Dat noem je herintreden.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:13 schreef Cungy het volgende:
poosje weggeweest...maarre ik begrijp uit de teksten van 10 dat Snollie en Nasty na de kooi samen gaan werken achter het station?
Ik vind het bij hem wel iets komisch hebben, vraag me niet waaromquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef BwennieBren het volgende:
Pfffffff...... Bart is idd wel een sjaggerijn hoor!
Maar waarom dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem wel iets komisch hebben, vraag me niet waarom
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Enniewais luitjes, ik ga weer even wat anders doen
Daaromquote:
Veel plezier!quote:Enniewais luitjes, ik ga weer even wat anders doen
'T is maar goed dat snollie eerst het haar van Natasia heeft gedaan, anders zat nu de sperma van Brian in het haar van Huubquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Huub is goed bezig, laat zijn haar fohnen door Snollie![]()
Waavan 3/4e nep is.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef Michellee het volgende:
Snollie zit wel ergg vaak aan haar eigen haar...
Blijkbaar gaan ze eerst voor de looks... (naja, voor zover je Brian looks vindt hebben).quote:Op zondag 18 februari 2007 17:31 schreef rooie3 het volgende:
Snollie is echt blind.
Wanneer lacht ze echt leuk met die dorpsgek.
En met Huub is het altijd lachen.
Nena had precies hetzelfde.
Wat is dat toch blind ofzo.
Ja, dat ging inderdaad nergens over.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, die miscommunicatie tussen Brian en Natasja.
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, die miscommunicatie tussen Brian en Natasja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |