Aardappelquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Kleaujeau het volgende:
Opschieten mensen, ik wil nog een nieuw topic openen en morgen ben ik er amper![]()
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaierquote:
En je teenhaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaier
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
soort van.. Het is zo'n electrische dus ik reed een rondje en toen moest ik de snoer er voor weghalen... denk dat kan wel zonder die hendel los te laten, en uiteindelijk lukte het ook wel maar mijn schoen kwam onder de grasmaaier
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ligt nu netjes in de plooien
Gaat dat ook mee in de doos?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ligt nu netjes in de plooien
Ik heb net m'n teennagels gekniptquote:
Post zelf dan ook iets nuttigs in dit topicquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Kleaujeau het volgende:
Opschieten mensen, ik wil nog een nieuw topic openen en morgen ben ik er amper![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik heb net m'n teennagels geknipt
* Sneeuwvlok legt het bij z'n verzameling spullen voor donderdag
Nog een keerquote:
Levend, of niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Nog een keerSchiet weer lekker op
![]()
Ok, serieuze zaken nu![]()
- Nagels
- Eelt (niet van mezelf hoor)
- Konijnenkeutels
- Stro (© Queen_bee)
- Afval vanaf nu (geen lichamelijk afval)
- Oude pennen (kan ik eindelijk eens op gaan ruimen)
- Oude sokken
- Een nog te zoeken konijn (aanmelden kan via PM)
![]()
Ja. En als ik het op het laatste moment zielig vind hou ik hem/haar zelfquote:
Oke, jammer, ik heb hier nog ergens een kat liggen die 3 dagen dood isquote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ja. En als ik het op het laatste moment zielig vind hou ik hem/haar zelf(zal m'n eigen konijn leuk vinden, staat al sinds d'r geboorte droog)
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, jammer, ik heb hier nog ergens een kat liggen die 3 dagen dood is
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dat merkt die kat toch niet meer![]()
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie (quote:
Van geenstijl.nl doen er ook mensen mee, en nog wel meer, maar die vertikken het om mij te pm'enquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie () idee. Wie kan wél rekenen?
![]()
Ze een koekje van eigen deeg geven?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef EricG het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van ouwe zooi opsturen?
en dat gaat UPC natuurlijk allemaal uit eigen zak betalenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
En duur. Voor UPC dan. Momenteel doen *kijkt snel even* 22 mensen mee met dit enorm goeie () idee. Wie kan wél rekenen?
![]()
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en dat gaat UPC natuurlijk allemaal uit eigen zak betalenEn maar klagen als de prijzen om hoog gaan
![]()
Als je geen digitale televisie wil is er weinig keusquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Als je geen digitale televisie wil is er weinig keus![]()
Dat is regiogebonden man. Als je in bepaalde regio's zit ben je gebonden aan UPC. of je moet een schotel op je dak zetten. Ja, dan is er ook nog kpn televisie, maar dat is helemaal kut: bijv. geen bbc en maar 24 zenders (heb ik trouwens ook nog voor gebeldquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Welke lamlul neemt er dan ook in vredesnaam een abbo bij upc?![]()
Dan nog...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Dat is regiogebonden man. Als je in bepaalde regio's zit ben je gebonden aan UPC. of je moet een schotel op je dak zetten. Ja, dan is er ook nog kpn televisie, maar dat is helemaal kut: bijv. geen bbc en maar 24 zenders (heb ik trouwens ook nog voor gebeld)
[/quote]quote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef luciferist het volgende:
- 1 paar met skateboarden gedragen schoenen dat xijn dus met bloed doordrenkte emerica trans em's
voor mijn bloed zweet en tranen.
- de bijhorende sokken.
- 26 kapotte lagers van mijn skateboard.
- halfvolle aansteker.
[quote]- 3 bh bandjes.
- string van mijn ex.
Tv dumpenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan als je tv wil kijken? Ik snap je hele punt niet?
UPC = BAGGER? Het is kiezen tussen 2 kwaden, geen tv, of upcquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan als je tv wil kijken? Ik snap je hele punt niet?
Wtf, why!?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef luciferist het volgende:
- string van mijn ex.
En zonder tv kan je ook lastiger aanbiedingen zien van andere providersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
UPC = BAGGER? Het is kiezen tussen 2 kwaden, geen tv, of upc
Ik doe meequote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, maar genoeg gepraat over upc, Bier?
Oke, nu maar hopen dat voor 2 uur deze hiero vol zit, dan mag jij een nieuwe openenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
tot 2 uur ben ik wakker, posten hierzo![]()
Nee, we komen niet op google.com/nl/be whateverquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef Kleaujeau het volgende:
Wie kent goedbezochte sites die dit vreemde gedrag vast wel aan zullen prijzen?![]()
hint: google![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, we komen niet op google.com/nl/be whatever![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oke, laat maar, was een kutreactie, wil gewoon dat dit topic vol komt![]()
Ik appricieer (quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Jij wou zonodig deeltje 5 openen, zonder jou had ik dat nooit gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef ibaneX het volgende:
n003
en toen was er nog maar één UPC-freakquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is goed met jullie stelletje paupers, ik ga pitten![]()
haha, o kut. ik sliepquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
en toen was er nog maar één UPC-freak![]()
Zie mijn post boven jequote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
Of ze sjouwen zich een herniaquote:Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef dome het volgende:
volgens mij liggen ze helemaal dubbel van het lachen op de postkamer als ze dit ontvangen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kap eens met dat gebagger.
quote:Geboortedatum: 11-04-1991
en nu nog tros radar?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Antwoord kassa:
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07070&f=upc2.png
nee dat moet pas op de 22 ste febr.quote:
Je mag ook gewoon een doos van mij sturen als je geen UPC hebt hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef -SL- het volgende:
Ik heb Multikabel
ik wil UPC ook![]()
Nu kan ik niet meelopen
quote:Zellenrath eindigt zijn verhaal met de opmerking: "Grindtegels brengen op Marktplaats.nl nog een mooie prijs op, misschien gaan we wel in grindtegels dan."
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:36 schreef outcast_within het volgende:
Op de actie van de Fok-forumleden reageert Zellenrath laconiek. "Ik verwacht van hun kant dat zij er dan ook netjes hun naam bijzetten en mij ook de mogelijkheid geven om het pakket gratis terug te sturen als ik er niet blij mee ben", aldus Zellenrath.
doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:38 schreef luciferist het volgende:
[..]
kunnen niet het adres van een UPC medewerker erop zetten?
en nu afhaken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:03 schreef Conflict het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal zeg!
Grappig topicje in onzin en nu heb ik dit....![]()
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef watcher46 het volgende:
ff adres opzoeken van Mark Zellenrath dan![]()
de familie 'jansen' blijft toch het sterkste zaad hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Gewoon alle 24 als retour afzender erop zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
er zijn er maar 24 met die naam in Nederland.. dus het moet te doen zijn..
http://www.familienaam.nl/
Te zware pakketten worden geweigerd. Ik kon alleen een gewichtslimiet van 31,5 kg vinden. Nu is dit natuurlijk wat aan de zware kant. De pakketten mogen ook niet te groot zijn. Dus een doosje met een stopetegel van 30x30 cm zal wel afgeleverd wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al lees ik wel her en der dat TPG zware pakketten naar antwoordadressen filtert... iemand die hier meer vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |