Welk jaar ongeveer dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:54 schreef Snever het volgende:
Het is meer de pop richting in. Echt een heel apart en droog nummer. Het wordt gezongen door een man. Een lichte stem!
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
ff het topic doorlezen was teveel moeite?quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
Roger Glover - Love is all?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb echt een lastige!
Ik had vroeger een skateboard videoband en daar stond een liedje op die ik echt tof vond
Ik gok dat het liedje best wel oud is al. Ik zal het proberen te omschrijven.
In het begin van het liedje hoor je een gitaar spelen op een aparte manier. Daarna hoor je violen. Het enige wat ik nog een beetje van de tekst weet is dit:
''I'm the number for you just don't know you want me to''
Ik weet niet eens of dat goed is maar denk het wel
Wie o Wie mensen?
Bedankt
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Aphex Twin -- Window Lickerquote:Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Ballistic het volgende:
hoi,
hoe heet dat nummer met die gekke dudes in witte kleren, die allemaal met dames en paraplus aan het dansen zijn? O_o dance achtig, geen tekst.. hele idiote clip.
mijn dank is groot.
al eeder gevraagd.. naam vergeten, sorry, ik probeerde me post nog terug te vinden met zoekfunctie maar die deed ff goed gaar
assekruus - slavenkoor?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef __Wouter__ het volgende:
Wat is de titel van een instrumentaal nummer dat altijd met carnaval gedraaid wordt... ik denk dat het een soort wals is. Een goed nummer om de stemming erin te krijgen (als je van carnaval houdt)
Era, Ameno?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef IMWeasel het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat lijkt op Enya/Enigma waarvan ik alleen de clip nog weet waarin 3 of 4 kinderen door een heuvellandschap lopen op zoek naar een zwaard in een steen zoals Excalibur.
Het is al een vrij oud nummer (+- 10 jr) en werd vroeger vaak op de Box gedraaid. Iemand een id?
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
Hij was al beantwoord in de post eronder en bevestigd door degene die m vroeg. En het was niét degene die jij net zegtquote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkgeniaal liedje ook!
Pom, pom pom...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
Of er een nederlandse versie van is weet ik niet, maar 'MacArthur Park' is van Richard Harris.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van 'MacArthur Park' van Donna Summer is toch ook een Nederlandse versie?? Ik word gek, kom er niet op..
niemand?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef robster16 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren. In de clip van dit electro nummer is een vrouw te zien tot op haar schouders die zingt en naast haar ontstaan allemaal patronen van inkt die in het water valt, vanuit het midden gespiegeld. Meer weet ik niet. Beetje franse electro, was gisteren op mtv of tmf, maar er was geen titel of artiest bij voordat hij naar het volgende nummer ging...
Bedankt. Ik denk dat het een keer gebruikt is in een of ander cabaretprogramma, meer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Of er een nederlandse versie van is weet ik niet, maar 'MacArthur Park' is van Richard Harris.
Misschien kun je met deze wetenschap makkelijker zoeken...
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef robster16 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren. In de clip van dit electro nummer is een vrouw te zien tot op haar schouders die zingt en naast haar ontstaan allemaal patronen van inkt die in het water valt, vanuit het midden gespiegeld. Meer weet ik niet. Beetje franse electro, was gisteren op mtv of tmf, maar er was geen titel of artiest bij voordat hij naar het volgende nummer ging...
Camille Jones - The Creepquote:
iemand?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
ohja, wehequote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al beantwoord in de post eronder en bevestigd door degene die m vroeg. En het was niét degene die jij net zegt
Nee het was geen Robbiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Gitanki het volgende:
Robbie Williams?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer dat net op de radio was... Hij is niet zo heel oud, hooguit een paar jaar denk ik.
Het is een pop nummer dat door een zachte mannen stem word gezongen. Tekst van 't refrein is ongeveer: Cause you [...] that make my heart/ head songs.. God knows.. Say it like you mean it... OfzoietsWeet het niet helemaal zeker, google brengt mij niet het nummer wat ik bedoel
Anybody?
The Feeling - Sewn. Handig, zo'n Google...quote:THE FEELING
"Sewn"
Give me the song and I'll say it like I mean it
Give me the words and I'll say them like i mean it
Cos you got my heart in a headlock
You stopped the blood and made my head soft
And god knows
You got me sewn
Nah nah nah etc.
Danny boy, don't be afraid, to shake that ass, and misbehave
Danny boy, I now you got time, but what are you waiting for,
Anyway the dust may just blow away, if you wait for a windy day
But you may find the chance has past you by;
I can't do the walk
I can't do the talk
I can't be your friend
Unless I pretend
So give me the song and I'll sing it like I mean it
So give me the words and I'll say them like I mean it
And god knows
You got me sewn
Nah nah nah etc.
Danny boy, don't be a fool
Take upon to break a rule
Danny boy your looking so low
You looking like the dead grown old
Anyway the blues just may wash away, if you wait for a rainy day
But you may find, the chance has past you by
I can't do the walk
I can't do the talk
I can't be your friend
Unless I pretend
So give me the song and I'll sing it like I mean it
So give me the words and I'll say them like I mean it
Made my head soft
Made my head soft
Made my head soft
Made my head soft
Yeah, yeah, yeah
verkapte ik-weet-hoe-Google-werkt postquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
The Feeling - Sewn. Handig, zo'n Google...
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef D.Rose het volgende:
verkapte ik-weet-hoe-Google-werkt post
verkapt hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.
Je moet je niet zo gauw ergeren..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.
Ik zei er nog bij dat ik al op google had gezochtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En je Nederlands is ook al niet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik zei er nog bij dat ik al op google had gezochtSorry dat ik niet zo goed ben met google als jou.
Maar in ieder geval wel bedankt
Daar erger ik mij dan weer een stuk minder aan, ondanks het feit dat ik lerares Nederlands ben...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
En je Nederlands is ook al niet goed.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Outwork ft. Mr Gee - Elektroquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een fedde le grand achtig nr, met de hele tijd een mannestem papapapapampapapapapam disco, its electro blabla en van alles aan het praatzingen, en dan weer papapapa, met beetje jungletrommels er door heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |