Ik kon het niet laten.quote:
ja, want dan kan er weer een nieuwe anti-richy TT worden gebruiktquote:
vorig jaar vond ik dat jammer...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef superhero87 het volgende:
Hopen dat Richy zn stem verliest deze week just like Floortje next year![]()
eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vorig jaar vond ik dat jammer...
dit jaar zou ik er minder problemen mee hebben...al zou het voor Richy zelf natuurlijk vervelend zijn
Mwah...hij moet natuurlijk wel evenveel kans hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef superhero87 het volgende:
Hopen dat Richy zn stem verliest deze week just like Floortje next year![]()
Op RTL7quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef WaStEd het volgende:
Is dit herhaling live kijken ?
nee, www.xfactor.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef WaStEd het volgende:
Is dit herhaling live kijken ?
dat is nog eens een ideequote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah...hij moet natuurlijk wel evenveel kans hebben.
Of X6 moet ervoor in de plaats terugkomen, dan mag het..
jaquote:
is het in ieder geval niet onze schuld.... komt allemaal door deze partyquote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
die van mij ook. eerst op zondag meeposten, en nu vandaag weer
laat dat na vanavond voor eens en voor altijd duidelijk zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het in ieder geval niet onze schuld.... komt allemaal door deze party
Dit is trouwens niet mooi gezongen, redelijk vaak vals
GEEN FINALEKANDIDAAT![]()
En zo is hetquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
laat dat na vanavond voor eens en voor altijd duidelijk zijn
zo ziet ze er wel uitquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tering, heeft Wendy aan de drugs gezeten ofzo.
Ok slaapse alvastquote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga DC kijken en daarna op tijd naar bed
gelukkig maar, ik was het vergetenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef superhero87 het volgende:
Mensen die het niet gezien hebben:
Jullie hebben niks gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetitiesToch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Haha idd, zou al die reacties hier wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat Richy wint. Al is het alleen maar om iedereen hier te klieren.
Ja, zeker van bepaalde mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Haha idd, zou al die reacties hier wel eens willen zien.
het zou me niet eens verbazen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Vergeet Richy's moeder niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zou me niet eens verbazen...
Het is te hopen dat alle 13 jarige meisjes voor die tijd hun beltegoed er doorheen hebben gejaagd.
Die hele familie moeten ze de hele uitzending in een kooi van Faraday laten zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:21 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Vergeet Richy's moeder niet.
Kan je 't ook niet kijken dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Gelukkig dat ik zaterdag niet thuis benIk zou woest worden als Richy won...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:42 schreef buzzer het volgende:
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities![]()
Richy's zus moet een hazenlip hebben wil ze op hem lijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef superhero87 het volgende:
Net broer en zus, Sharon en Richy
quote:'Doodzonde dat er geen groep of oudere in finale 'X factor' staat'
DE KATER VAN MARIANNE VAN WIJNKOOP
UTRECHT - "X-factor was tot zondag een programma dat zich onderscheidde, nu is het eigenlijk weer gewoon Idols."
Jurylid Marianne van Wijnkoop is een dag na de uitslag van de halve finale van de talentenjacht van RTL4 nog steeds boos.
Sharon en Richy, beiden uit de categorie solisten tot 26 jaar, maken komende zaterdag uit wie de 'meest complete zoektocht naar talent' gaat winnen. "Voor het programma is het doodzonde dat er geen groep of een oudere solist in de finale staat," aldus van Wijnkoop, die haar meidengroep X6, afkomstig uit Velserbroek en Haarlem, zondag zag sneuvelen.
Spice Girls
Tsja, dat krijg je er nou van als je het publiek laat beslissen, sipt de casting-director van de musicals van Joop van den Ende tijdens de persconferentie van de twee finalisten. "Je bent, net als bij Idols, afhankelijk van de willekeur van het volk. Ik vond X6 beter dan Richy, maar hele bosjes jonge meisjes stemmen op hem. Die vereenzelvigen zich minder met X6. En eerlijk is eerlijk, het zijn nou eenmaal geen Spice Girls."
Henkjan Smits, nu al glorieus jurywinnaar van X-factor, begrijpt de kater van Van Wijnkoop. "Het was misschien beter geweest voor het programma als er uit een van de andere categorieën ook een finalist was komen bovendrijven, maar nu wordt het zaterdag wel heel spannend. Sharon is de gedoodverfde favoriet, maar het zou mij niet verbazen als Richy wint. Hij heeft een bloedfanatieke aanhang."
Als het aan Van Wijnkoop ligt, is de finale van het programma, waarbij net als bij Idols een platencontract de inzet is, een gelopen race. "Sharon moet winnen, dat was al vanaf het begin duidelijk. We hebben haar niet voor niets gecast voor de musical 'The Wiz'. Helaas had ze toen net getekend voor deelname aan X-factor."
De finalisten trekken zich ondertussen niets aan van het gesteggel van de juryleden. Sharon (23) en Richy (24) staan gewillig de massaal uitgerukte cameraploegen te woord over hun kansen aanstaande zaterdag. De komende dagen worden ze per bus door het land gereden om promotie te maken. Maandag stond er een optreden in het Utrechtse Beatrix Theater op het programma, gisteren volgde een signeersessie in Utrecht. Het koppel doet tot en met vrijdag vooral aan tv- en radiostudio's aan. Optredens op locatie zijn er niet, omdat het vrijwel ondoenlijk is daar bij de gemeenten vergunningen voor te krijgen, aldus een RTL-woordvoerder.
Uitslag
Zaterdag brengen Sharon en Richy beiden drie nummers ten gehore, waaronder elk hun nieuwe single en een lied van Phil Collins, die tijdens de finaleshow optreedt. De uitslag volgt in tegenstelling tot de afgelopen weken dezelfde avond.
Van Wijnkoop: "Ik sta hier nou wel zonder finaleact, maar ík heb ervoor gezorgd dat Phil Collins komt. Een mooi één-tweetje ter promotie van de musical Tarzan. Daarom is de X-factorfinale een week uitgesteld, die had eigenlijk afgelopen zaterdag al moeten plaatsvinden. Inderdaad, mét X6."
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het wel een schande dat voor Phil Collins de show wordt verplaatst. Eigenlijk is Marianne nu zelf de schuld er aan dat ze geen finale kandidaat heeft!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het wel een schande dat voor Phil Collins de show wordt verplaatst. Eigenlijk is Marianne nu zelf de schuld er aan dat ze geen finale kandidaat heeft!
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:hahahahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities![]()
leuk verhaal, het is dus wel duidelijk dat Sharon er wel gaat komenquote:
ik haqd er nog wel zo mijn best op gedaanquote:
Iedereen is teleurgesteld afgehaakt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rustig hier, zo vlak voor de finale..
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:ik lig hier helemaal dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
idd... wat een handschriftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ben na 2 regels gestopt met (proberen) te lezen
Ja dat lijkt mij ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ik ben erquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het vanavond een beetje druk hier? Wie is er allemaal bij?
weet je dat ik hetzelfde voel...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel blij dat nu eindelijk de finale is. Heb het wel gehad met het programma nu..
Een trofee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een foeilelijke beker (ja het is geen beker, hoe noem je dat ding ook al weer?) is het weer.
Nee, ik vind haar zeer okequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie hoopte er nog meer dat Marianne op d'r giebeltje zou vallen?
Ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie hoopte er nog meer dat Marianne op d'r giebeltje zou vallen?
Het is een soort vuilniszakquote:
Duh, tis gewoon een waardeloze zanger. Dat veranderd niet omdat ie nu door een hoop sms-ende wuppies in de finale staatquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef Vlaflip het volgende:
[..]
Duh, tis gewoon een waardeloze zanger. Dat veranderd niet omdat ie nu door een hoop sms-ende wuppies in de finale staat
Vast niet, maar dat zou wel een goede grap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Is Sharon zwanger?
absoluut, Richy was niet om aan te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:06 schreef golfer het volgende:
Sharon steekt er weer met kop en schouders bovenuit bij dit intro-zangstukje.
niet erg flateus nee, maar da's wel x-factor waardigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een belachelijke jurk heeft Sharon.
Záten er maar aardappels in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet erg flateus nee, maar da's wel x-factor waardig
Wendy heeft ook weer 't figuur van 'n zak aardappelen in deze jurk
Inderdaad, oorspronkelijk hoopte ik dat 1 van de betere kandidaten in de finale zou komen, maar nu deze twee flutters erstaan mag van mij de slechtste wel winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Witchy wint. Een belachelijke winnaar voor een belachelijke editie.
En wiens tafellaken heeft Wendy aan?
in Televizier werd ze de hemel in geprezen om haar outfitsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef doeka het volgende:
Die styliste haat Wendy echt he?
Mee eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Witchy wint. Een belachelijke winnaar voor een belachelijke editie.
En wiens tafellaken heeft Wendy aan?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Staat Wendy tussen ze in en roept ze: "Sharon en Ritchie", terwijl ze bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek en bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek.
![]()
De autocue stond vast verkeerd afgesteldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Staat Wendy tussen ze in en roept ze: "Sharon en Ritchie", terwijl ze bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek en bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek.
![]()
Hihihi.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef Wicha het volgende:
Wat is 'ie goed he, een winnaar Idols waardig...![]()
zijn vader en moederquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Vraag me af wie er van Christian houdt,
ik heb in ieder geval geen moment gedacht dat ze zou gaan winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
hoe komen ze er toch steeds bij dat Floortje vorig jaar léék te gaan winnen...?!
die brulaap was toch geen concurrentie voor Raffaela?
kunnen we morgen wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:11 schreef Fancypancy het volgende:
fijn dat ze eindelijk de uitslag op dezelfde avond doen!!!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ze afgelopen week nergens gezien
Ik ook niet. Itt vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ze afgelopen week nergens gezien
Ik vond Floortje leukerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
hoe komen ze er toch steeds bij dat Floortje vorig jaar léék te gaan winnen...?!
die brulaap was toch geen concurrentie voor Raffaela?
Droog je tranen Pierrot, Pierrotquote:
What else is new.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoveel kinderen zouden zijn....
That's what it is, people, kindertv. Ze zoeken geen idool voor Nederland, maar voor soppende kinderen.
liever nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Karina het volgende:
Richy moet eens wat harder zingen.
die zit met oordoppen in in de kleedkamer nuquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar blijft Phil Collins?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef babette21 het volgende:
oeh gaat Sharon I will always love you doen??
Hij zingt niet zacht... hij zingt zwoel...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Karina het volgende:
Richy moet eens wat harder zingen.
Nou, dat het zelfs hardop in het programma wordt gezegd is wat nieuw voor mequote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Zeik niet, dit is best aardig.
alleen niet zo heel zuiverquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Zingen kan 'ie wel.
Best aardig... Sharon gaat ons allen straks wegblazen met haar geweldige sound.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Zeik niet, dit is best aardig.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Dit is het ultieme neuk nummer.....
.....als je de pil niet gebruikt. halverwege in slaap wil vallen
Het lijkt me nou niet bepaald het tieneridooltype hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Maar goed, de puberende kleine meisjes die op deze homo vallen zullen wel weer massaal gaan sms-en en bellen, dus geheel kansloos is hij niet.
Er komt zo een banner in beeld; dit ligt niet aan uw televisie; dit is de zangert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat het zelfs hardop in het programma wordt gezegd is wat nieuw voor me
En nu moet ik m'n tv ff in gaan stellen, er kwam een raar piepje uit. Of is het Wichy?
Daarom mocht hij waarschijnlijk ook eerstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Best aardig... Sharon gaat ons allen straks wegblazen met haar geweldige sound.
Heb jij dan een andere verklaring voor zijn finaleplaats?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet bepaald het tieneridooltype hoor.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ziet Henk Temming er altijd uit alsof het 's ochtends half zeven is na de laatste dag zuipen tijdens de carnaval ?
da's onderdeel van z'n Ross-lookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat lachje blijft wel echt vervelend.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef doeka het volgende:
[..]
Er komt zo een banner in beeld; dit ligt niet aan uw televisie; dit is de zangert.
Ja, hij zingt heel aardig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb jij dan een andere verklaring voor zijn finaleplaats?
die zitten daar nu ook alleen nog maar voor de gratis drankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
Oh verrek ja. Finale. Dan mag er natuurlijk geen kwaad woord meer uit je jury komen..
Dat wordt dan sparen hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:22 schreef doeka het volgende:
ik wil die auto wel; maar wil niet stemmen.
Ah ze heet dus Sharon. Ik ben na de introductie vanavond fan.quote:
Ik heb al een auto!quote:
Als je konsekwent vals zingt valt het wellicht niet zo op..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb weinig valsheid gehoord.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah ze heet dus Sharon. Ik ben na de introductie vanavond fan.
Dat het een gouden strot.
alsof het voor de stemmers nog uitmaakt hoe er vanavond gezongen wordtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Richy begon matigjes, maar haalde het aan t eind behoorlijk in.
Maar gaat hoogstwaarschijnlijk niet op tegen IWALY van Sharon..
Heb ik het daarover danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof het voor de stemmers nog uitmaakt hoe er vanavond gezongen wordt
over uitglijders gesproken...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
Als je konsekwent vals zingt valt het wellicht niet zo op..
Ik heb echt een hoop uitglijders gehoord..
tot twee jaar geleden was dat toegestaan hoor.. en ik schrijf het consequent zoquote:
Vorig jaar bestond de X-factor nog niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Ik vond de finale vorig jar toch toffer.
neuh niet perse, maar dat maakt mijn opmerking niet minder waar...quote:
Its all the same.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Vorig jaar bestond de X-factor nog niet.
Ik heb X-Factor vorig jaar gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Ik vond de finale vorig jar toch toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |