quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef Vlaflip het volgende:
[..]
Duh, tis gewoon een waardeloze zanger. Dat veranderd niet omdat ie nu door een hoop sms-ende wuppies in de finale staat
Vast niet, maar dat zou wel een goede grap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Is Sharon zwanger?
absoluut, Richy was niet om aan te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:06 schreef golfer het volgende:
Sharon steekt er weer met kop en schouders bovenuit bij dit intro-zangstukje.
niet erg flateus nee, maar da's wel x-factor waardigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een belachelijke jurk heeft Sharon.
Záten er maar aardappels in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet erg flateus nee, maar da's wel x-factor waardig
Wendy heeft ook weer 't figuur van 'n zak aardappelen in deze jurk
Inderdaad, oorspronkelijk hoopte ik dat 1 van de betere kandidaten in de finale zou komen, maar nu deze twee flutters erstaan mag van mij de slechtste wel winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Witchy wint. Een belachelijke winnaar voor een belachelijke editie.
En wiens tafellaken heeft Wendy aan?
in Televizier werd ze de hemel in geprezen om haar outfitsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef doeka het volgende:
Die styliste haat Wendy echt he?
Mee eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Witchy wint. Een belachelijke winnaar voor een belachelijke editie.
En wiens tafellaken heeft Wendy aan?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Staat Wendy tussen ze in en roept ze: "Sharon en Ritchie", terwijl ze bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek en bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek.
![]()
De autocue stond vast verkeerd afgesteldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Staat Wendy tussen ze in en roept ze: "Sharon en Ritchie", terwijl ze bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek en bij het noemen van de naam Sharon de kant van Ritchie uitkeek.
![]()
Hihihi.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef Wicha het volgende:
Wat is 'ie goed he, een winnaar Idols waardig...![]()
zijn vader en moederquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Vraag me af wie er van Christian houdt,
ik heb in ieder geval geen moment gedacht dat ze zou gaan winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
hoe komen ze er toch steeds bij dat Floortje vorig jaar léék te gaan winnen...?!
die brulaap was toch geen concurrentie voor Raffaela?
kunnen we morgen wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:11 schreef Fancypancy het volgende:
fijn dat ze eindelijk de uitslag op dezelfde avond doen!!!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ze afgelopen week nergens gezien
Ik ook niet. Itt vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ze afgelopen week nergens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |