Ik vond Floortje leukerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
hoe komen ze er toch steeds bij dat Floortje vorig jaar léék te gaan winnen...?!
die brulaap was toch geen concurrentie voor Raffaela?
Droog je tranen Pierrot, Pierrotquote:
What else is new.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoveel kinderen zouden zijn....
That's what it is, people, kindertv. Ze zoeken geen idool voor Nederland, maar voor soppende kinderen.
liever nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Karina het volgende:
Richy moet eens wat harder zingen.
die zit met oordoppen in in de kleedkamer nuquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar blijft Phil Collins?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef babette21 het volgende:
oeh gaat Sharon I will always love you doen??
Hij zingt niet zacht... hij zingt zwoel...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Karina het volgende:
Richy moet eens wat harder zingen.
Nou, dat het zelfs hardop in het programma wordt gezegd is wat nieuw voor mequote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Zeik niet, dit is best aardig.
alleen niet zo heel zuiverquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Zingen kan 'ie wel.
Best aardig... Sharon gaat ons allen straks wegblazen met haar geweldige sound.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Zeik niet, dit is best aardig.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Dit is het ultieme neuk nummer.....
.....als je de pil niet gebruikt. halverwege in slaap wil vallen
Het lijkt me nou niet bepaald het tieneridooltype hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Maar goed, de puberende kleine meisjes die op deze homo vallen zullen wel weer massaal gaan sms-en en bellen, dus geheel kansloos is hij niet.
Er komt zo een banner in beeld; dit ligt niet aan uw televisie; dit is de zangert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat het zelfs hardop in het programma wordt gezegd is wat nieuw voor me
En nu moet ik m'n tv ff in gaan stellen, er kwam een raar piepje uit. Of is het Wichy?
Daarom mocht hij waarschijnlijk ook eerstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Best aardig... Sharon gaat ons allen straks wegblazen met haar geweldige sound.
Heb jij dan een andere verklaring voor zijn finaleplaats?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet bepaald het tieneridooltype hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |