Hier is ie beter te horen... Tevens heeft niemand hier een playlistje van, ben namelijk geinteresseerd in de titelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Starstylers - Keep on Moving?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds niet...
Daniel Bedingfield - Never Gonna Leave Your Sidequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef nvido het volgende:
Er is een voorstukje van de film '' Dr.T and the women '' op RTL5.
In dat stukje komt een kort fragment uit een nummer voor.
Rustig nummer, enige wat ik hoor is '' I will never leave your side ''
Gezongen door een man.
Ik hoop dat iemand mij een groot plezier kan doen
Iemand ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Ik ken de reclame niet, maar bij 'Hollands', 'vrolijk' en 'mondharmonica' denk ik meteen aan Op fietse van Skik. Is dat 'm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gebruikt wordt in het korte reclamefilmpje van 'Hollands Glorie' op TMF NL, dat filmpje met dat meisje op die fiets. Ik heb het volgens mij wel vaker gehoord, het is een vrolijk nummer gespeeld op mondharmonica. Iemand toevallig een idee?
Edit: het gaat om het eerste fragmentje dat ze hier afspelen: http://www.tmf.nl/?channel=tv&page=digital_nl
Je hebt gelijk!!! Mijn dank is grootquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
Zware Jongens VS DJ Maroon - Jodeljumpquote:
Ik hoor 'Rockin' with the best' van Laidback Luke erdoorheen gemixed, misschien kan je daarop zoeken in een of andere mix?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Chicane - Offshore?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Nummer opgezocht, maar dat is hem niet.quote:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?
Het is misschien een coverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.
De 49 is die kant op --> Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik zoek de 32.
Heeft iemand de 32 gezien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |