Als dat zo is dan gaat het de goede kant opquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.
Of andersomquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd ook de indruk dat Brian zich steeds vaker irriteerd aan Natasia.
Ja, dat is inderdaad ook waar. Gaat de goede kant op zoquote:
Klinkt perfect toch ? Dat secreet eruit en hommeles in de 'sterke groep'.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ligt dat bij veel fokkers op wishful thinking, ze hebben elkaar nodig en kunnen het niet permitteren vanwege stemmingrondes etc elkaar los te laten, hetzelfde geldt eigenlijk voor huub en sylvia, als sylvia weg is is huub veel verloren.
blijft erbij dat bart, hoe vrolijk hij ook met huub tekeer gaat, niet te vertrouwen is
die eric is ook niet te vertrouwen, volgens mij is-ie uiteindelijk nog veel erger dan nastasia
Yup, maar niet eens alleen stemtechnisch. Brian heeft Nat ook emotioneel nodig. Mo-complex enzo. Die stemt haar er nooit uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ligt dat bij veel fokkers op wishful thinking,
Hij ging erin met de wetenschap dat het wel eens jaren kon gaan duren dus moet ie nu niet na vier maanden gaan lopen janken.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap dat never ending story van Bart wel.
Dat zeg ik ook niet hier. Hij moet haar niet voor lief nemen en zo onverschillig doen. Maar ben wel blij dat ze zelf besloten heeft er voor te gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Huub niet echt lief tegen Sylvia eigenlijk.
Voetbal kijken en verder niet zoveelquote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef ruby het volgende:
Staat er vanavond nog wat spannends op het programma?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voetbal kijken en verder niet zoveelVroeg te bed denk ik zomaar
Dat was ook niet tegen jou, dat was zomaar even mijn conclusie.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet hier. Hij moet haar niet voor lief nemen en zo onverschillig doen. Maar ben wel blij dat ze zelf besloten heeft er voor te gaan.
Ik vertrouw hem ook net zo ver als ik hem kan gooien!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:55 schreef Taurus het volgende:
Iedereen vergeet altijd Amanda. Gisteren zei Eric of Huub geloof ik ook al 'Brian er uit' en dan hebben ze het alleen maar over Natasia. Hellooo, Brian en Amanda gaan elkaar er natuurlijk nooit uit stemmen. Dus de enigen die zwak liggen zijn Natasia, Eric en Bart. Ik zou zeggen: Bart er uit. Hebben beide groepjes niks aan want die is niet te vertrouwen en gaat met niemand 'n pact aan o.i.d., gebeurt dus niks spannends mee.
Bovendien vind ik 't 'n lul.
Ach af en toe een duffe zondag kan ook erg rustgevend zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |