Ik kon het niet laten.quote:
ja, want dan kan er weer een nieuwe anti-richy TT worden gebruiktquote:
vorig jaar vond ik dat jammer...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef superhero87 het volgende:
Hopen dat Richy zn stem verliest deze week just like Floortje next year![]()
eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vorig jaar vond ik dat jammer...
dit jaar zou ik er minder problemen mee hebben...al zou het voor Richy zelf natuurlijk vervelend zijn
Mwah...hij moet natuurlijk wel evenveel kans hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef superhero87 het volgende:
Hopen dat Richy zn stem verliest deze week just like Floortje next year![]()
Op RTL7quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef WaStEd het volgende:
Is dit herhaling live kijken ?
nee, www.xfactor.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef WaStEd het volgende:
Is dit herhaling live kijken ?
dat is nog eens een ideequote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah...hij moet natuurlijk wel evenveel kans hebben.
Of X6 moet ervoor in de plaats terugkomen, dan mag het..
jaquote:
is het in ieder geval niet onze schuld.... komt allemaal door deze partyquote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
die van mij ook. eerst op zondag meeposten, en nu vandaag weer
laat dat na vanavond voor eens en voor altijd duidelijk zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het in ieder geval niet onze schuld.... komt allemaal door deze party
Dit is trouwens niet mooi gezongen, redelijk vaak vals
GEEN FINALEKANDIDAAT![]()
En zo is hetquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
laat dat na vanavond voor eens en voor altijd duidelijk zijn
zo ziet ze er wel uitquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tering, heeft Wendy aan de drugs gezeten ofzo.
Ok slaapse alvastquote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga DC kijken en daarna op tijd naar bed
gelukkig maar, ik was het vergetenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef superhero87 het volgende:
Mensen die het niet gezien hebben:
Jullie hebben niks gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetitiesToch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |