Mja, zo'n Leon de Winter dan: het is niet bekend of de mens een grote oorzaak is van de klimaatverandering, maar tegelijkertijd zeggen dat hij het niettemin goed is de uitstoot van CO2 te verminden. Waarom dan, Leon? Stinkt het zo, ofzo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net twee columns in als rechts bekendstaande bladen en beide hebben het over 'onheilsprofeten' en dergelijke. Dat tezamen met ecoterrorisme, milieumaffia, klimaatinquisitie, broeikasgelovigen, alarmisme en dat soort uitlatingen, maakt toch wel duidelijk uit welke hoek de grootste laster komt, me dunkt.
Waarom lees je zulke boekies eigenlijk? Die lees ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mja, zo'n Leon de Winter dan: het is niet bekend of de mens een grote oorzaak is van de klimaatverandering, maar tegelijkertijd zeggen dat hij het niettemin goed is de uitstoot van CO2 te verminden. Waarom dan, Leon? Stinkt het zo, ofzo?
Sadomasochisme. Maar ik las vandaag ook voor het eerst De Groene Amsterdammer. Dat dus ook nooit meer. Wat een verschrikkelijke opmaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:03 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Waarom lees je zulke boekies eigenlijk? Die lees ik niet eens.
ik heb'm door, die Wildersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef Godslasteraar het volgende:
de logica van Wilders is in zijn eenvoudigheid brilliant. Eerst begint hij over een islamitische tsunami, grote verontwaardiging, gehuil van de daken. Vervolgens begint hij over de loyaliteit van Aboutaleb en Albayrak, nog grotere verontwaardiging, gehuil van de daken.
Hoe nu valt dit te overtreffen?
Combineer beide![]()
![]()
![]()
Flikker ze in een tsunami van de daken?quote:
met het hoofd naar beneden als ik me goed herinner?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Flikker ze in een tsunami van de daken?
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef Monidique het volgende:
Tuurlijk...
Vreemd werk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Monidique het volgende:
Geen probleem.
Z'n jongere broer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hallo, ik ben geen probleemmgr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |