Mja, zo'n Leon de Winter dan: het is niet bekend of de mens een grote oorzaak is van de klimaatverandering, maar tegelijkertijd zeggen dat hij het niettemin goed is de uitstoot van CO2 te verminden. Waarom dan, Leon? Stinkt het zo, ofzo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net twee columns in als rechts bekendstaande bladen en beide hebben het over 'onheilsprofeten' en dergelijke. Dat tezamen met ecoterrorisme, milieumaffia, klimaatinquisitie, broeikasgelovigen, alarmisme en dat soort uitlatingen, maakt toch wel duidelijk uit welke hoek de grootste laster komt, me dunkt.
Waarom lees je zulke boekies eigenlijk? Die lees ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mja, zo'n Leon de Winter dan: het is niet bekend of de mens een grote oorzaak is van de klimaatverandering, maar tegelijkertijd zeggen dat hij het niettemin goed is de uitstoot van CO2 te verminden. Waarom dan, Leon? Stinkt het zo, ofzo?
Sadomasochisme. Maar ik las vandaag ook voor het eerst De Groene Amsterdammer. Dat dus ook nooit meer. Wat een verschrikkelijke opmaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:03 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Waarom lees je zulke boekies eigenlijk? Die lees ik niet eens.
ik heb'm door, die Wildersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef Godslasteraar het volgende:
de logica van Wilders is in zijn eenvoudigheid brilliant. Eerst begint hij over een islamitische tsunami, grote verontwaardiging, gehuil van de daken. Vervolgens begint hij over de loyaliteit van Aboutaleb en Albayrak, nog grotere verontwaardiging, gehuil van de daken.
Hoe nu valt dit te overtreffen?
Combineer beide![]()
![]()
![]()
Flikker ze in een tsunami van de daken?quote:
met het hoofd naar beneden als ik me goed herinner?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Flikker ze in een tsunami van de daken?
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef Monidique het volgende:
Tuurlijk...
Vreemd werk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Monidique het volgende:
Geen probleem.
Z'n jongere broer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hallo, ik ben geen probleemmgr.
Dat is de veiligste prognose ter wereld. Behalve dan dat jij morgen dood kunt gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
We zitten in een interbellum.
Toch vraag ik me af in hoeverre Wilders op lange termijn werkelijk winst heeft bij deze uitlatingen; ten eerste vervreemdt hij zich hiermee zodanig van de rest van de politieke partijen dat deze vermoedelijk niet snel met hem zullen willen samenwerken (alhoewel onder invloed van de omsatandigheden alles mogelijk is), ten tweede vervreemdt hij ook een groot deel van het electoraat er min of meer definitief mee - de uitspraken zullen vermoedelijk enkel bij de hardliners die al op hem stemden warm verwelkomd worden, en ten derde moet Wilders zichzelf cinstant weer overschreeuwen om weer media-aandacht te krijgen. Zodra de retoriek al wel bekend is, zal het nog maar op weinig aandacht kunnen rekenen, en daar is het hem uiteindelijk toch vooral om te doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Onee het kabinet heeft last van een tsunami.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Bereid je maar voor op het Ultrabellum!
Hij kan rustig achteroverleunen, zolang die lange tenen maar door blijven zaniken over dizzzzcriminasi en ondertussen het land verkloten met hun anti-westerse gedrag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af in hoeverre Wilders op lange termijn werkelijk winst heeft bij deze uitlatingen; ten eerste vervreemdt hij zich hiermee zodanig van de rest van de politieke partijen dat deze vermoedelijk niet snel met hem zullen willen samenwerken (alhoewel onder invloed van de omsatandigheden alles mogelijk is), ten tweede vervreemdt hij ook een groot deel van het electoraat er min of meer definitief mee - de uitspraken zullen vermoedelijk enkel bij de hardliners die al op hem stemden warm verwelkomd worden, en ten derde moet Wilders zichzelf cinstant weer overschreeuwen om weer media-aandacht te krijgen. Zodra de retoriek al wel bekend is, zal het nog maar op weinig aandacht kunnen rekenen, en daar is het hem uiteindelijk toch vooral om te doen.
Wellicht, maar zal hij er uiteindelijk ook meer populariteit door verwerfen, en zoja, is hij op dat punt dan niet te ver verwijderd van de rest van de partijen om constructief met ze samen te werken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij kan rustig achteroverleunen, zolang die lange tenen maar door blijven zaniken over dizzzzcriminasi en ondertussen het land verkloten met hun anti-westerse gedrag.
Is dat laatste een doel op zich dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht, maar zal hij er uiteindelijk ook meer populariteit door verwerfen, en zoja, is hij op dat punt dan niet te ver verwijderd van de rest van de partijen om constructief met ze samen te werken?
"Het zijn meestal Hollanders, die smerige loverboys"quote:Dader-profiel
89% van de daders is allochtoon
37% van de daders is Marokkaan
Een nazi die op een extreem linkse anarchist lijktquote:
Geen idee, dat ligt er een beetje aan wat de partij zelf voor ogen heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat laatste een doel op zich dan?
Dit is pas geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_%28pooier%29#Dader-profiel
[..]
"Het zijn meestal Hollanders, die smerige loverboys"
Yeah right.
Het maakt natuurlijk niet uit nee, maar de slachtoffers zijn wel meestal ook allochtonen.quote:Waar de slachtoffers vandaan komen of hoe ze eruit zien dat maakt meestal niet uit. Het kan bij wijze van spreken iedereen overkomen.
Precies, met genoeg zetels kunnen ze nauwelijks om je heen. Of ze maken zichzelf belachelijk met van die Belgische coalities.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij kan rustig achteroverleunen, zolang die lange tenen maar door blijven zaniken over dizzzzcriminasi en ondertussen het land verkloten met hun anti-westerse gedrag.
Wat doe jij eigenlijk, naast het onnodig pesten van werkslaven?quote:
Ik vond die tsunami opmerking van een andere user wel gepastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef Reya het volgende:
Akkersloot heeft je ontmaskerd, Mutant.
Directeur zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, naast het onnodig pesten van werkslaven?
Zou het niet waar zijn danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is pas geloofwaardig
[..]
Het maakt natuurlijk niet uit nee, maar de slachtoffers zijn wel meestal ook allochtonen.
En we zien wat daar van komt. Net als de reaktie nu van links. I.p.v. de discussie aan te gaan, maken ze hem belachelijk met drogredenen. Ze werken in feite zelf de burgeroorlog mede in de hand.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies, met genoeg zetels kunnen ze nauwelijks om je heen. Of ze maken zichzelf belachelijk met van die Belgische coalities.
Ik had het over mijn gequote stuk nep-Turk. Typisch zo'n Pberends "ik-lees-selectief-en-alle-allochtonen-zijn-criminelen-en-discrimineren-autochtonen-want-ze-bestelen-alleen-maar-autochtonen-post"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou het niet waar zijn dan?
Typisch zo'n Mutant01 ik-weet-het-niet-precies-ontkenning van de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |