Dit begon dus als een idee van Conflictquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef Conflict het volgende:
Ik ga iedere dag een grindtegel naar het antwoordnummer van UPC sturen![]()
Doe mee en stuur je spullen naar:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen Nog niet zeker trouwens,![]()
Dit is geheel kosteloos.
ofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen \\\'aanbod\\\'. Bij dit \\\'aanbod\\\' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw \\\'aanbod\\\'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw \\\'aanbieding\\\', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
hehe, mijn lijstje van wat ik tot nu toe ga versturen:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
klojo bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een stommerd
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ja, deeltje 4 alweer!Kleaujeau, ik heb het maar gedaan
(
)
[b]Oja: De datum dat je het naar het postkantoor moet brengen is 22 februari!
Antwoordnummer dat we gebruiken is:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen Nog niet zeker trouwens,![]()
http://upc.hasse.nl/ dusquote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef BlackRhino het volgende:
Kan je er ook bij vertellen waarom deze actie plaats vindt?Of hebbie jullie gewoon zo'n saai leven dat jullie de dag proberen te vullen?
Had je t zelf moeten doenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Er staat niet dikgedrukt dat het 22 februari ingeleverd moet zijn![]()
Gaan we nu ook nog klagen?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zeker is?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ik heb genoeg troep om daar heen te sturen, maar met 30 kilo op de fiets is geen goed idee denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Kleaujeau het volgende:
Kom op mensen, waar blijven die troepinzending posts?![]()
Zakje pakken, hand in zakje, drol pakken, zakje omslaan, zakje dichtbinden, in doos doen, adres op doos, naar postkantoor op 22 februari, zeggen dat het verzonden moet wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef FiXeR999 het volgende:
Hoe verzend je een Drol?
Deze actie vindt plaats, omdat we de UPC een koekje van eigen deeg willen geven en dit domme klotegespam in de kiem willen smoren. En zo van Nederland een betere plaats te maken...toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef BlackRhino het volgende:
Kan je er ook bij vertellen waarom deze actie plaats vindt?Of hebbie jullie gewoon zo'n saai leven dat jullie de dag proberen te vullen?
Queen_bee en ik zijn je voorquote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat zal ik in de volgende doen, een zak compost oid?
Vieze onderbroekquote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef Hagelkaas het volgende:
Eerste pakketje is klaar, worden er drie. Twee schoenendozen en een grote speakerdoos. Heb er ook even een briefje bijgedaan wat bovenop komt:
[afbeelding]
Wat zit erin?Een tennisbal Een tissuedoos vol met _gebruikte_ tissues Een vieze onderbroek Een kapot speelgoedpistooltje Een kabeltje Een paar stukjes hout Een pleerol Een lege deo-bus Een leeg flesje parfum
Mijn WC is verstopt...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef DutchErrorist het volgende:
TVP ik ga morgen mijn gerbil hok schoonmaken o:-) hahah en raad is waar dat heengaat
Jij pakt het serieus aanquote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef Hagelkaas het volgende:
Eerste pakketje is klaar, worden er drie. Twee schoenendozen en een grote speakerdoos. Heb er ook even een briefje bijgedaan wat bovenop komt:
[afbeelding]
Wat zit erin?Een tennisbal Een tissuedoos vol met _gebruikte_ tissues Een vieze onderbroek Een kapot speelgoedpistooltje Een kabeltje Een paar stukjes hout Een pleerol Een lege deo-bus Een leeg flesje parfum
De helft van t lijstje heeft geen UPCquote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Mijn WC is verstopt...![]()
Wat jammer nu dat ik geen UPC heb hier..![]()
* klappernoot2000 gaat een grote beurt makenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De helft van t lijstje heeft geen UPC
Hoe heb je die optische muis dood gekregen?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
This just keeps gettin' better and better...![]()
Mijn aanbieding voor UPC:
-3 lege chipszakken
- Ongeveer 30 lege pakjes Gaulioses
- kapot webcamkreng
- dooie optische muis
- lege cd hoesjes
![]()
Er staat zoiets op:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vieze onderbroekIk kan je briefje trouwens niet echt lezen
Zwaartekrachtquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Hoe heb je die optische muis dood gekregen?![]()
So what?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De helft van t lijstje heeft geen UPC
Een muizenval natuurlijk, de vraag is meer hoe hij die muis optisch heeft gekregenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Hoe heb je die optische muis dood gekregen?![]()
Aaaaaaaaahhquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Er staat zoiets op:
UPC MediaBox!
"We lichten je hiermee écht keihard op" , UPC
"Geweldige naaierij", Het Parool
"Nog nooit zoiets idioots gezien", The Times
GRATIS! voor een maandje
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik ga niks sturen, zal zo mijn bijdrage leveren.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07070&f=UPC.png
Ja, dat jaquote:Op zondag 18 februari 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bedoelde juist dat dat niet uitmaakt...
Het is nog wel je EIGEN topic!![]()
Lezen![]()
![]()
Axtiequote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik ga niks naar joepiesie sturen, zal zo mijn bijdrage leveren.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AxtieActie met een x schrijven, nee dan neemt Felix je vast serieus!
![]()
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch betonquote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AxtieActie met een x schrijven, nee dan neemt Felix je vast serieus!
![]()
Snel, zeg nu wat over wordquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch beton![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch beton![]()
axtiequote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
quote:
Brengt me op een idee, volgens mij heb ik nog een zak beton liggen (werkt prima icm grindtegels)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een GSerquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dat mijn naam met 2 eau's geschreven is betekent niet gelijk dat ik minder ben![]()
Waar blijft de vermelding van nu.nl ofzoquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef wwwer het volgende:
een doos aarde blijft ook prima werken
ik blijf het een mega actie vinden! dit gaat ze echt heel heel heeeel veeeeel geld kosten
Antwoord kassa:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb er wel 1 van mandrivaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Spike1506 het volgende:
Ohwja, denk da tik ze ook een Linux Ubuntu cd mee stuur
Nietusquote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef FJD het volgende:
Toch wel leuk dat het gedaan wordt voor iets waar UPC mee gestopt is, beetje mosterd na de maaltijd.
Er is niets ongevraagd meer bij ze vragen tegenwoordig of je t wilDeze actie was leuk geweest een paar maanden geleden maar op dit moment heeft het geen effect meer omdat deze gang van zaken is opgehouden, gelukkig. Was ook een kut-marketing actie maar goed
blond?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Joaaah ik ga morgen mijn doos halen, ik heb ook nog wel Kapotte K-swiss (ben er met grasmaaier over heen gereden![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Joaaah ik ga morgen mijn doos halen, ik heb ook nog wel Kapotte K-swiss (ben er met grasmaaier over heen gereden![]()
goedzo, anders had je hier vast onderworpen geweest aan lijfstraffenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die mediabox wordt allang niet meer zomaar verstuurd... je wordt opgebeld of je m een halfjaartje wilt uitproberen, en dan kun je zelf beslissen![]()
Ik heb een tijdlang de mediabox verkocht via de telefoonMaar dat doe ik nu dus niet meer
![]()
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergetenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die mediabox wordt allang niet meer zomaar verstuurd... je wordt opgebeld of je m een halfjaartje wilt uitproberen, en dan kun je zelf beslissen![]()
Ik heb een tijdlang de mediabox verkocht via de telefoonMaar dat doe ik nu dus niet meer
![]()
Zeg ik...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergeten![]()
ik vind t een mooie actie hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergeten![]()
Aardappelquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Kleaujeau het volgende:
Opschieten mensen, ik wil nog een nieuw topic openen en morgen ben ik er amper![]()
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaierquote:
En je teenhaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaier
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaier
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ligt nu netjes in de plooien
Gaat dat ook mee in de doos?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ligt nu netjes in de plooien
Ik heb net m'n teennagels gekniptquote:
Post zelf dan ook iets nuttigs in dit topicquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Kleaujeau het volgende:
Opschieten mensen, ik wil nog een nieuw topic openen en morgen ben ik er amper![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik heb net m'n teennagels geknipt
* Sneeuwvlok legt het bij z'n verzameling spullen voor donderdag
Nog een keerquote:
Levend, of niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Nog een keerSchiet weer lekker op
![]()
Ok, serieuze zaken nu![]()
- Nagels
- Eelt (niet van mezelf hoor)
- Konijnenkeutels
- Stro (© Queen_bee)
- Afval vanaf nu (geen lichamelijk afval)
- Oude pennen (kan ik eindelijk eens op gaan ruimen)
- Oude sokken
- Een nog te zoeken konijn (aanmelden kan via PM)
![]()
Ja. En als ik het op het laatste moment zielig vind hou ik hem/haar zelfquote:
Oke, jammer, ik heb hier nog ergens een kat liggen die 3 dagen dood isquote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ja. En als ik het op het laatste moment zielig vind hou ik hem/haar zelf(zal m'n eigen konijn leuk vinden, staat al sinds d'r geboorte droog)
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, jammer, ik heb hier nog ergens een kat liggen die 3 dagen dood is
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dat merkt die kat toch niet meer![]()
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie (quote:
Van geenstijl.nl doen er ook mensen mee, en nog wel meer, maar die vertikken het om mij te pm'enquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie () idee. Wie kan wél rekenen?
![]()
Ze een koekje van eigen deeg geven?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef EricG het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van ouwe zooi opsturen?
en dat gaat UPC natuurlijk allemaal uit eigen zak betalenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie () idee. Wie kan wél rekenen?
![]()
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en dat gaat UPC natuurlijk allemaal uit eigen zak betalenEn maar klagen als de prijzen om hoog gaan
![]()
Als je geen digitale televisie wil is er weinig keusquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Als je geen digitale televisie wil is er weinig keus![]()
Dat is regiogebonden man. Als je in bepaalde regio's zit ben je gebonden aan UPC. of je moet een schotel op je dak zetten. Ja, dan is er ook nog kpn televisie, maar dat is helemaal kut: bijv. geen bbc en maar 24 zenders (heb ik trouwens ook nog voor gebeldquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?![]()
Dan nog...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Dat is regiogebonden man. Als je in bepaalde regio's zit ben je gebonden aan UPC. of je moet een schotel op je dak zetten. Ja, dan is er ook nog kpn televisie, maar dat is helemaal kut: bijv. geen bbc en maar 24 zenders (heb ik trouwens ook nog voor gebeld)
[/quote]quote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef luciferist het volgende:
- 1 paar met skateboarden gedragen schoenen dat xijn dus met bloed doordrenkte emerica trans em's
voor mijn bloed zweet en tranen.
- de bijhorende sokken.
- 26 kapotte lagers van mijn skateboard.
- halfvolle aansteker.
[quote]- 3 bh bandjes.
- string van mijn ex.
Tv dumpenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan als je tv wil kijken? Ik snap je hele punt niet?
UPC = BAGGER? Het is kiezen tussen 2 kwaden, geen tv, of upcquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan als je tv wil kijken? Ik snap je hele punt niet?
Wtf, why!?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef luciferist het volgende:
- string van mijn ex.
En zonder tv kan je ook lastiger aanbiedingen zien van andere providersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
UPC = BAGGER? Het is kiezen tussen 2 kwaden, geen tv, of upc
Ik doe meequote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, maar genoeg gepraat over upc, Bier?
Oke, nu maar hopen dat voor 2 uur deze hiero vol zit, dan mag jij een nieuwe openenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
tot 2 uur ben ik wakker, posten hierzo![]()
Nee, we komen niet op google.com/nl/be whateverquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef Kleaujeau het volgende:
Wie kent goedbezochte sites die dit vreemde gedrag vast wel aan zullen prijzen?![]()
hint: google![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, we komen niet op google.com/nl/be whatever![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, laat maar, was een kutreactie, wil gewoon dat dit topic vol komt![]()
Ik appricieer (quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Jij wou zonodig deeltje 5 openen, zonder jou had ik dat nooit gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef ibaneX het volgende:
n003
en toen was er nog maar één UPC-freakquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is goed met jullie stelletje paupers, ik ga pitten![]()
haha, o kut. ik sliepquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
en toen was er nog maar één UPC-freak![]()
Zie mijn post boven jequote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
Of ze sjouwen zich een herniaquote:Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef dome het volgende:
volgens mij liggen ze helemaal dubbel van het lachen op de postkamer als ze dit ontvangen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
quote:Geboortedatum: 11-04-1991
en nu nog tros radar?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Antwoord kassa:
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07070&f=upc2.png
nee dat moet pas op de 22 ste febr.quote:
Je mag ook gewoon een doos van mij sturen als je geen UPC hebt hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef -SL- het volgende:
Ik heb Multikabel
ik wil UPC ook![]()
Nu kan ik niet meelopen
quote:Zellenrath eindigt zijn verhaal met de opmerking: "Grindtegels brengen op Marktplaats.nl nog een mooie prijs op, misschien gaan we wel in grindtegels dan."
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:36 schreef outcast_within het volgende:
Op de actie van de Fok-forumleden reageert Zellenrath laconiek. "Ik verwacht van hun kant dat zij er dan ook netjes hun naam bijzetten en mij ook de mogelijkheid geven om het pakket gratis terug te sturen als ik er niet blij mee ben", aldus Zellenrath.
doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:38 schreef luciferist het volgende:
[..]
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?
en nu afhaken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:03 schreef Conflict het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal zeg!
Grappig topicje in onzin en nu heb ik dit....![]()
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef watcher46 het volgende:
ff adres opzoeken van Mark Zellenrath dan![]()
de familie 'jansen' blijft toch het sterkste zaad hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Gewoon alle 24 als retour afzender erop zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Te zware pakketten worden geweigerd. Ik kon alleen een gewichtslimiet van 31,5 kg vinden. Nu is dit natuurlijk wat aan de zware kant. De pakketten mogen ook niet te groot zijn. Dus een doosje met een stopetegel van 30x30 cm zal wel afgeleverd wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al lees ik wel her en der dat TPG zware pakketten naar antwoordadressen filtert... iemand die hier meer vanaf weet?
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben we nou al eens een kloppend adres?
Lezen? 22 feb.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef FritsBom het volgende:
Is er nu al eens wat verstuurd? Of blaat iedereen maar wat en blijft het daarbij?
hij zal nu niet meer vers zijn dus doe maar niet, rotzooi is leuk maar dat gaat wat te ver hoor....foeiquote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb net een verse gedraait, zal ik het doen?
Dat hart van Nederland ofzo vindt het vast wel reuze interessantquote:Op maandag 19 februari 2007 14:42 schreef Trigalti het volgende:
Nog steeds een geweldige actie.. zou het op het nieuws komen?
Mwa, het heeft wel een leuk kleurtje, ik denk wel dat ze het kunnen waarderen. Hij is alleen wel wat breekbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hij zal nu niet meer vers zijn dus doe maar niet, rotzooi is leuk maar dat gaat wat te ver hoor....foei
wacht ff tot 22 februari en draai er ondertussen nog wat meerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, het heeft wel een leuk kleurtje, ik denk wel dat ze het kunnen waarderen. Hij is alleen wel wat breekbaar.
quote:Tegelserviceprovider
Mark Zellenrath van UPC meldt aan Webwereld dat als het bedrijf geen telefoonnummer heeft van mensen er inderdaad een pakketje aan de deur wordt afgeleverd. "Klanten gaan dan ter plekke akkoord met de algemene voorwaarden en weten dus waar zij aan vast zitten, zij kunnen het pakket ook weigeren." Verder stelt Zellenrath dat de consumenten die het pakket ontvangen een melding krijgen op de televisie of zij kennis hebben genomen van de algemene voorwaarden. "Er is bovendien een proefperiode van drie maanden, in die periode kan het pakket te allen tijden kosteloos teruggezonden worden."
Op de actie van de Fok-forumleden reageert Zellenrath laconiek. "Ik verwacht van hun kant dat zij er dan ook netjes hun naam bijzetten en mij ook de mogelijkheid geven om het pakket gratis terug te sturen als ik er niet blij mee ben", aldus Zellenrath.
Zellenrath eindigt zijn verhaal met de opmerking: "Grindtegels brengen op Marktplaats.nl nog een mooie prijs op, misschien gaan we wel in grindtegels dan."
Mischien dan toch geen grindtegels, en mijn naam is restafval, probeer mij maar mijn pakket terug te sturen. je krijgt van mij een mooie bak zand, en als dat nog wat waard blijkt te zijn, stuur ik er graag een achteraan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
op webwereld staat een stuk over deze ludieke actie, ook staat er een reactie op van UPC
[..]
Zielig, maak dan een account aan en plaats dat bericht in dit topic of maak een topic aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
op webwereld staat een stuk over deze ludieke actie, ook staat er een reactie op van UPC
[..]
UPC is gewoon scheit, man lees: Verder stelt Zellenrath dat de consumenten die het pakket ontvangen een melding krijgen op de televisie of zij kennis hebben genomen van de algemene voorwaarden.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Zielig, maak dan een account aan en plaats dat bericht in dit topic of maak een topic aan.![]()
no soup for youquote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik zou eerst maar even bellen naar dat adres en kijken of hij er wel woont. Geboortenaam kan immers anders zijn dan roepnaam.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Okee,![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07081&f=trosradar.png
Afhaker.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Conflict het volgende:
Zaterdag was ik na het werk in een jolige bui, lekker het weekend begonnen met een vroeg biertje en een topicje geopend over grindtegels naar UPC sturen.
Hoe ik erop gekomen ben om dit topic te openen weet ik niet meer, maar niet omdat ik z’n ding ongevraagd heb opgestuurd gekregen. Ik kreeg ‘m juist niet, ook al heb ik er zelf om gevraagd. Nu staat er bij mij zo’n ding, echt tevreden ben ik niet, maar die box mag best blijven voor die paar euro’s. Ik zocht gewoon iets om in onzin te plaatsen, gewoon een beetje melig doen.
Nadat ik iedereen een beetje opgejut had om zooi te gaan versturen, schrok ik toch wel even van de reacties en ook het bericht op de FP en GS. De meeste mensen vonden het wel een puik plan en het werd me net iets te serieus.
De brief die in het topic verschenen is, was niet door mij geschreven, maar goed, ik heb het maar laten gaan.
Ik wil hierbij dus even zeggen dat het niet echt mijn bedoeling was om dit teweeg te brengen, het is een uit de hand gelopen grap. Het lijkt nu alsof ik doelbewust een actie tegen UPC op touw wilde zetten, maar dat was nooit de opzet. In het verleden heeft men kunnen zien dat mijn posts in het onzinforum altijd met een korreltje zout genomen moeten worden.
Ik zie nu in het topic dat men van plan is om naar privé personen die werkzaam zijn bij UPC spullen te gaan versturen en ook zijn er zelfs privé gegevens achterhaald en gepost. Dode muizen, rottende etenswaren, pistooltje, allemaal dingen waarvan ik vind dat we dit niet kunnen maken.
Ik ga zelf niks versturen naar UPC, ik heb mijn punt gemaakt.
ik vind het een leuke actie, zelf stuur ik niets, heb daar immers de tijd niet voor...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Conflict het volgende:
Zaterdag was ik na het werk in een jolige bui, lekker het weekend begonnen met een vroeg biertje en een topicje geopend over grindtegels naar UPC sturen.
Hoe ik erop gekomen ben om dit topic te openen weet ik niet meer, maar niet omdat ik z’n ding ongevraagd heb opgestuurd gekregen. Ik kreeg ‘m juist niet, ook al heb ik er zelf om gevraagd. Nu staat er bij mij zo’n ding, echt tevreden ben ik niet, maar die box mag best blijven voor die paar euro’s. Ik zocht gewoon iets om in onzin te plaatsen, gewoon een beetje melig doen.
Nadat ik iedereen een beetje opgejut had om zooi te gaan versturen, schrok ik toch wel even van de reacties en ook het bericht op de FP en GS. De meeste mensen vonden het wel een puik plan en het werd me net iets te serieus.
De brief die in het topic verschenen is, was niet door mij geschreven, maar goed, ik heb het maar laten gaan.
Ik wil hierbij dus even zeggen dat het niet echt mijn bedoeling was om dit teweeg te brengen, het is een uit de hand gelopen grap. Het lijkt nu alsof ik doelbewust een actie tegen UPC op touw wilde zetten, maar dat was nooit de opzet. In het verleden heeft men kunnen zien dat mijn posts in het onzinforum altijd met een korreltje zout genomen moeten worden.
Ik zie nu in het topic dat men van plan is om naar privé personen die werkzaam zijn bij UPC spullen te gaan versturen en ook zijn er zelfs privé gegevens achterhaald en gepost. Dode muizen, rottende etenswaren, pistooltje, allemaal dingen waarvan ik vind dat we dit niet kunnen maken.
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Conflict het volgende:
Leuk toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Conflict het volgende:
http://www.bizz.nl/bizz/b(...)e_content/index.html
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, gewoon een duidelijke uitleg![]()
Mja, Conflict stelt zich wat aanquote:Op maandag 19 februari 2007 17:00 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, maar wie eraan begint, moet het ook afmaken, UPC stelt de actie wel een beetje op prijs, zoals ik uit hun reactie heb begrepen, echter zou het idd te ver gaan als er privegegevens van werknemers op FOK! komen te staan
![]()
Maar kop op, doe gewoon mee![]()
Hij meent het wel, hij is alleen bang dat hij verantwoordelijk wordt gesteldquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, Conflict stelt zich wat aanMaar goed, als hij het niet meent moet ie t ook vooral niet doen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Omaha het volgende:
Conflict lijkt UPC wel, een actie op touw zetten en je vervolgens terugtrekken en de rest met de shit laten zitten
Ja, want hij is natuurlijk verantwoordelijk voor de legale acties van mensen die hij niet kentquote:Op maandag 19 februari 2007 17:04 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Hij meent het wel, hij is alleen bang dat hij verantwoordelijk wordt gesteld![]()
Omdat wij UPC willen pesten, niet hemquote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef BabblingBrook het volgende:
Ergens vind ik het maar raar, zijn gegevens zijn gewoon te vinden op internet, waarom mag ik ze dan niet hier posten?
Ahaquote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Omdat wij UPC willen pesten, niet hem![]()
Doe je mee?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
Met betrekking tot het aanbieden van digitale televisie aan haar klanten, hechten wij eraan hierover op een aantal punten duidelijkheid te verschaffen.
De UPC Mediabox wordt alleen geleverd aan bestaande UPC klanten. Levering vindt plaats op eigen verzoek van een klant, na telefonische benadering door UPC of na persoonlijke benadering aan de deur door een vertegenwoordiger van UPC. De klant moet expliciet ja zeggen op de vraag of de klant digitale televisie wil. Na de telefonische benadering, krijgt de klant een schriftelijke bevestiging, bij de persoonlijke benadering aan de deur tekent de klant voor een abonnement voor UPC digital. In alle gevallen wordt de UPC Mediabox met het basispakket voor digitale televisie de eerste drie maanden geheel vrijblijvend aangeboden.
Levering van de UPC MediaBox vindt -na een telefonisch ja van de klant- plaats door TNT Post of –in geval van benadering aan de deur- door een UPC-vertegenwoordiger. Wanneer de klant toch geen prijs stelt op digitale televisie, kan de zending worden geweigerd. Het (proef)abonnement wordt in dat geval ook niet geactiveerd en de Mediabox gaat automatisch terug naar UPC Nederland.
Gedurende de eerste drie maanden kan het proefabonnement te allen tijde zonder kosten worden beëindigd. Na beëindiging van het abonnement kan de Mediabox kosteloos naar ons worden teruggezonden. Als de klant na drie maanden besluit de UPC MediaBox te behouden, gaat hij voor het abonnement betalen. Dit is euro 2,16 per maand voor het basispakket. Het basisabonnement blijft bovendien per maand opzegbaar.
Beetje zitten Fok!ken op het werk!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
Met betrekking tot het aanbieden van digitale televisie aan haar klanten, hechten wij eraan hierover op een aantal punten duidelijkheid te verschaffen.
De UPC Mediabox wordt alleen geleverd aan bestaande UPC klanten. Levering vindt plaats op eigen verzoek van een klant, na telefonische benadering door UPC of na persoonlijke benadering aan de deur door een vertegenwoordiger van UPC. De klant moet expliciet ja zeggen op de vraag of de klant digitale televisie wil. Na de telefonische benadering, krijgt de klant een schriftelijke bevestiging, bij de persoonlijke benadering aan de deur tekent de klant voor een abonnement voor UPC digital. In alle gevallen wordt de UPC Mediabox met het basispakket voor digitale televisie de eerste drie maanden geheel vrijblijvend aangeboden.
Levering van de UPC MediaBox vindt -na een telefonisch ja van de klant- plaats door TNT Post of –in geval van benadering aan de deur- door een UPC-vertegenwoordiger. Wanneer de klant toch geen prijs stelt op digitale televisie, kan de zending worden geweigerd. Het (proef)abonnement wordt in dat geval ook niet geactiveerd en de Mediabox gaat automatisch terug naar UPC Nederland.
Gedurende de eerste drie maanden kan het proefabonnement te allen tijde zonder kosten worden beëindigd. Na beëindiging van het abonnement kan de Mediabox kosteloos naar ons worden teruggezonden. Als de klant na drie maanden besluit de UPC MediaBox te behouden, gaat hij voor het abonnement betalen. Dit is euro 2,16 per maand voor het basispakket. Het basisabonnement blijft bovendien per maand opzegbaar.
Wat hebben wij hieraan?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
Geregistreerd om UPC te behoeden voor de pakkettenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
Antwoord radar:quote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Okee,![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07081&f=trosradar.png
Automatisch berichtquote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Antwoord radar:
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07081&f=radar2.png
Mooi verhaal.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
Ze smeren niets aan, het is vrijblijvend en kosteloos om uit te proberen. Ben je tevreden over het product, treedt na die 3 maanden het contract in werking. Hiervan ben je op de hoogte als je pakketje binnen krijgt of besteld.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Geef eens aan hoeveel van die Mediaboxen inmiddels verstuurd zijn, hoeveel er terug zijn gekomen, en hoeveel klachten er zijn binnen gekomen mbt het aansmeren van de mediaboxen?
Oke, hartstikke leuk allemaal, ik zeg ook niet dat de producten zuigen, het gaat erom op welke manier ze je het aan willen smeren!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze smeren niets aan, het is vrijblijvend en kosteloos om uit te proberen. Ben je tevreden over het product, treedt na die 3 maanden het contract in werking. Hiervan ben je op de hoogte als je pakketje binnen krijgt of besteld.
En nee, ik ben geen medewerker van UPC of wat dan ook. Ik heb echter wl internet via UPC en ook daar gaat af en toe wat fout en ook dan baal ik. Logisch, maar dat gebeurt bij elk ander bedrijf. De keren dat ik de hulp van UPC nodig had, ben ik keurig geholpen.
Daarnaast is Digitale TV een uitkomst, want ik kan nu eindelijk al die toffe, nostalgische tekenfilms weer kijken
Ik heb nog nooit een probleem met mn internet gehadquote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze smeren niets aan, het is vrijblijvend en kosteloos om uit te proberen. Ben je tevreden over het product, treedt na die 3 maanden het contract in werking. Hiervan ben je op de hoogte als je pakketje binnen krijgt of besteld.
En nee, ik ben geen medewerker van UPC of wat dan ook. Ik heb echter wl internet via UPC en ook daar gaat af en toe wat fout en ook dan baal ik. Logisch, maar dat gebeurt bij elk ander bedrijf. De keren dat ik de hulp van UPC nodig had, ben ik keurig geholpen.
Daarnaast is Digitale TV een uitkomst, want ik kan nu eindelijk al die toffe, nostalgische tekenfilms weer kijken
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon doorquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef welkominspace het volgende:
gaat het nou wel of niet door?
Het is maandag en ze weten het al
Queen_Beequote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een probleem met mn internet gehadEn nee dat komt niet van UPC
ik vond het nieuwsbericht mooi!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon doorach, en van die anti-fok-upc-actie reactie's die je steeds meer ziet, We zijn gegroeid wat betreft dit onderwerp, en hoge bomen vangen meer wind
![]()
Of op MIDNR(MiddenInDeNachtRick(538)), luisteren al die kansloze nachtsvissers en truckers naar.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef welkominspace het volgende:
en vanavond maar weer eens fokradio volgen!
En luisteren jullie wel eens Bnn united?
Ik denk dat die het er van de week ook wel over gaan hebben!!!!!!!
Da's toch niet zoals het bij mij gegaan is. Twee keer is bij mij zo'n ding aangekondigd via een brief. De eerste keer dacht ik "het zal wel", en kwam 'ie (en bracht ik 'm vrijwel direct naar het postkantoor). De tweede keer kreeg ik een brief dat er weer eentje kwam, toen heb ik gebeld dat ik 'm niet wilde en is 'ie gecancelled, maar in beide gevallen is er niet door UPC van te voren gevraagd of ik 'm misschien wilde hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef Wassily-UPC het volgende:
heb ik ook perongeluk naar UPC opgestuurdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Wat ik me nou afvraag hé... Waar is Conflict gebleven?![]()
Lul, dat moest donderdag pasquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
heb ik ook perongeluk naar UPC opgestuurd![]()
...
Da's in theorie leuk, maar de postbode biedt het pakje aan met "ik heb een pakje voor je", en zegt er verder niets bij. Hoe moet ik dan weten dat er voorwaarden aan vast zitten, ik ontvang wel vaker pakjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat zal Biancavia leuk vindenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
heb ik ook perongeluk naar UPC opgestuurd![]()
...
Johquote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef sanni het volgende:
Eeeehhh naar ik heb begrepen hebben een aantal mensen die bij UPC werken
lucht gekregen van deze actie en volgen nu elke thread om op de hoogte te blijven
en er adequaat op te kunnen reageren.![]()
ja idd als ik de FP las dacht ik echt van:"quote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, moge ondertussen duidelijk zijn dat sommige mensen té ver willen gaan met deze actie door gegevens van werknemers van upc op fok te zetten, drollen/nepwapen willen opsturen enz.
Natuurlijk is het leuk dat deze actie ontzettend veel media-aandacht krijgt, maar zorg wel dat het positief blijft voor fok! Ik zal dit ook in de OP van het volgende deeltje posten! Verder hoop ik wel dat de mensen die al mee gingen doen, nog steeds meedoen.
ik wou net langs een vleesverwerrking bedrijf gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, moge ondertussen duidelijk zijn dat sommige mensen té ver willen gaan met deze actie door gegevens van werknemers van upc op fok te zetten, drollen/nepwapen willen opsturen enz.
Natuurlijk is het leuk dat deze actie ontzettend veel media-aandacht krijgt, maar zorg wel dat het positief blijft voor fok! Ik zal dit ook in de OP van het volgende deeltje posten! Verder hoop ik wel dat de mensen die al mee gingen doen, nog steeds meedoen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net langs een vleesverwerrking bedrijf gaan
ff wat rest afval scoren en dan morgen langs de vis shop voor wat maden![]()
22-2-2007quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik heb nu 6 bladzijden met bagger gelezen, enkele hoogwaardige tvp's daar gelaten, maar ik zie nergens een motivatie om pas op de 22e te gaan versturen.. Waarom de 22e?
en dan hebben we zoveel mogenlijk tegels in 1 keerquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik heb nu 6 bladzijden met bagger gelezen, enkele hoogwaardige tvp's daar gelaten, maar ik zie nergens een motivatie om pas op de 22e te gaan versturen.. Waarom de 22e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |