quote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik ga niks sturen, zal zo mijn bijdrage leveren.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07070&f=UPC.png
Ja, dat jaquote:Op zondag 18 februari 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bedoelde juist dat dat niet uitmaakt...
Het is nog wel je EIGEN topic!![]()
Lezen![]()
![]()
Axtiequote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik ga niks naar joepiesie sturen, zal zo mijn bijdrage leveren.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AxtieActie met een x schrijven, nee dan neemt Felix je vast serieus!
![]()
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch betonquote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AxtieActie met een x schrijven, nee dan neemt Felix je vast serieus!
![]()
Snel, zeg nu wat over wordquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch beton![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ach of ik sement nu met een s of een z schrijf, uiteindelijk word het toch beton![]()
axtiequote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
quote:
Brengt me op een idee, volgens mij heb ik nog een zak beton liggen (werkt prima icm grindtegels)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een GSerquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dat mijn naam met 2 eau's geschreven is betekent niet gelijk dat ik minder ben![]()
Waar blijft de vermelding van nu.nl ofzoquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef wwwer het volgende:
een doos aarde blijft ook prima werken
ik blijf het een mega actie vinden! dit gaat ze echt heel heel heeeel veeeeel geld kosten
Antwoord kassa:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb er wel 1 van mandrivaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Spike1506 het volgende:
Ohwja, denk da tik ze ook een Linux Ubuntu cd mee stuur
Nietusquote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef FJD het volgende:
Toch wel leuk dat het gedaan wordt voor iets waar UPC mee gestopt is, beetje mosterd na de maaltijd.
Er is niets ongevraagd meer bij ze vragen tegenwoordig of je t wilDeze actie was leuk geweest een paar maanden geleden maar op dit moment heeft het geen effect meer omdat deze gang van zaken is opgehouden, gelukkig. Was ook een kut-marketing actie maar goed
blond?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Joaaah ik ga morgen mijn doos halen, ik heb ook nog wel Kapotte K-swiss (ben er met grasmaaier over heen gereden![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Joaaah ik ga morgen mijn doos halen, ik heb ook nog wel Kapotte K-swiss (ben er met grasmaaier over heen gereden![]()
goedzo, anders had je hier vast onderworpen geweest aan lijfstraffenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die mediabox wordt allang niet meer zomaar verstuurd... je wordt opgebeld of je m een halfjaartje wilt uitproberen, en dan kun je zelf beslissen![]()
Ik heb een tijdlang de mediabox verkocht via de telefoonMaar dat doe ik nu dus niet meer
![]()
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergetenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die mediabox wordt allang niet meer zomaar verstuurd... je wordt opgebeld of je m een halfjaartje wilt uitproberen, en dan kun je zelf beslissen![]()
Ik heb een tijdlang de mediabox verkocht via de telefoonMaar dat doe ik nu dus niet meer
![]()
Zeg ik...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergeten![]()
ik vind t een mooie actie hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oké, jij kan je carrière op Fok! wel vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |