quote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben we nou al eens een kloppend adres?
Lezen? 22 feb.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef FritsBom het volgende:
Is er nu al eens wat verstuurd? Of blaat iedereen maar wat en blijft het daarbij?
hij zal nu niet meer vers zijn dus doe maar niet, rotzooi is leuk maar dat gaat wat te ver hoor....foeiquote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb net een verse gedraait, zal ik het doen?
Dat hart van Nederland ofzo vindt het vast wel reuze interessantquote:Op maandag 19 februari 2007 14:42 schreef Trigalti het volgende:
Nog steeds een geweldige actie.. zou het op het nieuws komen?
Mwa, het heeft wel een leuk kleurtje, ik denk wel dat ze het kunnen waarderen. Hij is alleen wel wat breekbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hij zal nu niet meer vers zijn dus doe maar niet, rotzooi is leuk maar dat gaat wat te ver hoor....foei
wacht ff tot 22 februari en draai er ondertussen nog wat meerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, het heeft wel een leuk kleurtje, ik denk wel dat ze het kunnen waarderen. Hij is alleen wel wat breekbaar.
quote:Tegelserviceprovider
Mark Zellenrath van UPC meldt aan Webwereld dat als het bedrijf geen telefoonnummer heeft van mensen er inderdaad een pakketje aan de deur wordt afgeleverd. "Klanten gaan dan ter plekke akkoord met de algemene voorwaarden en weten dus waar zij aan vast zitten, zij kunnen het pakket ook weigeren." Verder stelt Zellenrath dat de consumenten die het pakket ontvangen een melding krijgen op de televisie of zij kennis hebben genomen van de algemene voorwaarden. "Er is bovendien een proefperiode van drie maanden, in die periode kan het pakket te allen tijden kosteloos teruggezonden worden."
Op de actie van de Fok-forumleden reageert Zellenrath laconiek. "Ik verwacht van hun kant dat zij er dan ook netjes hun naam bijzetten en mij ook de mogelijkheid geven om het pakket gratis terug te sturen als ik er niet blij mee ben", aldus Zellenrath.
Zellenrath eindigt zijn verhaal met de opmerking: "Grindtegels brengen op Marktplaats.nl nog een mooie prijs op, misschien gaan we wel in grindtegels dan."
Mischien dan toch geen grindtegels, en mijn naam is restafval, probeer mij maar mijn pakket terug te sturen. je krijgt van mij een mooie bak zand, en als dat nog wat waard blijkt te zijn, stuur ik er graag een achteraan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
op webwereld staat een stuk over deze ludieke actie, ook staat er een reactie op van UPC
[..]
Zielig, maak dan een account aan en plaats dat bericht in dit topic of maak een topic aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
op webwereld staat een stuk over deze ludieke actie, ook staat er een reactie op van UPC
[..]
UPC is gewoon scheit, man lees: Verder stelt Zellenrath dat de consumenten die het pakket ontvangen een melding krijgen op de televisie of zij kennis hebben genomen van de algemene voorwaarden.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Zielig, maak dan een account aan en plaats dat bericht in dit topic of maak een topic aan.![]()
no soup for youquote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik zou eerst maar even bellen naar dat adres en kijken of hij er wel woont. Geboortenaam kan immers anders zijn dan roepnaam.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Okee,![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07081&f=trosradar.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |