Jeez thanks! wist niet dat dit topic zo snel ging!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Gitanki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=SQ5EL4iaDTA
Ik zag hem net voorbij komen, en Geqxon had gelijk, hij staat inderdaad op de 538 DSH.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Nu deze nog alsjeblieft!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:34 schreef Bolter het volgende:
Het nummer wat onder de reclame voor "Veronica's autoweekend/avond" staat. Tis puur instrumentaal. Zat ook in een of andere boardfilm die ik had, maar daar heb ik er nogal wat van dus kan dat absoluut niet meer terugvinden...
[..]
Het is trouwens niet deze die ik bedoel. Er zijn namelijk twee reclames, eentje voor die maand en eentje voor de avond zelf.
Kim Wilde - Kids in America ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
ik zoek n nummer wat ik laatst in aflevering 2 van valerio in de sneeuw () zag.
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
Razorlight - America?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
ik zoek n nummer wat ik laatst in aflevering 2 van valerio in de sneeuw () zag.
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
nope, was best wel wat meer rock dan dat..quote:
Inderdaad, dankjewelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef Gitanki het volgende:
Joop - The future
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholdequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Rossoneri het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een nummer (ja echt waar!!) de artiestennaam was iets met Jimmy's school ongeveer, en in het nummer ging het over LOVE. Klinkt erg vaag ik weet het, maar iemand die de naam van dat nummer weet??
EDIT: Zo gaat het ongeveer, my girlfriend girlfriend, lalala![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Wilfret het volgende:
[..]
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholde![]()
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goedquote:
Smashin Pumpkins - Bodies ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef SilverBullet het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij van black sabbath/ozzy osbourne is, waarin herhaaldelijk wordt "gezongen" iets als: "love is suicide" (dat kon ik er uit opmaken iig)
Hmm nee niet echt mijn smaak dit nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goed
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.quote:
Ik heb ook alleen gegoogledquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.Bedankt!
Ik dacht misschien wist je het, dus toch maar ff downloaden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen gegoogledKen dat hele nummer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |