl ze met hem zingt.
Rustig nummer.
Weet niet of het een nieuwe is.
Kan ook zijn dat het ft. Lil Kim is
Thnx
Niemand?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef fate het volgende:
Ik heb maar weinig informatie maar toch: ik zoek een nummer waarin 'Monday Morning...(iets dat ik niet kan verstaan)' voorkomt en even later komt dan zo een vette beat en zo meerdere keren doorheen het nummer.
Ik weet niet of iemand hier iets mee is.?
wow je bent echt goedquote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Solex vs. Jotto - Tropical Weather DJ Rimi - Party (Multimix 4) Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes (Dane-E_Remix)
O vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:56 schreef Ballistic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=m0HSpMMPRGQ ?
Nee, heb ik uiteraard al gekekenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpt Lil' Kim [Wiki] je verder
Jaa dat is 'm!!!quote:
Found it!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik zoek de muziek van de aftiteling bij Miss Potter
Ik ken enkel het liedje van de Kaiser Chiefs - Na Na Na Na Naaa maar ik denk niet dat het dat is?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef nemesis4 het volgende:
Ik zoek (nog steeds) een Yorin Travel achtig nummer, maar aangezien het niet echt lyrics heeft (waar ik vanaf weet, is het moeilijk zo niet onmogelijk via google te vinden) De enige lyric die ik weet dat er in zit is het volgende:
Naaaaaa Na Na, Na Na Nana
waarbij de eerste Na ongeveer 4 seconden duurt en de rest ongeveer 1 seconde. Het is een rustig nummer en wordt gezongen door een vrouw. Het nummer zelf is een beetje lounge achtig en klinkt daardoor een beetje zomers, maar dan in de relaxte zonsondergang kind of way. Beetje vage beschrijving dit natuurlijk, maar ik hoop dat ik eindelijk dit nummer eens kan vinden.
Lees de OP eens, wil je?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van Add N to (X) - Plug me in. Ik kan het nergens meer vinden...
Carol'in - C'est la ouate?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef DoimeN het volgende:
Ik zoek een nummer, het is een frans nummer
En het is wel een hitje geweest in nederland, maar best wel oud al, dit kwam erin voor
Tu tu tu.
vaag idd, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
Is het deze:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben zelf ook opzoek naar 2 nummers. Beide heb ik een aantal keer op RTL4 bekeken.
Een daarvan is een commercial van NUON. Op Ster.nl is deze nog niet terug te vinden. De nieuwe reclame van NUON is het zover ik weet.
Mika - Grace Kellyquote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef bloempje_1 het volgende:
aloa, ik heb niet veel info, maar misschien kunnen jullie er iets meeik ben op zoek naar een nummer waarvan ik dacht dat t door de scissor sisters werd gezongen (er wordt erg hoog gezongen
) maar na de songteksten van de scissor sisters doorzocht te hebben wordt het nummer volgens mij door iemand anders gezongen....volgen jullie me nog? in ieder geval kwamen er in het refrein volgens mij kleuren voor (purple enzo). Tot slot weet ik dat t gister rond 4 uur op de radio was....sorry voor mijn wazige verhaal maar kan dr niks anders van breien, alvast bedankt !!!
Ja volgens mij welquote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is het deze:
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=745&Itemid=44
Bobby Darin - I'm Beginning To See The Light
Misschien?
Het genre is Trance.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
New York New York - Moby ft. Debbie Harryquote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik me alleen nog de clip kan herinneren. De clip bestond uit een viertal personen (twee vrouwen, waarvan eentje dik en ander dun, en twee mannen) die steeds in een andere omgeving dansten (en zongen?). Ik meen me te herinneren dat het een nummer was wat gefeatured met Moby, maar dat kan ik fout hebben.
iemand misschien een idee?
Jaa! Thnxquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
New York New York - Moby ft. Debbie Harry
http://www.youtube.com/watch?v=NB1pu_OqsIY
Buzzy bus - (You) Don't stop ?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben op zoek naar een "dance/techno" achtig nummer dat ik laatst op de radio hoorde (Caz) en het is al een aantal jaren oud. Wat ik mij kan herinneren is dat het nummer You Dont Stop heette. Maar ik kan nergens vinden van wie het is. De lyrics zijn nogal eentonig (namelijk om de zoveel tijd "you dont stop you dont stop"
Jeez thanks! wist niet dat dit topic zo snel ging!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Gitanki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=SQ5EL4iaDTA
Ik zag hem net voorbij komen, en Geqxon had gelijk, hij staat inderdaad op de 538 DSH.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Nu deze nog alsjeblieft!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:34 schreef Bolter het volgende:
Het nummer wat onder de reclame voor "Veronica's autoweekend/avond" staat. Tis puur instrumentaal. Zat ook in een of andere boardfilm die ik had, maar daar heb ik er nogal wat van dus kan dat absoluut niet meer terugvinden...
[..]
Het is trouwens niet deze die ik bedoel. Er zijn namelijk twee reclames, eentje voor die maand en eentje voor de avond zelf.
Kim Wilde - Kids in America ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
ik zoek n nummer wat ik laatst in aflevering 2 van valerio in de sneeuw () zag.
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
Razorlight - America?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
nope, was best wel wat meer rock dan dat..quote:
Inderdaad, dankjewelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef Gitanki het volgende:
Joop - The future
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholdequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Rossoneri het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een nummer (ja echt waar!!) de artiestennaam was iets met Jimmy's school ongeveer, en in het nummer ging het over LOVE. Klinkt erg vaag ik weet het, maar iemand die de naam van dat nummer weet??
EDIT: Zo gaat het ongeveer, my girlfriend girlfriend, lalala![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Wilfret het volgende:
[..]
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholde![]()
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goedquote:
Smashin Pumpkins - Bodies ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef SilverBullet het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij van black sabbath/ozzy osbourne is, waarin herhaaldelijk wordt "gezongen" iets als: "love is suicide" (dat kon ik er uit opmaken iig)
Hmm nee niet echt mijn smaak dit nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goed
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.quote:
Ik heb ook alleen gegoogledquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.Bedankt!
Ik dacht misschien wist je het, dus toch maar ff downloaden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen gegoogledKen dat hele nummer niet.
k heb even een poging gedaan tot fluiten van het nummer..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
Iemand een idee?
Gaat hij zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef frank07 het volgende:
[..]
k heb even een poging gedaan tot fluiten van het nummer..
Ik begin zomaar ergens in het nummermaar volgens mij is het herkenbaar voor de mensen die het nummer kennen...
http://media.putfile.com/deuntje-94
zou goed kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Gaat hij zo
blabla trouble from yesterday
al the blabla gonna out and say
Ik heb hem gevonden!quote:
jaaaaaaaa superrrr relaxtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden!
Cast off the crutch that kills the pain,
The red flag waving never meant the same,
Liedertexte The kids of tomorrow don't need today,
When they live in the sins of Yesterday.
Billie Talent - Red Flag
In de film zelf of als begeleiding bij het voorstukje van RTL?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef nvido het volgende:
Er is een voorstukje van de film '' Dr.T and the women '' op RTL5.
In dat stukje komt een kort fragment uit een nummer voor.
Rustig nummer, enige wat ik hoor is '' I will never leave your side ''
Gezongen door een man.
Ik hoop dat iemand mij een groot plezier kan doen
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Er is al een paar weken (misschien langer) een danceliedje op de radio wat op de wijs gaat van "Sash - Ecuador". De tekst is enigzins sensueel en bevat zoiets als "my ..., my ... and my ..." (regelmatig herhaald). Het is iig niet my pussy and my back of zoiets.
Maar hoe heet dit dancenummer
Ok dat is 'm bedankt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Armin van Buuren ft. Jan Vayne - Serenity
DJ Yves Vs. DJ Pascal - La Quador?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds niet...
Uit de OP:quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Snever het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet uit het volgende filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=pPTtdPn-VSY
Uit de comments:
[quote]The second song is called Teardrops, and is by Massive Attack.
The first song is by The Clash, and is called Train in Vain.
quote:Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
Het is een ordinaire verkrachting van Orff's Carmina Burana, maar met dat antwoord zal je wel geen genoegen nemen denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef fate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer noemt? Linkje nr youtube. In de comments staat wel Symphonic Trance maar daar vind ik niets mee :s .
The rush presents: Sensation - the anthem 2004 (white edition)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef fate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer noemt? Linkje nr youtube. In de comments staat wel Symphonic Trance maar daar vind ik niets mee :s .
Bodyrox - Yeah yeah ??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:38 schreef Frenky-boy het volgende:
Haai,
Ik ben op zoek naar een housachtig nummer wat zojuist ook werd gebruikt bij rtl 4's Dancing On Ice, er zit een bepaalde 'schreeuwende' stem in de de hele tijd roept (gilt/schreeuwt)
"Do the ya ya yaaa!!"
"Do the ya ya yaaa!!"
iemand enig idee !?
Mason - Exceederquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Nee, het zou geen jumpstyle, maar wat commercielere dance zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
DJ Yves Vs. DJ Pascal - La Quador?
Hier is ie beter te horen... Tevens heeft niemand hier een playlistje van, ben namelijk geinteresseerd in de titelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Starstylers - Keep on Moving?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds niet...
Daniel Bedingfield - Never Gonna Leave Your Sidequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef nvido het volgende:
Er is een voorstukje van de film '' Dr.T and the women '' op RTL5.
In dat stukje komt een kort fragment uit een nummer voor.
Rustig nummer, enige wat ik hoor is '' I will never leave your side ''
Gezongen door een man.
Ik hoop dat iemand mij een groot plezier kan doen
Iemand ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Ik ken de reclame niet, maar bij 'Hollands', 'vrolijk' en 'mondharmonica' denk ik meteen aan Op fietse van Skik. Is dat 'm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gebruikt wordt in het korte reclamefilmpje van 'Hollands Glorie' op TMF NL, dat filmpje met dat meisje op die fiets. Ik heb het volgens mij wel vaker gehoord, het is een vrolijk nummer gespeeld op mondharmonica. Iemand toevallig een idee?
Edit: het gaat om het eerste fragmentje dat ze hier afspelen: http://www.tmf.nl/?channel=tv&page=digital_nl
Je hebt gelijk!!! Mijn dank is grootquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
Zware Jongens VS DJ Maroon - Jodeljumpquote:
Ik hoor 'Rockin' with the best' van Laidback Luke erdoorheen gemixed, misschien kan je daarop zoeken in een of andere mix?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Chicane - Offshore?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Nummer opgezocht, maar dat is hem niet.quote:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?
Het is misschien een coverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.
De 49 is die kant op --> Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik zoek de 32.
Heeft iemand de 32 gezien ?
Moloko - I can't help myself ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:07 schreef PeZu het volgende:
ja ik zoek ook een nummer
redelijk oud, een klassieker
ik weet maar 1 zin half half
......., is it true what mommy, did you walk away, oh noo oh noo
ofzo
ik kan er maa rniet opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |