quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, laat maar, was een kutreactie, wil gewoon dat dit topic vol komt![]()
Ik appricieer (quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Jij wou zonodig deeltje 5 openen, zonder jou had ik dat nooit gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef ibaneX het volgende:
n003
en toen was er nog maar één UPC-freakquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is goed met jullie stelletje paupers, ik ga pitten![]()
haha, o kut. ik sliepquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
en toen was er nog maar één UPC-freak![]()
Zie mijn post boven jequote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
Of ze sjouwen zich een herniaquote:Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef dome het volgende:
volgens mij liggen ze helemaal dubbel van het lachen op de postkamer als ze dit ontvangen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
quote:Geboortedatum: 11-04-1991
en nu nog tros radar?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Antwoord kassa:
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07070&f=upc2.png
nee dat moet pas op de 22 ste febr.quote:
Je mag ook gewoon een doos van mij sturen als je geen UPC hebt hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef -SL- het volgende:
Ik heb Multikabel
ik wil UPC ook![]()
Nu kan ik niet meelopen
quote:Zellenrath eindigt zijn verhaal met de opmerking: "Grindtegels brengen op Marktplaats.nl nog een mooie prijs op, misschien gaan we wel in grindtegels dan."
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:36 schreef outcast_within het volgende:
Op de actie van de Fok-forumleden reageert Zellenrath laconiek. "Ik verwacht van hun kant dat zij er dan ook netjes hun naam bijzetten en mij ook de mogelijkheid geven om het pakket gratis terug te sturen als ik er niet blij mee ben", aldus Zellenrath.
doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:38 schreef luciferist het volgende:
[..]
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?
en nu afhaken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:03 schreef Conflict het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal zeg!
Grappig topicje in onzin en nu heb ik dit....![]()
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef watcher46 het volgende:
ff adres opzoeken van Mark Zellenrath dan![]()
de familie 'jansen' blijft toch het sterkste zaad hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Gewoon alle 24 als retour afzender erop zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Te zware pakketten worden geweigerd. Ik kon alleen een gewichtslimiet van 31,5 kg vinden. Nu is dit natuurlijk wat aan de zware kant. De pakketten mogen ook niet te groot zijn. Dus een doosje met een stopetegel van 30x30 cm zal wel afgeleverd wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al lees ik wel her en der dat TPG zware pakketten naar antwoordadressen filtert... iemand die hier meer vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |