Ja ik zat er ook op te wachtenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
Huub en sil zijn wakker.
Haha eric komt de kamer binnen waar Natasia is en zegt. O wat ene heerlijke dag
Natasia stond in haar onderbroek. hij had moeten zeggen, zo is je doos nu schoon?
een gemiste kans,quote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook op te wachten.....
Het topc van kleinzusje was nog een oude, een dubbele van daarnet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:47 schreef BwennieBren het volgende:
Jaaaaaaaawaaaaaaaaaaatnou?
Ik raak in de war hoor!
een veel neukende luisquote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Nou, ben d'r maar trots op als gemeenschap. Wat een sukkel. Hij is de luis in de pels van die gemeenschap.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Het topc van kleinzusje was nog een oude, een dubbele van daarnet.
Ik maakte net ene nieuwe COS maar heb een type fout gemaakt.
moet 475 zijn![]()
Hoe meer Brian het over Nena heeft, hoe meer Amoebe naar hem toetrekt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
Nena triggerde iets bij Brian, weglopen enzo........
Rastamanda komt steeds terug, oen!
En het gaat weer over Nena..............
is er helemaal geen modje aanwezig zusje?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
Tis me : Jij mag beslissen !!! Maakt mij echt geen moer uit............... maar er is verwarring
Voorlopig doet Brian een verwoede poging zijn poederspuit te legen in Amanda's poederdoos!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop echt dat ze natasia gaan voeren!!
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????Ieeeeeeeeeeeek.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]okay dan blijf ik hier.
Val ik maar meteen met de deur in huis, ik wil jullie even verblijden met een foto van de nieuwe klokkenluider van de Notre Dame Del. Hij luidt vooralsnog zijn eigen klokkenspel.
[afbeelding]
Sorry!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????Ieeeeeeeeeeeek.
Ik schrok me ook dood.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????Ieeeeeeeeeeeek.
Denk het niet, Zdngmw is echt pissed, dat gaat nog wel clashen met Eric,( hoop ik.)quote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef Black_king het volgende:
dit wordt een off-day...
en eric Huub en syl zitten over Natasia te roddelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het niet, Zdngmw is echt pissed, dat gaat nog wel clashen met Eric,( hoop ik.)
Dat is toch niet erg. Leent ze er toch eentje van Brain. Die heeft genoeg pillenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Laatste wat ik er gisteren van begreep was dat ze "de pil" kwijt was.![]()
Hoe gingen die dood dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
Huub heeft het nu over die 3 vrienden van hem die dood gingen. (In Amerika)
Eric: jeetje wat een verhaal.
Geloof discussie
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]okay dan blijf ik hier.
Val ik maar meteen met de deur in huis, ik wil jullie even verblijden met een foto van de nieuwe klokkenluider van de Notre Dame Del. Hij luidt vooralsnog zijn eigen klokkenspel.
[afbeelding]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.quote:
Je ziet toch niks, gewoon geluid uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef rooie3 het volgende:
en Hup daar gaan ze weer.
vind dit toch niet echt leuk meer.
Ik ben verplicht om de streams nu uit te laten voor de kids.
nee geen pijpenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
auto ongeluk.
Gatver wat een gehijg op stream 2![]()
en gesmak. ze is aan het pijpen inderdaad.![]()
Ik volg ff een andere streamquote:Op zondag 18 februari 2007 16:06 schreef Copycat het volgende:
Is ze 'm nu aan het pijpen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Geweldig op stream 1 en 2 Huub en Eric over het geloof en op stream 3 en 4 Snollie en braindead aan het sexen.
ja wel ik hoorde haar net smakkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
Vet zielig
je hoort amanda niet eens..ze geeft geen kick
Ja, ik zag ook vlak erna haar hoofd boven de dekens.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nee want ik zie haar, denk gewoon neuken
Kut, wat te doen...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Geweldig op stream 1 en 2 Huub en Eric over het geloof en op stream 3 en 4 Snollie en braindead aan het sexen.
hahaha is er al eerder zoveel geneukt in een NL reality programma?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
die geluiden van onder die deken! rrrrrrrrrrrrrrranzig!
Ja moet je wel op tijd zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch niks, gewoon geluid uit.
hahahaha, dilemma's dilemma's.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Op 1 en 2 mijn favoriete mensen die praten over mijn meest gehate onderwerp.
Of op 3 en 4 mijn meest gehate mensen bezig met mijn meest favoriete bezigheid...
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Of op 3 en 4 mijn meest gehate mensen bezig met mijn meest favoriete bezigheid...
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Keuzes, keuzes.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Ja, kom op! Eén keer die stem.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
En weer condoomloos.
Redactie, jullie verzaken jullie morele plicht.![]()
Artikel The Tribunequote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.
aii..aii..aiii!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.
OT: Hoe oud zijn je kids?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet je wel op tijd zijn.
Heb ze gewoon voortdurend aan.En loop ook gewoon weg .
Nu moet ik voortaan uit voorzorg alles uit doen.
Want me kids kijken ook vaak mee.
Vind dat niet kunnen overdag.
Ja, wat is dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:12 schreef Maanvis het volgende:
En toen stond het huis in de fik!
brian maakt zijn beloftes niet bepaald waar..............quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef CARLAK het volgende:
Antilliaanse sex stelt niet zoveel voor zo te zien!
ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet je wel op tijd zijn.
Heb ze gewoon voortdurend aan.En loop ook gewoon weg .
Nu moet ik voortaan uit voorzorg alles uit doen.
Want me kids kijken ook vaak mee.
Vind dat niet kunnen overdag.
Ik heb het vermoeden dat het egoístische sex is. Mannetje klaar, hup eraf.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef CARLAK het volgende:
Antilliaanse sex stelt niet zoveel voor zo te zien!
Nee. Serieus.quote:
1 uurquote:Op zondag 18 februari 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel trots op Amanda. Ze heeft zich gewoon een halve dag aan haar goede voornemen gehouden. Domme sloerie.
Wat klinkt dat liefquote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Willen elke dag Huub kijken.
Jeeeeeeee , dat is echt lullig dan, kan me je dilemma voorstellen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Ik wil haar wel eens boven op zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het egoístische sex is. Mannetje klaar, hup eraf.![]()
Nee, geef haar een beetje krediet. Vannacht heeft ze dat gezegd.quote:
Dat is rook van de CV.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Serieus.
Ik zag opeens een rookpluim.
Syl(?) was aan het douche en daar komt waterdamp/stoom van af.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Serieus.
Ik zag opeens een rookpluim.
ja maar vanochtend had ze ook een gesprek met brian en 1 uur later kwam ze weer bij hem in bed liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, geef haar een beetje krediet. Vannacht heeft ze dat gezegd.
Echt niet, vanmiddag om een uur of 2.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte even dat Natasia in rook was opgegaan, net zoals The Wicked Witch form the West in The Wizard of Oz.quote:
dank je.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, vanmiddag om een uur of 2.
Zou Amoebe de stijltang aan hebben laten staan ?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het was binnen. In de kapsalon. En behoorlijk veel ook.
Echt niet, net een uur geleden heeft ze een heel lang gesprek met Brian gevoerd dat het haar beter leek blablablaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb hem nu op de stream van alleen Huub gezet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeee , dat is echt lullig dan, kan me je dilemma voorstellen hoor.
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou Amoebe de stijltang aan hebben laten staan ?
Ja tegen Brian zelf, maar vannacht volgens mij al tegen Natasja. Maar ja toen zei ze ook dat ze gewoon bij (lees: met) Brian zou slapen als ze daar behoefte aan had.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat gisteravond/nacht al in een paar bewoordingen had gezegd tegen Brian?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Jep.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:21 schreef itsme het volgende:
Bart en eric in het kantoor.
Rookten ze daar altijd al?
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Kaleddis het volgende:
Wat jammer dat Natasia niet net iets eerder binnenkwam.
Nou inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat een waardeloze sex.. maar ja, had niet anders verwacht van rat
Tsja, dat kan ik zelfs in mijn eentje nog beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat een waardeloze sex.. maar ja, had niet anders verwacht van rat
Heftig hoorquote:
Eerlijk zijn .......een week is daar een maand, dus 1 uur staat ff makkelijk gerekent tot 4.quote:
De keren dat Brian en Amanda op dezelfde stream zijn als Huub zijn nihil? Maak losse streams? Dan kun je Brain en Amoebe uitzetten. Dat doe ik ook. ( ik sanp niet.... dat de dekens over je kop trekken meer TV maken is dan Sylvia die zichbaar haar ding doet en haar kracht haalt uit de volgels en de natuur. Is dat persoonlijke voorkeur?)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Hahahaha, ja dat weet je zeker dat het goed aflooptquote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik zelfs in mijn eentje nog beter!
En Brian er ook meteen bijquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Nou, Huub ligt nog in bed, ik zou zeggen: Amoebe kruip er lekker naast.
hahahahahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze heeft net Brian afgetrokken of weet ik veel wat en met dezelfde ongewassen handen doet ze nu Natasia's haar. BRRRRRRRR
Welnee, seks met je kleren aan bij die twee is een beetje foezelen onder de dekens. Laag echt libido die brainless. Was Amanda zo weinig gewend met Rogier dat ze hiervoor kiest?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Snollie: Lukt het zo verder?
Braaaaaaajen: Nee, maar we gaan ons best doen.
Over 5 minuten Braaaaaaajen onder de douche denk ik.
Dat is dan wel weer primaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze heeft net Brian afgetrokken of weet ik veel wat en met dezelfde ongewassen handen doet ze nu Natasia's haar. BRRRRRRRR
Oke...eerlijk zijn.........ik zou toch ook niet blij zijn , als mijn zoon in een bubbelbad met drie temeijers zit.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef BwennieBren het volgende:
Je zou toch moeder zijn van die 2 hersenloze idoten...
Het is nog waar ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Cloud_SB het volgende:
En ja hoor amanda ligt bij huub
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb een T-shirt aangetrokken, een panty en pumps eronder en ik ga maar eens even bij mijn moeder langs!
Later.
Ja, maar ze is vrijgezel nu.......she on a breakquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaaa Snollie gaat naast Huub liggen. Zo voorspelbaar
En dat moet secretaresse worden...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Natasj: ik wil een brief schrijven maar ik krijg alleen maar hoofdletters
Brian: capslock uitzetten
ja maar ze wilde niet onder de dekens.(dacht toch aan haar reputatie, of aan woede van brian?)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ja bij Huubie in bed
Nou moet Brian binnenkomen![]()
Het is helaas niet ondenkbaar...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef Missy_1974 het volgende:
ach verwacht nog wel dat als snollie dronken is dat huub haar wel zal proberen te ...........
resultaat: snollie vind de sex met huub beter en brian flipt
okay, okay, maar ik had me wel meteen laten steriliserenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oke...eerlijk zijn.........ik zou toch ook niet blij zijn , als mijn zoon in een bubbelbad met drie temeijers zit.![]()
Maargoed het blijft toch je kind heh.![]()
Ik vind haar af en toe echt grappig!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Cloud_SB het volgende:
En ja hoor amanda ligt bij huub
Gaat ze niet ver mee komen. Touareg valt alleen maar in panne... Geraakt ze het terrein nog niet mee af. Lijkt me geen goed idee dus!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Tasia gaat even een volkswagen touarec (ofzo) bij meneer de Mol bietsen... Je zal zien dat het nog lukt ook als ze dreigt met opstappen.
Natasja heeft een keertje tegen Mandel gezegd nadat ze uit de plee kwam: "Wel je handjes wassen he? moppie"quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grappig toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry for de chaotische toestanden.(ik doe mijn sig eer aan )
![]()
Het is echt een vieslel dat wijf.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Natasja heeft een keertje tegen Mandel gezegd nadat ze uit de plee kwam: "Wel je handjes wassen he? moppie"
Waarom Madel zei: "Dat doe ik nooit daar krijg ik droge handen van"
![]()
Heeft hij dat echt gezegdquote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef BwennieBren het volgende:
Braaaajen kom nou!
Lijk je op jezus
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub praat met Amandel. Dat betekent dat brainless ergens staat af te luisteren.
Nog een BONT jas ? K...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef BwennieBren het volgende:
Interessant gesprek he dit van Amanda's jas?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef BwennieBren het volgende:
Interessant gesprek he dit van Amanda's jas?![]()
Voor haar is dat Multi Taskenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef it_was_me het volgende:
Die typecursus is nog niet zo succesvol bij Natasia. Of is het een cursus voor het 2vingersysteem?
Juist jaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Marrije het volgende:
Sylvia bewaar dat verhaal ff voor een andere keer, ga nu naar beneden, zoek Brian op, maak een kletspraatje en laat ff vallen dat Amoebe bij Huub in bed ligt.
We zijn ook wel door en door slechtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Juist jaik wil actie in het huis van kommer en kwel
Is toch ook zo, typen, kijken, denken en verzinnen.quote:
Please Amanda....!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:53 schreef Marrije het volgende:
Ja toe maar Amoebe, kom maar dichterbij Huub. . .
Natasja: huh? Hij typt alleen grote letters?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:52 schreef U96 het volgende:
en da te bedenken dat er mensen zijn die het met wel 10 vingers kunnen (en daar ook nog eens een gesprek bij voeren).....
Fouten verdoezelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
Wat doet zdngmw sneaky met die papieren?
Dat ze dat niet directzie .... sekreetaresse....quote:Op zondag 18 februari 2007 16:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja: huh? Hij typt alleen grote letters?
Brian: Je moet de capslock uitzetten.
Ow, was dat het , ok.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:55 schreef SIRA het volgende:
haha, Nataaaaasia weet weer 's niet hoe 't papier in de printer moet, ze zat net heel angstig om d'r heen te kijken, zocht Brian denk ik
Dat vrees ik ook met grote vreze....quote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Marrije het volgende:
Zet Amoebe maar ff onder druk, ik denk alleen dat t niet veel helpt. . .
En zelfs al zegt ze ja, dan is het voor haar de ultieme manier om zichzelf neer te zetten door op de stemming tegen te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Marrije het volgende:
Zet Amoebe maar ff onder druk, ik denk alleen dat t niet veel helpt. . .
Dat geloof ik niet, ze zei net dat , als er 6 mensen tegen iemand stemmen, ze hier wel in mee zou gaan. Alleen bij zdngmw heb ik toch mijn grote twijfels, zo ook bij Braaaaaaaajen.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
En zelfs al zegt ze ja, dan is het voor haar de ultieme manier om zichzelf neer te zetten door op de stemming tegen te stemmen.
Dat had Syl zonet bij Brian moeten doenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:06 schreef noa84 het volgende:
Amanda gaat meteen naar Natasia verslag uitbrengen...
Jammer van die sjaggo rotkop.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
Bart ziet er steeds beter uit! Op de een of andere manier is hij wel volwassener aan het worden. gek dat ik een hele tussenperiode ( de Satanael tijd zeg maar) zo'n bloedhekel aan hem had! Zoals hij nu is, is hij goed te pruimen.
( leuke kleren ook, past goed bij hem)
Ze mag eerst wel vragen of rentokil langskomt voor de kapper aan de slag moet.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
Hey wordt morgen zoooo'n leuke dag: kapper, schoonheidspecialiste, visagiste...aldus Amanda.
nee maar dat is het complot omdat ze zdngmw eruit willen hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef robert2006 het volgende:
is trouwens toch niet waar dat sylvia eric nooit eruit zal stemmen, ze zei tegen huub het te overwegen
"Oh wee als er iemand afzegt", zegt ze er ook nog bij.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
Hey wordt morgen zoooo'n leuke dag: kapper, schoonheidspecialiste, visagiste...aldus Amanda.
Ik vind 'm wel wat meer te pruimen dan voorheen ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
Bart ziet er steeds beter uit! Op de een of andere manier is hij wel volwassener aan het worden. gek dat ik een hele tussenperiode ( de Satanael tijd zeg maar) zo'n bloedhekel aan hem had! Zoals hij nu is, is hij goed te pruimen.
( leuke kleren ook, past goed bij hem)
Dat noem je herintreden.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:13 schreef Cungy het volgende:
poosje weggeweest...maarre ik begrijp uit de teksten van 10 dat Snollie en Nasty na de kooi samen gaan werken achter het station?
Ik vind het bij hem wel iets komisch hebben, vraag me niet waaromquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef BwennieBren het volgende:
Pfffffff...... Bart is idd wel een sjaggerijn hoor!
Maar waarom dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem wel iets komisch hebben, vraag me niet waarom
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Enniewais luitjes, ik ga weer even wat anders doen
Daaromquote:
Veel plezier!quote:Enniewais luitjes, ik ga weer even wat anders doen
'T is maar goed dat snollie eerst het haar van Natasia heeft gedaan, anders zat nu de sperma van Brian in het haar van Huubquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Huub is goed bezig, laat zijn haar fohnen door Snollie![]()
Waavan 3/4e nep is.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef Michellee het volgende:
Snollie zit wel ergg vaak aan haar eigen haar...
Blijkbaar gaan ze eerst voor de looks... (naja, voor zover je Brian looks vindt hebben).quote:Op zondag 18 februari 2007 17:31 schreef rooie3 het volgende:
Snollie is echt blind.
Wanneer lacht ze echt leuk met die dorpsgek.
En met Huub is het altijd lachen.
Nena had precies hetzelfde.
Wat is dat toch blind ofzo.
Ja, dat ging inderdaad nergens over.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, die miscommunicatie tussen Brian en Natasja.
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, die miscommunicatie tussen Brian en Natasja.
Als dat zo is dan gaat het de goede kant opquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.
Of andersomquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.
Ja, dat is inderdaad ook waar. Gaat de goede kant op zoquote:
Klinkt perfect toch ? Dat secreet eruit en hommeles in de 'sterke groep'.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ligt dat bij veel fokkers op wishful thinking, ze hebben elkaar nodig en kunnen het niet permitteren vanwege stemmingrondes etc elkaar los te laten, hetzelfde geldt eigenlijk voor huub en sylvia, als sylvia weg is is huub veel verloren.
blijft erbij dat bart, hoe vrolijk hij ook met huub tekeer gaat, niet te vertrouwen is
die eric is ook niet te vertrouwen, volgens mij is-ie uiteindelijk nog veel erger dan nastasia
Yup, maar niet eens alleen stemtechnisch. Brian heeft Nat ook emotioneel nodig. Mo-complex enzo. Die stemt haar er nooit uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ligt dat bij veel fokkers op wishful thinking,
Hij ging erin met de wetenschap dat het wel eens jaren kon gaan duren dus moet ie nu niet na vier maanden gaan lopen janken.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap dat never ending story van Bart wel.
Dat zeg ik ook niet hier. Hij moet haar niet voor lief nemen en zo onverschillig doen. Maar ben wel blij dat ze zelf besloten heeft er voor te gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Huub niet echt lief tegen Sylvia eigenlijk.
Voetbal kijken en verder niet zoveelquote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef ruby het volgende:
Staat er vanavond nog wat spannends op het programma?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voetbal kijken en verder niet zoveelVroeg te bed denk ik zomaar
Dat was ook niet tegen jou, dat was zomaar even mijn conclusie.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet hier. Hij moet haar niet voor lief nemen en zo onverschillig doen. Maar ben wel blij dat ze zelf besloten heeft er voor te gaan.
Ik vertrouw hem ook net zo ver als ik hem kan gooien!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:55 schreef Taurus het volgende:
Iedereen vergeet altijd Amanda. Gisteren zei Eric of Huub geloof ik ook al 'Brian er uit' en dan hebben ze het alleen maar over Natasia. Hellooo, Brian en Amanda gaan elkaar er natuurlijk nooit uit stemmen. Dus de enigen die zwak liggen zijn Natasia, Eric en Bart. Ik zou zeggen: Bart er uit. Hebben beide groepjes niks aan want die is niet te vertrouwen en gaat met niemand 'n pact aan o.i.d., gebeurt dus niks spannends mee.
Bovendien vind ik 't 'n lul.
Ach af en toe een duffe zondag kan ook erg rustgevend zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |