Had ik ook gezien ja, lijkt me een mooi gebied.quote:
quote:
Anders maak je even een fatsoenlijke OPquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Luni het volgende:
Had ik ook gezien ja, lijkt me een mooi gebied.
Iemand wel eens in St Anton geweest?
Tirolquote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Iemand wel eens in St Anton geweest?
Opgelostquote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Coconut het volgende:
Anders maak je even een fatsoenlijke OP![]()
Je hebt een PM!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Anders maak je even een fatsoenlijke OP![]()
I know, heb daar m'n boats gehaald, hebben ook mooie aanbiedingen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef Public_NME het volgende:
Je kan in R'dam ook voor boards kijken bij Daka sports vlakbij Spangen!
Waar haal je die info. precies vandaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:56 schreef Jodelaar het volgende:
Zaterdag & Zondag voorspellen ze boven 1000 meter zware sneeuwval. Maar ben bang dat dat zelfs te veel gevraagd is![]()
Maandag - Matige sneeuw
Dinsdag - 6 graden
Woensdag - 13 graden met regen
Dat is ook een sport op zichquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef Joncho het volgende:
Dat wordt voor jou dus alleen nog maar de schnaps
St Anton misschien, is volgens mij redelijk hoog en vrij dicht bij de snelweg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Wij willen nog graag 4/5 dagen naar Oostenrijk toemaar we willen wel fatsoenlijk skieën dus goede sneeuw en een hoog en redelijk groot gebied. Maar het liefst dichtbij(7/8 uur rijden).... veel skigebieden met goede sneeuw liggen nogal ver in Oostenrijk
Solden is redelijk vlot te bereiken.. sneeuwzeker is nl. een gletsjer.. en de omstandigheden zijn tot nu toe steeds prima.. zeker gezien dat andere gebieden veels te weinig of soms geen sneeuw hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Wij willen nog graag 4/5 dagen naar Oostenrijk toemaar we willen wel fatsoenlijk skieën dus goede sneeuw en een hoog en redelijk groot gebied. Maar het liefst dichtbij(7/8 uur rijden).... veel skigebieden met goede sneeuw liggen nogal ver in Oostenrijk
Dan zijn de toffe barren nog niet open...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
![]()
Achja dan maar skien tot 12 uur en daarna apres-skien![]()
Schirmbar is altijd openquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dan zijn de toffe barren nog niet open...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |