ik denk nog wel meer kans in Wintersport 2006 - deel 2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef GenesiZ het volgende:
Post het hier eens, grote kans dat je meer kans hebt![]()
[centraal]Snowboard topic deel 31
Kostenspecificatie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik ben van de partij. Van 4 feb tot 11 feb geloof ik. Van zaterdag op zaterdag, maar jezus wat is dat wintersporten duur!
Wat vind je duur? Je kan een aanbieding pakken tijdens t laagseizoen, met 4 man een klein appartementje in, zelf je eten en drinken meenemen uit Nederland, buiten de tolwegen gaan rijden, broodjes en drinken op de piste meenemen ipv daa kopen.. etc.. Dan kan je heel goedkoop uitzijn, maar je moet altijd een afweging maken wat je iets waard vindt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik ben van de partij. Van 4 feb tot 11 feb geloof ik. Van zaterdag op zaterdag, maar jezus wat is dat wintersporten duur!
Holy shit dude, 3Vallees is misschien wel grootste gebied ter wereld waar je zeker wel een weekje zoet mee bent maar is 2 weken achter elkaar in 1 dorpje niet een beetje overkill?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef Zeverzak het volgende:
Ik ben er volgende week! En mag er 2 weken blijven!
Wat zijn de uitgaanstips daaro?
Schoenen heb ik zelf gelukkig, maar Ski´s koop ik dit jaar nog niet. Maar goede ski´s vind ik nog wel belangrijk, en ik ga gelukkig pas eind februari dus hoop dat er al iets meer sneeuw ligt. Bedankt voor je tip.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:59 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb bij Twinner sports gewerkt, in galerie peclet. Das een goeie zaak, waar je al snel 20% korting krijgt en ze hebben er als je er naar vraagt zeer goede boards van Apo (voorheen a-snowboards). Qua ski's hebben ze ook 3 catogorien, rood, blauw zwart. Rood is echt rotzooi, zwart zijn de nieuwste modellen. Betaal je wel wat meer voor omdat die in de duurdere catogorie valt.
Kijk uit met rotsen en stenen nu er zo weinig sneeuw ligt. Ze zijn dr erg happig op om je vanwege beschadigde ski's of boards je te laten dokken. ( niet onterecht overigens, er zijn genoeg moncholen die over de weg skieen )
Betekent dat je 20% kan afdingen? En ben ik daarmee dan goedkoper uit dan als ik via Reisorganisatie boek? (zij zeggen overigens dat ze de laagste prijzen hanteren)quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:59 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb bij Twinner sports gewerkt, in galerie peclet. Das een goeie zaak, waar je al snel 20% korting krijgt en ze hebben er als je er naar vraagt zeer goede boards van Apo (voorheen a-snowboards). Qua ski's hebben ze ook 3 catogorien, rood, blauw zwart. Rood is echt rotzooi, zwart zijn de nieuwste modellen. Betaal je wel wat meer voor omdat die in de duurdere catogorie valt.
Kijk uit met rotsen en stenen nu er zo weinig sneeuw ligt. Ze zijn dr erg happig op om je vanwege beschadigde ski's of boards je te laten dokken. ( niet onterecht overigens, er zijn genoeg moncholen die over de weg skieen )
Ja en Nee. Elke nl reisorganisatie heeft afspraken met een andere shop.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Betekent dat je 20% kan afdingen? En ben ik daarmee dan goedkoper uit dan als ik via Reisorganisatie boek? (zij zeggen overigens dat ze de laagste prijzen hanteren)
Ik betaalde via Bizztravel bij Twinner 65 euro voor board, bindingen en schoenen (3 dagen)quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Ja en Nee. Elke nl reisorganisatie heeft afspraken met een andere shop.
Snowtrex ( en nog een paar di eik ff niet meer weet) werkt met twinner.
Nederlanders die via de reisorganisatie Snowtrex komen krijgen standaard 20% korting bij ze, maar
kan je ook vanuit nederland al boeken. Of gewoon eigen vervoer en snowtrexx zeggen![]()
In de appartementencomplexen Neves en Glaces liggen( vorig seizoen tenminste) couponnen van Twinner ( http://www.valthorens.twinner-sports.com/en/ ) met 20% korting.
Ze spreken op de site www.snowtrex.nl over 2 soorten, standaard(blauw) en prestige(rood), maar er is in de winkel ook nog een 3de, namelijk zwart.
merken skis: rossignol, scott, salamon, head, dynastar
merken snowboards: Apo, Ride. Geen burton.
Oja bizztravel deden werken ze ook mee! Das wel een redelijke prijs denk ik, in ieder geval niet duur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:01 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ik betaalde via Bizztravel bij Twinner 65 euro voor board, bindingen en schoenen (3 dagen)
Redelijk of had goedkoper kunnen zijn?
ik zal volgende keer naar een apo board vragen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Oja bizztravel deden werken ze ook mee! Das wel een redelijke prijs denk ik, in ieder geval niet duur.
Ligt er denk ik aan wat voor materiaal je daarvoor krijgt. Vraag naar een Apo board!![]()
Ik hoop dat ze tegen kou kan, want koud gaat het worden daar. (zeker wel -15 C overdag en wind)quote:Op zondag 21 januari 2007 11:09 schreef The6thgate het volgende:
mn vriendin is gisteravond naar valtho vetrokken. ik ben jaloerswil ook weer s wintersporten
Ik hooop dat het koud gaat worden! Dan is de ondergrond tenmisnte bevroreren zodat de sneeuw blijft liggen. En dat er veel sneeuw gaat vallen! Dan worden de condities tenminste weer normaal!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:30 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tegen kou kan, want koud gaat het worden daar. (zeker wel -15 C overdag en wind)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |