Haha idd, zou al die reacties hier wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat Richy wint. Al is het alleen maar om iedereen hier te klieren.
Ja, zeker van bepaalde mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Haha idd, zou al die reacties hier wel eens willen zien.
het zou me niet eens verbazen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Vergeet Richy's moeder niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zou me niet eens verbazen...
Het is te hopen dat alle 13 jarige meisjes voor die tijd hun beltegoed er doorheen hebben gejaagd.
Die hele familie moeten ze de hele uitzending in een kooi van Faraday laten zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:21 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Vergeet Richy's moeder niet.
Kan je 't ook niet kijken dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Gelukkig dat ik zaterdag niet thuis benIk zou woest worden als Richy won...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:42 schreef buzzer het volgende:
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities![]()
Richy's zus moet een hazenlip hebben wil ze op hem lijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef superhero87 het volgende:
Net broer en zus, Sharon en Richy
quote:'Doodzonde dat er geen groep of oudere in finale 'X factor' staat'
DE KATER VAN MARIANNE VAN WIJNKOOP
UTRECHT - "X-factor was tot zondag een programma dat zich onderscheidde, nu is het eigenlijk weer gewoon Idols."
Jurylid Marianne van Wijnkoop is een dag na de uitslag van de halve finale van de talentenjacht van RTL4 nog steeds boos.
Sharon en Richy, beiden uit de categorie solisten tot 26 jaar, maken komende zaterdag uit wie de 'meest complete zoektocht naar talent' gaat winnen. "Voor het programma is het doodzonde dat er geen groep of een oudere solist in de finale staat," aldus van Wijnkoop, die haar meidengroep X6, afkomstig uit Velserbroek en Haarlem, zondag zag sneuvelen.
Spice Girls
Tsja, dat krijg je er nou van als je het publiek laat beslissen, sipt de casting-director van de musicals van Joop van den Ende tijdens de persconferentie van de twee finalisten. "Je bent, net als bij Idols, afhankelijk van de willekeur van het volk. Ik vond X6 beter dan Richy, maar hele bosjes jonge meisjes stemmen op hem. Die vereenzelvigen zich minder met X6. En eerlijk is eerlijk, het zijn nou eenmaal geen Spice Girls."
Henkjan Smits, nu al glorieus jurywinnaar van X-factor, begrijpt de kater van Van Wijnkoop. "Het was misschien beter geweest voor het programma als er uit een van de andere categorieën ook een finalist was komen bovendrijven, maar nu wordt het zaterdag wel heel spannend. Sharon is de gedoodverfde favoriet, maar het zou mij niet verbazen als Richy wint. Hij heeft een bloedfanatieke aanhang."
Als het aan Van Wijnkoop ligt, is de finale van het programma, waarbij net als bij Idols een platencontract de inzet is, een gelopen race. "Sharon moet winnen, dat was al vanaf het begin duidelijk. We hebben haar niet voor niets gecast voor de musical 'The Wiz'. Helaas had ze toen net getekend voor deelname aan X-factor."
De finalisten trekken zich ondertussen niets aan van het gesteggel van de juryleden. Sharon (23) en Richy (24) staan gewillig de massaal uitgerukte cameraploegen te woord over hun kansen aanstaande zaterdag. De komende dagen worden ze per bus door het land gereden om promotie te maken. Maandag stond er een optreden in het Utrechtse Beatrix Theater op het programma, gisteren volgde een signeersessie in Utrecht. Het koppel doet tot en met vrijdag vooral aan tv- en radiostudio's aan. Optredens op locatie zijn er niet, omdat het vrijwel ondoenlijk is daar bij de gemeenten vergunningen voor te krijgen, aldus een RTL-woordvoerder.
Uitslag
Zaterdag brengen Sharon en Richy beiden drie nummers ten gehore, waaronder elk hun nieuwe single en een lied van Phil Collins, die tijdens de finaleshow optreedt. De uitslag volgt in tegenstelling tot de afgelopen weken dezelfde avond.
Van Wijnkoop: "Ik sta hier nou wel zonder finaleact, maar ík heb ervoor gezorgd dat Phil Collins komt. Een mooi één-tweetje ter promotie van de musical Tarzan. Daarom is de X-factorfinale een week uitgesteld, die had eigenlijk afgelopen zaterdag al moeten plaatsvinden. Inderdaad, mét X6."
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het wel een schande dat voor Phil Collins de show wordt verplaatst. Eigenlijk is Marianne nu zelf de schuld er aan dat ze geen finale kandidaat heeft!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het wel een schande dat voor Phil Collins de show wordt verplaatst. Eigenlijk is Marianne nu zelf de schuld er aan dat ze geen finale kandidaat heeft!
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:hahahahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities![]()
leuk verhaal, het is dus wel duidelijk dat Sharon er wel gaat komenquote:
ik haqd er nog wel zo mijn best op gedaanquote:
Iedereen is teleurgesteld afgehaakt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rustig hier, zo vlak voor de finale..
Het nummer dat Richy zaterdag gaat zingen is ook al uitgelekt:ik lig hier helemaal dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste opname van de repetities
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
idd... wat een handschriftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ben na 2 regels gestopt met (proberen) te lezen
Ja dat lijkt mij ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ik ben erquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het vanavond een beetje druk hier? Wie is er allemaal bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |