Deze dan maar: [Wintersport 2007] Val Thorensquote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef spooky1234 het volgende:
Wat zijn dat voor gare bestemmingen?.. waar zijn de doropen uit Les Trois Vallees?
waar ga jij heen danquote:
Waar kijk jij dan? Overal waar ik kijk voorspeld weinig goeds voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef nicomart het volgende:
nog iets minder dan 3 dagen!!
Vrijdag gaan we rijden en volgens de weersvoorspellingen gaat het die dag juist lekker sneeuwen in soldenEn dan de zaterdag en zondag lekker droog met een zonnetje erbij voor het eerst van die pistes aframmelen
Inderdaad, daar ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:52 schreef Berto het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan? Overal waar ik kijk voorspeld weinig goeds voor Oostenrijk.
Ik denk dat je hier toch minder vrolijk van word........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef nicomart het volgende:
nog iets minder dan 3 dagen!!
Vrijdag gaan we rijden en volgens de weersvoorspellingen gaat het die dag juist lekker sneeuwen in soldenEn dan de zaterdag en zondag lekker droog met een zonnetje erbij voor het eerst van die pistes aframmelen
ik kijk/keek hier: http://www.soelden.com/ma(...)dex,method=main.htmlquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:52 schreef Berto het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan? Overal waar ik kijk voorspeld weinig goeds voor Oostenrijk.
Dat ziet er toch niet echt goed uit, moet je kijken waar de 0-graden grens ligt, dat wordt 1 grote papbende.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik kijk/keek hier: http://www.soelden.com/ma(...)dex,method=main.html
ik ga voor het eerst.. heb er blijkbaar nog niet zoveel verstand van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet echt goed uit, moet je kijken waar de 0-graden grens ligt, dat wordt 1 grote papbende.
Goeie berichten zijn dan!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef MissHobje het volgende:
<hier is het heerlijk in Solden... kan altijd meer sneeuw bij maar thankgod is er dinsdag wat bijgevallen en vrijdag volgt er meer!!
genieten dus.. oja tot yondag.. dan weer thuis.. (snif)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |