abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_46481802
Welkom in het Feedbacktopic van Digital Corner
En we gaan weer verder

Vorige Delen:
Deel 1: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 2: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 3: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 4: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 5: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 6: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 7: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 8: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 9: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 10: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 10
Deel 11: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11
Deel 12: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 12
Deel 13: Het grote Digital Corner Feedback topic 13
Deel 14: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 15: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 16: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 17: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 18: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 19: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 20: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 21: Het grote Digital Corner Feedback-topic
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik (nu: FredvZ en Godlike02) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!
Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.

Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door TwyLight op 20-02-2007 19:40:21 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:01:29 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46482674
En Sticky
So we just called him Fred
pi_46482689
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
En Sticky
oeps vergeten
sowwy
pi_46487013
Waarom staat er [DIG] in de TT? Dit IS toch DIG dan hoeft het er toch niet voor? was bij vorige topics ook nooit het geval.
  Lieve Belg dinsdag 20 februari 2007 @ 13:00:19 #5
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_46487068
tvp
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:46:49 #6
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46488418
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:01:06 #7
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46488898
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik was mod toen het gesloten werd en het is tot die tijd een herhaling van zetten geworden dus zoveel is er dus niet veranderd.
Ik weet even niet waar je op reageert, maar ik doelde op mijn eerdere posts in dit topic.
quote:
Er is al meerdere malen aangegeven door veel users van fok (niet alleen dig) de vele sc's vervelend te vinden die elke keer boven aan de AT staan waar door je de 'normale' topics lastiger kan vinden. De FA's en alle onderdelen op het forum zijn toen terug gegaan naar 1 sc per onderdeel en zover ik weet is dat nog steeds de huidige stand van zaken en zijn er geen uitzonderingen op.
Naast dat dit inderdaad op te lossen door het topic als Centraal te markeren: is een DIG met een OS X vragentopic, een MacBook topic, en verschillende kleinere Mac topics die allemaal tussen de voor DIG normale topics staan dan niet veel vervelender?
quote:
Zie boven. Die andere zijn er dan ook niet en zullen er als het goed is ook niet komen.
Dit was dan ook slechts een reactie op het aangehaalde argument 'dan wil iedereen een eigen slowchat', meer niet.
quote:
Makkelijk voor de groep die daar regelmatig post. Een drempel voor nieuwe mensen die niks vinden middels de search of andere mogelijkheden die er zijn.
Waar komt dat vandaan? In het vorige fb-topic werd nog door een nieuwe Mac user, ik meen Sanni, gevraagd waar 'dat centrale topic dat zo handig was' gebleven is. Slarioux heeft ooit gezegd mede door de SC een Mac gekocht te hebben. Heb je een aanwijzing voor die hoge drempel of is dit slechts een vermoeden?
quote:
Danny bijvoorbeeld is ook tegenstander van een overvloed aan centrale topics.
Op persoonlijke titel, of als forumbeheer? Indien op persoonlijke titel, dan heb ik daar geen boodschap aan. Indien als forumbeheerder, waarom is dan het Centrale Topic Type in het leven geroepen?

Los daarvan: Hoezo is één Apple SC 'een overvloed aan centrale topics', en een centraal OS X topic met nog een los MacBook (of Apple HW) topic en verscheidene kleinere Apple topics niet?
quote:
Misschien juist wel omdat we de apple kennis zo minder zichtbaar maken voor de fok users en ik denk dat we de vaste groep met kennis van mac moeten respecteren als een groep die vol passie en plezier weet te praten over mac en alle produkten die daar bij komen kijken.
Die vaste groep wil een slowchat, dat lijkt me inmiddels toch wel duidelijk.
quote:
Juist door het uit een centraal topic te trekken kan je als groep weer groeien omdat mensen op het forum of middels bijvoorbeeld google in aanraking komen met de apple topics op dig waar de users elkaar willen en kunnen helpen in de meeste gevallen.
Zoals al eerder gezegd lijken ook nieuwe users één slowchat best handig te vinden. Daar komen namelijk niet alleen antwoorden op je eigen vragen langs, maar ook ervaringen van anderen en antwoorden op vragen waarvan je niet eens wist dat je ze had
quote:
Dat het markaandeel van mac vele malen kleiner is betekend nog niet dat jullie minder aanwezig/relevant/enthousiast zijn en dus minder bestaansrecht hebben als groep gebruikers. Wat betreft enthousiasme overvleugelen jullie vaak de complete windows, liunux, etc groepen. Alleen waarm willen jullie als vaste en bekende groep fok en mac users bepalen hoe de topics ingedeeld moeten worden? Als mensen zelf een topic willen openen zijn ze daar vrij in (mits, bla bla faq enzo) als ze dat in een centraal topic willen doen zijn ze daar ook vrij in. Ik ga als mod niet bepalen waar de fok mensen wel of niet posten.
Dat betekent dan toch ook dat we een slowchat 'mogen hebben'?
quote:
Heel erg als ik dit stukje niet heel serieus neem? Prima als dit je mening is maar dat het prima liep is gelukkig in veel gevallen waar maar in buitensporig veel gevallen ook compleet niet waar. Het aantal tr's, fb meldingen en onderlingen woorden en verkeerde gedragingen waren paar week niet op 10 vingers te tellen. Dat is voor dig heel erg veel. Ook na lief vragen, waarschuwingen, bans, etc ging het vrolijk door. Na de eerste sluiting en de hernieuwde poging ging het niet al te lang goed en zaten een flink aantal users te etteren op elkaar. Dit is niet erg uitnodigend voor vreemde om mee te posten in de topics of om hun vragen te stellen.
Het is wel serieus bedoeld, in ieder geval. De enige gevallen dat het uit de hand liep was met iSpy/editor2 en Geqxon, twee keer. Dat daar vaak voor gewaarschuwd is en het alsnog uit de hand liep klopt, maar andere problemen waren er bij mijn weten niet. Hooguit werd er een keer geklaagd over 'Fipo' achtige tvp's, maar dat lijkt me geen ernstig vergrijp. Als jij andere rellen weet hoor ik dat graag. En voor de duidelijkheid nogmaals: ik ben het er mee eens dat verschillende users slecht bezig waren door die waarschuwingen te negeren en baggerreacties te blijven geven op die relposts.
quote:
De apple sc was het meeste werk van alle topics! Dat is niet de reden van sluiten want dat is het nooit en het is ook geen beslissing geweest van de mods alleen maar ook is er over gesproken met de fa's. Dat slar het berichtje heeft getikt wil slechts zeggen dat hij de betere tekstschrijver is en niet dat hij eigenhandig dat topic de nek om heeft gedraaid. Geloof het of niet we lezen ook echt niet elk topic van a tot z Fok heeft een redelijk hoog zelf regulerend vermogen van toevallige lezers van een topic tot vaste klanten van een reeks die iets melden. Ook is het over het algemeen redelijk scannen in tt's en reacties.
Ik geef Slarioux nergens de schuld van het sluiten, ik haal alleen het argument aan. Maar nogmaals: waaruit bestond dit vele werk in de SC dan en waarom zou het met een grotere verspreiding van Mac posts over heel DIG minder werk zijn?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:26:42 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46493736
Concreet voorbeeld van het punt uit mijn vorige bericht: zal ik met dit nieuwsfeitje het Leopard voorpret topic omhoog schoppen, past het beter in het grote OS X topic, of kan het misschien toch beter in een SC?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_46496947
[wiki mededeling]
wiki is geupdated met dit deel,
De mods ook maar in de op slaat nog steeds niet goed
[/wiki mededeling]
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_46500578
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:04 schreef SpeedyRich het volgende:
[wiki mededeling]
wiki is geupdated met dit deel,
De mods ook maar in de op slaat nog steeds niet goed
[/wiki mededeling]
Done.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:42:19 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46500644
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Concreet voorbeeld van het punt uit mijn vorige bericht: zal ik met dit nieuwsfeitje het Leopard voorpret topic omhoog schoppen, past het beter in het grote OS X topic, of kan het misschien toch beter in een SC?
Spannend, zelf een beslissing maken!
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:06:52 #12
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_46565882
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_46565984
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Patch het volgende:
slotje aub
Digitaliseren mini-DV bandjes
topis blijven in dig open na oplossing.
Voor naslagwerk enzo!
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:17:13 #14
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_46566254
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

topis blijven in dig open na oplossing.
Voor naslagwerk enzo!
Oplossing heb ik toch al???
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_46566392
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef Patch het volgende:

[..]

Oplossing heb ik toch al???
Dus als het goed is zakt het topic snel weg uit de lijst.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:24:47 #16
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_46566519
te lui om een slotje te plaatsen....
rare jongens hier die dit forum-gedeelte runnen...
ik ga weer snel terug naar FTR & V&A
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:26:30 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46566580
Kerel, je bent dom.

Opgeloste topics gaan NIET op slot hier. Wat snap je daar niet aan? Het is veel handiger om ze open te laten.
pi_46567901
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Slarioux het volgende:
Opgeloste topics gaan NIET op slot hier. Wat snap je daar niet aan? Het is veel handiger om ze open te laten.
True
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:36:36 #19
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46574194
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef Patch het volgende:
Oplossing heb ik toch al???
Dat klopt, maar een volgende user die met ongeveer hetzelfde probleem zit, die kan dan met de search het topic terugvinden en het een zinvolle kick geven.
So we just called him Fred
pi_46594746
Vastloper of crash veroorzaken!!!

Je hebt helemaal gelijk
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:56:00 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46594874
So we just called him Fred
pi_46598180
Ben ik nou blind of kan ik die sitecheck-topic niet vinden??

Heb de zoek ook al gebruikt
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:48:12 #23
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46598514
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef FredvZ het volgende:
Misschien moet je dan ook even de posts met tips, die nu gewoon nog in het topic blijven staan, even wijzigen? Nu is het tenslotte alsnog te vinden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:36:39 #24
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46600078
Je hebt gelijk
So we just called him Fred
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:58:32 #25
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46603830
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt gelijk
Psst, je bent er eentje vergeten. Damn, begin me net een mod te voelen..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')